Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

pai da, au plecat mai multi pe la 7, iar eu vin maine, cel tarziu la 12 sper sa ajung.

 

inteleg ca n-are S3RJ laptopul cu el, sa ne "relateze de la fata locului"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Va rog daca ma poate cineva indruma pentru doua jambe de VFR 800 de preferat second hand .....ca nu stiu unde naiba sa mai caut....si poate are cineva o semnalizare clara desperecheata....sau o pereche la pretz bun.

Editat de wiborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte misto arata bordul ;) banuiesc ca si toba GPR suna bine. terbuia sa fi venit ieri cu noi la rasnov :) sa nu mai fiu singurul cu generatia 98-01. e din 2000?

Editat de GoMeZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte misto arata bordul ;) banuiesc ca si toba GPR suna bine. terbuia sa fi venit ieri cu noi la rasnov :) sa nu mai fiu singurul cu generatia 98-01. e din 2000?

Este din 2001 . Toba nu are un sunet deosebit , urmand sa sufere cateva " interventii " ptr reabilitare fonica ! Imi pare rau ca nu am intrat mai repede in aceasta parte a forumului . Veneam la Rasnov si eu si prietena , posesoare de VFR generatia 89-90 .

Sa ne auzim cu bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ajuns tarziu in tara si am mers glont acasa. Ramane sa ne vedem intr-o Joi, in Bucuresti.

 

Oricum mi-ar fi placut sa vin, inca o pata de culoare printre atatea V-Tech-uri :D

post-11570-0-32506100-1313515467_thumb.jpg

post-11570-0-18124200-1313515625_thumb.jpg

post-11570-0-89361000-1313575950_thumb.jpg

post-11570-0-25833500-1313576051_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, eu tocmai ce am achizitionat un VFR din 2008. Ce pot sa va spun, motorul este super si nu apar asa mari probleme atunci cabd intra in functie toate valvele. Problema cu acel cuplu la turatii joase nu au rezolvat-o inca( fata de fz6 pe care il aveam este diferenta in sensul ca la viteza mica in viteza a-2-a era mai bun). Marea problema, cel putin dpdv-ul meu este functionarea motorului la temperaturi inalte, in oras in jur de 104-108 grade ceea ce constituie un minus. pozitia este aplecata spre sport, avand semighidoane, iar pe drum prost nu este foarte placut! In rest ceea ce reprezinta Honda: cutie de viteze silentioasa si fff exacta, acceleratie moale si placuta etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, eu tocmai ce am achizitionat un VFR din 2008. Ce pot sa va spun, motorul este super si nu apar asa mari probleme atunci cabd intra in functie toate valvele. Problema cu acel cuplu la turatii joase nu au rezolvat-o inca( fata de fz6 pe care il aveam este diferenta in sensul ca la viteza mica in viteza a-2-a era mai bun). Marea problema, cel putin dpdv-ul meu este functionarea motorului la temperaturi inalte, in oras in jur de 104-108 grade ceea ce constituie un minus. pozitia este aplecata spre sport, avand semighidoane, iar pe drum prost nu este foarte placut! In rest ceea ce reprezinta Honda: cutie de viteze silentioasa si fff exacta, acceleratie moale si placuta etc

 

daca te referi la controlul dificil la turatii joase poti face cateva chestii ce te-ar putea ajuta:

- obtureaza furtunul ce duce la Pair Air Valve - iese din cutia filtrului de aer pe partea stanga - ai putea deconecta si conectorul electric ce duce la valva dar nu-i musai (vezi link-ul urmator);

- dezactivarea/deconectarea furtunului de vacuum ce duce la valva de deasupra cutiei filtrului de aer - http://johnny.chadda.se/article/pair-and-flapper-mod-with-bonus-snorkel-mod-for-vfr/

- deconectarea senzorilor de oxigen, 2 la numar si sunt in tevile de esapament inaintea catalizatorului, si inlocuirea cu fie O2 eliminators gen Dynojet sau pur si simplu cu rezistori pentru a nu se aprinde lumina de FI in bord - valoarea rezistorilor este de 1Mo de putere mai maricica si se conecteaza pe circuitul de "incalzire/bobinaj" al senzorilor, intre firele negru/alb - alb/galben respectiv negru/alb - alb (in tutorialul din link, care-i pt ktm btw, apar si rez de 330 de ohmi dar parca nu-i neaparat necesara - tr sa aj acasa sa vad cum am facut la mine) - http://www.superduke.net/forum/viewtopic.php?t=8258&postdays=0&postorder=asc&start=0 - unii zic sa inversezi conectorii senzorilor intre ei dar mie mi se pare mai eficace deconectarea lor totala (a nu se intelege scoaterea lor din tevile de esapament :) );

 

toate cele trei modificari sunt perfect reversibile in caz ca te vei razgandi. in primul link zice sa scoti ghidajul aerului ce intra in cutia filtrului (snorkel) dar eu nu te sfatuiesc/o gasesc inutila.

 

o alta chestie este un reglaj vacumatic al deschiderii unor valve la turatii mici "starter valve sincronization" (orice service moto mai rasarit ar trebui s-o faca) - e o chestie ce functioneaza la actionari ale acceleratiei de pana la 3sau 5% insa vitala la mersul in primele doua trepte- o discutie lunga pe tema asta o gasesti aici: http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/showthread.php?t=44763 .

 

eu le-am facut pe primele trei si-s f multumit de rezultat. urmeaza si a 4-a cand 'oi aj acasa. acum nu mai trebuie sa tin tras ambrejajul la 5-10km/h.

foloseste google translator fara jena de nu intelegi engleza.

