Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca arata ca si cum ar fi vopsit, inseamna ca a fost tratat cu kitul de curatat rezervoare.

Sunt mai multe solutii : intai cele care actioneaza asupra ruginii, apoi, la final este un fel de vopsea care se aplica pe tot interiorul si protejeaza cel mai bine.

La final arata ca un email mai degraba decat vopsea.

Mecanicul spunea ca daca ai grija astfel de rezervor, n-o sa mai ai probleme cu interiorul.

Nu l-am intrebat cum se numeste produsul, dar daca va intereseaza, o sa stric o vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!azi am terminat cu rezervorul,l-am pus sus!in legatura cu el, pe interior nu era vopsit, e lucios, prea lucios, iar motocicleta fiind alba, nu mi-am dat seama..am reusit sa-l curat, am scos tot ce era in el pe la sonda de combustibil, dar ce m-a uimit e faptul ca nu avea rugina decat la interiorul sondei(pe capac)si aia s- a luat foarte usor cu wd 40...si moto e fabricata in '86....iar mizerii si gunoaie:de loc.ideea e ca a pornit imediat, iar cand o sa-i fac plinul o sa bag si aditiv, ca i-am facut proba pe masina si sunt multumit! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi n-am avut ce face si am dat rezervorul jos....sa-l spal....old school>cu apa si fairy,in cada....cum sa scot acum apa din el, ca are buza aia la buson, si mai ramane multa inauntru....cre ca trebuie sa scot capacul ala cu tot...

:rose: e esti tare omule! Banuiesc ca daca ai o arma de foc si aia o speli cu sapun lichid din cand in cand...?! Eu am mania curateniei dar unele chestii nu merg cu apa si detergenti sau derivate!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am si eu un VFR 750 F rc36 de prin 92.

 

Dar am aflat de curand ca cica as vea probleme cu releu de incarcare (cica baga prea mult si in timp o sa-mi strice bateria). Baietii de la service au zis ca in timp poate sa-mi strice si alternatorul.

 

Am intrebat la reprezentanta honda si au zis ca aduc la comanda dar costa prea mult pt banii mei.

Ce ma sfatuiti sa fac?

Sa astept poate gasesc unu second hand, sau sa strand bani si sa iau unul nou? Poate cineva dintre voi are unul si nu are ce face cu el :crack:.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am si eu un VFR 750 F rc36 de prin 92.

 

Dar am aflat de curand ca cica as vea probleme cu releu de incarcare (cica baga prea mult si in timp o sa-mi strice bateria). Baietii de la service au zis ca in timp poate sa-mi strice si alternatorul.

 

Am intrebat la reprezentanta honda si au zis ca aduc la comanda dar costa prea mult pt banii mei.

Ce ma sfatuiti sa fac?

Sa astept poate gasesc unu second hand, sau sa strand bani si sa iau unul nou? Poate cineva dintre voi are unul si nu are ce face cu el :crack:.

 

Multumesc.

second gasesti cam pe la 100eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am si eu un VFR 750 F rc36 de prin 92.

 

Dar am aflat de curand ca cica as vea probleme cu releu de incarcare (cica baga prea mult si in timp o sa-mi strice bateria). Baietii de la service au zis ca in timp poate sa-mi strice si alternatorul.

 

Am intrebat la reprezentanta honda si au zis ca aduc la comanda dar costa prea mult pt banii mei.

Ce ma sfatuiti sa fac?

Sa astept poate gasesc unu second hand, sau sa strand bani si sa iau unul nou? Poate cineva dintre voi are unul si nu are ce face cu el :crack:.

 

Multumesc.

incearca pe www.electrex.com sau UK nu mai stiu sigur, oricum si eu am acceasi problema, am omorat deja o baterie si inca nu am bani de el, de asemenea cred ca se potriveste cel de la CBR-ul de 600, daca gresesc sa ma contrazica cineva care stie mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

!: NU numai bateria se duce daca incarca prea mult! si eu asa am patit, si m-i s-a dus pompa de benzina.asa ca i-ti dau un sfat. noi, oamenii saraci mai bine nu inlocuim, nu tiganim (cum am incercat si eu) ca pana la urma piesa respectiva tot trrebe schimbat, numai ca pana ce ajungem acolo, avem deja o gramada de cheltuieli in plus...

 

2: pentru RC36 e mai ieftin. eu la motorul meu mai vechi RC24 am dat 139 de euro pt releu ca nu prea se mai face.

iar cu RC36 e mai usor. costa 89 eu. numai tre' sa gasesti pe cineva sa t-il aduca acasa fara adaos.

 

PS: i-ti recomand sa nu o folosesti motorul pana ce nu ai releul nou, nu cumva sa strica si altceva...

 

 

 

ia uite-te numa! am gasit una care ar fii la pret excelent, dar nici daca nu o poti cumpara, e bine sa te uiti ce scrie acolo jos...sunt enumerate toate modelele de Honda la care se potriveste, asa ca nu tre' sa zici neaparat ca cauti special pt VFR, ca merge si de la alta (ca deobicei la Honda...)

