Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

asa scrie si in cartea technica.

dar am observat un lucru interesant. ceeace se spune despre motoarele "mai vechi" in legatura cu uleiul sintetci e adevarat! nu e bine, trebe sa punem ceeace scrie: MINERAL! ultima data am pus sintetic si am avut noroc ca m-am uitat, ca aproape a disparut uleiul din motor.

tre' sa pun mineral ca cu ala nu am avut probleme de genul asta, motorul meu nu consuma ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In noiembrie 2006 m-am hotarat să schimb motorul- aveam ducati 750 sport din 2001. In iunie 2007 l-am comandat....

 

Stiam că vreau ceva de 100 de cai, comod, sa pot pune genți pe el Âşi cu ABS. Am plecat de la aceste criterii..... am renunțat usor la yamaha fazer 600..... Âşi am ajuns la un fel de competiție intre Ducati ST3 Âşi Honda VFR. După 7 luni, 500 de coli imprimate, zeci de ore ore petrecute in fața calculatorului, discuții "fata in fata" cu fiecare motocicletă (Ducati Âşi Honda) am hotarât: Honda VFR 800 Abs 2007. O aÂştept până cel tarziu 20 iulie.

(apropo: dealerii nostri din romania habar nu au sa vandă o motocicletă - Âştiam mai multe despre motor decat ei Âşi plus că mi-au făcut un car de draci)

 

p.s. sunt Cosmin din Tirgoviste/Focsani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

coolbike! speram sa te vedem cat mai repede pe Veferica noua :wave:

 

PS: nici nu a-s fii gandit acum 2 ani, ca VFR-ul ajunge la un nivel asa inalt...ma refer la faptul ca eram intre primii din tara care avea VFR (sunt mandru :lol: ) si acuma iata, "toata lumea" vrea modelul asta de motor! bravo tuturor! e op alegere foarte buna!

 

nu degeaba: "there's nothing like a V-four" :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In noiembrie 2006 m-am hotarat să schimb motorul- aveam ducati 750 sport din 2001. In iunie 2007 l-am comandat....

 

Stiam că vreau ceva de 100 de cai, comod, sa pot pune genți pe el Âşi cu ABS. Am plecat de la aceste criterii..... am renunțat usor la yamaha fazer 600..... Âşi am ajuns la un fel de competiție intre Ducati ST3 Âşi Honda VFR. După 7 luni, 500 de coli imprimate, zeci de ore ore petrecute in fața calculatorului, discuții "fata in fata" cu fiecare motocicletă (Ducati Âşi Honda) am hotarât: Honda VFR 800 Abs 2007. O aÂştept până cel tarziu 20 iulie.

(apropo: dealerii nostri din romania habar nu au sa vandă o motocicletă - Âştiam mai multe despre motor decat ei Âşi plus că mi-au făcut un car de draci)

 

p.s. sunt Cosmin din Tirgoviste/Focsani

 

Felicitari!

 

Al meu e din 2000 si anul ce vine intentionez sa-l schimb pe unul nou. Vreau sa-ti vad VFR - bijuteria sa-mi fac o idee si sa aud impresii. Cei de la Honda, cel putin pana acum, nu au nici unul expus. Poate reusim sa ne vedem cumva. :wave:

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cata lume noua apare la sectiunea asta !!

Bine ati venit !

 

@ petrica: eu de cand am luat-o, i-am bagat doar ulei Motul 10W40. Doar o singura data nu gaseam si am pus Valvoline. Dupa 1000 de km l-am dat jos, ca nu mi-a placut cum mergea. Indiferent cat de tare as merge, nu consuma nici un gram de ulei !

 

Acum impresii despre noile suspensii:

Dupa prima tura mai lunga pana la Targu Secuiesc, pot sa spun ca deja e alta motocicleta ! Aveam bagaje legate in spate si sotia pasager si cu toate astea se tinea foarte bine pe viraje ! Nu mai danseaza la hopuri, acum are o cursa scurta si revine imediat.

Acum pot sa ma aplec fara grija pe curbe. De fapt, mai am putin si ating marginea exterioara a cauciucurilor. Da, stiu, nu e supersport si nici usoara nu e, dar se poate merge si mai sportiv cu ea, de aia iubesc eu modelul asta de motocicleta ! Si cand ajung acasa, nu ma supara spatele, fundul sau mainile...

In schimb, cand merg singur e mai nervoasa si trepideaza mai tare daca sunt denivelari pe curbe. Trebuie sa-i gasesc setarea ideala, dar oricum, asa, ca o concluzie, sunt foarte incantat de noile suspensii.

A, si ca fapt divers, am fost primul din Romania care a dat comanda de la Wilbers :lol:

Prietenii mei spun ca sunt nebun ca tot bag banii in vechitura asta, ca mai bine o vindeam si-mi luam una noua... Numai amortizoarele m-au costat 22 mil.

