Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Buuun..... Ma gandesc sa fac si eu rost de una.... Ma poti ajuta, la o adica?

 

Petrica, pana la urma cu invelitoarea de rezervor cum a ramas? :baldy:

 

:finger:

Eu aveam saua pe un motor lovit,si i-am dat lui Petrica la pret bun,ma uit poate gasim ceva si pt tine,ca din pacate nou-nout e ff scump!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu aveam saua pe un motor lovit,si i-am dat lui Petrica la pret bun,ma uit poate gasim ceva si pt tine,ca din pacate nou-nout e ff scump!

 

Astept cu interes propunerile tale :baldy: Oricum, shaua aia e super misto... Si parbrizul e fain... Da mi vesti cu ce mai ai de dat pe acolo... eventual si poze

 

:finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur sincer pentru tine si chiar nu am motiv sa ma supar. :lol: Sa fie intr un ceas bun! :baldy:

 

Da, sa fie, multumesc. Nu stiu daca XX sau altceva, dar sigur are sa fie... :finger:

 

Ramane cum am stabilit! :baldy:

 

Numai bine!

 

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, fenomenul l-am simtit pe un CBR 600 in momentul in care i-am pus un top-case. Fara top-case mergea impecabil, iar cu top-case (chiar si gol) aparea in frana de motor la o viteza aproximativa de 60 km/h.

 

Daca sunt probleme si la sistemul de rulare.... cred ca amplifica fenomenul.

 

Numai bine

 

probleme la sistemul de rulare nu cred ca sunt pt ca motocicleta e noua. am uitat sa spun ca si dc merg fara maini in aceleasi conditii incepe sa tremure ghidonul-stanga dreapta-. deci ce poate sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probleme la sistemul de rulare nu cred ca sunt pt ca motocicleta e noua. am uitat sa spun ca si dc merg fara maini in aceleasi conditii incepe sa tremure ghidonul-stanga dreapta-. deci ce poate sa fie?

 

Pai aia e' ! Se strica dinamica motocicletei, centrul de greutate este in alta parte !

:finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrica, cum stă basca pe rezervor?

:baldy:

 

Ia uite-te aici ........ ! ... Belea ! Si se asorteaza si cu saua ! :(

 

:finger:

 

Aaa ..... inca ceva ! Parbrizul variabil de la MRA, face toti banii, nici nu se compara cu cel de la GIVI ! Lucru nemtesc, e' lucru nemtesc !

 

:baldy:

post-10224-1196313026_thumb.jpg

post-10224-1196313046_thumb.jpg

post-10224-1196313073_thumb.jpg

post-10224-1196313096_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probleme la sistemul de rulare nu cred ca sunt pt ca motocicleta e noua. am uitat sa spun ca si dc merg fara maini in aceleasi conditii incepe sa tremure ghidonul-stanga dreapta-. deci ce poate sa fie?

Pot apara din mai multe cazuri,rulment de directie slabit(cel mai mult intalnit la motoare noi,sau dupe schimb de rulment cum am patit si yo),nivel de ulei diferit in amortizoare fata,etrier frana fata murdara(tot pe o parte),disc deformat pe o parte(de obicei se produce dupa spalare cu jet de apa prea rece,dupa ce in prealabil nu s-a asteptat racirea discurilor dupa o oprire mai violenta),iar fenomenul se amplifica daca ai bagaje fixate aiurea,pozitie de condus necorespunzatoare,pneuri dezumflate..cam atat :)

 

<small>--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 08:55 -------------</small><br/>

Astept cu interes propunerile tale :lol: Oricum, shaua aia e super misto... Si parbrizul e fain... Da mi vesti cu ce mai ai de dat pe acolo... eventual si poze

 

:lol:

Din pacate nu mai am nimic din motor(ca s-a dat in totaliatate)mi-au ramas niste prinderi pentru suport bagaje Wingrack 2(nu se potrivesc pe XX din pacate),+ mai am si suportul Wingrack

post-2960-1196405725_thumb.jpg

Editat de cbrxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut vifori nelinistiti !

