razvan87 Posted May 22, 2018 Share Posted May 22, 2018 Este trecut rosu in talon. Mersiii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zis_ungureanu Posted May 24, 2018 Share Posted May 24, 2018 Arata bine! Am vazut pe ebay set ce contine si capacel pt gaura aia din butuc - aprox. 11 lire. Ai facut ceva cu filtrul ala de de benzina? Nu vorbi vorbe aici.Vino cu link .Eu ti am aratat ca setul ala costa 100 de lei si ti sa parut mult.Acum daca stii tu unul cu 50 da mi sa vad. Filtrul de benzina merge (chiar si batut cu ciocanul pt ai reduce diametrul) insa problema cu alimentatul nu sa rezolvat.Tot 16 litri imi incape in rezervor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Heart Posted May 25, 2018 Share Posted May 25, 2018 16L ? Eu bag cam 18. Acum a inceput sa clipeasca ultima liniuta. Mai fac inca 8 km pana acasa si inainte sa alimentez as scoate toata benzina din rezervor. Sa ma duc sa alimentez doar cu jumatate de litru sau cu ce e in motor. Sa vedem cat intra si la mine. Daca se apropie de 21... Uite aici link de pe ebayhttps://www.ebay.co.uk/itm/Honda-VFR-800fi-Dressing-kit-Rear-wheel-and-swing-arm-Chrome-bungs-nut-covers/323228081320?hash=item4b41e51ca8:g:N60AAOSw-dBTvuRx. In continuare, mi se pare scumpe niste rahaturi ordinare din plastic cromat. Singura investitie ar fi in niste crashpaduri (inca sunt in cautari sa vad cine mai face pe aici la preturi decente.... pacat ca s-a retras Petru din biznis) si niste proiectoare. Dar pe alea nuj cum naibii sa le montez. Am vazut la tine, dar parca nu sunt impacat cu solutia ta. Le-as pune undeva mai sus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zis_ungureanu Posted May 28, 2018 Share Posted May 28, 2018 pai 17 lire (transportul nu l pui?) nu insemna 100 de lei ??? )))) ma miram sa gasesti tu altceva proiectoare mai sus de oglinzi vrei ??? ))) vezi ca eu am 2 perechi.Alea de jos sunt de ceata iar alea de sus sunt de zi . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandreifirst Posted June 13, 2018 Share Posted June 13, 2018 Salutare din nou! Am o mica nelamurire. In 2006 s.a schimbat putin modul de functionare al v.tecului...asta inseamna ca orice model din 2006 are recenta remapare de v.tec? Intreb pentru ca voi achizitiona una in scurt timp...si am de ales intre cateva din ianuarie 2006! Sa fie ultimele imbunatatiri deja din ianuarie 2006? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThunderByte Posted June 13, 2018 Share Posted June 13, 2018 Este cu HISS Ia un contact pentru acelasi model si schimba doar partea electrica de pe el astfel incat cheia si cipul sa ramana aceeasi. CIP-ul din cheie, antena si ECU sunt una, yala mecanica e alta si partea mecanica-electrica e alta, doar ca yala si partea mecanica-electrica vin impreuna(contactul) dar asta nu inseamna ca nu-s demontabile si interschimbabile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zis_ungureanu Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 Mi am pus Repsol 10w40 Sintetic si am constatat o cutie galagioasa ce sarea intre viteze,destul de periculos la frana de motor cand practic pleca pe liber. Am mers 200 km cu el si l am aruncat .Astazi am pus Motul 7100 si este altceva. Credeam ca mi sa stricat cutia dar nu are nici o treaba. Am mai patit in trecut asa ,dar uitasem,cand am folosit un 10w40 Yako . Asa ca daca aveti cutii sensibile feriti va de Repsol si Yako Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gixu. Posted June 20, 2018 Share Posted June 20, 2018 (edited) Ai pus probabil un ulei contrafacut Repsol a fost una dintre marcile de ulei intens falsificate. Am avut de-a lungul anilor diverse uleiuri in motociclete si n-am patit niciodata ce descrii tu mai sus. Edited June 20, 2018 by Gixu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NVS Posted June 20, 2018 Share Posted June 20, 2018 Are cineva de vanzare cheia pentru desfacut roata spate? Sau o solutie de tubulara cu care sa pot desface prezoanele alea? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