Asta e, poate sunt eu mai fraier, dar va spun cu mana pe inima, ca tin la ea ca la ochii din cap si inca nu m-am saturat de ea. Inca o mangai pe rezervor cand ajungem acasa dupa un drum mai lung :wave:

Si oricum, daca o sa incerc s-o dau, nu-mi mai recuperez banii. Si acum toti se uita la ani, la km... Doar cineva care stie intr-adevar cu ce se mananca un VFR ar aprecia adevarata ei valoare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cata lume noua apare la sectiunea asta !!

Bine ati venit !

 

@ petrica: eu de cand am luat-o, i-am bagat doar ulei Motul 10W40. Doar o singura data nu gaseam si am pus Valvoline. Dupa 1000 de km l-am dat jos, ca nu mi-a placut cum mergea. Indiferent cat de tare as merge, nu consuma nici un gram de ulei !

 

Acum impresii despre noile suspensii:

Dupa prima tura mai lunga pana la Targu Secuiesc, pot sa spun ca deja e alta motocicleta ! Aveam bagaje legate in spate si sotia pasager si cu toate astea se tinea foarte bine pe viraje ! Nu mai danseaza la hopuri, acum are o cursa scurta si revine imediat.

Acum pot sa ma aplec fara grija pe curbe. De fapt, mai am putin si ating marginea exterioara a cauciucurilor. Da, stiu, nu e supersport si nici usoara nu e, dar se poate merge si mai sportiv cu ea, de aia iubesc eu modelul asta de motocicleta ! Si cand ajung acasa, nu ma supara spatele, fundul sau mainile...

In schimb, cand merg singur e mai nervoasa si trepideaza mai tare daca sunt denivelari pe curbe. Trebuie sa-i gasesc setarea ideala, dar oricum, asa, ca o concluzie, sunt foarte incantat de noile suspensii.

A, si ca fapt divers, am fost primul din Romania care a dat comanda de la Wilbers :lol:

Prietenii mei spun ca sunt nebun ca tot bag banii in vechitura asta, ca mai bine o vindeam si-mi luam una noua... Numai amortizoarele m-au costat 22 mil.

Asta e, poate sunt eu mai fraier, dar va spun cu mana pe inima, ca tin la ea ca la ochii din cap si inca nu m-am saturat de ea. Inca o mangai pe rezervor cand ajungem acasa dupa un drum mai lung :wave:

Si oricum, daca o sa incerc s-o dau, nu-mi mai recuperez banii. Si acum toti se uita la ani, la km... Doar cineva care stie intr-adevar cu ce se mananca un VFR ar aprecia adevarata ei valoare !

mda, poate as zice ca esti nebun...dar macar esti nebun dupa ceva adevarat. sa aiba grija de tine si ea, asa cum ai si tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weee, am reusit sa scriu si eu in acest topic. Am avut cbr 600 f1. O super motocicleta, care nu a zis nu cand i-am pus coburi, pasager si iar aratat printre altele si transfagarasanul ca destinatii. Si cu toate acestea, doream soundul si cuplul Vului. Vroiam o motocicleta masiva, pe care sa stea ok pasagera, faruri ok, monobrat(il ador), drumuri lungi...Am ales:Honda VFR800fi, an fabricatie '99, inmatriculata in 06-2000.

Vineri merg la RAR. N-am reusit sa-i fac inca consumul. O am de pe 25-06-2007. Am acumulat pana in prezent aprox1800km. E incredibila. Am consultat azi manualul si m-a surprins ceva: TEPM DE FUNCTIONARE OPTIMA E PE UNDEVA PE LA 95gradeF, NUMAI CA EU AM AVUT PE CEAS SI 115gradeF.E normal??am verificat lichidul de racire si e ok nivelul. Sa fie prea concentrat??Injectoarele se curata, sau merge si cu solutii ce se pun in benzina???astept parerile si sfaturile voastre.

Aaaa, si da, sunt pt o intalnire de VFR-isti. :lol:

/index.php?showtopic=116129

Sa ne vedem cu bine pe strazi! :lol: :wave: :lol: :cheers:

post-3897-1184191921_thumb.jpg

post-3897-1184191944_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..... asa ca sa va faceti o idee !!! :lol:

 

,,Documentul" il am de la @cbrxx, inca de pe vremea cand nu eram convins sa-mi cumpar VFR. Abia saptamana asta am avut timp sa merg la o vecina care stie ungureste (este din Targu Mures, casatorita in Alexandria) sa-mi traduca ce scrie acolo.

 

Cititi si va minunati ! ......... cautati un traducator, merita !

Pai zi-ne si noua cam despre ce e vorba in documentul ala ! Macar asa, sa ne facem o idee.

Din cate am vazut eu, nu stiu o boaba de ungureste, dar s-ar parea ca e vorba de un vfr care a facut peste 200.000 km si reparatiile pe care le-a suferit, nu ?

Dar asta nu e ceva neobisnuit pentru un VFR, aveam si eu un link cu ceva asemanator.

