aurelyan Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 1. Citirea nivelului de ulei se face cu ajutorul jojei, situata pe partea dreapta a motocicletei, sub capacul de umplere a uleiului. Urci motorul pe cricul central, in plan orizontal si citesti. Cutia de viteze si ungerea folosesc acelasi ulei. Sa folosesti ulei special pentru motociclete cu ambreiaj umed. 2. 'Uzura' lichidului de racire o verific cu un voltmetru, setat pe curent continuu. Pun electrodul de - la masa, iar pe cel de + il introduc in radiator, pe la capac, fara sa ating peretii radiatorului. Daca citesc pana la 0.2 V, e ok, peste trebuie schimbat. 3. Ochiul de vizitare a lichidului de frana e pe rezervorul de langa maneta de frana. Eu nu l-am schimbat niciodata, cu toate ca ar trebui la fiecare 2 ani schimbat. Sunt mai multe metode de a testa lichidul de frana, refractometru, benzi chimice, tester care verifica punctul de fierbere al lichidului. 4. Transmisia dupa cum ai vazut e pe lant. Cumpara-ti un spray de lant si unge-l la fiecare 500-800 de km parcursi. Vezi sa fie destul de intins, amplitudinea cursei lantului in stare de repaos trebuie sa fie in intervalul 15-25 mm, adica mai pe scurt "cat ti de moale lantul". 5. Ca presiune in roti eu folosesc acum 2.1 bar pe fata si 2.2 bar pe spate. Am folosit si indicatiile standard de 2.5 fata si 2.9 spate, dar am intimpinat probleme de aderenta. Fa pozele alea sa o vedem si noi. Multumesc mult pentru indicatii! O sa-i fac poze cand merg la ea, dupa ce termin munca...Si ca sa nu va tin pe jar, va pot spune ca e rosie Si cum am promis...poze!!! Am scos-o pe asta mica putin la plimbare, ne-am facut asigurare, am dus-o la adapat, dar ploaia ne-a stricat socotelile... Lichidul de frana din recipientul din partea dreapta pare sub nivel...Ma insel?! presupun ca pt. completare se desfac sele 2 suruburi in stea...am sanse sa stric ceva? Mai am putin lichid de frana DoT4 ramas de la revizia masinii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 (editat) Ii frumoasa, sa te fereasca de incidente. Nu ti sub nivel, uita-te ca ii gravata limita minima de lichid. Apropos, veniti la Cj, la Seth ? Editat Mai 9, 2011 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Multumesc mult pentru indicatii! O sa-i fac poze cand merg la ea, dupa ce termin munca...Si ca sa nu va tin pe jar, va pot spune ca e rosie Si cum am promis...poze!!! Am scos-o pe asta mica putin la plimbare, ne-am facut asigurare, am dus-o la adapat, dar ploaia ne-a stricat socotelile... Lichidul de frana din recipientul din partea dreapta pare sub nivel...Ma insel?! presupun ca pt. completare se desfac sele 2 suruburi in stea...am sanse sa stric ceva? Mai am putitn lichid de frana DoT4 ramas de la revizia masinii... Vfr-ul tau e modelul 90-93, modelul 94-97 arata diferit. Tastez de pe telefon asa ca la prima vedere am zis ca e fostul meu vfr,asta pana sa vad jantele argintii, eu le aveam rosii. In rest,identica. Eu am bagat Motul 5100 15w50 in baba mea si mergea vis. Daca tii musai poti sai bagi un 7100 dar nu se impiedica de asta. Lichidul de frana este dot 4 si este universal. Nu face rulmentul de la ambreiaj scandal,la rece? Ps: Schimba toba )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian1980 Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Salutare tuturor VFR-istilor. Proaspat posesor de VFR800 RC46 an 1998, vreau sa intru in gasca, daca mai e loc Deocamdata nu am probleme cu noua achizitie, dar cu siguranta voi apela la cunostintele voastre in materie de VFR sau moto in general. De fapt o intebare ar fi : un consum de 7% in oras la mers lejer( schimbat la cca. 5000rpm) suna ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Eu as spune ca suna prea bine )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 As vrea sa intreb 2 chestii: 1. Voi cum v-ati setat suspensiile, pentru drumurile de Romania, avand in vedere ca motocicleta este un touring cu care se presupune ca nu mergi foarte sportiv? 