Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Din fabrica, VFR-ul trage aer din laterale spre interior, adica exact in contravant. In mers, aerul este vehiculat din interior catre laterale. Cam la 20-40km/h, cand functioneaza ventilatorul, curentii de aer se anuleaza/reduc reciproc ingreunanand procesul de racire. Schimband elica, nu mai apare acest fenomen de anulare a curentilor de racire 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dar orientarea radiatoarelor este in forma de sageata cu varful inspre fata, iar carenele accentueaza acest aer spre radiatoare deci dinspre afara catre interior (radiatoare-motor).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici vorba!

Orientarea este neglijabila - nici 10 grade. In plus, in mers, la nivelul carenei, datorita si formei (vorbesc de VTEC pt ca nu stiu la altele), se creaza depresiune in zona fantelor de aerisire ceea ce, impreuna cu aerul dislocat frontal in blocul motor (acolo unde ies galeriile de evacuare), faciliteaza/imbunatateste trecerea aerului prin radiatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciprinakos cand am cumparat vtr-ul desi arata ca scos din cutie, ventilatoarele erau pornite de un buton legat la baterie si circuitul original anulat, se racea foarte greu motorul desi ventilatoarele suflau aer spre exterior, nu mi-a placut " țigania" si am mers la un specialist care a anulat butonul si a legat ventilatoarele la circuitul de fabrică, surpriza a fost ca sonda functiona si ventilatoarele porneau la 103 grade cum am mai scris si se invarteau invers, adica trageau aer din exterior, iar motocicleta se racea mult mai repede

Eu nu contest ca exista ventilatoare de vtr care se invart invers si racesc mult mai repede, chiar mi-as dori sa montez unul pe vtec, sa nu mai fiu tot timpul cu ochii pe temperatura, poate ne dai ceva coduri de pe ventilator cand desfaci carena

 

Bogus gusturile nu se discuta, dar daca esti trecut de 30-35 de ani si ai un vfr te va mulțumi pe deplin,  eu il am de 5 ani, nu merg mult cu el, dar merg pe tot felul de drumuri, unele foarte rele, si face fata cu brio, adica merg cot la cot cu prieteni care au v-strom, caponord, transalp si ktm si altii din grup cu fz1, sv 650, cbr 600 nu tin pasul din cauza suspensiei, ma gandesc pe viitor la vfr800x dar deocamdata e ok

 

Am vazut pe youtube un clasament, din 2002 cred, un top 10 al motocicletelor din clasa sport-touring si pe primul loc se alfa vtec-ul, peste motociclete mult mai puternice, dar VFR-ul nu exceleaza la nimic,  dar e bun la toate

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutari,

M-ar interesa si pe mine un esapament aftermarket SH. Nu am in minte un model exact dar ceva cu mai mult growl decat cea stock ar trebuii sa fie ok. Totodata cred car trebuii sa vina cu teava de legatura ce iese din catalizator corect? Daca are cineva de vanzare la un pret decent as fi interesat. O zi faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, sraduy a spus:

Salutari,

M-ar interesa si pe mine un esapament aftermarket SH. Nu am in minte un model exact dar ceva cu mai mult growl decat cea stock ar trebuii sa fie ok. Totodata cred car trebuii sa vina cu teava de legatura ce iese din catalizator corect? Daca are cineva de vanzare la un pret decent as fi interesat. O zi faina!

Salut am o Galassetti, stare impecabila, sunet f frumos, poate fi adaptata pe orice mobra... Pm pt poze și detalii 

IMG_20190503_092442.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am o problema la pistonasul marcat cu rosu in poza, sau asa cred eu: am un joc cam mare, de pare rupt, si la gropi troncane.

Am demontat etrierul si l.am verificat. Are un joc cam mare in gol, dupa care actioneaza frana spate. Nu am gasit o molitate de a.l demonta.

Frana functioneaza foarte bine, dar ma sperie zgomotul care il scoate pistonasul ala.

Ma poate ajuta cineva cu o parere? 

20190722_151021.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, alecs123 a spus:

Am o problema la pistonasul marcat cu rosu in poza, sau asa cred eu: am un joc cam mare, de pare rupt, si la gropi troncane.

Am demontat etrierul si l.am verificat. Are un joc cam mare in gol, dupa care actioneaza frana spate. Nu am gasit o molitate de a.l demonta.

Frana functioneaza foarte bine, dar ma sperie zgomotul care il scoate pistonasul ala.

