Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Cred ca mai am prin garaj o finala originala ramasa de la viferul meu. Daca ai nevoie de ea da un semn si o caut

 

Daca este la indemana n-ar fi rau. Atata timp cat este intreaga si neindoita ar merge. Dar nu finala imi trebuie ci galeria. Cat ai vrea pe ea?

Ca alternativa as fi luat de pe ebay.

A mea are teava dreapta fata indoita de catre roata si nu merge reparata; plus ca si materialul este ciudat.

 

Merci!

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca este la indemana n-ar fi rau. Atata timp cat este intreaga si neindoita ar merge. Dar nu finala imi trebuie ci galeria. Cat ai vrea pe ea?

Ca alternativa as fi luat de pe ebay.

A mea are teava dreapta fata indoita de catre roata si nu merge reparata; plus ca si materialul este ciudat.

 

Merci!

 

Nu am decat finala care este ca noua pentru ca viferul a avut toba sport. Galeria care iti trebuie tie nu o am

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.am si eu o intrebare:este normal sa se incalzeasca releul de incarcare sa te arda la degete?sau are pe undeva vreun scurt.sau sa fie bateria slaba?care va pricepeti?pina acum nu am observat sa se incalzeasca asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releu de incarcare e buba comuna a VFR-urilor (mai mult sau mai putin). Eu am asigurat o anumita racire a lui, punand un cooler de calculator peste el, legat la luminile de pozitie. Practic cand pornesc farul, porneste si coolerul. O alta "masura" ar fi relocarea releului intr-un loc in care sa ajunga aerul mai bine la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin cu un off-topic pt vfr-isti: daca aveti de cumparat ceva mai baban de pe ebay, eu am un cupon de reducere cu 10% din pret insa reducerea/valoarea cuponului sa nu depaseasca 100$. probl e ca mai e valabil doar 19 ore - adica maine dimineata la 10.

eu din prostie am uitat sa-l folosesc la ultima achizitie si, daca eu's fraier, macar altcineva sa beneficieze de el.

by by!

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am facut de lucru. Ceea ce m-a determinat sa ma apuc de inspectat au fost afirmatiile unora, cum ca le consuma 5.5 %., iar mie imi ia 8.

 

Am dat jos toate carenele, sa pot lucra in pace. Ceea ce am observat este ca imediat dupa pornirea la rece, furtunul ce duce de la termostat la radiator, si inclusiv el, au inceput sa se incalzeasca, fapt ce n-ar trebui sa se intample.

 

Am continuat cu golirea instalatiei de racire, am desfacut capacul de la radiator , surubul de golire de pe pompa de apa si cele 2 suruburi de langa galeria de evacuare, care golesc apa din canalele din jurul cilindrilor. Am "clatit" instalatia cu apa distilata.

 

Intre timp tatal meu, a scufundat termostatul in apa dintr-un vas pus pe foc. Undeva inainte de punctul de fierbere a inceput sa se miste, pesemne ca-i bun. Apropo, gaura aceea de "urgenta" la mine era orientata spre in-spate, in manual scrie ca trebuie inspre in-fata.

 

Pentru a da jos carburatoarele, am desfacut cablul de soc, cablul de acceleratie (cele 2 suruburi), am desfacut colierele "papucilor"de pe fiecare admisie, si cu ajutorul unui levier, i-am ridicat usor pe fiecare, pana au iesit. Unul dintre ei nu era prins bine, fapt ce a determinat o oarecare scurgere de amestec vizibila pe marginea "papucilor". N-am facut nici o curatare a carburatoarelor, ca n-am avut sincronizator. I-am curatat frumos pe toti si am pus carburatoarele inapoi. Papucii i-am asigurat cu coliere de partea dinspre motor, apoi am pus carburatoarele peste papucii deja asezati (daca prindeti de partea dinspre carb, n-o sa reusiti sa faceti cuplajul).

 

Cu ajutorul unor lere, am verificat jocul supapelor, toate fiind inscrise intre limitele admise. Sa nu stea lobul camei in calea mea, am dat scurt la automat, pentru a se repozitiona.

 

In manual, la rubrica bujii, este trecut cr9eh9, la mine au fost cr8eh9 3 dintre ele, iar una cr8 (are un filet mai scurt in lungime). Le-am schimbat cu un rand de cr9eh9. Am observat cand le-am scos, ca cea cr8 era umeda si uleioasa putin.

