Jump to content

Honda Vfr 750/800/1200


rmg
 Share

Recommended Posts

Salutare,

 

Sunt in cautare de VFR.

 

Am gasit unul in Bucuresti, 2007.

Propietar cinstit, a zis ca a avut si un incident cu ea.

Mobra arata bine, e echipata cu bagaje si tot ce trebuie pebtru caltoriile pe care vreau sa le fac,

 

Problema car emi se pare mie. Se aude o bataie in zona de jos a motorului (zona alternator/ambreiaj) ca si cum o piesa in miscare atinge ceva, alternativ. Zgomot metalic.

Propietarul zice ca asa a luat-o si el si ca cineva cunoscator de VFR-uri ( un asa zis Musta, nu cunosc, nu ma pronunt) i-a zis ca asa tre sa faca.

 

Cunoaste cineva proprietarul? chill0ut user pe forum.

 

Pretul cerut , an 2007, 45k km e 4000 negociabil (echipata ful GIVI)

 

Cum nu ma pricep la VFR-uri va rog dati o parere. Despre model, despre user, despre Musta :)

 

Multumesc!


» Post actualizat in 26 Jun 2018 18:12

ps: Caut VFR.

Echipat cu bagaje, stare cat mai buna, an cat mai nou si evident, cat mai ieftin. Buget. Maxim 4K

 

Oferte pe privat va rog.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 8.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut! Ieri am iesit prima data cu vfr.ul achizitionat recent. Model 2006 abs. Totul in regula cu o singura problema... am observat o voblare atunci cand iau mainile de pe ghidon, chiar si la 50 kmh sau 70kmh....apoi daca las maninile foarte lejer pe ghidon doar cat sa am cel mai mic sprijin tot simt ca vrea sa vobleze usor. Mentionez ca presiunea in anvelope este 2.5 cu 2.9, iar anvelopele sunt din 2014. Motocicleta a rulat foarte putini km in acesti 4 ani de cand dateaza gumele... ce pareri aveti? Voblatul asta se simte doar cand nu am mana pe ghidon, si nu mereu face asta, ci cam din 3 teste prin care las ghidonul liber , da sa vobleze doar o data. Sa fie ceva din anvelopa sau pot avea un mare noroc costisitor gen jug,amortizoare etc?! Nici nu stiu ce mecanic sa aleg, pentru ca peste tot sunt pareri pro si contra despre service.uri. in trecut am fost cu vfr.ul anterior la united motors, insa mi s.a parut piperat pretul pentru micile revizii facute, iar acum vad/aud foarte multe vorbe negative despre ei. Ceva sfaturi? Multumes, orice idee imi poate fi de folos!

» Post actualizat in 28 Jun 2018 08:02

Scuze pentru greslile ortografice....dau vina pe telefon pt ele !

Edited by alexandreifirst
Link to comment
Share on other sites

Pai ia-o in ordine:

 

- roata dezechilibrata

- cauciuc uzat neuniform / cu galma in el
- rulmenti roata dusi
- rulmenti jug dusi
- rulmenti jug slabiti

- furca stramba

 

Vezi ce poti face tu...

- ia un spray de frana si curata etrierii - sunt sanse ca un etrier sa nu elibereze complet placuta si sa in permanenta un disc sa fie in frana

- verifica roata fata la ochi si vezi daca ti se pare suspect cauciucul, daca prezinta urme de lovituri, daca janta e stramba sau a suferit vreo lovitura - groapa, accident, bordura

- roaga un amic sa-ti tina apasat pe codita in timp ce motocicleta e pe cricul central si sa-ti tina ghidonul blocat, in timpul acesta tu misti cu toata puterea de roata fata si vezi daca ai ceva joc in rulmenti. Teoretic orice joc mic ar trebui sa il simti. De asemenea, niste rulmenti pe fata dusi scot si un huruit nefiresc in mers si iti da o nesiguranta asupra directiei.

- verifica toate suruburile de prindere de pe furca, sa nu ai ceva slabit pe acolo

 

Pentru furca si rulmentii de jug ar trebui sa vezi un mecanic, asta daca nu esti tu un minitehnicus.

 

Deocamdata cam ideile astea le am.

Link to comment
Share on other sites

nu-i cam mare presiunea aia?

