GoMeZ Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 pai da, au plecat mai multi pe la 7, iar eu vin maine, cel tarziu la 12 sper sa ajung. inteleg ca n-are S3RJ laptopul cu el, sa ne "relateze de la fata locului" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wiborg Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 (editat) Va rog daca ma poate cineva indruma pentru doua jambe de VFR 800 de preferat second hand .....ca nu stiu unde naiba sa mai caut....si poate are cineva o semnalizare clara desperecheata....sau o pereche la pretz bun. Editat August 13, 2011 de wiborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 Este . . . o ea , este alba si are aripi . My Angel ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 (editat) foarte misto arata bordul banuiesc ca si toba GPR suna bine. terbuia sa fi venit ieri cu noi la rasnov sa nu mai fiu singurul cu generatia 98-01. e din 2000? Editat August 14, 2011 de GoMeZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 foarte misto arata bordul banuiesc ca si toba GPR suna bine. terbuia sa fi venit ieri cu noi la rasnov sa nu mai fiu singurul cu generatia 98-01. e din 2000? Este din 2001 . Toba nu are un sunet deosebit , urmand sa sufere cateva " interventii " ptr reabilitare fonica ! Imi pare rau ca nu am intrat mai repede in aceasta parte a forumului . Veneam la Rasnov si eu si prietena , posesoare de VFR generatia 89-90 . Sa ne auzim cu bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 http://www.facebook.com/media/set/?set=a.257280097624866.68163.100000286320212&l=74fcab8612&type=1 pozele frumoase le asteptam de la S3RJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Salutare, abia acum am ajuns si eu in Bucuresti. Pana diseara descarc si pozele si le pun pe un transfer. S3RJ si un teaser Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Eu am ajuns tarziu in tara si am mers glont acasa. Ramane sa ne vedem intr-o Joi, in Bucuresti. Oricum mi-ar fi placut sa vin, inca o pata de culoare printre atatea V-Tech-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lhoria46 Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Salutare, eu tocmai ce am achizitionat un VFR din 2008. Ce pot sa va spun, motorul este super si nu apar asa mari probleme atunci cabd intra in functie toate valvele. Problema cu acel cuplu la turatii joase nu au rezolvat-o inca( fata de fz6 pe care il aveam este diferenta in sensul ca la viteza mica in viteza a-2-a era mai bun). Marea problema, cel putin dpdv-ul meu este functionarea motorului la temperaturi inalte, in oras in jur de 104-108 grade ceea ce constituie un minus. pozitia este aplecata spre sport, avand semighidoane, iar pe drum prost nu este foarte placut! In rest ceea ce reprezinta Honda: cutie de viteze silentioasa si fff exacta, acceleratie moale si placuta etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Salutare, eu tocmai ce am achizitionat un VFR din 2008. Ce pot sa va spun, motorul este super si nu apar asa mari probleme atunci cabd intra in functie toate valvele. Problema cu acel cuplu la turatii joase nu au rezolvat-o inca( fata de fz6 pe care il aveam este diferenta in sensul ca la viteza mica in viteza a-2-a era mai bun). Marea problema, cel putin dpdv-ul meu este functionarea motorului la temperaturi inalte, in oras in jur de 104-108 grade ceea ce constituie un minus. pozitia este aplecata spre sport, avand semighidoane, iar pe drum prost nu este foarte placut! In rest ceea ce reprezinta Honda: cutie de viteze silentioasa si fff exacta, acceleratie moale si placuta etc daca te referi la controlul dificil la turatii joase poti face cateva chestii ce te-ar putea ajuta: - obtureaza furtunul ce duce la Pair Air Valve - iese din cutia filtrului de aer pe partea stanga - ai putea deconecta si conectorul electric ce duce la valva dar nu-i musai (vezi link-ul urmator); - dezactivarea/deconectarea furtunului de vacuum ce duce la valva de deasupra