2. Care este pozitia standard pt suspensia spate si de unde se regleaza pana la urma? Eu am gasit asta in manual (poza) si nu-mi amintesc sa fi vazut undeva pozitionat asemenea sistem reglaj. Multumesc Scuze ca ma repet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Vfr-ul tau e modelul 90-93, modelul 94-97 arata diferit. Tastez de pe telefon asa ca la prima vedere am zis ca e fostul meu vfr,asta pana sa vad jantele argintii, eu le aveam rosii. In rest,identica. Eu am bagat Motul 5100 15w50 in baba mea si mergea vis. Daca tii musai poti sai bagi un 7100 dar nu se impiedica de asta. Lichidul de frana este dot 4 si este universal. Nu face rulmentul de la ambreiaj scandal,la rece? Ps: Schimba toba )) Mda..Acum m-am uitat si eu in acte Prima inmatriculare a fost in 1994...Intotdeauna am avut o slabiciune pt. mature Motorul a avut un singur proprietar in Romania, e adus din 2009. Rulmentul face scandal, dar am inteles de la un ''meserias'' ca ''asa face toate'' Toba mai are de asteptat, nu imi planuisem investitia pe 2 roti...Am vazut-o si nu mi-am mai putut lua gandul de la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian1980 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 (editat) Salutare tuturor VFR-istilor. Proaspat posesor de VFR800 RC46 an 1998, vreau sa intru in gasca, daca mai e loc Deocamdata nu am probleme cu noua achizitie, dar cu siguranta voi apela la cunostintele voastre in materie de VFR sau moto in general. De fapt o intebare ar fi : un consum de 7% in oras la mers lejer( schimbat la cca. 5000rpm) suna ok? Editat Mai 10, 2011 de lucian1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Bine ai venit printre posesorii de VFR. Cum ai facut consumul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 pentru cei interesati: asa arata o sea modificata de darian din bucale! /index.php?/topic/291524-reparatii-sei/page__view__findpost__p__2845325 asteptarea a fost f.f.f.f........f.f. lunga dar in final asta a iesit! bafta si bun venit in randurile vfr-istilor noilor posesori de vfr! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 As vrea sa intreb 2 chestii: 1. Voi cum v-ati setat suspensiile, pentru drumurile de Romania, avand in vedere ca motocicleta este un touring cu care se presupune ca nu mergi foarte sportiv? 2. Care este pozitia standard pt suspensia spate si de unde se regleaza pana la urma? Eu am gasit asta in manual (poza) si nu-mi amintesc sa fi vazut undeva pozitionat asemenea sistem reglaj. Multumesc La inceput le-am avut foarte tari, si era cam naspa. De vreun an le-am pus aproape pe minim si e super ok daca nu am pasager sau bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Mda..Acum m-am uitat si eu in acte Prima inmatriculare a fost in 1994...Intotdeauna am avut o slabiciune pt. mature. Motorul a avut un singur proprietar in Romania, e adus din 2009. Rulmentul face scandal, dar am inteles de la un ''meserias'' ca ''asa face toate'' Toba mai are de asteptat, nu imi planuisem investitia pe 2 roti...Am vazut-o si nu mi-am mai putut lua gandul de la ea E buba lor, dar nu ai de ce sa-ti faci griji Schimba toba si n-o sa-ti para rau )) Se multumeste si cu tobe no-name. Eu asta am avut pe a mea. Probabil ca motorul e cel din PH la 1500 eu, nu? My Bitch... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
supergalet Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Vand 4 bujii NGK Iridium CR9EHIX-9 noi pt vfr800. Le-am cumparat penru mine, dar bujiile vechi erau in stare perfecta, asa ca trebuie sa le vand pt a-mi schimba placutele pe fata. 0747966782 supergalet@yahoo.com Asfalt uscat. Vand 4 bujii NGK Iridium CR9EHIX-9 noi pt vfr800. Le-am cumparat penru mine, dar bujiile vechi erau in stare perfecta, asa ca trebuie sa le vand pt a-mi schimba placutele pe fata. 0747966782 supergalet@yahoo.com Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian1980 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 (editat) Bine ai venit printre posesorii de VFR. Cum ai facut consumul ? Am facut plinul ochi, apoi cca. 80-90 km prin oras, nu era aglomerat, dar nu in fortza, mers normal ,schimbat la 5-6k, apoi iar plinul. Daca mergi mai sportiv am calculat un consum 8-9. Ce recomandari aveti pentru anvlope noi pentru VFR800 '98.A mea are Pirelli Diablo Strada, dar sunt din 2006, as vrea sa le schimb chiar daca arata in ca ok la carne.Stiti vreo promotie pe undeva? Mersi Editat Mai 10, 2011 de lucian1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
supergalet Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Vand 4 bujii NGK Iridium CR9EHIX-9 noi pt vfr800. Le-am cumparat penru mine, dar bujiile vechi erau in stare perfecta, asa ca trebuie sa le vand pt a-mi schimba placutele pe fata. 160ron 4 Buc 0747966782 supergalet@yahoo.com Asfalt uscat. Vand 4 bujii NGK Iridium CR9EHIX-9 noi pt vfr800. Le-am cumparat penru mine, dar bujiile vechi erau in stare perfecta, asa ca trebuie sa le vand pt a-mi schimba placutele pe fata. 0747966782 supergalet@yahoo.com Asfalt uscat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 E buba lor, dar nu ai de ce sa-ti faci griji Schimba toba si n-o sa-ti para rau )) Se multumeste si cu tobe no-name. Eu asta am avut pe a mea. Probabil ca motorul e cel din PH la 1500 eu, nu? My Bitch... Ai ghicit! Azi mi-am bagat nasul la kilometraj, si am incercat sa repar oglinda...Rezultate: suportul la oglinda topit de un sudor meserias (va arat poze), iar la kilometraj nu i-am dat de cap...Poate ma ajutati voi...nu imi dau seama ce nu functioneaza...Am scos cablul din lacasul sau si pare ca se invarte ceva acolo, dar nu asa constant cum ar trebui...Apoi am bagat cablul in...cum s-o numi...si am demontat-o cu totul de pe motor...Nu stiu daca m-am facut inteles...E o piesa de plastic ce intra pe un surub, care am ipresia ca si-a facut joc, si nu se mai roteste...Atasez si o poza...imi lipsesc si cateva suruburi de la carena...Apropo, voi de unde va procurati piese?