Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare,

 

stie cineva daca merge reparat un senzor de inclinare la un vfr din '03? Am vaz ca are o ureche de prindere rupta si o gaura mica prin care-a pierdut un gen de ulei. O trebui sa iau altul sau daca-i pun ulei (de care?) si lipesc inapoi urechea, acoperind gaura, o mai merge? Daca stie cineva, rog sa dea de veste.

 

Mercy si bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am alta:

cand am luat mobra, pe la vreo 3000 km s-a intamplat sa nu se aprinda farurile, si totodata nu a mai pornit nici ventilatorul. A fost suficient sa iau/repun contactul, si sa se rezolve. Faza s-a mai repetat de vreo 2 ori in cateva luni.

Apoi, timp de..vreo 40.000 km nu s-a mai intamplat problema asta...pana de curand, la iernat in garaj: pornesc mobra,faruri nema. Degeaba iau si repun contactul...nu am nici faza lunga,nici scurta.Doar pozitii si flash. Dupa ce se incalzeste motorul,daca iau contacul si repornesc, isi revin si farurile.

Are cineva idee la ce anume sa ma uit/verific/inlocuiesc??

Merci

 

 

PS: hai cu soarele odata... :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa fie un contact imperfect, una din sigurante isi face de cap ... cauze ar fi multe... asa ca uite schema electrica a vfr-ului cu culorile cablurilor. Eu p'asta o folosesc atunci cand imi mesteresc problemele sau add-on-urile electrice pt ca-i simplu de urmarit si vad usor conexiunile. De ex: daca iti merge faza lunga, atunci probl treb sa fie la releul pt faza mica. Daca nu merge nici faza lunga ar trebui sa verif siguranta "F" din cutia de sig din stanga... s.a.m.d.

Bafta!

 

/index.php?...t&id=601935

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,imi trimiteti si mie va rog un manual de VFR ,este din 2000 al meu.Eu stau in camin si nu pot descarca de pe net. dinu.raduvirgil@yahoo.com

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,imi trimiteti si mie va rog un manual de VFR ,este din 2000 al meu.Eu stau in camin si nu pot descarca de pe net. dinu.raduvirgil@yahoo.com

Va multumesc!

 

Manualul pt tine (cel pe care l-am gasit eu) e din 2 parti si are aprox 170MB - adica imposibil de trimis pe mail fara batai de cap. Cel mai usor mergi juma de ora la un net-cafe si descarca-ti-l pe un stick. Acestea sunt link-urile, bafta!

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...-manual-part-a/

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...-manual-part-b/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta unul care are sticla intacta si iei sticla de pe ala, am desfcut cu un amic sticla de la farul lui pt ca i se rupsesera urechile si i-am prins altele de metal cumva prin interiorul farului, cu ocazia asta am sters si sticla pe interior :D

 

P.S. Ma bate gandul sa dau CB-ul si sa imi iau un VFR '97 da s-au scumpit dracoveniile :bigstar:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul pt tine (cel pe care l-am gasit eu) e din 2 parti si are aprox 170MB - adica imposibil de trimis pe mail fara batai de cap. Cel mai usor mergi juma de ora la un net-cafe si descarca-ti-l pe un stick. Acestea sunt link-urile, bafta!

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...-manual-part-a/

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...-manual-part-b/

 

 

Bine ai revenit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema e ca este fisurata sticla.nu se potriveste de la un motor din alt an?

Incearca sa ii pui alta sticla la far, spre ex cauta pe googu - impala design

 

Am si eu o intrebare pentru voi: unde gasesc si eu pe cineva care poate sa-mi regleze senzorii si toate erorile pe care mi le da MIL-ul? trebuie sa fie ieftin si priceput nu sa mearga pe bajbaite. Eu am VFR 800i vtec din 2002.

Editat de Prafuit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare VFRisti!

 

Din intamplare are cineva o trusa de scule in plus pentru VFR? M-ar cam foarte interesa sa o cumpar :crack:

Alta intrebare: a folosit cineva placute de frana Carbone Lorraine? Cum se comporta fata unele Ferodo sau Goldfren de exemplu si cam ce durata de viata au? La pret sunt cu 70-80% mai scumpe.

Inca una: a schimbat cineva conductele de frana cu unele asa-zise race? Cat de complicat a fost si cam la ce bani s-a ridicat toata distractia?

 

Dan

Editat de Coffe Man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cineva isi cumpara o statie de testare pentru Honda VFR cum crezi ca poate lucra ieftin si priceput?

Ca nu sunt tocmai gratuite aparatele necesare, hardware si software.

Stiam doar la Honda Romania pe Bdul Timisoara in Bucuresti sa existe.

 

Incearca sa ii pui alta sticla la far, spre ex cauta pe googu - impala design

 

Am si eu o intrebare pentru voi: unde gasesc si eu pe cineva care poate sa-mi regleze senzorii si toate erorile pe care mi le da MIL-ul? trebuie sa fie ieftin si priceput nu sa mearga pe bajbaite. Eu am VFR 800i vtec din 2002.

 

Mesaj completat

Salutare colega,

 

Din trusa aia nu se merita decat fierul de ajustare a lantului. Atat. In rest mai bine cumperi separat sculele necesare.

 

Salutare VFRisti!

 

Din intamplare are cineva o trusa de scule in plus pentru VFR? M-ar cam foarte interesa sa o cumpar :crack:

Alta intrebare: a folosit cineva placute de frana Carbone Lorraine? Cum se comporta fata unele Ferodo sau Goldfren de exemplu si cam ce durata de viata au? La pret sunt cu 70-80% mai scumpe.

Inca una: a schimbat cineva conductele de frana cu unele asa-zise race? Cat de complicat a fost si cam la ce bani s-a ridicat toata distractia?

 

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞi eu am fost nevoit sa ajustez lanțul fără a avea trusa originală. Sculă gheară am văzut la un magazin de scule, 12 lei era, Âşi cred că se potriveÂşte, am găsit-o după ce am ajustat lanțul.

În lipsa sculei gheară am folosit un "dorn" de lemn, pur Âşi simplu l-am proptit de un dinte Âşi am bătut încet spre direcția roții din față.

Ai grijă cum setezi jocul la lanț că în momentul în care dai motorul de pe cricul central jos, o să se întindă puțin.

Dacă lanțul este mai tensionat decât în manual o să se uzeze prematur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu lantul ma descurc eu...am un vecin si prieten foarte bun cu mobra ca a mea :crack: Ideea e ca acum ii fac o revizie mai maricica si imi sta pe creier lipsa trusei de scule.

A, si mi-am mai adus aminte de ceva: unde mama naibi fac si eu o copie a cheii (HISS) ? Am doar una si la cat de 'norocos' sunt ma mir ca in 3 ani de cand am mobra nu s-a pierdut sau rupt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt urare ... insa nu pot spune acelas lucru pt bicicleta - inca mai am de lucru cu dansa :crack:

 

 

Lasa ca nu esti singurul. A mea e desfacuta bucati si mpartita in "vro" 3 locuri.

 

deci spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...