 

-pentru Petrica - cand poti iesi la o bere sa schimbam impresii ..... delalii..... i-ai schimbat si lichidul de racire, lichidul de frana si cel de la ambreiaj.... din ce am citit scris de tine pe aici esti chiar pasionat de aceasta motocicleta prin urmare stii ca trebuie sa schimbi lichidele astea la max 3 ani ........ sunt curios tu cum ai facut aerisirile la dual cbs, de ce ai pus iridium? parerea mea e ca merge mi bine cu ngk normal..... nu inteleg de ce ai gresat bascula, ai scos monobratul ....... de ce ?cand te pregatesti sa faci reglajele supapelor (la 40.000 Km)..... cine ti le face .....? ..... etc

eu am lipsit ceva vreme de pe aici .......... salut lui Adrian (vfr-ul alb daca il mai are)....... am avut un accident care aproape mi-a scos microbul din vena ........ aproape spun pt. ca nu se lasa se tot multiplica vfrebola......

prin urmare as vrea sa ne vdm la o bere cand ai timp sa vb de tot felul de nimicuri .... colector in scurt, regulator incins (solutie cooler) la modelul vechi, reglaj amortizoare, etrierul stanga, pro-arm-ul ......... am fost innebunit dupa motocicleta asta............. pacat ca nu ati reusit sa tineti intrunirea viforilor anul asta ..............

 

Salutari la toti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut vifori nelinistiti !

 

-pentru Petrica - cand poti iesi la o bere sa schimbam impresii ..... delalii..... i-ai schimbat si lichidul de racire, lichidul de frana si cel de la ambreiaj.... din ce am citit scris de tine pe aici esti chiar pasionat de aceasta motocicleta prin urmare stii ca trebuie sa schimbi lichidele astea la max 3 ani ........ sunt curios tu cum ai facut aerisirile la dual cbs, de ce ai pus iridium? parerea mea e ca merge mi bine cu ngk normal..... nu inteleg de ce ai gresat bascula, ai scos monobratul ....... de ce ?cand te pregatesti sa faci reglajele supapelor (la 40.000 Km)..... cine ti le face .....? ..... etc

eu am lipsit ceva vreme de pe aici .......... salut lui Adrian (vfr-ul alb daca il mai are)....... am avut un accident care aproape mi-a scos microbul din vena ........ aproape spun pt. ca nu se lasa se tot multiplica vfrebola......

prin urmare as vrea sa ne vdm la o bere cand ai timp sa vb de tot felul de nimicuri .... colector in scurt, regulator incins (solutie cooler) la modelul vechi, reglaj amortizoare, etrierul stanga, pro-arm-ul ......... am fost innebunit dupa motocicleta asta............. pacat ca nu ati reusit sa tineti intrunirea viforilor anul asta ..............

 

Salutari la toti !

 

Salut @gal ! As iesii bucuros la o bere, insa dupa cum vezi, eu sunt din Alexandria, tu de unde esti ? Realizezi ca daca esti de la cateva sute de kilometrii nu putem iesii la bere ........ pana la primavara ! :lol:

Lichide ... nu am schimbat nimic pana acum ! Nici licidul de frana, nici cel de racire. Motocicleta am cumparat-o la 15200km (reali !) iar in momentul asta are 30400km ! Am manualul de intretinere si acolo de acolo stiu la ce perioada de timp trebuiesc schimbate unele, altele !

Lichidul de frana este cam nasol de schimbat, in sensul ca trebuiesc parcurse multe etape pentru aerisirea si amorsarea celor trei pompe si a celor trei etrieri, dar luate usor ... se rezolva ! Nu am facut reglajul supapelor ! Ma gandesc sa il fac pe la 40000-45000km ! Nu o sa-l fac eu, o sa merg la reprezentanta in Bucuresti.

Bascula nu am gresat-o ! Ma refeream la jug si lantul de tractiune !

 

Daca esti de aproape, de ex. Bucuresti ... am putea sa ne vedem intr-un week-end, sa stam la taclale ! Adica intalnirea VFR-istilor, dar care vin cu masinile ...... ca e' al dracu'de frig ! :lol:

 

Bafta ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut @gal ! As iesii bucuros la o bere, insa dupa cum vezi, eu sunt din Alexandria, tu de unde esti ? Realizezi ca daca esti de la cateva sute de kilometrii nu putem iesii la bere ........ pana la primavara ! :lol:

Lichide ... nu am schimbat nimic pana acum ! Nici licidul de frana, nici cel de racire. Motocicleta am cumparat-o la 15200km (reali !) iar in momentul asta are 30400km ! Am manualul de intretinere si acolo de acolo stiu la ce perioada de timp trebuiesc schimbate unele, altele !