Ma poate ajuta cineva cu o parere? 

20190722_151021.jpg

Gasesti kit de reparatie la motorteam. L am schimbat si eu anul trecut. Parca 200 lei a fost, nu mai stiu exact, ca am schimbat si pe cel de la pompa de sus. Apoi, o sa te chinui cu aerisirea. Mari sugestii nu am, pe mine m a ajutat un prieten priceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, alecs123 a spus:

Cu un link sau denumirea(cod) piesei, ma poti ajuta? Ca nu reusesc sa il identific

Nu am cod. Eu am mers la receptie si am cerut kit pentru pompa intermediara. Au in calculator schema, coduri... au stiut ce sa aduca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut , astazi mi-am luat si eu un VFR RC36 din 91 . Dar am cateva intrebari daca ma puteti ajuta si anume ce ulei sa bag in ea(pe ceas are 63 de mii nu stiu daca sunt reali sau nu )  si la ce turatie trebuie sa fie relantiul la mine sta cam turata 1700 pe acolo .Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, VEFERIȘTI! De două săptămâni am găsit bijuteria asta prin Italia. Am intrat și eu în zona motoarelor în V și bine am făcut. Am renunțat la Yamaha și am trecut la Honda! Mobra asta mi-a intrat instant la inimă și nu îmi mai dsipare zâmbetul de pe față!

vfr800 (3).jpg

vfr800.jpg

vfr800 (2).jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Sao stăpânești sănătos și sa te bucuri de ea, ce an și câți bani a fost? Eu am trecut la BMW 1200 RT și vreau sa o pun pe a mea la vânzare, mi se rupe sufletul ca e pusa la punct cu totul dar nu pot sta cu 2 motoare în curte. As vrea sa știu pe unde se învârte piața.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, Stanciu Florin a spus:

Salut, Sao stăpânești sănătos și sa te bucuri de ea, ce an și câți bani a fost? Eu am trecut la BMW 1200 RT și vreau sa o pun pe a mea la vânzare, mi se rupe sufletul ca e pusa la punct cu totul dar nu pot sta cu 2 motoare în curte. As vrea sa știu pe unde se învârte piața.

Mulțumesc fain, la fel îți doresc! Ca și preț ele se vând undeva între 2000 și 3000 de euro depinde în ce minți se află. Eu am dat pe ea 2200 de euro și cu toate consumabilele schimbate plus înmatriculare am ajuns undeva la 2600 de euro.Motorul e într-o stare excelentă și are 36 mii de km pe bord reali, fostul ei proprietar un italian de 62 de ani mi-a pus în față toate hârtiile cu servisările făcute la Honda. Un tip care a cumpărat mobra și a ținut-o mai mult în garaj, se mai găsesc și de ăștia,deh. Așa că dacă motorul tău e într-o stare bună poți lua 2600, 2800 de euro pe ea. Baftă!

 

Editat de Fazeru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o am pe a mea la vanzare cu 2400, cu toate acareturile, si nu m-a sunat nici dracu'. Bine, nici nu ma agit sa o marit ca momentan nu am diferenta sa pun sa iau altceva mai nou. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, Metal Heart a spus:

Eu o am pe a mea la vanzare cu 2400, cu toate acareturile, si nu m-a sunat nici dracu'. Bine, nici nu ma agit sa o marit ca momentan nu am diferenta sa pun sa iau altceva mai nou. 

Dacă e cuminte și te ascultă stai flexat. Oricum, azi , nu se mai fabrică utilaje de genul, noile mobre sunt pline de softuri, plastice și leduri. 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de asta nu ma agit. Sezonul asta, pana acum, din 5000km, dar 3000 sunt facuti cu ea. Nu prea o sa mai apuc sa invart roata cine stie ce ca in doua saptamani incep astia mici scoala si.. gata. Cam punem casca-n cui. In iarna vreau sa-i dau o lavabila pe carene, un nou set de bujii si aia e. In rest, apa, paie si bataie. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am cumparat o bascula de vfr 800 cu etrier pentru un proiect. Ma intereseaza daca pot renunta la unul din furtune si sa il astup. Dacă astup una din găuri, mai are aceeași eficiență la frânare? Multumesc!

honda-vfr-800-rear-brake-caliper-pre-v-tec-4942-p.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe una din gauri functioneaza toate 3 pistonase, iar pe cealalta funcționează doar pistonasul din mijloc, vezi care o blochezi 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...