 

daca te apuci de treaba iti urez multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci tare ,ult de sfaturi! Am sa studiez linkurile si am sa ma ocup de probleme! Spune-mi te rog daca ai facut ceva cu temperaturile inalte la care lucreaza? Eu ma gandeam sa mai pun un electroventilator si pe al doilea radiator....era asa o idee! Ma mai intereseaza daca ai luat cumva detector de treapta de viteza....dar nu la preturile promotionale de afara? In rest moto este ff tare. Abia astept weekendul! Daca esti plecat pe moto iti urez asfalt uscat si drum bun!

Keep in touch!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici bine nu am ajuns acasa, m-am dezechipat, si cand m-am reintros la bucatarie, nepoata-mea de 2 anisori = direct in cizmele prietenei, parca stia ca-s de fata alea :))) "FONIN, MOTO!?!?" asa imi zice ea Fonin in loc de Florin :)))

 

....si ca sa fie Ontopic : Deabia astept sa o plimb cu V___F___R-u :)))

 

 

 

 

post-66118-0-60994000-1313664385_thumb.jpg

post-66118-0-88932400-1313664645_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dieseara la Parcul Carol vine cineva? Eu as trece...

 

 

 

daca nu ploua ,as trece si eu ....

 

P.S ---parbrizu de la tine e alta viatza :)) sincer , trebe sa-mi iau si io unu .....

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt nou posesor al unui VFR 2002 v-tec. Am facut aproximativ 4000km si pot spune ca singurul minus este temperatura in oras..Pentru plusuri tot respectul! Asfalt uscat tuturor!

post-30010-0-29969300-1314115052_thumb.jpg

post-30010-0-74995800-1314115185_thumb.jpg

Editat de EvO!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt nou posesor al unui VFR 2002 v-tec. Am facut aproximativ 4000km si pot spune ca singurul minus este temperatura in oras..Pentru plusuri tot respectul! Asfalt uscat tuturor!

 

Sa o stapanesti sanatos!

 

 

Deci, unde e adunarea pana la urma? Maine seara ajung in Bucuresti si vroiam sa fac cateva opriri, atat la CBR-isti cat si la VFR-isti :moto:

 

 

Adunarea este langa intrarea in Parcul Carol dinspre Bd Marasesti incepand cu 19.15 (de obicei). Din motive obiective eu sar peste intalnirile de maine si de saptamana viitoare.

 

Serj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt nou posesor al unui VFR 2002 v-tec. Am facut aproximativ 4000km si pot spune ca singurul minus este temperatura in oras..Pentru plusuri tot respectul! Asfalt uscat tuturor!

 

Frumoasa achizitie , frumoasa alegere . S-o alergi sanatos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos!

 

 

 

 

 

Adunarea este langa intrarea in Parcul Carol dinspre Bd Marasesti incepand cu 19.15 (de obicei). Din motive obiective eu sar peste intalnirile de maine si de saptamana viitoare.

 

Serj

 

Adica la fantana "11 Iunie"?

post-11570-0-46340100-1314202177_thumb.jpg

post-11570-0-75125200-1314202198_thumb.jpg

post-11570-0-08067600-1314202215_thumb.jpg

post-11570-0-46156100-1314202252_thumb.jpg

post-11570-0-86792800-1314202273_thumb.jpg

post-11570-0-46154500-1314202282_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci tare ,ult de sfaturi! Am sa studiez linkurile si am sa ma ocup de probleme! Spune-mi te rog daca ai facut ceva cu temperaturile inalte la care lucreaza? Eu ma gandeam sa mai pun un electroventilator si pe al doilea radiator....era asa o idee! Ma mai intereseaza daca ai luat cumva detector de treapta de viteza....dar nu la preturile promotionale de afara? In rest moto este ff tare. Abia astept weekendul! Daca esti plecat pe moto iti urez asfalt uscat si drum bun!

Keep in touch!

 

Salut si scuze de intarziere dar doar in germanica am conexiune la net (sunt la munca p'o fieratanie de vapor).

Pt temp inalte am "suntat" termoswitch-ul (al' de sta infipt in radiatorul din stanga) cu un releu gen cel de dacie iar circuitul de control imi vine la bord intr-un intrerupator. Asa pornesc manual, dupa dorinta - de obicei cand sare de 90, ventilatorul. Pe radiatorul din dreapta nu cred ca ai suficient loc sa montezi un altul dar vorbesc din amintiri si oricum n-am studiat problema - solutia de mai sus mi-a rez partial probl clocitului oolelor in oras. Chiar de-ai monta un al doi-lea radiator, tot in jurul sutei de grade va lucra, dupa cum ii va dicta termoswitch-ul/termocupla.

Nu mi-am luat indicator de treapta de viteza. Intentionam dar, anul trecut, am busit bicla. Am reparat-o de unul singur la inceputul anului plus modificarile de mai sus (si altele de aci': http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/143-honda-vfr-800-vtec-abs/page__tab__main). Mai am cateva chestii in minte dar principalul punct este cumparatul unor cauciucuri de vreme naspa (vreau sa calaresc cat mai mult spre iarna sa recuperez ceva din vara pierduta). Apoi vin consumabilele (filtru de ulei si uleiul in sine), spoiler roata spate plus prelungitor pt cel de roata fata, un sistem de uns gen ScottOiler si, in final, niste protectii pt maini gen enduro sa nu-mi inghete mainile pe ghidon. Daca te orientezi catre un indicator de viteza, incearca sa gasesti unul care-si ia informatiile din calculator si nu din viteza la roata. Am impresia ca depinde si anul fabricatiei biclei din moment ce, se pare ca, nu sunt identice calculatoarele (ECU) la toate modelele.

Multa bafta si vreme buna de plimbare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...