 

N-am facut consumul aproximativ inca, totusi nu ma astept la schimbari majore. Ceea ce ar schimba ceva ar fi functionarea optima a termostatului. Se arata ca-i bun in oala fierbinte, dar pe motor nu-i mai prieste. Am cerut ceva lamuriri pe ici pe colo, sa vad ce raspunsuri o sa primesc, deasemenea si o oferta de pret a termostatului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea de cand am pornit o e ca si un catar ;) cand ti e lumea mai draga nu mai porneste.ieri am oprit in centru si nu a mai vrut sa porneasca decat impinsa parca nu mai ducea bateria,am ajuns acasa am oprit o si am incercat sa o pornesc a pornit din prima.am zis ca poate e de la baterie dar dupa aia am aprins farurile si i am dat cheie a pornit usor.astazi am zis sa mai fac o tura sa vedem cum se prezinta.am luat directia catre un deal ,in caz ca nu porneste sa o iau la vale.am urcat dealul am oprit motorul si cand sa pornesc motorul surpriza catarul nu a mai pornit :laugh: i am dat drumul pe panta in jos am pornit ,ajung acasa opresc motorul si incerc sa pornesc din nou si porneste.asa ca acum mie si frica sa pornesc de acasa ca nu stiu in ce dispozitie se trezeste vfrica si ma face de rusine.iti dai seama sa o impingi prin centrul orasului cu spectatori pe margine ,ce placut a fost! :) nu stiu trebuie sa verific poate e ceva ce nu face contact sau electromotorul.dar asa nu mai tine,sau eventual sa mi iau o harta cu dealurile mai inalte si sa opresc doar acolo :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este posibil sa fie din cauza releului. Fie bobina sa fie "slabita" fie contactii interiori murdari (de obicei se afuma).

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este posibil sa fie din cauza releului. Fie bobina sa fie "slabita" fie contactii interiori murdari (de obicei se afuma).

Bafta!

contactii interiori de la ce?de la electromotor sau de la altceva?ca nu ma prea pricep

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

contactii interiori ai releului. electromotorul are perii/carbuni iar alea/aia cel mult se pot toci/consuma. o buna idee este ca, din cand in cand, sa cureti si rotorul electromotorului avand in vedere varsta respectabila a motorului. sper sa nu bat campii prea tare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

contactii interiori ai releului. electromotorul are perii/carbuni iar alea/aia cel mult se pot toci/consuma. o buna idee este ca, din cand in cand, sa cureti si rotorul electromotorului avand in vedere varsta respectabila a motorului. sper sa nu bat campii prea tare...

releul ala pe unde e?acolo sub saua langa baterie?se poate desface?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic ar trebui sa fie langa baterie. nu stiu daca se desface. cel mai bine-i sa mai intrebi la un service sau electrician ssau sa astepti inceputul sapt urmatoare sa-ti raspunda ceilalti posesori de vfr750. ideea e ca tu trebuie sa auzi "click" cand vrei sa pornesti motorul. la mine cand am auzit "click" fara sa invarta, imediat dupa ce mi-am luat bicicleta, era de vina bateria. dupa ce-am schimbat-o n-am mai avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic ar trebui sa fie langa baterie. nu stiu daca se desface. cel mai bine-i sa mai intrebi la un service sau electrician ssau sa astepti inceputul sapt urmatoare sa-ti raspunda ceilalti posesori de vfr750. ideea e ca tu trebuie sa auzi "click" cand vrei sa pornesti motorul. la mine cand am auzit "click" fara sa invarta, imediat dupa ce mi-am luat bicicleta, era de vina bateria. dupa ce-am schimbat-o n-am mai avut probleme.

ok.mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel de care zice ciprinakos e releul de pornire, ala face click. Incearca s-o pornesti cu o alta baterie, sau cu ajutorul unei baterii de masina.

Daca o pornesti, masoara tensiunea de incarcare la borne cu un multimetru si spune-ne-o.

Daca nu porneste ai putea sa faci un bypass al releului de pornire, punand +'ul bateriei direct pe borna de + a electromotorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel de care zice ciprinakos e releul de pornire, ala face click. Incearca s-o pornesti cu o alta baterie, sau cu ajutorul unei baterii de masina.

Daca o pornesti, masoara tensiunea de incarcare la borne cu un multimetru si spune-ne-o.

Daca nu porneste ai putea sa faci un bypass al releului de pornire, punand +'ul bateriei direct pe borna de + a electromotorului.

cand masor sa iau bornele jos de pe baterie dupa ce am pornit o?si releul ala nu se poate desface sa il curat?astazi am pornit o de vreo patru ori asa pe loc si a pornit asa ca cred ca e releul.dar o sa masor maine si incarcarea si o sa va spun.deci il pornesc si iau bornele de pe baterie?

Editat de trogheru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@trogheru: nu, nu se scot bornele de pe baterie

bine o masor sa vedem :laugh:

Mesaj completat

am masurat.la relanti arata 12.88 ,12.90 iar daca o ambalez putin are 13.20 , 13 si ceva.deci cred ca incarcarea functioneaza.mai ramane bateria sau ceva contacte care trebuie curatate dar oare care?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@trogheru vezi in manual ce scrie. In mod normal trebuie sa ai 15V la 5000rpm (o tii constant). Asa era la CBR 600 F din perioada aia si nu cred ca e diferit de a ta. Daca la 5000 turatii iti masoara 13,9 nu e bine.

