Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Desfa bordul si vezi sa nu ai apa sau condens pe acolo si de asta sa iti faca asa. Daca chiar e o problema pe undeva trebuia sa iti arate pe diagnoza. Problema cu incarcatul cred ca nu are treaba cu problema legata de FI.

Pentru incarcare verifica traseul firelor care ies din generatorul de curent(3, galbene) pana in releu, apoi iesirea din releu, inclusiv siguranta principala de 30 A pozitionata pe releul de pornire (urmareste firul de plus de la baterie, pe releul de pornire se duce, in caz ca nu stii care e).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator SPINU

O sa incerc luni, oricum am dat dat comanda si de releu de incarcare.

Am schimbat si statorul si tot degeaba.

Am incercat cu un releu de gsxr si incarca 15,2,dar am zis sa pun cel recomandat.

Dat fiind faptul ca alternatorul scoate 470w nu prea rezista multe tipuri de relee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator SPINU

Pai sincer m.am saturat.

L.am tot dus si in service dar nu cunosc pe cineva care se stie la partea electrica.

Apropo cand semnalizez si am aprinse luminile imi fluctueaza intensitatea la luminile din bord.

Deci!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sincer m.am saturat.

L.am tot dus si in service dar nu cunosc pe cineva care se stie la partea electrica.

Apropo cand semnalizez si am aprinse luminile imi fluctueaza intensitatea la luminile din bord.

Deci!!!

Cumva e normal, dar nu foarte tare, tind sa cred ca e din cauza incarcarii. Verifica traseul de ti-am zis mai sus si siguranta aia de 30A.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ThunderByte , iti multumesc pentru sfaturi cu regulatorul de presiune dar am o problema , intradevar din regulator e am pus un regulator chinezesc cu manometru si cu reglaj pe e , ca sa-mi mearga bine de tot in ture + relanti + sarcina manometrul jucariiei chinezesti a trebuit urcat in 4,4 bari ca sa mearga , daca il las sub 4,4 merge naspa de tot, iar cand se incalzeste motorul imi arata 5 bari , am pus un regulator original si la fel face(nu stiu daca era functional,am inteles ca daca regulatorul sta fara benzina se fute) , am verificat pompa imi baga 3,5 bari , motorul imi merge perfect cu chinezaria aia , influenteaza cu ceva motorul sau consumul?

Editat de AlynG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca pompa baga 3.5, cum poate regulatorul sa mearga la 4.5 ? :) Mi se pare cam mult ca numar dar cred ca regulatorul ala e defect, cel putin ce indica. In mod normal nu ar trebui sa iti afecteze consumul sau motorul in zine, dar nu pot sa zic 100 % ca nu se modifica nimic. Ce presiune ai in mod normal in rampa, cum un regulator honda?



M-am uitat acum in manual si zice 2.5 bari ca presiune de lucru ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator SPINU

Salut, am verificat traselul de la baterie la releul de pornire, am dat cu spray de contact, am schimbat siguranta, am verificat masa si........tot la fel.am facut si o filmare dar nu stiu cu sa o postez.

Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am verificat traselul de la baterie la releul de pornire, am dat cu spray de contact, am schimbat siguranta, am verificat masa si........tot la fel.am facut si o filmare dar nu stiu cu sa o postez.

Ms

Masoara si vezi cati volti ai la iesirea din releu, lasi mufa care de duce in instalatie legata, pur si simplu masori pe curent continuu. Daca ai cat trebuie inseamna ca pierzi pe undeva pe traseu.

Masoara cele 3 fire galbene ce ies din generator, cu mufa scoasa pe curent alternativ. Trebuie sa ai undeva la 15V la relanti si undeva la 70V in turatie. masuratoarea se face intre combinatii de fire, ex 1-2,2-3,1-3. Diferenta dintre valori nu trebuie sa fie mai mare de 1.5-2v pe fiecare combinatie de fire.

Daca releul totusi nu da cat curent trebuie la iesire si generatorul da totusi curent cat trebuie inseamna ca e intradevar de vina releul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva o remorca moto-1 moto- de vanzare /inchiriat 3 saptamani la bani buni?

Daca nu ai vreo cunostinta sa imprumuti mai bine o cumperi, pentru 3 saptamani ai sa o platesti de noua, Sh costa cam 2000-2500 de lei si dupa a ta ramane, eventual o poti inchiria tu sau poti transporta contra cost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Ca pe tot incepatorul pe VFR (o am de 2 ani dar am facut maxim 3-4000 de km) tot aveam si eu fixul acesta cu consumul de carburant.