 

eu zic ca nu are nimic motoreta ci face asa de la faptul ca atunci cand iei mana din gaz face o frana de motor si tinde sa dezechilibreze fengshuiul roatei fata :)

 

altfel poate fi anvelopa uzata sau rulmenti de jug

Link to comment
Share on other sites

Salut, am urmatoarea intrebare: la voi se blocheaza roata spate? daca da, in ce conditii? Am facut itp-ul recent si am fost la un pas sa nu trec pe motiv ca roata spate nu blocheaza rampa (asa s-a exprimat inspectorul), degeaba am incercat eu sa explic treaba cu frana combinata si altele. Am VFR Vtec 2003 fara abs, doar cbs. Mersi ;)

Ar trebui sa blocheze roata, fara ABS chiar daca este frana combinata.

nu-i cam mare presiunea aia?

 

eu zic ca nu are nimic motoreta ci face asa de la faptul ca atunci cand iei mana din gaz face o frana de motor si tinde sa dezechilibreze fengshuiul roatei fata :)

 

altfel poate fi anvelopa uzata sau rulmenti de jug

"presiunea in anvelope este 2.5 cu 2.9"

Este ca la carte.

Tu cat pui?

Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru raspunsuri, momentan eu sunt multumit de frana spate, mecanicul la care ma duc la fel. Am citit si pe forumurile din afara despre aceasta problema, cam nimeni nu a reusit sa blocheze complet spatele, decat in anumite conditii (frana fata puternica + spate SAU toata greutatea corpului pe pedala, urcat pe ea efectiv). Ramane sa vad cum fac peste doi ani sa fie multumit si inspectorul ITP :what:

Link to comment
Share on other sites

Salut, acum vreo luna si ceva am reusit sa o blochez eu ,rezultatul a fost ca am vazut utilitatea crashpadurilor. Ca s-a blocat total sau nu ,nu-ti pot spune ca a fost fractiune de secunda. Stiu ca am avut atitudine de incepator, franat cu spatele destul de tare ,noroc ca la varsta mea nu merg cu viteza. Model fara ABS si la mine. Si in toamna expira ITP, vedem atunci.Placute noi pe spate,nu sunt dubii ca nu tine frana.

Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru raspunsuri, momentan eu sunt multumit de frana spate, mecanicul la care ma duc la fel. Am citit si pe forumurile din afara despre aceasta problema, cam nimeni nu a reusit sa blocheze complet spatele, decat in anumite conditii (frana fata puternica + spate SAU toata greutatea corpului pe pedala, urcat pe ea efectiv). Ramane sa vad cum fac peste doi ani sa fie multumit si inspectorul ITP :what:

Asa se testeaza.

Cu tehnicianul urcat pe ea (motocicleta) cu ambele frane la maxim.

In conditii de laborator (pe tester-ul RAR).

Link to comment
Share on other sites

Asa se testeaza.

Cu tehnicianul urcat pe ea (motocicleta) cu ambele frane la maxim.

In conditii de laborator (pe tester-ul RAR).

 

Aici tin sa te contrazic putin, in cazul meu testul a fost facut prin apasarea franei fata respectiv spate, consecutiv, nu concomitent, in functie de roata care era pe rampa, cu motorul oprit.

 

 

Salut, acum vreo luna si ceva am reusit sa o blochez eu ,rezultatul a fost ca am vazut utilitatea crashpadurilor. Ca s-a blocat total sau nu ,nu-ti pot spune ca a fost fractiune de secunda. Stiu ca am avut atitudine de incepator, franat cu spatele destul de tare ,noroc ca la varsta mea nu merg cu viteza. Model fara ABS si la mine. Si in toamna expira ITP, vedem atunci.Placute noi pe spate,nu sunt dubii ca nu tine frana.

 

Imi pare rau sa aud asta :( La mine franeaza fara blocarea rotii, inclusiv fata se simte deci de functionat sigur functioneaza, placute mai am ceva, dar s-ar putea sa fie vechi, le schimb in toamna si mai vad de acolo. As vrea sa imi motez si eu crashpad-uri dar ce am gasit fara schimbarea/modificare vasului de lichid costa cam mult.