150.000 km cu un vfr ca al meu :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e de la cbexx? e l-am vazut cand am fost la el in curte...si numai visam sa am eu asaceva :lol:

sa-l folosesti sanatos! :wave:

 

a, si inca cineva: norway_gl! :lol: distractie si calatorie placuta, fara probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa o stapanesti sanatos,ai facut cea mai buna alegere cu VFR,cat priveste temperatura,depinde de concentratia lichidului de racire,la mine s a ridicat pana la 113 gradeC,daca nu ai probleme cu injectia,las o cum e,vezi filtrul de benzina cand a fost schimbat,daca nu ai carte service sa verifici,schimba l tu,nu e scump deloc!

 

 

Weee, am reusit sa scriu si eu in acest topic. Am avut cbr 600 f1. O super motocicleta, care nu a zis nu cand i-am pus coburi, pasager si iar aratat printre altele si transfagarasanul ca destinatii. Si cu toate acestea, doream soundul si cuplul Vului. Vroiam o motocicleta masiva, pe care sa stea ok pasagera, faruri ok, monobrat(il ador), drumuri lungi...Am ales:Honda VFR800fi, an fabricatie '99, inmatriculata in 06-2000.

Vineri merg la RAR. N-am reusit sa-i fac inca consumul. O am de pe 25-06-2007. Am acumulat pana in prezent aprox1800km. E incredibila. Am consultat azi manualul si m-a surprins ceva: TEPM DE FUNCTIONARE OPTIMA E PE UNDEVA PE LA 95gradeF, NUMAI CA EU AM AVUT PE CEAS SI 115gradeF.E normal??am verificat lichidul de racire si e ok nivelul. Sa fie prea concentrat??Injectoarele se curata, sau merge si cu solutii ce se pun in benzina???astept parerile si sfaturile voastre.

Aaaa, si da, sunt pt o intalnire de VFR-isti. :lol:

/index.php?showtopic=116129

Sa ne vedem cu bine pe strazi! :lol: :wave: :lol: :cheers:

Editat de mihaisarghe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa o stapanesti sanatos,ai facut cea mai buna alegere cu VFR,cat priveste temperatura,depinde de concentratia lichidului de racire,la mine s a ridicat pana la 113 gradeC,daca nu ai probleme cu injectia,las o cum e,vezi filtrul de benzina cand a fost schimbat,daca nu ai carte service sa verifici,schimba l tu,nu e scump deloc!

N-am carte service, o sa ma uit la filtru de benzina. De injectie, nush ce sa zic, nu stiu inca ce inseamna sa aiba injectia pb.

M a gandesc totusi ca poate e normal, la temperaturile care-a fost sa creasca temp motorului.

Multumesc mult de urari si sa ne vedem cu bine!

BH99MES: Numia bine si tie amice!

VFR RULEZZZ :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma unor discutii cu prietenii,va intreb,cati km faceti cu un schimb de ulei?

 

 

Eu il schimb la 3000 - 4000 km. Nu am depasit niciodata 4000. Joi am programata revizia la Honda, o sa-i intreb pe baietii de acolo cum e mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vfr`u il poti folosii si mai sportiv ?

cum accelereaza in comparatie cu o sportiva ?

trage de jos, specific unui motor V ?

cat de grea este ?

daca este cineva cu VFR in bucuresti as vrea si eu daca nu este cu suparare sa ma urc putin pe e sa vad si eu pozitie, greutate si asa mai departe :cheers:

 

 

multam mult :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebi daca se poate calari mai sportiv? :rusinica: pai bineinteles ca DA!

 

in drum de la Gheorgheni la serpentinul Bucin i-am dat in gura rau de tot :cheers: cu bagaje+prietena, i-am polizat scarita :cheers:

 

dupa cum am observat, VFR-ul se simte cel mai bine intre 7-9 mii de ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar de tras de jos trage bine ? parerea mea este ca in oras iti trebuie un motor care sa traga bine in ture mici :cheers:

 

si sa fie si foarte manevrabil

 

bafta all :rusinica:

 

PS : nu pot ajunge la arc miercuri saptamana asta ca lucrez pana la 10 seara :cheers:

Editat de metaxa09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trage din toate partile.... :cheers: ,pentru oras? se simte muuult mai bine la drumuri lungi...

 

 

dar de tras de jos trage bine ? parerea mea este ca in oras iti trebuie un motor care sa traga bine in ture mici :cheers:

 

si sa fie si foarte manevrabil

 

bafta all :rusinica:

 

PS : nu pot ajunge la arc miercuri saptamana asta ca lucrez pana la 10 seara :finger:

Editat de mihaisarghe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea este ca eu majoritatea drumurilor le fac in oras, deci o iau pentru oras :cheers:

 

oricum deocamdata ma informez asa cum am facut si cu alte mobre

 

pana reusesc sa am bani de asa ceva ma multumesc cu banditul meu care oricum sunt super multumit de el

 

numai bine tuturor :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicleta cat este de grea ? ca nu am avut ocazia sa ma urc pe vreunul pana acum :)

 

cine s-a mai suit pe un bandit 600 sa faca o comparatie vis-a-vis de greutate ? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...