Mai ales ca vin atat de pe o motocicleta cu consum foarte ok (Tenere 600 - 4.5 afara / 5.5 oras), cat si de pe un diesel mic cu consum asemenea (5 afara / 7 oras).

So, Honda VFR 750 F 1996:

* mers la limita abuzului si peste in prima parte a excursiei din acest week-end (200 din 450 de km)

* Solo, 100 kg la 1.90 m de purtator, bagaje infime

* viteze constante - minima nu a coborat sub 100 iar varful a fost 190 kmh. Maxim pe portiuni scurte 220-230 (35 km, portiune autostrada TM-Lugoj)

* Topcase dublu montat. Intre noi fie vorba - arata motocicleta mea ca o caruta cu coviltir dar este prea practic incat sa il las acasa.

* 200 km in 2 ore, deci viteza medie - 100 km/h. Traseul cu abuzul = Jimbolia - Timisoara - Lugoj - Caransebes - Resita

* Consum - 15 litri pentru 200 km. 7.5 litri %. Avand in vedere cum am mers (imi tremurau mainile cand am coborat in peco la Resita :laugh: ), mi se pare un consum mai mult decat decent.

Adica, na, punand in balans senzatiile traite / bani cheltuiti, mi se pare, asa, un "no brainer".

Ce este chiar amuzant este faptul ca daca merg ca un pensionar, constant 90 km/h si varfuri de 110-120 la depasiri, scot undeva la 6 litri :).



Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR-ul meu 1994 incarcat maxim posibil cu pasager si 3 genti a cel putin 5Kg fiecare... niciodata nu mi-a consumat peste 6. Mers de oricare, autostrada, strada, 100 - 200, combinat, in orice fel as merge nu sare de 6. Transalpul de 600 imi consuma cu mult peste 6 la acelasi mod de incarcare.

Oi fi eu norocos.

Motocicletei asteia, in afara de schimbat un cauciuc pe spate, schimbat ulei in furca si rulmentii rotii fata + termistorul indicatorului de rezervor gol.. nu i-am facut absolut nimic la motor.

O singura data m-am chinuit sa scot o bujie, am scos una si arata perfect apoi am pus-o la loc.. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Notate cele de mai sus, BB.

 

Urmeaza sa schimb uleiul din telescoape. Vor fi desfacute, spalate, verificata uzura la piesele acelea mobile din interior (nu le stiu denumirea) si vor fi schimbate semeringurile.

Intrebari:

- In magazinele din Ro am gasit semeringuri de ulei de la Athena, Centaura, Saito, Ari (din cate am mai cautat acum, se pare ca sunt brandul Ariete) si All Bals. Imi recomandati o marca anume? Stiu ca de Athena se mai plangea lumea. Eu am avut o parere buna despre produse din cauciuc de la Ariete folosite pana acum (burdufe telescop, ochelari enduro) si as merge pe ele. All Balls sunt cred cele mai scumpe de pana acum, dar nu vorbim de diferente imense. Alti cunoscuti de-ai mei pun simeringuri de la magazinele de simeringuri, rulmenti, etc. Deci, ce parere aveti? Voi ce ati folosit si recomandati? Sau, din contra.

- Daca desfac telescoapele si schimb simeringurile de ulei, trebuie sa le schimb si pe cele de praf? Intreb ca sa stiu daca sa le cumpar si pe acestea de pe acum sau nu.



Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Notate cele de mai sus, BB.

 

Urmeaza sa schimb uleiul din telescoape. Vor fi desfacute, spalate, verificata uzura la piesele acelea mobile din interior (nu le stiu denumirea) si vor fi schimbate semeringurile.

Intrebari:

- In magazinele din Ro am gasit semeringuri de ulei de la Athena, Centaura, Saito, Ari (din cate am mai cautat acum, se pare ca sunt brandul Ariete) si All Bals. Imi recomandati o marca anume? Stiu ca de Athena se mai plangea lumea. Eu am avut o parere buna despre produse din cauciuc de la Ariete folosite pana acum (burdufe telescop, ochelari enduro) si as merge pe ele. All Balls sunt cred cele mai scumpe de pana acum, dar nu vorbim de diferente imense. Alti cunoscuti de-ai mei pun simeringuri de la magazinele de simeringuri, rulmenti, etc. Deci, ce parere aveti? Voi ce ati folosit si recomandati? Sau, din contra.