Link to comment
Share on other sites

Eu am banuit ca s-a blocat roata si a fugit spatele, motocicleta culcata pe stanga si eu dupa ea. Am luat crash padurile din Anglia cu vas de expansiune cu tot, a fost in jur de 200 de lire. Daca esti din Bucuresti sau te poti deplasa spre zona Bragadiru/Bucuresti te pot ajuta sa modificam vasul pe care il ai si sa poti monta crashurile.Daca nu iese il avem pe al meu de rezerva si indiferent de rezultat nu se pune problema de costuri, decat benzina ta pana la mine! :)))))

Link to comment
Share on other sites

Aici tin sa te contrazic putin, in cazul meu testul a fost facut prin apasarea franei fata respectiv spate, consecutiv, nu concomitent, in functie de roata care era pe rampa, cu motorul oprit.

La cele cu ABS trebuie cu motorul pornit.

De fapt la toate fiind hidraulice.

Link to comment
Share on other sites

Vezi in dezmembrari. Noua te duce pe la 150€. Ovidiu de la TM avea VFR la dezembrat. Eu am luat saua de la el.

Link to comment
Share on other sites

Salut! Ieri am iesit prima data cu vfr.ul achizitionat recent. Model 2006 abs. Totul in regula cu o singura problema... am observat o voblare atunci cand iau mainile de pe ghidon, chiar si la 50 kmh sau 70kmh....apoi daca las maninile foarte lejer pe ghidon doar cat sa am cel mai mic sprijin tot simt ca vrea sa vobleze usor. Mentionez ca presiunea in anvelope este 2.5 cu 2.9, iar anvelopele sunt din 2014. Motocicleta a rulat foarte putini km in acesti 4 ani de cand dateaza gumele... ce pareri aveti? Voblatul asta se simte doar cand nu am mana pe ghidon, si nu mereu face asta, ci cam din 3 teste prin care las ghidonul liber , da sa vobleze doar o data. Sa fie ceva din anvelopa sau pot avea un mare noroc costisitor gen jug,amortizoare etc?! Nici nu stiu ce mecanic sa aleg, pentru ca peste tot sunt pareri pro si contra despre service.uri. in trecut am fost cu vfr.ul anterior la united motors, insa mi s.a parut piperat pretul pentru micile revizii facute, iar acum vad/aud foarte multe vorbe negative despre ei. Ceva sfaturi? Multumes, orice idee imi poate fi de folos!

» Post actualizat in 28 Jun 2018 08:02

Scuze pentru greslile ortografice....dau vina pe telefon pt ele !

Vezi ca atat bagam si eu in pneuri 2,5 pe fata si 2,9 pe spate (merg mereu 2 persoane + bagaj cat china) si la ultima vulcanizare mecanicul de acolo mi a arata ca pneul folosit pe spate Metzeler z 11 scria presiunea maxima admisa 2,8 !!!

» Post actualizat in 06 Jul 2018 18:12

Dragi colegi,am si eu de ceva vreme o problema : dau sa pornesc motorul si ramane aprins becul rosu de la FI ,si evident pompa nu se aude ca baga benzina.

Dupa ce o las cateva minute porneste in mod normal.

Mai nou constat ca si la oprire din cheie mi se stinge bordul dar motorul continua sa mearga.

Ce dracu sa aibe ?

Link to comment
Share on other sites

post-46672-0-05203200-1530987995_thumb.jpg

Multumesc ThunderByte ,asa facea si inainte sa i instalez VFrnes ul si dupa aia nu a mai facut 1 an si am crezut ca am scapat :(

 

In alta ordine de idei ,am descoperit in ultima tura de alataieri pe Transalpina facand o poza random cu motorul ca imi ajunsese cauciucul spate la panza.

Dau sa caut un magazin prin Petrosani sa comand o guma si constat cu stupoare ca nu sunt disponibile decat in 3,7,14 zile dupa plata.

Renunt la idee si ma ajuta un coleg biker din Rau Barbat cu un Michelin Pilot Road din 2003,gratis bineinteles !!!

O pun cu teama si privesc totul ca un act extrem.Ma astept sa mi alunece la fiecare curba ,mai ales ca am mers si noaptea la 15 grade.

O bag pe forestier hard 50 km si apoi 300 km spre casa si nu aluneca niciodata.

Am mers din ce in ce mai tare si la final ultimii 200k am si uitat ca este o guma de 15 ani vechime :)Acum stau si va intreb :

Oare nu asta cu DOT ul este o chestiune de marketing, sa ne faca sa consumam ?


