edward_zone Postat Septembrie 11, 2023 Share Postat Septembrie 11, 2023 Acum 3 ore, ciprinakos a spus: Poate fi condens de la radiatorul de ulei sau umiditate ce se aduna in partea din fata/jos a carenelor laterale si apoi se scurge lent pe langa cele 2 clipsuri de prindere dedesupt. E cantitatea cam mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 11, 2023 Share Postat Septembrie 11, 2023 1 oră în urmă, edward_zone a spus: E cantitatea cam mare. Condens = H²O Acolo se vede clar că e un lichid gras, și dacă zici că ai găsit antigel în carene e evident că varianta abracadabrantă a condensului pică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 11, 2023 Share Postat Septembrie 11, 2023 (editat) Acum 3 ore, ENEOS a spus: Condens = H²O Acolo se vede clar că e un lichid gras, și dacă zici că ai găsit antigel în carene e evident că varianta abracadabrantă a condensului pică. Asa este. Cantitate mare si vascos. Sper sa fie doar vreun furtun. Ca daca e vreun radiator s-a dus partial bugetul de plimbari. Editat Septembrie 11, 2023 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Aprilie 1 Share Postat Aprilie 1 Salut, Revin cu problema de mai sus. Voi ce antigel folositi? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Aprilie 1 Share Postat Aprilie 1 Acum 8 minute, edward_zone a spus: Salut, Revin cu problema de mai sus. Voi ce antigel folositi? Multumesc. Salut. Orice antigel pentru motoare isi face treaba pentru mobra aia. Pentru putin mai buna racire iti recomand HEPU P999. Daca inca nu ai rezolvat problema cu pierderea de antigel: in "V" este corpul de termostat pe care este fixat un furtun in unghi (daca nu e evident de unde curge, nu vezi exact) acolo e problema. Ca sa ajungi la furtun trebuie sa dai jos rampa de injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Aprilie 1 Share Postat Aprilie 1 (editat) Acum 1 oră, Z3US a spus: Salut. Orice antigel pentru motoare isi face treaba pentru mobra aia. Pentru putin mai buna racire iti recomand HEPU P999. Daca inca nu ai rezolvat problema cu pierderea de antigel: in "V" este corpul de termostat pe care este fixat un furtun in unghi (daca nu e evident de unde curge, nu vezi exact) acolo e problema. Ca sa ajungi la furtun trebuie sa dai jos rampa de injectie. Da. inca nu am identificat de unde curge. Dar nici nu a mai curs. Am pus presiune. Nimic. Multumesc pentru recomnadare si pentru hint. HEPU P999 este tip D sau G11? Antigelul daca este concentrat se dilueaza 1:1? Adica pentru cei 3 litrii necesari in motocicleta trebuie sa cumpar 2 litrii concentrat? Editat Aprilie 1 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Aprilie 1 Share Postat Aprilie 1 1 oră în urmă, edward_zone a spus: Da. inca nu am identificat de unde curge. Dar nici nu a mai curs. Am pus presiune. Nimic. Multumesc pentru recomnadare si pentru hint. HEPU P999 este tip D sau G11? Antigelul daca este concentrat se dilueaza 1:1? Adica pentru cei 3 litrii necesari in motocicleta trebuie sa cumpar 2 litrii concentrat? Nu o sa poti scoate chiar tot antigelul din sistem cand il inlocuiesti. Cumpara antigel de aceeasi culoare cu al tau, G11. Sticla de Hepu e 1.5 L, mai pui tot atat apa distilata si il bagi in mobra. Pt. pierderea de antigel, aproape ca as face pariu ca de acolo e buba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Aprilie 19 Share Postat Aprilie 19 La 01.04.2024 la 12:12, Z3US a spus: Daca inca nu ai rezolvat problema cu pierderea de antigel: in "V" este corpul de termostat pe care este fixat un furtun in unghi (daca nu e evident de unde curge, nu vezi exact) acolo e problema. Ca sa ajungi la furtun trebuie sa dai jos rampa de injectie. Tot nu am gasit problema si mi-e frica sa merg asa. Ma gandesc sa ridic rezervorul si sa intru pe acolo. Pare mai usor sa ajung unde ai recomadat sa ma uit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Aprilie 21 Share Postat Aprilie 21 Noroc. Se vinde un set complet Givi de topcase, sidecase-uri si toate accesoriile aferente, gata de montat. Link mai jos cu anuntul de aici de pe forum. Succes si drumuri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Aprilie 22 Share Postat Aprilie 22 La 19.04.2024 la 16:47, edward_zone a spus: Tot nu am gasit problema si mi-e frica sa merg asa. Ma gandesc sa ridic rezervorul si sa intru pe acolo. Pare mai usor sa ajung unde ai recomadat sa ma uit. Dupa cum spuneam, nu prea ai acces acolo decat daca dai jos rampa de injectie. Dupa ce dai jos rezervorul, cu o lanterna ar trebuie sa poti vedea pierderea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 11 Share Postat Iulie 11 Salutari, Mi-am pus la vanzare batranica: Daca stiti pe cineva interesat, da-ti va rog un semn. Am trecut la urmatoarea generatie: un VFR 1200FD DCT ABS si TC din 2012. Asfalt uscat si plimbari faine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 26 Share Postat August 26 Salutare, De ceva vreme, batranica mea a ajuns in Campina unde, actualul (si mult mai tanarul) posesor a reinvigorat-o. Adtept sa vad cum o va imbunatati si dpdv estetic. Intre timp, mi-am facut de cap cu noua (pt mine) jucarie: suspensii, computer RaudBike EVO, pilot automat MCCruise (adta nu-i throttle lock) si altele. Voi pune ceva poze si detalii in viitorul apropiat. Sambata am facut o tura de aproape 700 Km si a fost super fain - a costat destil de bine pilotul automat dar mi-a facut viata mult, mult mai usoara. Asfalt uscat si plimbari faine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Septembrie 6 Share Postat Septembrie 6 La 19.04.2024 la 16:47, edward_zone a spus: Tot nu am gasit problema si mi-e frica sa merg asa. Ma gandesc sa ridic rezervorul si sa intru pe acolo. Pare mai usor sa ajung unde ai recomadat sa ma uit. Te salut, de curiozitate, ai rezolvat situatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 6 Share Postat Septembrie 6 Acum 5 ore, Z3US a spus: Te salut, de curiozitate, ai rezolvat situatia? Salut, Inca nu. Am fost plecat si nu a vut cine sa duca motoreta la service. Intre timp, din cauza ca a stat, cica curge si un amortizor. Un necaz nu vine niciodata singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.