- Daca desfac telescoapele si schimb simeringurile de ulei, trebuie sa le schimb si pe cele de praf? Intreb ca sa stiu daca sa le cumpar si pe acestea de pe acum sau nu.

 

 

 

all balls am pus eu si pana acum nu a curs nici un pic de ulei pe la furci desi am bagat peste 200 km pe forestiere grele si cu 2 persoane si bagaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Notate cele de mai sus, BB.

 

Urmeaza sa schimb uleiul din telescoape. Vor fi desfacute, spalate, verificata uzura la piesele acelea mobile din interior (nu le stiu denumirea) si vor fi schimbate semeringurile.

Intrebari:

- In magazinele din Ro am gasit semeringuri de ulei de la Athena, Centaura, Saito, Ari (din cate am mai cautat acum, se pare ca sunt brandul Ariete) si All Bals. Imi recomandati o marca anume? Stiu ca de Athena se mai plangea lumea. Eu am avut o parere buna despre produse din cauciuc de la Ariete folosite pana acum (burdufe telescop, ochelari enduro) si as merge pe ele. All Balls sunt cred cele mai scumpe de pana acum, dar nu vorbim de diferente imense. Alti cunoscuti de-ai mei pun simeringuri de la magazinele de simeringuri, rulmenti, etc. Deci, ce parere aveti? Voi ce ati folosit si recomandati? Sau, din contra.

- Daca desfac telescoapele si schimb simeringurile de ulei, trebuie sa le schimb si pe cele de praf? Intreb ca sa stiu daca sa le cumpar si pe acestea de pe acum sau nu.

 

 

 

Simeringuri de ulei Ariete sau All bals, eu pe astea am mers si nu am avut probleme.

Simeringurile de praf le schimbi numai daca sunt crapate sau nu mai razuie cum trebuie tija.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Notate cele de mai sus, BB.

 

Urmeaza sa schimb uleiul din telescoape. Vor fi desfacute, spalate, verificata uzura la piesele acelea mobile din interior (nu le stiu denumirea) si vor fi schimbate semeringurile.

Intrebari:

- In magazinele din Ro am gasit semeringuri de ulei de la Athena, Centaura, Saito, Ari (din cate am mai cautat acum, se pare ca sunt brandul Ariete) si All Bals. Imi recomandati o marca anume? Stiu ca de Athena se mai plangea lumea. Eu am avut o parere buna despre produse din cauciuc de la Ariete folosite pana acum (burdufe telescop, ochelari enduro) si as merge pe ele. All Balls sunt cred cele mai scumpe de pana acum, dar nu vorbim de diferente imense. Alti cunoscuti de-ai mei pun simeringuri de la magazinele de simeringuri, rulmenti, etc. Deci, ce parere aveti? Voi ce ati folosit si recomandati? Sau, din contra.

- Daca desfac telescoapele si schimb simeringurile de ulei, trebuie sa le schimb si pe cele de praf? Intreb ca sa stiu daca sa le cumpar si pe acestea de pe acum sau nu.

 

 

 

 

Garniturile originale Honda ti le pot recomanda, sunt superioare decat orice garnitura aftermarket ... diferenta de pret nu e mare dar daca totusi nu ai rabdare sa astepti 1-2 saptamani eu as merge pe aftermarket.

 

Eu am pus Athena pentru ulei si Allbals pentru praf si deocamdata se comporta bine, furca lucreaza perfect. Am citit review-uri proate despre amandoua dar ai dreptate mai mult

lumea se plange de Athena, nu prea stiu ce sa zic despre Ariete dar eu as zice sa mergi pe Allballs.

 

Si da, cel mai bine e sa le schimbi si pe cele de praf si pe cele de ulei ... nu fa treaba pe jumatate.

 

Ca ulei eu am pus 10W, e ok dar are un rebound mai pronuntat, e confortabil ... dar pe curbe as recomanda un ulei mai gros ... ca brand lumea recomanda Motul, eu am pus Motorex (a dracu incapatanare :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garniturile originale Honda ti le pot recomanda, sunt superioare decat orice garnitura aftermarket ... diferenta de pret nu e mare dar daca totusi nu ai rabdare sa astepti 1-2 saptamani eu as merge pe aftermarket.

