V-FOUR Postat Mai 19, 2019 Share Postat Mai 19, 2019 Eu cred ca se opreste din cauza ca nu ai masa la mufa pricipala sub carena din stanga, se rezolva foarte usor Cauta pe youtube si găsești tutoriale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 La 06.05.2019 la 11:48, Z3US a spus: Verifica in functionare (la 4000rpm) ce tensiune ai intre firele galbene de la stator verifici 1-2, 2-3, 1-3 ar trebui sa ai valori intre 60 si 80 v, cu diferente mici intre cele 3 verificari (daca la una din masurari ai diferenta de ordinul voltilor fata de celelalte, ai o infasurare a satorului arsa). In 80% din cazuri la vfr, problema este de la stator. Daca totusi statorul este ok si iti trebuie un releu, am unul nou, ti-l dau cu 150 lei. Am gresit putin valorile tensiunii masurate la firele statorului, ma corectez ca sa nu induc pe careva in eroare; astfel, la mobra asta, valorile masurate intre infasurari trebuie sa fie intre 20-40 V la 4000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 (editat) Salut, Stiu ca s-a mai discutat, dar... La cat trebuie sa stea temperatura si la cat intra ventilatorul de racire. Multumesc. Editat Mai 27, 2019 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 (editat) banuiesc ca era cu semn de intrebare... la cat trebuie sa stea,adica- pe loc, in mers oras, sau cand si cum? la drum intins intre 80 si 90 iar fan-ul pleaca la 103 Editat Mai 27, 2019 de Spaceghost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 Acum 11 ore, Spaceghost a spus: banuiesc ca era cu semn de intrebare... la cat trebuie sa stea,adica- pe loc, in mers oras, sau cand si cum? la drum intins intre 80 si 90 iar fan-ul pleaca la 103 Salut, Intradevar era un semn de intrebare. Oricum ai raspusns la aceasta si multumesc. Dar mai am una. In oras, caldura mare, cam cat ar trebui sa urce maxim? La mine, anul trecut, pe caldura mare (august) si in traficul din Bucuresti, s-a dus pana la 120 grade si am oprit pe margine cu motorul pornit. Motorul nu a fiert, dar cred ca era mai bine in mers. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 La mine nu mai exista supraincalzire in trafic lent de cand am schimbat sensul ventilatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Salut 120 grade e prea mult,adica ai toate sansele sa arzi garnitura de chiulasa si sa te trezesti cu ulei in antigel Cred ca 105-107 e deja la limita de sus Schimba antigelul cu ceva de calitate pt moto; stiam ca marind proportia de apa din antigel ajuta la disiparea caldurii mai repede, adica 60 apa are coeficient mai bun decat 50 50,poti incerca si asta Vezi sa nu ai si aer in sistem, poti verifica si ventilatorul,precum si switch ul la ventilator\ cam atat imi trece prin cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stanciu Florin Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 @ciprinakos cum ai schimbat sensul, bănuiesc ca ceva fire inversate la vreo mufă, as fi și eu tentat sa fac asta, în oraș, în trafic lent ajunge în 105 și scade pe la 99. Afara nu am probleme 85-87,acolo stă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Nu se schimba firele pt inversare sens. Se schimba elica cu una de VTR. Problema vfr-ului cu radiatoare laterale este ca, in mers, directia fluxului ventilat este contra celui natural - ventilatorul trage aer din lateral. La mine acum scoate aerul in lateral. Ideea nu-mi apartine ci doar am aplicat-o dupa ce am citit pe vfrdiscussion.com si vfrworld.com. Acolo sunt topicuri ce detaliaza intreaga idee si punerea in practica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 30, 2019 Share Postat Mai 30, 2019 Acum 16 ore, Spaceghost a spus: Salut 120 grade e prea mult,adica ai toate sansele sa arzi garnitura de chiulasa si sa te trezesti cu ulei in antigel Cred ca 105-107 e deja la limita de sus Schimba antigelul cu ceva de calitate pt moto; stiam ca marind proportia de apa din antigel ajuta la disiparea caldurii mai repede, adica 60 apa are coeficient mai bun decat 50 50,poti incerca si asta Vezi sa nu ai si aer in sistem, poti verifica si ventilatorul,precum si switch ul la ventilator\ cam atat imi trece prin cap Am schimbat antigelul si parca nu mai urca asa mult, dar inca nu a venit caldura aia mare. In carte scrie clat 50/50 amestec. Ventilatorul functioneaza perfect. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Mai 30, 2019 Share Postat Mai 30, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 La mine la vtec porneste ventilatorul la 105 si se oprește la 95, a ajuns vara in oras si 116 grade, am schimbat antigelul, cu antigel de la motul cu temp de fierbere de +137 grade si mai mult de 107 nu a mai urcat in oras Ca fost posesor de vtr sp2 pot sa va scriu ca ventilatoarele(vtr-ul are doua) porneau la 103 grade si se opreau la 98, sensul de rotație al elicelor era la fel ca la vtec, adica trageau aer din exterior dar fiind doua raceau foarte repede comparativ cu vfr-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 Salut! Sper sa nu mi-o luati in nume de rau dar VFR-ul este in cel mai bun caz SUPRAEVALUAT ca motocicleta ca sa nu zic un cazan! Am avut si eu unul si dupa doi ani in care m-am chinuit sa imi placa am scapat de el! Si eu am avut problema cu supraincalzirea si cu releul si cu mufa de la stator, printre alte cateva (honda e honda...em i right??!) Dar sa nu cumva sa zici ceva de fierul asta ca iti sare comunitatea in cap mai rau ca fanii Apple! Ei bine, imi pare rau dar acest "sport-touring" pe mine m-a dezamagit complet! Sport? nu prea.....FZS-ul meu (prima mobra a mea) a fost mai sportiv....iar asta nu spune multe despre FZS cat spune despre VFR! Touring? daca iti place sa stai inainte si ai boala pe incheieturile tale...ok! Honda? sa tot mesteresti la ea face parte din experienta nu? Si cireasa de pe tort..VTEC...WTF.....adica cu un nivel de complexitate in plus reuseste cifre similare de cuplu, putere si consum cu competitori fara "Vitec"..... dar cu o curba de cuplu de tot kko pana in 7k rpm! :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 @Bogus: Multumesc pt opinie. Pareri pro si mai ales contra sunt pe toate drumurile. Cu ceva pagini mai devreme parca (sau pe un topic de vanzare?... nu mai retin), au mai fost opinii asemanatoare. Totusi unora, incluzand subsemnatul, place cazanul, vaca sau alte descrieri sugestive. Asfalt uscat si plimbari faine pe orice fier ti-ar place. Altfel zis vara faina! @V-Four: N-am vazut cum este instalat ventilatorul pe VTR sau sensul in care invarte dar, luata elica si montata pe motorul de ventilatie a VFR-ului, directia aerului suflat este catre exterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 Eu am avut VTR Firestorm si baga ala o caldura la picioare de ma rupea. Vara nu puteam merge in pantaloni scurti pe ea ca efectiv ma ardea caldura degajata. Plus cadrul care se incingea intr-un mare fel - pe franare, cand strangeai genunchii, iti ramnea pielea acolo @Bogus i feel you bro - odata ce ai avut FZS e greu sa gasesti un upgrade care sa te satisfaca. Stiu cum e ca am avut si eu multi ani. Fie schimbi radical clasa si nu mai ai termen de comparatie, fie iti iei Fazer mai mare. Si mie mi se pare VFR-ul o motocicleta supraevaluata, dar pentru mine este un compromis ok. Merge si commuting, merge si taricel cand e cazul, e ok si la iesiri mai lungi. Pe mine nu ma deranjeaza deloc pozitia, mi se pare fireasca. Nici eu nu as da FI-ul meu pe un V-TEC, si eu sunt de parere ca odata cu V-TEC au cam dat cu mucii in fasole, dar si-au revenit dupa 2006. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 7, 2019 Share Postat Iunie 7, 2019 Hmmm, nu merg si n-am mers niciodata cu pantalon scurt pe motor. Deci nu simt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iunie 7, 2019 Share Postat Iunie 7, 2019 (editat) Nu prea inteleg cum poate fi mai eficient schimbarea sensului elicei (adica sa absoarba caldura). Adica, in mers, vantul bate spre radiator, iar elicea contra vantului. Se cam anuleaza. Daca era o solutie valida o implementau si pe moto si pe masini si pe altele. Incepator, deh. Editat Iunie 7, 2019 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 7, 2019 Share Postat Iunie 7, 2019 Din fabrica, VFR-ul trage aer din laterale spre interior, adica exact in contravant. In mers, aerul este vehiculat din interior catre laterale. Cam la 20-40km/h, cand functioneaza ventilatorul, curentii de aer se anuleaza/reduc reciproc ingreunanand procesul de racire. Schimband elica, nu mai apare acest fenomen de anulare a curentilor de racire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iunie 7, 2019 Share Postat Iunie 7, 2019 Dar orientarea radiatoarelor este in forma de sageata cu varful inspre fata, iar carenele accentueaza acest aer spre