razvan87 Posted June 20, 2018 Share Posted June 20, 2018 Incearca la o vulcanizare care are o cheie pneumatica cu desfacere prin socuri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Altieri Constantin Posted June 25, 2018 Share Posted June 25, 2018 Salut, am urmatoarea intrebare: la voi se blocheaza roata spate? daca da, in ce conditii? Am facut itp-ul recent si am fost la un pas sa nu trec pe motiv ca roata spate nu blocheaza rampa (asa s-a exprimat inspectorul), degeaba am incercat eu sa explic treaba cu frana combinata si altele. Am VFR Vtec 2003 fara abs, doar cbs. Mersi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Heart Posted June 25, 2018 Share Posted June 25, 2018 La mine se blocheaza foarte greu. A trebuit sa ma opintesc bine ca sa scot putin fum din cauciuc. Cand a facut testul cu frana spate era sa-l arunce pe nenea ala in nas, nu se astepta ca sa blocheze si fata.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edward_zone Posted June 26, 2018 Share Posted June 26, 2018 Salut, am urmatoarea intrebare: la voi se blocheaza roata spate? daca da, in ce conditii? Am facut itp-ul recent si am fost la un pas sa nu trec pe motiv ca roata spate nu blocheaza rampa (asa s-a exprimat inspectorul), degeaba am incercat eu sa explic treaba cu frana combinata si altele. Am VFR Vtec 2003 fara abs, doar cbs. Mersi Am patit si eu asa. Dar a venit un inginer si i-a explicat tehnicianului (incepator sau batut in cap) ca am ABS si ca nu blocheaza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manoliu_Alex Posted June 26, 2018 Share Posted June 26, 2018 Salutare, Sunt in cautare de VFR. Am gasit unul in Bucuresti, 2007. Propietar cinstit, a zis ca a avut si un incident cu ea. Mobra arata bine, e echipata cu bagaje si tot ce trebuie pebtru caltoriile pe care vreau sa le fac, Problema car emi se pare mie. Se aude o bataie in zona de jos a motorului (zona alternator/ambreiaj) ca si cum o piesa in miscare atinge ceva, alternativ. Zgomot metalic. Propietarul zice ca asa a luat-o si el si ca cineva cunoscator de VFR-uri ( un asa zis Musta, nu cunosc, nu ma pronunt) i-a zis ca asa tre sa faca. Cunoaste cineva proprietarul? chill0ut user pe forum. Pretul cerut , an 2007, 45k km e 4000 negociabil (echipata ful GIVI) Cum nu ma pricep la VFR-uri va rog dati o parere. Despre model, despre user, despre Musta Multumesc! » Post actualizat in 26 Jun 2018 18:12ps: Caut VFR. Echipat cu bagaje, stare cat mai buna, an cat mai nou si evident, cat mai ieftin. Buget. Maxim 4K Oferte pe privat va rog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandreifirst Posted June 28, 2018 Share Posted June 28, 2018 (edited) Salut! Ieri am iesit prima data cu vfr.ul achizitionat recent. Model 2006 abs. Totul in regula cu o singura problema... am observat o voblare atunci cand iau mainile de pe ghidon, chiar si la 50 kmh sau 70kmh....apoi daca las maninile foarte lejer pe ghidon doar cat sa am cel mai mic sprijin tot simt ca vrea sa vobleze usor. Mentionez ca presiunea in anvelope este 2.5 cu 2.9, iar anvelopele sunt din 2014. Motocicleta a rulat foarte putini km in acesti 4 ani de cand dateaza gumele... ce pareri aveti? Voblatul asta se simte