Adrian Tanc Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 Hey! Ce zici Viki... ca-ti pare bine ca o venit iarna??? Nu te cred! Tie, care-ti ingheata fundu deja la plus 15 grade C!? Oricum mie imi placea, dar acum o urasc pt ca nu pot sa calaresc... In fine, am pus niste poze... pe curand poc-eger mai Matei! ai un pic de rabdare... ce crezi? dupa achizitia asta mai am eu bani si de aparat foto ?? acum traiesc pe biscuiti expirate si ceai fara zahar )) chiare bine ca vine iarna, ca nam nici un ban... daca vreau miros de benzina, trec pe langa OMV na las' ca la anu' ne vedem cu totii! inclusiv varul meu, care sia cumparat un rc36 din 92 si e atat de bleg ca nici macar user n uare pe forum...hehehe (hai Adi pune si tu poze) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 [a ttachmentid=126710] Aici sunt la Targoviste la intrunirea de anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 Inca una.In primavara la Stefanesti, la Viorel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 inca nu am vazut vfr (de 800) alb, dar arata bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Noiembrie 14, 2006 Share Postat Noiembrie 14, 2006 hi all! am o intrebare: cine stie de ce sau facut VFR-urile RC36 mai slabi? asa prostie... "veterana" mea de RC24 a fost muuult mai tare.avea putere mult mai "brutala". daca i-am tras, inca m-a lovit aerul in piept.acum am si eu RC36, are si varul meu (adrian tanc), merg super frumos, nici un zgomot, sunet excelent...tot ce trebe, numai puterea aia nu se mai simte... interesant pentru ca in talon si la asta nou si si la ala vechi a scris 74 KW, dar pe internet scrie ca alea vechi au avurt 106 cai, si astea noi numai 98 sau asa ceva...dar din pacate se si simte diferenta aia, destul de tare... a, si am uitat sa zic, ca rc24 nu a avut nimic tuning! filtru sau toba sport..nimic! iar rc36-ul lui adi are toba de carbon. suna frumos, dar nimic power... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 Bravo Victore ! S-o plimbi sanatos si fara incidente. In privinta diferentei de putere chiar nu stiu ce sa zic. nu am mers cu nici un alt VFR. Doar Matei a mers cu al meu.Poate ne spune el ceva.Nu e insa relevant comparativ cu cea veche. Totusi , eu zic sa nu fi dezamagit.Are suficienta putere , e confortabila si frumoasa.Nu uita ca e touring-sport nu super-sport. Si apoi , dupa un numar de kilometrii parcursi o vei "simti" mult mai bine si vei stii cum sa "storci" toata puterea din ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 hi all! am o intrebare: cine stie de ce sau facut VFR-urile RC36 mai slabi? asa prostie... "veterana" mea de RC24 a fost muuult mai tare.avea putere mult mai "brutala". daca i-am tras, inca m-a lovit aerul in piept.acum am si eu RC36, are si varul meu (adrian tanc), merg super frumos, nici un zgomot, sunet excelent...tot ce trebe, numai puterea aia nu se mai simte... interesant pentru ca in talon si la asta nou si si la ala vechi a scris 74 KW, dar pe internet scrie ca alea vechi au avurt 106 cai, si astea noi numai 98 sau asa ceva...dar din pacate se si simte diferenta aia, destul de tare... a, si am uitat sa zic, ca rc24 nu a avut nimic tuning! filtru sau toba sport..nimic! iar rc36-ul lui adi are toba de carbon. suna frumos, dar nimic power... cred ca are a ta ceva... ca a mea tragea mai tare ca un rc24, si nu am apucat sa-i pun dyno... verifica si tu, filtru de aer samd... uite ince niste poze cu VFR lui adi + a mea a, si rc36 e si cu ~ 20 kg mai usoara!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 pai...nu stiu ce sa zic, habar n-am de ce a fost ala veche asa puternica... anyway, nu ma intereseaza, ca oricum nu sunt vitezoman... doar mi sa parut interesant. nu numai cu al meu am simtit diferenta asta, ci si cu al lui varul mau (el are modelul '90-'93) si si ala tot asa "slab" e pe langa ca are si toba sport...nu-i nimic, sa fim sanatosi, sa avem bani intotdeauna bani de benzina si sa vina odata vara ))) asta conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 (editat) pai...nu stiu ce sa zic, habar n-am de ce a fost ala veche asa puternica... anyway, nu ma intereseaza, ca oricum nu sunt vitezoman... doar mi sa parut interesant. nu numai cu al meu am simtit diferenta asta, ci si cu al lui varul mau (el are modelul '90-'93) si si ala tot asa "slab" e pe langa ca are si toba sport...nu-i nimic, sa fim sanatosi, sa avem bani intotdeauna bani de benzina si sa vina odata vara ))) asta conteaza Poate fitru aer murdar sau,carburatie nereglata k lumea,raport pinioane fata -spate schimbate,!Rc 24 mai usor decat rc36. Editat Noiembrie 19, 2006 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 cbrxx, data trecuta ti-am trimis un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 sper ca nimeni nu are nici o problema si nimeni nu are nevoe de piese de shimb, dar daca da, am o consoala de prindere de bord pentru RC36 model '90'93 daca cineva are nevoe sa ma contacteze! PM sau mess.