Lichidul de frana este cam nasol de schimbat, in sensul ca trebuiesc parcurse multe etape pentru aerisirea si amorsarea celor trei pompe si a celor trei etrieri, dar luate usor ... se rezolva ! Nu am facut reglajul supapelor ! Ma gandesc sa il fac pe la 40000-45000km ! Nu o sa-l fac eu, o sa merg la reprezentanta in Bucuresti.

Bascula nu am gresat-o ! Ma refeream la jug si lantul de tractiune !

 

Daca esti de aproape, de ex. Bucuresti ... am putea sa ne vedem intr-un week-end, sa stam la taclale ! Adica intalnirea VFR-istilor, dar care vin cu masinile ...... ca e' al dracu'de frig ! :lol:

 

Bafta ! :)

din bucuresti......

terbuie sa schimbi neaparat lichidele ca o sa ai alta moto........... frana se simte cel mai mult ,.........

multumesc pt raspuns si vb altdata ca tre sa plec

salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dl. petrica asm si eu o nalamurire mia ajuns vfr 800 din italia ieri astazi am venit de la serviciu am vrut sal pornesc si nimic nu vrea , cear putea fi ii ca si cum nare putere sa fie bateria poate fi si dela frig ..va multumesc.. vam cerut sfatul ca sigur la motocicl.. pe care leati detinut aveti experienta

 

--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 18:44 -------------
as vrea sa vorbesc zi si noapte cu cei care detineti vfr 800 chiar nu putem discuta sau vad ca poate va incurc pe acest sait . va multumesc..

 

--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 18:45 -------------
:lol: dan_staicu_siffu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dl. petrica asm si eu o nalamurire mia ajuns vfr 800 din italia ieri astazi am venit de la serviciu am vrut sal pornesc si nimic nu vrea , cear putea fi ii ca si cum nare putere sa fie bateria poate fi si dela frig ..va multumesc.. vam cerut sfatul ca sigur la motocicl.. pe care leati detinut aveti experienta

 

<small>--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 18:44 -------------</small><br/>as vrea sa vorbesc zi si noapte cu cei care detineti vfr 800 chiar nu putem discuta sau vad ca poate va incurc pe acest sait . va multumesc..

 

 

 

 

 

--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 18:54 -------------

Pot apara din mai multe cazuri,rulment de directie slabit(cel mai mult intalnit la motoare noi,sau dupe schimb de rulment cum am patit si yo),nivel de ulei diferit in amortizoare fata,etrier frana fata murdara(tot pe o parte),disc deformat pe o parte(de obicei se produce dupa spalare cu jet de apa prea rece,dupa ce in prealabil nu s-a asteptat racirea discurilor dupa o oprire mai violenta),iar fenomenul se amplifica daca ai bagaje fixate aiurea,pozitie de condus necorespunzatoare,pneuri dezumflate..cam atat :)

 

<small>--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 08:55 -------------</small><br/>

Din pacate nu mai am nimic din motor(ca s-a dat in totaliatate)mi-au ramas niste prinderi pentru suport bagaje Wingrack 2(nu se potrivesc pe XX din pacate),+ mai am si suportul Wingrack

 

Nici macar releul de incarcare ? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măsoară tensiunea la bornele bateriei.

 

ÂŞi la mine exact aÂşa este numai releul cârâie Âşi atât.

 

Bateria este cea din fabrică Âşi se descarcă singur într-o săptămână.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<small>--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 18:54 -------------</small><br/>

 

Nici macar releul de incarcare ? :lol:

Hai nu ma obosi cu releul :lol: ca dupa ce am vorbit,tot te-am asteptat sa dai o veste,daca-ti trebuie sau nu(cum ai promis de fapt)dar de atunci tot ma suni....dupa o saptamana am dat la altcineva. :) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai nu ma obosi cu releul :D ca dupa ce am vorbit,tot te-am asteptat sa dai o veste,daca-ti trebuie sau nu(cum ai promis de fapt)dar de atunci tot ma suni....dupa o saptamana am dat la altcineva. :lol: :blbl:

 

Imi cer scuze, atunci cand ai sunat tu am omis sa introduc numarul in agenda :lol:

Motorul merge foarte bine, nu m-am lovit de nici un fel de problema asa ca am lasat asa. :D si.... sincer vorbind, nu mi-a mai stat gandul la asta.