radiatoare deci dinspre afara catre interior (radiatoare-motor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 7, 2019 Share Postat Iunie 7, 2019 Nici vorba! Orientarea este neglijabila - nici 10 grade. In plus, in mers, la nivelul carenei, datorita si formei (vorbesc de VTEC pt ca nu stiu la altele), se creaza depresiune in zona fantelor de aerisire ceea ce, impreuna cu aerul dislocat frontal in blocul motor (acolo unde ies galeriile de evacuare), faciliteaza/imbunatateste trecerea aerului prin radiatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Iunie 7, 2019 Share Postat Iunie 7, 2019 Ciprinakos cand am cumparat vtr-ul desi arata ca scos din cutie, ventilatoarele erau pornite de un buton legat la baterie si circuitul original anulat, se racea foarte greu motorul desi ventilatoarele suflau aer spre exterior, nu mi-a placut " țigania" si am mers la un specialist care a anulat butonul si a legat ventilatoarele la circuitul de fabrică, surpriza a fost ca sonda functiona si ventilatoarele porneau la 103 grade cum am mai scris si se invarteau invers, adica trageau aer din exterior, iar motocicleta se racea mult mai repede Eu nu contest ca exista ventilatoare de vtr care se invart invers si racesc mult mai repede, chiar mi-as dori sa montez unul pe vtec, sa nu mai fiu tot timpul cu ochii pe temperatura, poate ne dai ceva coduri de pe ventilator cand desfaci carena Bogus gusturile nu se discuta, dar daca esti trecut de 30-35 de ani si ai un vfr te va mulțumi pe deplin, eu il am de 5 ani, nu merg mult cu el, dar merg pe tot felul de drumuri, unele foarte rele, si face fata cu brio, adica merg cot la cot cu prieteni care au v-strom, caponord, transalp si ktm si altii din grup cu fz1, sv 650, cbr 600 nu tin pasul din cauza suspensiei, ma gandesc pe viitor la vfr800x dar deocamdata e ok Am vazut pe youtube un clasament, din 2002 cred, un top 10 al motocicletelor din clasa sport-touring si pe primul loc se alfa vtec-ul, peste motociclete mult mai puternice, dar VFR-ul nu exceleaza la nimic, dar e bun la toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sraduy Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 Salutari, M-ar interesa si pe mine un esapament aftermarket SH. Nu am in minte un model exact dar ceva cu mai mult growl decat cea stock ar trebuii sa fie ok. Totodata cred car trebuii sa vina cu teava de legatura ce iese din catalizator corect? Daca are cineva de vanzare la un pret decent as fi interesat. O zi faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Iulie 4, 2019 Share Postat Iulie 4, 2019 Acum 22 ore, sraduy a spus: Salutari, M-ar interesa si pe mine un esapament aftermarket SH. Nu am in minte un model exact dar ceva cu mai mult growl decat cea stock ar trebuii sa fie ok. Totodata cred car trebuii sa vina cu teava de legatura ce iese din catalizator corect? Daca are cineva de vanzare la un pret decent as fi interesat. O zi faina! Salut am o Galassetti, stare impecabila, sunet f frumos, poate fi adaptata pe orice mobra... Pm pt poze și detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs123 Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 Am o problema la pistonasul marcat cu rosu in poza, sau asa cred eu: am un joc cam mare, de pare rupt, si la gropi troncane. Am demontat etrierul si l.am verificat. Are un joc cam mare in gol, dupa care actioneaza frana spate. Nu am gasit o molitate de a.l demonta. Frana functioneaza foarte bine, dar ma sperie zgomotul care il scoate pistonasul ala. Ma poate ajuta cineva cu o parere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mar Ian Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 Acum 20 minute, alecs123 a spus: Am o problema la pistonasul marcat cu rosu in poza, sau asa cred eu: am un joc cam mare, de pare rupt, si la gropi troncane. Am demontat etrierul si l.am verificat. Are un joc cam mare in gol, dupa care actioneaza frana spate. Nu am gasit o molitate de a.l demonta. Frana functioneaza foarte bine, dar ma sperie zgomotul care il scoate pistonasul ala. Ma poate ajuta cineva cu o parere? Gasesti kit de reparatie la motorteam. L am schimbat si eu anul trecut. Parca 200 lei a fost, nu mai stiu exact, ca am schimbat si pe cel de la pompa de sus. Apoi, o sa te chinui cu aerisirea. Mari sugestii nu am, pe mine m a ajutat un prieten priceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.