cutiei filtrului de aer - http://johnny.chadda.se/article/pair-and-flapper-mod-with-bonus-snorkel-mod-for-vfr/ - deconectarea senzorilor de oxigen, 2 la numar si sunt in tevile de esapament inaintea catalizatorului, si inlocuirea cu fie O2 eliminators gen Dynojet sau pur si simplu cu rezistori pentru a nu se aprinde lumina de FI in bord - valoarea rezistorilor este de 1Mo de putere mai maricica si se conecteaza pe circuitul de "incalzire/bobinaj" al senzorilor, intre firele negru/alb - alb/galben respectiv negru/alb - alb (in tutorialul din link, care-i pt ktm btw, apar si rez de 330 de ohmi dar parca nu-i neaparat necesara - tr sa aj acasa sa vad cum am facut la mine) - http://www.superduke.net/forum/viewtopic.php?t=8258&postdays=0&postorder=asc&start=0 - unii zic sa inversezi conectorii senzorilor intre ei dar mie mi se pare mai eficace deconectarea lor totala (a nu se intelege scoaterea lor din tevile de esapament ); toate cele trei modificari sunt perfect reversibile in caz ca te vei razgandi. in primul link zice sa scoti ghidajul aerului ce intra in cutia filtrului (snorkel) dar eu nu te sfatuiesc/o gasesc inutila. o alta chestie este un reglaj vacumatic al deschiderii unor valve la turatii mici "starter valve sincronization" (orice service moto mai rasarit ar trebui s-o faca) - e o chestie ce functioneaza la actionari ale acceleratiei de pana la 3sau 5% insa vitala la mersul in primele doua trepte- o discutie lunga pe tema asta o gasesti aici: http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/showthread.php?t=44763 . eu le-am facut pe primele trei si-s f multumit de rezultat. urmeaza si a 4-a cand 'oi aj acasa. acum nu mai trebuie sa tin tras ambrejajul la 5-10km/h. foloseste google translator fara jena de nu intelegi engleza. daca te apuci de treaba iti urez multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lhoria46 Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Merci tare ,ult de sfaturi! Am sa studiez linkurile si am sa ma ocup de probleme! Spune-mi te rog daca ai facut ceva cu temperaturile inalte la care lucreaza? Eu ma gandeam sa mai pun un electroventilator si pe al doilea radiator....era asa o idee! Ma mai intereseaza daca ai luat cumva detector de treapta de viteza....dar nu la preturile promotionale de afara? In rest moto este ff tare. Abia astept weekendul! Daca esti plecat pe moto iti urez asfalt uscat si drum bun! Keep in touch! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gunzzz Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 nici bine nu am ajuns acasa, m-am dezechipat, si cand m-am reintros la bucatarie, nepoata-mea de 2 anisori = direct in cizmele prietenei, parca stia ca-s de fata alea )) "FONIN, MOTO!?!?" asa imi zice ea Fonin in loc de Florin )) ....si ca sa fie Ontopic : Deabia astept sa o plimb cu V___F___R-u )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Dieseara la Parcul Carol vine cineva? Eu as trece... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gunzzz Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Dieseara la Parcul Carol vine cineva? Eu as trece... daca nu ploua ,as trece si eu .... P.S ---parbrizu de la tine e alta viatza ) sincer , trebe sa-mi iau si io unu ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Daca veniti, ies si eu la o plimbare...Sper sa ne lase ploaia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gunzzz Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 nu cred ca ajung azi firar ea de munca, fkk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badimiki Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Poate intereseaza pe cineva!!!! /index.php?/topic/667217-vand-honda-vfr750f/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EvO! Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 (editat) Salut! Sunt nou posesor al unui VFR 2002 v-tec. Am facut aproximativ 4000km si pot spune ca singurul minus este temperatura in oras..Pentru plusuri tot respectul! Asfalt uscat tuturor! Editat August 23, 2011 de EvO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Deci, unde e adunarea pana la urma? Maine seara ajung in Bucuresti si vroiam sa fac cateva opriri, atat la CBR-isti cat si la VFR-isti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Salut! Sunt nou posesor al unui VFR 2002 v-tec. Am facut aproximativ 4000km si pot spune ca singurul minus este temperatura in oras..Pentru plusuri tot respectul! Asfalt uscat tuturor! Sa o stapanesti sanatos! Deci, unde e adunarea pana la urma? Maine seara ajung in Bucuresti si vroiam sa fac cateva opriri, atat la CBR-isti cat si la VFR-isti Adunarea este langa intrarea in Parcul Carol dinspre Bd Marasesti incepand cu 19.15 (de obicei). Din motive obiective eu sar peste intalnirile de maine si de saptamana viitoare. Serj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Salut! Sunt nou posesor al unui VFR 2002 v-tec. Am facut aproximativ 4000km si pot spune ca singurul minus este temperatura in oras..Pentru plusuri tot respectul! Asfalt uscat tuturor! Frumoasa achizitie , frumoasa alegere . S-o alergi sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Sa o stapanesti sanatos! Adunarea este langa intrarea in Parcul Carol dinspre Bd Marasesti incepand cu 19.15 (de obicei). Din motive obiective eu sar peste intalnirile de maine si de saptamana viitoare. Serj Adica la fantana "11 Iunie"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 aici e intalnirea joia asta sunt destul de multe absente, o sa fiu totusi acolo pe la 7 si un pic. S3RJ, drum bun, distractie mare, sa faci multe poze ca ai cu ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Merci tare ,ult de sfaturi! Am sa studiez linkurile si am sa ma ocup de probleme! Spune-mi te rog daca ai facut ceva cu temperaturile inalte la care lucreaza? Eu ma gandeam sa mai pun un electroventilator si pe al doilea radiator....era asa o idee! Ma mai intereseaza daca ai luat cumva detector de treapta de viteza....dar nu la preturile promotionale de afara? In rest moto este ff tare. Abia astept weekendul! Daca esti plecat pe moto iti urez asfalt uscat si drum bun! Keep in touch! Salut si scuze de intarziere dar doar in germanica am conexiune la net (sunt la munca p'o fieratanie de vapor). Pt temp inalte am "suntat" termoswitch-ul (al' de sta infipt in radiatorul din stanga) cu un releu gen cel de dacie iar circuitul de control imi vine la bord intr-un intrerupator. Asa pornesc manual, dupa dorinta - de obicei cand sare de 90, ventilatorul. Pe radiatorul din dreapta nu cred ca ai suficient loc sa montezi un altul dar vorbesc din amintiri si oricum n-am studiat problema - solutia de mai sus mi-a rez partial probl clocitului oolelor in oras. Chiar de-ai monta un al doi-lea radiator, tot in jurul sutei de grade va lucra, dupa cum ii va dicta termoswitch-ul/termocupla. Nu mi-am luat indicator de treapta de viteza. Intentionam dar, anul trecut, am busit bicla. Am reparat-o de unul singur la inceputul anului plus modificarile de mai sus (si altele de aci': http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/143-honda-vfr-800-vtec-abs/page__tab__main). Mai am cateva chestii in minte dar principalul punct este cumparatul unor cauciucuri de vreme naspa (vreau sa calaresc cat mai mult spre iarna sa recuperez ceva din vara pierduta). Apoi vin consumabilele (filtru de ulei si uleiul in sine), spoiler roata spate plus prelungitor pt cel de roata fata, un sistem de uns gen ScottOiler si, in final, niste protectii pt maini gen enduro sa nu-mi inghete mainile pe ghidon. Daca te orientezi catre un indicator de viteza, incearca sa gasesti unul care-si ia informatiile din calculator si nu din viteza la roata. Am impresia ca depinde si anul fabricatiei biclei din moment ce, se pare ca, nu sunt identice calculatoarele (ECU) la toate modelele. Multa bafta si vreme buna de plimbare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.