doar cand nu am mana pe ghidon, si nu mereu face asta, ci cam din 3 teste prin care las ghidonul liber , da sa vobleze doar o data. Sa fie ceva din anvelopa sau pot avea un mare noroc costisitor gen jug,amortizoare etc?! Nici nu stiu ce mecanic sa aleg, pentru ca peste tot sunt pareri pro si contra despre service.uri. in trecut am fost cu vfr.ul anterior la united motors, insa mi s.a parut piperat pretul pentru micile revizii facute, iar acum vad/aud foarte multe vorbe negative despre ei. Ceva sfaturi? Multumes, orice idee imi poate fi de folos! » Post actualizat in 28 Jun 2018 08:02 Scuze pentru greslile ortografice....dau vina pe telefon pt ele ! Edited June 28, 2018 by alexandreifirst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Heart Posted June 28, 2018 Share Posted June 28, 2018 Pai ia-o in ordine: - roata dezechilibrata - cauciuc uzat neuniform / cu galma in el- rulmenti roata dusi- rulmenti jug dusi- rulmenti jug slabiti - furca stramba Vezi ce poti face tu... - ia un spray de frana si curata etrierii - sunt sanse ca un etrier sa nu elibereze complet placuta si sa in permanenta un disc sa fie in frana - verifica roata fata la ochi si vezi daca ti se pare suspect cauciucul, daca prezinta urme de lovituri, daca janta e stramba sau a suferit vreo lovitura - groapa, accident, bordura - roaga un amic sa-ti tina apasat pe codita in timp ce motocicleta e pe cricul central si sa-ti tina ghidonul blocat, in timpul acesta tu misti cu toata puterea de roata fata si vezi daca ai ceva joc in rulmenti. Teoretic orice joc mic ar trebui sa il simti. De asemenea, niste rulmenti pe fata dusi scot si un huruit nefiresc in mers si iti da o nesiguranta asupra directiei. - verifica toate suruburile de prindere de pe furca, sa nu ai ceva slabit pe acolo Pentru furca si rulmentii de jug ar trebui sa vezi un mecanic, asta daca nu esti tu un minitehnicus. Deocamdata cam ideile astea le am. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted July 1, 2018 Share Posted July 1, 2018 nu-i cam mare presiunea aia? eu zic ca nu are nimic motoreta ci face asa de la faptul ca atunci cand iei mana din gaz face o frana de motor si tinde sa dezechilibreze fengshuiul roatei fata altfel poate fi anvelopa uzata sau rulmenti de jug Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edward_zone Posted July 2, 2018 Share Posted July 2, 2018 Salut, am urmatoarea intrebare: la voi se blocheaza roata spate? daca da, in ce conditii? Am facut itp-ul recent si am fost la un pas sa nu trec pe motiv ca roata spate nu blocheaza rampa (asa s-a exprimat inspectorul), degeaba am incercat eu sa explic treaba cu frana combinata si altele. Am VFR Vtec 2003 fara abs, doar cbs. Mersi Ar trebui sa blocheze roata, fara ABS chiar daca este frana combinata. nu-i cam mare presiunea aia? eu zic ca nu are nimic motoreta ci face asa de la faptul ca atunci cand iei mana din gaz face o frana de motor si tinde sa dezechilibreze fengshuiul roatei fata altfel poate fi anvelopa uzata sau rulmenti de jug "presiunea in anvelope este 2.5 cu 2.9" Este ca la carte. Tu cat pui? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Altieri Constantin Posted July 2, 2018 Share Posted July 2, 2018 Mersi pentru raspunsuri, momentan eu sunt multumit de frana spate, mecanicul la care ma duc la fel. Am citit si pe forumurile din afara despre aceasta problema, cam nimeni nu a reusit sa blocheze complet spatele, decat in anumite conditii (frana fata puternica + spate SAU toata greutatea corpului pe pedala, urcat pe ea efectiv). Ramane sa vad cum fac peste doi ani sa fie multumit si inspectorul ITP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanciu Florin Posted July 2, 2018 Share Posted July 2, 2018 Salut, acum vreo luna si ceva am reusit sa o blochez eu ,rezultatul a fost ca am vazut utilitatea crashpadurilor. Ca s-a blocat total sau nu ,nu-ti pot spune ca a fost fractiune de secunda. Stiu ca am avut atitudine de incepator, franat cu spatele destul de tare ,noroc ca la varsta mea nu merg cu viteza. Model fara ABS si la mine. Si in toamna expira ITP, vedem atunci.Placute noi pe spate,nu sunt dubii ca nu tine frana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edward_zone Posted July 2, 2018 Share Posted July 2, 2018 Mersi pentru raspunsuri, momentan eu sunt multumit de frana spate, mecanicul la care ma duc la fel. Am citit si pe forumurile din afara despre aceasta problema, cam nimeni nu a reusit sa blocheze complet spatele, decat in anumite conditii (frana fata puternica + spate SAU toata greutatea corpului pe pedala, urcat pe ea efectiv). Ramane sa vad cum fac peste doi ani sa fie multumit si inspectorul ITP Asa se testeaza. Cu tehnicianul urcat pe ea (motocicleta) cu ambele frane la maxim. In conditii de laborator (pe tester-ul RAR). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Altieri Constantin Posted July 2, 2018 Share Posted July 2, 2018 Asa se testeaza. Cu tehnicianul urcat pe ea (motocicleta) cu ambele frane la maxim. In conditii de laborator (pe tester-ul RAR). Aici tin sa te contrazic putin, in cazul meu testul a fost facut prin apasarea franei fata respectiv spate, consecutiv, nu concomitent, in functie de roata care era pe rampa, cu motorul oprit. Salut, acum vreo luna si ceva am reusit sa o blochez eu ,rezultatul a fost ca am vazut utilitatea crashpadurilor. Ca s-a blocat total sau nu ,nu-ti pot spune ca a fost fractiune de secunda. Stiu ca am avut atitudine de incepator, franat cu spatele destul de tare ,noroc ca la varsta mea nu merg cu viteza. Model fara ABS si la mine. Si in toamna expira ITP, vedem atunci.Placute noi pe spate,nu sunt dubii ca nu tine frana. Imi pare rau sa aud asta La mine franeaza fara blocarea rotii, inclusiv fata se simte deci de functionat sigur functioneaza, placute mai am ceva, dar s-ar putea sa fie vechi, le schimb in toamna si mai vad de acolo. As vrea sa imi motez si eu crashpad-uri dar ce am gasit fara schimbarea/modificare vasului de lichid costa cam mult. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanciu Florin Posted July 2, 2018 Share Posted July 2, 2018 Eu am banuit ca s-a blocat roata si a fugit spatele, motocicleta culcata pe stanga si eu dupa ea. Am luat crash padurile din Anglia cu vas de expansiune cu tot, a fost in jur de 200 de lire. Daca esti din Bucuresti sau te poti deplasa spre zona Bragadiru/Bucuresti te pot ajuta sa modificam vasul pe care il ai si sa poti monta crashurile.Daca nu iese il avem pe al meu de rezerva si indiferent de rezultat nu se pune problema de costuri, decat benzina ta pana la mine! )))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edward_zone Posted July 2, 2018 Share Posted July 2, 2018 Aici tin sa te contrazic putin, in cazul meu testul a fost facut prin apasarea franei fata respectiv spate, consecutiv, nu concomitent, in functie de roata care era pe rampa, cu motorul oprit.La cele cu ABS trebuie cu motorul pornit. De fapt la toate fiind hidraulice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
razvan87 Posted July 2, 2018 Share Posted July 2, 2018 Salut! De unde pot gasi / comanda o pedala pentru schimbat vitezele la o Honda VFR 800 din anul 2005? Multumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.