moscku Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 Pentru ce model de vfr este manualul ? Pentru 750 sau 800 ? M-ar interesa pentru vfr800! Cei 12 mb poti sa-i partitionezi cu un arhivator (.rar de ex.), in 4 parti si sa-mi transmiti in 4 mesaje separate pe x_crapu@yahoo.com Cand le primesc, eu le voi ,,monta" la loc ! Daca reusesti, iti voi fi vesnic recunoscator ! ai reusit sa faci ceva? iti este de folos? oricum manualul este pentru VFR 750 dar anumite chestii sunt comune (foarte multe dintre ele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 Pai care din cei doi... ca sunt 2 vfr sti oradeni! Ia te iuta!! I-am gasit si pe VFR-isti!! De mult caut asa ceva! Nou fiind pe forum, nu prea am stiut cum si ce sa caut...si unde sa caut. Acum i-am gasit in sfarsit. De VFR-istu' oradean nu stiu cum sa dau, sa schimb vreo 2 vorbe cu el. Il rog daca vede anuntul sa ma contacteze cu un mail (si un nr. de tel in mail-daca are). Merci mult. E, acu' stiu unde sa caut informatiile despre VFR de care am nevoie. Eram in dilema intre V2-V4-4L (TL 1000 S-VFR-CBR 600 F3-Thunderace), insa cred ca raman la V4. Am mai condus un CBR 600 F2 al fratelui meu, dar mai tare de 160 n-am mers cu el si nici nu l-am tras mai mult de 6000 de ture. Oricum se plangea ca-l subturez. De-aia am nevoie de VFR ca lucreaza de la turatii mai joase. Si si cu consumul sta mai bine. Pacat ca-s asa de scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 prezent! si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 numa unui activ pe strazi, adica eu! ca bhxxmes se trage pe poponeata! prezent! si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Salut, Tocmai mi-am luat de la Louis o baterie Varta (cod 10036733) si am descoperit ca nu se potriveste la modelul meu. Este pentru VFR800 de pana in 2001 inclusiv. Daca este cineva interesat, o dau la pretul de la Louis minus 20% (o pot livra in Bucuresti sau Ploiesti). Bateria este sigilata (exact in starea in care am primit-o). Bafta, Razvan 0766502021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Salut, Tocmai mi-am luat de la Louis o baterie Varta (cod 10036733) si am descoperit ca nu se potriveste la modelul meu. Este pentru VFR800 de pana in 2001 inclusiv. Daca este cineva interesat, o dau la pretul de la Louis minus 20% (o pot livra in Bucuresti sau Ploiesti). Bateria este sigilata (exact in starea in care am primit-o). Bafta, Razvan 0766502021 Se pare ca bateria se potriveste si la: HONDA VFR 750 F (RC36/94) HONDA VFR 750 F (RC36) HONDA VF 750 C MAGNA (RC43) HONDA PACIFIC COAST (PC-800) HONDA VTR 1000 F SC36 (VTR1000F) HONDA CB 1000 BIG (SC30) HONDA CBR 1100 XX (SC35/99) HONDA CBR 1100XX SC35 (CBR1100XX) HONDA X-ELEVEN (SC42) HONDA CN 250 HELIX (MF02) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 (editat) Salut, Am mare nevoie de un sfat. Stric ceva la motor daca incerc sa il pornesc impins? Cred ca l-am innecat (am incercat sa il pornesc tragand curent de la masina dar erau cablurile proaste si nu tragea suficient) si acum nu mai porneste sub nici o forma. Este un VFR V-Tec ABS din 2002 (distributie pe lant din cate stiu). multumesc, Razvan Editat Martie 15, 2007 de Bungee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Nu am de mult timp VFR, dar o sa incerc sa-mi dau cu parerea ! Daca este pe injectie (sigur este !) nu este recomandat sa-l pornesti impins ! Stiu asta de la Cielo ca nu pornea impins nici mort ! Sfatul meu este sa pui bateria la redresor vreo ora si apoi sa incerci din nou ! Verifica daca ai legat corect, acele