» Post actualizat in 07 Jul 2018 18:29

attachicon.gif20180703_185830.jpg

Multumesc ThunderByte ,asa facea si inainte sa i instalez VFrnes ul si dupa aia nu a mai facut 1 an si am crezut ca am scapat :(

 

In alta ordine de idei ,am descoperit in ultima tura de alataieri pe Transalpina facand o poza random cu motorul ca imi ajunsese cauciucul spate la panza.

Dau sa caut un magazin prin Petrosani sa comand o guma si constat cu stupoare ca nu sunt disponibile decat in 3,7,14 zile dupa plata.

Renunt la idee si ma ajuta un coleg biker din Rau Barbat cu un Michelin Pilot Road din 2003,gratis bineinteles !!!

O pun cu teama si privesc totul ca un act extrem.Ma astept sa mi alunece la fiecare curba ,mai ales ca am mers si noaptea la 15 grade.

O bag pe forestier hard 50 km si apoi 300 km spre casa si nu aluneca niciodata.

Am mers din ce in ce mai tare si la final ultimii 200k am si uitat ca este o guma de 15 ani vechime :)Acum stau si va intreb :

Oare nu asta cu DOT ul este o chestiune de marketing, sa ne faca sa consumam ?

Acum ca mi caut anvelopa vreau sa va intreb : Voi ce anvelope folositi ?

Personal am ajuns in situatia asta pt ca ma asteptam ca Metzeler Z6 sa ma tina minim 10 k si nu a fost cazul nici sa ajung la 10 mii cu el.

Link to comment
Share on other sites

Pilot Road 3 , 16k anul trecut , cam 3k anul asta ....foarte multumit , in trecut am mers numai cu Pilot Power 2CT dar tin maxim 10k

Edited by angus_young
Link to comment
Share on other sites

attachicon.gif20180703_185830.jpg

Multumesc ThunderByte ,asa facea si inainte sa i instalez VFrnes ul si dupa aia nu a mai facut 1 an si am crezut ca am scapat :(

 

In alta ordine de idei ,am descoperit in ultima tura de alataieri pe Transalpina facand o poza random cu motorul ca imi ajunsese cauciucul spate la panza.

Dau sa caut un magazin prin Petrosani sa comand o guma si constat cu stupoare ca nu sunt disponibile decat in 3,7,14 zile dupa plata.

Renunt la idee si ma ajuta un coleg biker din Rau Barbat cu un Michelin Pilot Road din 2003,gratis bineinteles !!!

O pun cu teama si privesc totul ca un act extrem.Ma astept sa mi alunece la fiecare curba ,mai ales ca am mers si noaptea la 15 grade.

O bag pe forestier hard 50 km si apoi 300 km spre casa si nu aluneca niciodata.

Am mers din ce in ce mai tare si la final ultimii 200k am si uitat ca este o guma de 15 ani vechime :)Acum stau si va intreb :

Oare nu asta cu DOT ul este o chestiune de marketing, sa ne faca sa consumam ?

» Post actualizat in 07 Jul 2018 18:29

Acum ca mi caut anvelopa vreau sa va intreb : Voi ce anvelope folositi ?

Personal am ajuns in situatia asta pt ca ma asteptam ca Metzeler Z6 sa ma tina minim 10 k si nu a fost cazul nici sa ajung la 10 mii cu el.

Link to comment
Share on other sites

» Post actualizat in 07 Jul 2018 18:29

 

Acum ca mi caut anvelopa vreau sa va intreb : Voi ce anvelope folositi ?

Personal am ajuns in situatia asta pt ca ma asteptam ca Metzeler Z6 sa ma tina minim 10 k si nu a fost cazul nici sa ajung la 10 mii cu el.

 

Primul an cand am cumparat-o am avut set nou Pilot Power 2CT. Vreo 11k km au tinut si cand le-am dat jos erau opinci.

Ultima plimbare cu ele a fost in martie, abia iesea soarele si 10-12 grade afara. Un drum de vreo 360 km de la Iasi la Cheile Bicazului. Ma mir acum ca am avut atata curaj sa plec cu acele cauciucuri pe asa conditii.

 

Apoi am pus Pilot Road 4, am bagat cu ele anul trecut 10k km, anul asta mai putini, vreo 3k si gumele sunt undeva la jumatate. Parerea mea ca mai tin minim 7-8k km.