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 Vifferisti,daca doreste cineva am un rc 46(an 2000,38mii la bord,suport genti givi,toba carbon Marving)+inca un motor accidentat(lovit frontal,restul e complet,motorul functioneaza impecabil) fara acte pt piese,pret 6500 euroi (lipsa de parai fratilor)!!!Oferta valabila pana 6 decembrie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 Exista vreun club al VFRistilor in Ro ? gen cu intalniri / site / forum dedicat lor ? Pe-afara am observat ca se practica astfel de comunitati. Eu am un RVF400(NC35), varianta "racing" al lui VFR400(NC30) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Noiembrie 28, 2006 Share Postat Noiembrie 28, 2006 Mie imi ajunge cei aprox suta de cai cat are! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varulmaftei Postat Decembrie 5, 2006 Share Postat Decembrie 5, 2006 sunt si eu un bebelus de vfr!!! 400 cmc si 60 de caluti pt vfr-ul meu de care sunt tare multumit. poate cineva sa ma ajute cu un electrician? daca merg cu faza lunga mai mult de 15 minute imi descarca bateria si nu o mai pot porni. stie cineva care ie buba? plus ca nu stiu de unde sa-mi cumpar halogene de 12v 60/35w ca s-au ars amandoua pe faza scurta. se gasesc la noi? ca pe ele scrie made in japan. multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Decembrie 5, 2006 Share Postat Decembrie 5, 2006 Probabil ca ai probleme cu releul de incarcare daca este asa. Becurile ar trebui sa fie H4, demonteaza unul si du-te la magazinele auto sau in benzinarii si compara. ATENTIE: nu pune mina pe ele. Grasimea le va face sa se sparga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 mai mult ca sigur ca ipman are dreptate. ai probleme cu releul de incarcare. releurile de incarcare au 2 obiceiuri. ori mor de tot si nu mai incarca, ori inepe sa incarce foarte mult(chiar si 20 de v) la turatii mai mari. ma gandesc ca asa s-a intamplat si la tine, prima data a cedat si a inceput sa baga un curent puternic *de aia s-a ars si becul, iar dupa aia s-a dus de tot si nu mai incarca... bafta la cumpararea noului releu e cam scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varulmaftei Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 becuri am cautat la benzinarii si piese auto dar nu am gasit sa fie de 35 W, erau numai de 55 si de 60W. m-a lasat si bateria... (porneste numai daca ii dau curent) cam cat costa releul respectiv si unde se gaseste? e vreun model special? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 pentru astia de 750 e in jur de 100 de euro... daca nu ai nici o cunostinta, e cel mai bine sa vorbesti cu cineva de aici de pe forum de la "piese si accesorii"... sunt anunturi cu "aduc orice piese pt orice motor..." si chestii de genu' asta tre' sa incerci acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 E drept, 60/35 e o combinatie ciudata. 60/55 este un H4 normal. Si alt bec halogen pentru far cu doua filamente nu cunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varulmaftei Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 daca pun h4 in loc de ce aveam eu se poate arde instalatia? sau imi descarca bateria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 Eu zic sa mai arunci un ochi la cifre. E prea ciudat. Si inca ceva: pe far scrie intr-un colt tipul becului. Ceva de gen H4, incrustat in sticla. Nu stiu ce se poate intimpla cu precizie, dar cel mai probabil daca depasesti limita ai o siguranta care isi face treaba. Numai sa nu-si fi bagat romanii labutele prin ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varulmaftei Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 am scos becurile si asa scrie pe ele cu mentiunea made in japan, pun o poza maine. o sa iau h4 pana la urma. ca nu se gasesc cele vechi la noi in ro. sper sa nu ard ceva pe acolo. cum pot sa fiu sigur ca releul nu mai e bun? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 Viktor! Termina-ti o data motoru si hai la o tura pana nu vine zapada!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Decembrie 8, 2006 Share Postat Decembrie 8, 2006 pai da.... incet-incet...depinde si de portofel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.