cabluri auxiliare, adica +la+ si -la- !!! De inecat, nu stiu ce sa zic ?! La motoarele cu carburator se mai intampla, dar la injectie nu am auzit ! Poate ca ai curentul foarte, foarte slab si nu se deschid anumite valve, ... stii, cand pui contactul, motoreta isi face niste teste, inaine de a-l porni ?! ..... parerea mea ! Bafta! Multumesc de raspuns. Motocicleta nu mai porneste nici cu bateria de la masina legata (si oricum am incercat cu bateria ei dupa ce am pus-o pe redresor). Nu mai este problema de baterie ca invarte bine acum insa nu mai porneste (si nici nu da vreun semn ca ar vrea sa porneasca chiar daca invart mai mult). La teava de esapament se simte miros puternic de benzina. Am sunat acum la Honda service si mi-au spus ca pot sa incerc linistit ca nu are ce sa se strice. Sper sa nu ma imprastii pe jos. Bafta, Razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_h89 Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 salutare M-ar interesa sa stiu si eu cam pe la ce pret se invarte un VFR de prin 90-95??? am de gand ca in vara sa imi starng niste bani si sa imi iau un motor si din cate am auzit VFR ii super.!!! SI inca ceva:-cum e faza daca vreau sa imi aduc motorul de dincolo? trebuie sa platesc ceva taxe la fel de scumpe ca si la masini sau cum??? Mersi si ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Daca ti cumperi un Honda VFR vei face o alegere f buna... (astia de la honda ar trebui sa mi plateasca macar o prostituata pt cat ii promovez...) E motor durabil si cu multiple satisfactii acustice si vizuale fara prea multe probleme! Taxa nu exista pt motoare in prezent doar cea simpla standard de inmatriculare nu si controversata taxa de prima inmatriculare! vezi pe site uri din ger si ita gasesti la preturi bune! salutare M-ar interesa sa stiu si eu cam pe la ce pret se invarte un VFR de prin 90-95??? am de gand ca in vara sa imi starng niste bani si sa imi iau un motor si din cate am auzit VFR ii super.!!! SI inca ceva:-cum e faza daca vreau sa imi aduc motorul de dincolo? trebuie sa platesc ceva taxe la fel de scumpe ca si la masini sau cum??? Mersi si ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Multumesc de raspuns. Motocicleta nu mai porneste nici cu bateria de la masina legata (si oricum am incercat cu bateria ei dupa ce am pus-o pe redresor). Nu mai este problema de baterie ca invarte bine acum insa nu mai porneste (si nici nu da vreun semn ca ar vrea sa porneasca chiar daca invart mai mult). La teava de esapament se simte miros puternic de benzina. Am sunat acum la Honda service si mi-au spus ca pot sa incerc linistit ca nu are ce sa se strice. Sper sa nu ma imprastii pe jos. Bafta, Razvan parerea mea, ( injectie sau nu ), ca nu o sa sscapi fara sa scoti cel putin bujiile de sub rezervor. Am patit=o si eu. Si nu conteaza ca-i pe injectie. Daca ai accelerat prea mult fara sa porneasca motorul, bujiile-ti sunt pline de benzina. Nu e ca la masini. Preferabil sa scoti si primele doua dar tre sa ai indemanare superioara. Intai tre sa dai jos de pe suporti, radiatorul de ulei ca sa ajungi la bujii. Eu m-am prins repede cu smecheria dar e oricum o treaba pentru o mana de femeie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biker boy Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 salutare M-ar interesa sa stiu si eu cam pe la ce pret se invarte un VFR de prin 90-95??? am de gand ca in vara sa imi starng niste bani si sa imi iau un motor si din cate am auzit VFR ii super.!!! SI inca ceva:-cum e faza daca vreau sa imi