Concluzia este clara.

 

PS: Uite spatele in poza, ca sa vezi ce om dereglat :rusinica:

post-60496-0-76873800-1530995904_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

La suspensia spate a umblat cineva ?

Se serviseaza ?


» Post actualizat in 08 Jul 2018 11:49

Ma mai interesa daca cineva si a mai inaltat mobra ca o mai bag pe forestiere si ma r ajuta mult sa nu mai iau cu toba toti bolovanii.

Pe spate am inteles ca exista o flansa pe care o poti marii cum a facut ciprianakos de la constanta dar pe fata ?

Link to comment
Share on other sites

Nu prea ai ce servisa la ea, se poate dar nu e facuta sa fie servisata; un reglaj cu ea incarcata ar fi mai indicat.

 

Despre anvelope eu am mers pe Dunlop Sportmax Sportsmart 2 la ultimele 2 seturi, chipurile is mai sportive, pe touring cica e Sportmax Roadsmart. Eu sunt multumit de ele, uzura in timp/km nu ma intereseaza atata timp cat aderenta e acolo, prefer sa le schimb mai des decat sa imi rup capul si sa dau mai mult pe raparatii si oase decat pe cauciucuri.

Legat de cauciucuri vechi, in perioada cand am lucrat in service am tot montat cauciucuri, si noi si sh. Cauciucuri ca Maxxis, Continental, Bridgestone si Metzeler se fac plastic de nu stii ce e cu ele, chiar am avut un Bridgestone SH relativ nout ca an dar era atat de prost ca faceam de multe ori rollingburnout la plecare si scartaia de ziceai ca a blocat ne-a Vasile frana la Dacie, scartaia si la plecat de pe loc si la franare pana se incalzea bine, apoi era cat de cat safe. Alte marci se tin binisor, Pirelli, Michelin, Dunlop, cele mai "high end" se mentin mai ok pe perioada mai lunga.

Edited by ThunderByte
Link to comment
Share on other sites

Si eu cand am ascuns.o inainte sa plec in co, dupa ce am oprit motorul, inca se mai auzea un zgomot de sub carena spate ca si cum ar fi semnalizat. Tacanitul ala tipic de semnalizare. Dupa cateva zeci de secunde s.a oprit. Am mai facut o incercare si la fel, daca scot cheia, se opreste. Nu am mai avut timp de verificari, o sa o iau la puricat cand ajung inapoi acasa.

 

Legat de gume, am avut PR3 pe CBF. Foarte multumit de ele, nu am avut niciodata vreo emotie. Plus ABS.ul din dotare... dadea destula incredere.

 

VFR.ul l.am luat in 2016 cu PR3 pe el. Dot 10 si 11. Anul asta le.am schimbat cu niste Pirelli Angel ST. Michelinurile mai aveau carne pe ele dar erau imbatranite si patratite. Pe curbe nu ma ajutau deloc. Prima optiune tot PR3-4 a fost, dar am gasit Angelurile la un pret cu aproape 200 de lei mai mic si le.am luat. Pana acum sunt multumit.

Link to comment
Share on other sites

Ma mai interesa daca cineva si a mai inaltat mobra ca o mai bag pe forestiere si ma r ajuta mult sa nu mai iau cu toba toti bolovanii.


Pe spate am inteles ca exista o flansa pe care o poti marii cum a facut ciprianakos de la constanta dar pe fata ?


Link to comment
Share on other sites

Bagi niste arcuri mai tari si inalti din tuburi/prinderea in triple, plus intaresti preload-ul. Dac-ai putea, ar trebui sa schimbi/upgradezi si valvele sa poata tina pasul la denivelari.

Toate bune!

Ma mai interesa daca cineva si a mai inaltat mobra ca o mai bag pe forestiere si ma r ajuta mult sa nu mai iau cu toba toti bolovanii.

Pe spate am inteles ca exista o flansa pe care o poti marii cum a facut ciprianakos de la constanta dar pe fata ?

Link to comment
Share on other sites

Voi ce voltmetru va ti spus sa vedeti cat incarca releul care este hiba la vfr ?

De unde la ti luat ?


» Post actualizat in 10 Jul 2018 11:44

ma mai interesa si un buson de golire ulei magnetic ,de unde pot cumpara.link ceva...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...