 

bafta :crack:

 

 

 

http://cgi.ebay.de/Neu-Honda-Regler-CBR-VF...1QQcmdZViewItem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

!: NU numai bateria se duce daca incarca prea mult! si eu asa am patit, si m-i s-a dus pompa de benzina.asa ca i-ti dau un sfat. noi, oamenii saraci mai bine nu inlocuim, nu tiganim (cum am incercat si eu) ca pana la urma piesa respectiva tot trrebe schimbat, numai ca pana ce ajungem acolo, avem deja o gramada de cheltuieli in plus...

 

2: pentru RC36 e mai ieftin. eu la motorul meu mai vechi RC24 am dat 139 de euro pt releu ca nu prea se mai face.

iar cu RC36 e mai usor. costa 89 eu. numai tre' sa gasesti pe cineva sa t-il aduca acasa fara adaos.

 

PS: i-ti recomand sa nu o folosesti motorul pana ce nu ai releul nou, nu cumva sa strica si altceva...

ia uite-te numa! am gasit una care ar fii la pret excelent, dar nici daca nu o poti cumpara, e bine sa te uiti ce scrie acolo jos...sunt enumerate toate modelele de Honda la care se potriveste, asa ca nu tre' sa zici neaparat ca cauti special pt VFR, ca merge si de la alta (ca deobicei la Honda...)

 

bafta :moron:

http://cgi.ebay.de/Neu-Honda-Regler-CBR-VF...1QQcmdZViewItem

:P am incercat pe linku oferit de tine, dar sincer eu stiu daca merita sa ai incredere in ebay?

din cate stiu eu pe site-ul asta gasesti cam lucruri sh. si de unde pot stii ca un releu adus din afara este bun sau nu? de fapt daca e ars sau mai stiu eu ce unuia din Romania macar ii telefonzi si il injuri de banii astia sau direct aici pe forum, dar la astia ce le faci???? :crack: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate...ce sa zic...asta este.

dar totusi e bine sa stii de la ce motor se mai portiveste, macar ai lista aia...

 

bafta la cautare.

 

cea mai bine e sa iei legatura cu astia Ăaduc orice piese...Ă de aici de pe forum si vezi cu cat iĂźti aduc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut !

 

Puteti sa-mi ziceti cum se comporta VFR-ul pe soselele patriei noastre ? Nu ma refer la cele care au cratere in ele, ci la multitudinea de sosele valurite pe care asfaltul a fost turnat ori cu lopata, ori mecanicul de pe tractorul de compactare a fost beat si a tras asfaltul in valuri. Cam sosele de astea gasesti pe aici !

In conditiile unor astfel sosele, te solicita la incheieturile mainilor?

 

Mult' am ! :nono:

 

Salut,

 

Odata ce te obisnuiesti cu o pozitie corecta de stat in sa, totul este ok. Spun pozitie corecta pentru ca eu chiar am avut probleme cu incheieturile in primele mele ture pentru ca eram obisnuit cu pozitia de la GS500. Dupa ce am facut ceva research am gasit pe vfrdiscussion.com un topic in care se explica modul in care trebuie sa stai pe VFR. In cateva cuvinte, trebuie sa te sprijini in genunchi (stransi pe rezervor) si sa iti sustii greutatea cu muschii spatelui (tinand spatele cat mai drept), fara sa te sprijini absolut de loc in maini (se spunea ca o pozitie corecta iti permite sa iei oricand ambele maini de pe ghidon fara sa cazi peste rezervor. Este destul de greu la inceput (te cam doare spatele) dar cu timpul (si Km) te obisnuiesti si devine OK. Eu vara trecuta am facut si 850KM pe zi (pe drumurile noastre) fara sa am probleme cu incheieturile sau cu alte parti ale corpului. In drumurile pe care le-am facut am intalnit tot felul de conditii, de la macadam la strat de pietris marunt de 10cm sau dale de beton denivelate. VFR-ul mi-a dat senzatia ca te poate duce oriunde confortabil si in siguranta.

Bafta la cumparaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR 800, din 2001, albastra, ~ 25000 km la bord pe bune, ca sunt prieten foarte apropiat cu cel de la care o iau. NU ARE PATA, E' TZIPLA, o sa-mi fie mila sa o si pornesc ! :nono:

 

Deci sa inteleg ca nu mai este nevoie sa-i incarc bateria, daca tot nu ai de gand sa o pornesti :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o cumperi de la Edi, tot respectul. O sa ai scula buna. Pentru mai multe detalii ma poti suna .Am si eu una din '99.Practic e identica. Tel. meu este 0723.573.861

:rose: da , o sa ai o scula buna , ca edi le ia de la honda din fabrica... :rock: bai frate ce delirati in halu ' asta ,ia-ti bai pitar vfr,ca oricum n-o dai in bara ,au mers n piloti de la reviste bengoase pe ea ,si au spus [ca lumea ,frate , honda e honda ,orice ar face bmw sau alte specii]...............si asa pt tine-oricum te fac varza cu icsjeu' de 900 la cuplu ,si biensur ,la mers cu pasager.... :P :rose: ai, socrii mari , si sa ne vedem pe soselele patriei :rose: :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...