 

Sper ca nu te am incurcat. Sorry :)

 

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze, atunci cand ai sunat tu am omis sa introduc numarul in agenda :lol:

Motorul merge foarte bine, nu m-am lovit de nici un fel de problema asa ca am lasat asa. :lol: si.... sincer vorbind, nu mi-a mai stat gandul la asta.

 

Sper ca nu te am incurcat. Sorry :)

Numai bine!

No problem nu m-ai incurcat,dar si eu cred ca ai uitat, ca daca ti-ar fi trebuit,m-ai fi gasit aici pe forum!

Editat de cbrxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No problem nu m-ai incurcat,dar si eu cred ca ai uitat, ca daca ti-ar fi trebuit,m-ai fi gasit aici pe forum!

 

Fii sigur de asta! :lol:

 

Stii cum e, daca nu arde, o mai amani :lol:

 

Oricum, multumesc pentru oferta. In mod sigur o sa am nevoie de releul ala. Sa vedem ce oportunitati mai apar...

 

Numai bine! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dl. petrica asm si eu o nalamurire mia ajuns vfr 800 din italia ieri astazi am venit de la serviciu am vrut sal pornesc si nimic nu vrea , cear putea fi ii ca si cum nare putere sa fie bateria poate fi si dela frig ..va multumesc.. vam cerut sfatul ca sigur la motocicl.. pe care leati detinut aveti experienta

 

<small>--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 18:44 -------------</small><br/>as vrea sa vorbesc zi si noapte cu cei care detineti vfr 800 chiar nu putem discuta sau vad ca poate va incurc pe acest sait . va multumesc..

 

<small>--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 18:45 -------------</small><br/>:lol: dan_staicu_siffu :lol:

 

Si eu cred ca e tot de la acumulator !

 

...dar nu ma mai credeti asa de ,,periculos" in materie de VFR, ca de fapt nu sunt ! Ce e drept, orice motocicleta am avut m-am documentat despre ea si imi place sa o intretin cu simt de raspundere, insa nu sunt chiar asa de ,,a tot stiutor" ! Sunt multe persoane care au avut VFR cu mult inainte sa ma gandesc eu ca as putea avea asa ceva ! Cred ca daca detii un manual de intretinere, ajungi sa-ti raspunzi la multe intrebari ce te framanta !

 

Parerea mea personala este ca persoane ca @cbrxx, detin o multime de informatii privitoare la tot ce tine de VFR ! Eu sunt la primul, insa el a avut cateva !

 

Bafta! :)

 

P.S. @cbrxx: ... nu-ti fac reclama, nene ...... e' doar o constatare ! :D ...... cu bine !

 

Apropo's....... sambata si duminica ,,am inrosit esapamentul" ! A fost super-vreme de motor ..... aici in sud, la mine ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu cred ca e tot de la acumulator !

 

...dar nu ma mai credeti asa de ,,periculos" in materie de VFR, ca de fapt nu sunt ! Ce e drept, orice motocicleta am avut m-am documentat despre ea si imi place sa o intretin cu simt de raspundere, insa nu sunt chiar asa de ,,a tot stiutor" ! Sunt multe persoane care au avut VFR cu mult inainte sa ma gandesc eu ca as putea avea asa ceva ! Cred ca daca detii un manual de intretinere, ajungi sa-ti raspunzi la multe intrebari ce te framanta !

 

Parerea mea personala este ca persoane ca @cbrxx, detin o multime de informatii privitoare la tot ce tine de VFR ! Eu sunt la primul, insa el a avut cateva !

 

Bafta! :lol:

 

P.S. @cbrxx: ... nu-ti fac reclama, nene ...... e' doar o constatare ! :box: ...... cu bine !

 

Apropo's....... sambata si duminica ,,am inrosit esapamentul" ! A fost super-vreme de motor ..... aici in sud, la mine ! ;)

:D sa traiti , tov petrica....noi motociclistii din teleorman , promitem ca in viitorul cincinal sa avem marete realizari , gen 20 tkm anual facuti de fiecare membru al comunitatii ,schimbarea cit mai deasa a motoretelor , spre disperarea celor din familie, cheltuirea banilor[ bineinteles , de la gura copiilor ] pe consumabile...etc , etc...si acum am si eu o intrebare-cit de bine sta pasagerul pe aceste superbe motorete[vfr 750-800]...multumesc anticipat, poate vor zice ceva si ceilalti proprietari de vfr.... :D :blbl: :blbl: :) :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...