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 (editat) lucian1980 daca nu ai mers agresiv, parerea mea e ca mai poti merge sezonul asta, dar bineinteles faci cum stii. Incearca pe site-ul asta, multi si-au luat de aci. aurelyan, uita-te in manualul de utilizare. Piese poti sa cauti pe ebay (.co.uk, .com, .de, .it) sau sunt destule magazine moto care iti aduc pe comanda, indicativul piesei sa-l ai numai. Uita-te aici. Editat Mai 10, 2011 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Am facut plinul ochi, apoi cca. 80-90 km prin oras, nu era aglomerat, dar nu in fortza, mers normal ,schimbat la 5-6k, apoi iar plinul. Daca mergi mai sportiv am calculat un consum 8-9. Ce recomandari aveti pentru anvlope noi pentru VFR800 '98.A mea are Pirelli Diablo Strada, dar sunt din 2006, as vrea sa le schimb chiar daca arata in ca ok la carne.Stiti vreo promotie pe undeva? Mersi Eu am avut Pilot Power 2 CT, dar nu m-au tinut decat vreo 8,000 km. Acum am pus Pirelli Diablo Rosso II, si dupa 3,000 km, din care 1,200 pe autostrada, zici ca e nou noutz. A fost 145 EUR la mac din Timisoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Am facut plinul ochi, apoi cca. 80-90 km prin oras, nu era aglomerat, dar nu in fortza, mers normal ,schimbat la 5-6k, apoi iar plinul. Daca mergi mai sportiv am calculat un consum 8-9. Ce recomandari aveti pentru anvlope noi pentru VFR800 '98.A mea are Pirelli Diablo Strada, dar sunt din 2006, as vrea sa le schimb chiar daca arata in ca ok la carne.Stiti vreo promotie pe undeva? Mersi Michelin pilot road de obicei tin foarte mult, dar nu te poti da extrem de shprot uite exemplu de promotie: http://www.dillypoint.ro/PROMO%20MICHELIN.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Pilot road 2 (3), Diablo Strada, Metzeler Z6 Roadtec. Depinde de cine sta pe motoreta si cat de agresiv e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian1980 Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Pilot road 2 (3), Diablo Strada, Metzeler Z6 Roadtec. Depinde de cine sta pe motoreta si cat de agresiv e. Eu nu merg agresiv deocamdata ca sunt inca incepator, ma las destul de timid pe curbe Ma gandeam daca sa imi iau noi sau sa mai merg sezonul asta cu Pirelli Diablo Strada din dotare( au dot vechi dar sunt pe la 60-70% si le simt destul de safe la franare). Ce parere aveti de SH, merita? Am vazut ca mai ieftine, noi, sunt Dunlop Qualifier, a avut cineva? Eu nu merg agresiv deocamdata ca sunt inca incepator, ma las destul de timid pe curbe Ma gandeam daca sa imi iau noi sau sa mai merg sezonul asta cu Pirelli Diablo Strada din dotare( au dot vechi dar sunt pe la 60-70% si le simt destul de safe la franare). Ce parere aveti de SH, merita? Am vazut ca mai ieftine, noi, sunt Dunlop Qualifier, a avut cineva? sau de astea: http://www.dillypoint.ro/promo%20pirelli.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Ai grija ca setul ala e cu guma pe spate de 160. Cred ca in talon la tine e de 180. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian1980 Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Ai grija ca setul ala e cu guma pe spate de 160. Cred ca in talon la tine e de 180. corect! mersi SUNT INTERESAT DE O TOBA(AIA STOCK PARCA NU SE MAI AUDE ASA BINE - PT VFR800 RC46 '98 , DACA ARE CINEVA DE VANZARE ASTEPT UN SEMN MERSI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Salutare, posesorilor de vtec-uri le recomand o parte din modificarile aduse la motor si suspensii. Lista lor e aici: http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/143-honda-vfr-800-vtec-abs/page__tab__main Ideile nu-mi apartin ci le-am preluat de pe ale forum-uri si pus in aplicare. Rezultatul: un vis!!! Pacat ca rebuie sa plec sapt viitoare-n voiaj... :baldy: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Baieti, a mea nu mai porneste...Probabil am inecat-o...Am incercat fara soc, cu acceleratia la maxim..nimic...cum ii scot bujiile, ce cheie pot folosi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.