 

Bafta si tine-ne la "curent"! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine o masor sa vedem :laugh:

Mesaj completat

am masurat.la relanti arata 12.88 ,12.90 iar daca o ambalez putin are 13.20 , 13 si ceva.deci cred ca incarcarea functioneaza.mai ramane bateria sau ceva contacte care trebuie curatate dar oare care?

 

 

sal

-nu te mai chinuii, daca ai masurat corect poti sa iti cauti linistit un regulator nou

-acelasi lucru am patit si eu si probabil multi alti, din descrierea ta cu "pornit si apoi ..." verdictul este clar regulatorul de incarcare busit

 

-eu luna asta ii cumpar unul nou de aici http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm

- nu incerca cu sh-uri

 

 

 

respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca ar trebui sa mearga la un electrician. Am vazut aceleasi simtome la un CBR 900, tipul a schimbat releul cu unul nou si problemele au continuat. De fapt a trebuit sa rebobineze o bonbina care se afla in capacul din dreapta al motorului ( imi scapa denumirea acum)

 

bafta

 

 

 

sal

-nu te mai chinuii, daca ai masurat corect poti sa iti cauti linistit un regulator nou

-acelasi lucru am patit si eu si probabil multi alti, din descrierea ta cu "pornit si apoi ..." verdictul este clar regulatorul de incarcare busit

 

-eu luna asta ii cumpar unul nou de aici http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm

- nu incerca cu sh-uri

 

 

 

respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca ar trebui sa mearga la un electrician. Am vazut aceleasi simtome la un CBR 900, tipul a schimbat releul cu unul nou si problemele au continuat. De fapt a trebuit sa rebobineze o bonbina care se afla in capacul din dreapta al motorului ( imi scapa denumirea acum)

 

bafta

deocamdata nu mai face figuri.la 5mii de ture are 14.30-14.50, am incercat si cu farul aprins si cu el stins nu apare nici o variatie de tensiune.merge.cred ca de vina a fost bateria care a stat 4 luni in dulap si sa slabit.mai vedem ce se mai intimpla.mersi pt sfaturi ,e foarte bun forumul asta,ai cu cine sa te consulti.mersi si asfalt uscat tuturor :laugh:

Mesaj completat

sa va mai pun o intrebare de incepator :) lantul cum trebuie reglat ?cum e mai bine sa fie mai intins sau mai larg?.mie mi se pare ca ba e prea intins ba ca e prea larg.in carte scrie ca sa fie intre 15mm-25mm.daca e mai larg are ceva? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deocamdata nu mai face figuri.la 5mii de ture are 14.30-14.50, am incercat si cu farul aprins si cu el stins nu apare nici o variatie de tensiune.merge.cred ca de vina a fost bateria care a stat 4 luni in dulap si sa slabit.mai vedem ce se mai intimpla.mersi pt sfaturi ,e foarte bun forumul asta,ai cu cine sa te consulti.mersi si asfalt uscat tuturor :)

Mesaj completat

sa va mai pun o intrebare de incepator :pow: lantul cum trebuie reglat ?cum e mai bine sa fie mai intins sau mai larg?.mie mi se pare ca ba e prea intins ba ca e prea larg.in carte scrie ca sa fie intre 15mm-25mm.daca e mai larg are ceva? :D

 

lasa-l putin mai larg. eu mi-am reglat ca in carte si pe drumul valurit din C-ta spre Tulcea imi salta poponeata de pe sea. Am crezut ca era de la suspensii (eram in primii 500 de km parcursi pe o bicla) dar cand am fost la un service (hobbymoto) mi-au zis ca- prea intins. Dupa ce mi l-au mai largit am putut sa ma bucur de confortul maxim calare pe vfr. Sa rezum: lasa un joc de cel putin 5cm daca nu vrei sa sari ca iepurasul la hopuri :)

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa-l putin mai larg. eu mi-am reglat ca in carte si pe drumul valurit din C-ta spre Tulcea imi salta poponeata de pe sea. Am crezut ca era de la suspensii (eram in primii 500 de km parcursi pe o bicla) dar cand am fost la un service (hobbymoto) mi-au zis ca- prea intins. Dupa ce mi l-au mai largit am putut sa ma bucur de confortul maxim calare pe vfr. Sa rezum: lasa un joc de cel putin 5cm daca nu vrei sa sari ca iepurasul la hopuri :baldy:

:)

ok.mersi maine asta fac sa vedem ce se intampla :D mai am o intrebare :am suspendat roata din spate pe cric ca sa ung lantul si am bagat motoru in viteza am observat ca lantul nu merge lin pe pinioane sare in sus si in jos oare din cauza ca nu era roata in sarcina?ca pinioanele nu se vad uzate si nici lantul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deobicei pocneÂşte din cauza mersului neregulat al motorului. Ideal ar fi să verifici dacă nu cumva e vreo za gripată sau dacă lanț nu e întins inegal. Îl pui într-o poziție verifici jocul lanțului, apoi miÂşti de roată câteva rotații Âşi ferifici din nou cât e de întins Âşi dacă e lafel e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...