aduc motorul de dincolo? trebuie sa platesc ceva taxe la fel de scumpe ca si la masini sau cum??? Mersi si ASFALT USCAT salutare si bine ai venit . Iti recomand ca in vara sa-ti strangi bani si sa-ti iei motoru in iarna ca-s mai ieftine iarna. Cat despre taxe....nu se stie pana la iarna ce va fi. Pana atunci ia de bune ce ti-a zis Adrian Tanc; viforu ii motor nu gluma . Oricum bafta si asfalt uscat....si inca ceva:"burn rubber not your soul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 parerea mea, ( injectie sau nu ), ca nu o sa sscapi fara sa scoti cel putin bujiile de sub rezervor. Am patit=o si eu. Si nu conteaza ca-i pe injectie. Daca ai accelerat prea mult fara sa porneasca motorul, bujiile-ti sunt pline de benzina. Nu e ca la masini. Preferabil sa scoti si primele doua dar tre sa ai indemanare superioara. Intai tre sa dai jos de pe suporti, radiatorul de ulei ca sa ajungi la bujii. Eu m-am prins repede cu smecheria dar e oricum o treaba pentru o mana de femeie. Cam asa mi-au spus si baietii de la Honda ca odata innecata, nu o mai pornesc decat dupa ce scot bujiile. Din manualul de service pare destul de complicata operatiunea (si oricum nu am nici sculele necesare) asa ca luni o incarc in duba si o duc la service sa mi-o porneasca ei (si o sa-i fac si schimbul de ulei). Bafta, Razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 nu are rost s-o duci si sa dai banii lor. Poti s-o faci si tu, ai toate sculele necesare sub saua. Sau la astea mai noi nu mai da scule pentru reparatii? Ti-am spus, e un pic complicat dar daca esti atent si ai rabdare nu dureaza mai mult de 30 de minute... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 am mai vazut de multe ori, ca multi fac o gresala destul de mare la pornirea motorului (cand ii rece): trag acceletratia in timp ce dau la buton...NU trebe. s-ar putea ca din cauza asta s-a inecat.La un motor rece NU trebe nici macar atins acceleratia, ca "moare" pe loc. doar shoc la maxim si buton, pana ce porneste.mai incearca de cateva ori asa, dca nu merge, nu scapi de manopera, tre sa scoti bujiile... multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 (editat) apropo de curatarea bujiilor !!!! Nu curatati cu smirghel sau cu perie de sarma!!!! bornele bujiilor la motoare moderne sunt tratate cu metale speciale ( iridium, platina, argint sau orice altceva --- nu-s ca alea de sinterom) si riscati sa o "curatati" si atunci tre sa luati bujii noi. Cel mai eficient e s-o curatati cu jet puternic de aer, sau s-o ardeti pur si simplu, si apoi s-o curatati cu material textil ( bagati materialul intre borne si tregeti de cateva ori, pana ce se vede luciul ). atat.... Editat Martie 17, 2007 de spartacus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 Stie cineva de unde pot cumpara o husa de rezervor, ca aceea din fotografie !?!? Mult'am ! Pai incerci la pielar, acolo unde se confectioneaza geci din piele scuza-mi gluma incearca pe louis sau nush sincer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 salut, v-am mai intrebat dar nu am primit nici un raspuns...unde pot gasi un service honda.....timisoara<>bucuresti, ca am inceput sa am o problema....tnx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Martie 24, 2007 Share Postat Martie 24, 2007 Salut baieti. Peste 3 saptamani o sa-mi aduc din italia si eu un VFR 750 din '93. Am doua intrebari: - cam la ce ar trebui sa ma uit cand il cumpar, ce bube are si trebuie verificate - cine are sa-mi dea un manual, tot caut da nu reusesc sa dowloadez In rest, de abia astept sa il cumpar si sper sa ne intalnim la o . Nu stiti pe nimeni din Cluj cu VFR as fi curios sa-l vad pe viu. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 salut, v-am mai intrebat dar nu am primit nici un raspuns...unde pot gasi un service honda.....timisoara<>bucuresti, ca am inceput sa am o problema....tnx! www.honda.ro ai harta si contactu cu serice urile din tara... nu s multe sau in debrecin daca crezi ca imai aproape Salut baieti. Peste 3 saptamani o sa-mi aduc din italia si eu un VFR 750 din '93. Am doua intrebari: - cam la ce ar trebui sa ma uit cand il cumpar, ce bube are si trebuie verificate - cine are sa-mi dea un manual, tot caut da nu reusesc sa dowloadez In rest, de abia astept sa il cumpar si sper sa ne intalnim la o . Nu stiti pe nimeni din Cluj cu VFR as fi curios sa-l vad pe viu. Multam maine is in cluj cu vfr ul... nu promit nimic, stau prost cu timpul, dar incerc lasa mi un tel si te sun! verific dimineata sa vad mesajul Salut ! Am eu manual de VFR750. Da-mi o adresa de e-mail si ti-l transmit. Il am si eu de la altcineva! Bafta! Petrica!!! Trimite mi si mie pls manualul! adriantanc@yahoo.com merci!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 a meu e vizibil in Cluj, dar e RC46. Daca te intereseaza :0744265757 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 a meu e vizibil in Cluj, dar e RC46. Daca te intereseaza :0744265757 Da m-ar interesa, pe sambata as putea ca in rest lucrez si nu prea am vreme, asa ca o sa vad eventual o sa te sun nu stiu nici eu sigur cand is liber . mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 Stie cineva de unde pot cumpara o husa de rezervor, ca aceea din fotografie !?!? Mult'am ! Ala e protector cover marca Bagster(http://www.bagster.com/en/moto/catalogue-zoom.php?id_moto=2524&code=1355E&idprod=1)tank protector,pretul nu-l stiu,si am si sa din ala smechera de vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 Da m-ar interesa, pe sambata as putea ca in rest lucrez si nu prea am vreme, asa ca o sa vad eventual o sa te sun nu stiu nici eu sigur cand is liber . mersi Am fost prin cj, te am sunat da a ridicat o tipa si nu stia nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Martie 31, 2007 Share Postat Martie 31, 2007 Am si eu cateva intrebari despre schimbul de ulei. Deci: 1.- Ce marca de ulei este mai bun pentru motorul VFR-ului de 800 ? 2.- Ce cantitate de ulei trebuie la un schimb, cand schimbi doar uleiul sau cand schimbi si filtrul ? 3.- Ce ulei sa fie: 10W40, 10W50 sau 15W50 ? 4.- Sunt etape mai complexe care trebuiesc facute cand schimbi uleiul la motor, sau se face normal ca la Dacie de exemplu ? La LC4, trebuia sa pun uleiul in etape, era un pic mai complicat, dar la vfr, cum este? Incalzesti motorul, il urci pe cricul central, dai drumul la ulei, schimbi filtrul, pui busonul si apoi bagi uleiul nou ? Sau trebuie sa mai amorsezi vreo pompa ? 5.- Ce ,,felie" de carena se da jos pentru a schimba uleiul ? Multumesc ! Super tare plimbarea ta, iar in legatura cu uleiul eu am folosit cu succes 10w50 liqui molly iar acum am castrol GTx racing tri zone 10w40 foarte tare uleiul Pur sisimplu o pui pe central, dai jos uleiul (care tre´sa fie oleaca cald), dai jos filtrul, pui sus filtrul la care ai uns garnitura, il strangi, pui bushonul, pui uleiu, verifici joja, strangi capacul de sus... shi... gata... simplu nu? acu vreau shi io ceva de la tine... vreau niste poze cu suportul tau de bagaje, daca se poate cat mai amanuntzite..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.