 

Eu am pus Athena pentru ulei si Allbals pentru praf si deocamdata se comporta bine, furca lucreaza perfect. Am citit review-uri proate despre amandoua dar ai dreptate mai mult

lumea se plange de Athena, nu prea stiu ce sa zic despre Ariete dar eu as zice sa mergi pe Allballs.

 

Si da, cel mai bine e sa le schimbi si pe cele de praf si pe cele de ulei ... nu fa treaba pe jumatate.

 

Ca ulei eu am pus 10W, e ok dar are un rebound mai pronuntat, e confortabil ... dar pe curbe as recomanda un ulei mai gros ... ca brand lumea recomanda Motul, eu am pus Motorex (a dracu incapatanare :) )

Pe original, cum iti e norocul, daca au fost depozitate prost si au si cativa ani vechime sunt numai bune de aruncat( patit ). Aftermarket-urile stii macar ca se vand constant.

Athena, au o varianta ieftina si proasta, in general lumea pe alea le cumpara, de asta li s-a dus vorba ca-s proaste. De la All bals am auzit si eu chestii nasoale dar nu am patit pe pielea mea si nici la vre-un apropiat nu am auzit.

Ca ulei ... am scos Motorex-ul apa dupa doar un sezon, te caci in el ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca ulei ... am scos Motorex-ul apa dupa doar un sezon, te caci in el ulei.

 

Eu sincer lucrez la job cu grupul Bucher AG, din care face parte si Motorex si ca tehnologie pot sa zic sigur ca investesc foarte mullt in cercetare/dezvoltare.

 

Nici eu nu sunt convins de uleiul Motorex, si din cauza asta nu il recomand in mod special ... clar Motul are feedback mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu voi schimba in curand uleiul in furca cu un 5w - se pare, am citit, ca este necesar lucrului propice a foitelor ce compun velvele. "Taria" o voi ajusta fin din nivelul uleiului dupa aceea.

Intre timp mi-am instalat noua suspensie spate. Ca sa-i ofer o cat de cat protectie termica, am izolat tevile de esapament, ca in poza.

post-41410-0-69421300-1369773152_thumb.jpg

Nesincronizate suspensiile (fata-spate) ma simt pe un cal :crack: .



Aici cred ca se vede mai bine.


post-41410-0-60995300-1369821165_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu voi schimba in curand uleiul in furca cu un 5w - se pare, am citit, ca este necesar lucrului propice a foitelor ce compun velvele. "Taria" o voi ajusta fin din nivelul uleiului dupa aceea.

Intre timp mi-am instalat noua suspensie spate. Ca sa-i ofer o cat de cat protectie termica, am izolat tevile de esapament, ca in poza.

esincronizate suspensiile (fata-spate) ma simt pe un cal :crack: .

 

Aici cred ca se vede mai bine.

 

 

 

Incepe sa arate ca o statie spatiala ... eu cred ca tu de fapt vre-i sa o lansezi in spatiu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu voi schimba in curand uleiul in furca cu un 5w - se pare, am citit, ca este necesar lucrului propice a foitelor ce compun velvele. "Taria" o voi ajusta fin din nivelul uleiului dupa aceea.

Intre timp mi-am instalat noua suspensie spate. Ca sa-i ofer o cat de cat protectie termica, am izolat tevile de esapament, ca in poza.

attachicon.gifFoto 259.jpg

Nesincronizate suspensiile (fata-spate) ma simt pe un cal :crack: .

 

Aici cred ca se vede mai bine.

 

attachicon.gifFoto 262.jpg

 

Cu vascozitatea uleiului influentezi amortizarea de "high velocity" si muti plaja reglajelor de "low velocity". Pentru high velocity nu ai nici un fel de reglaj pe furca sau pe amortizorul spate.

Cu un ulei mai subtire ai sa ai amortizare mai slaba la viteze mari de lucru ale amortizorului, unde uleiu e trimis prin valvele cu stack-ul de shim-uri.

Acum... despre comportamentul suspensiei n-ai cum sa stii dinainte nimic cand faci schimbarea asta. Totusi, poti pleca de la niste elemente pe care le cunosti:

- ce arcuri ai acum pe fata (dar si pe spate)

- care e senzatia (ta) de control cu uleiul pe care il ai acum in furca si cu setarile din prezent (e notiune destul de greu de cuantificat si in esenta subiectiva dar importanta pentru fiecare rider in parte)

- ai ajuns la limita aderentei cu caucicurile pe care le ai acum (intamplator sau nu)? Senzatia de control (maxim) si aderenta maxima nu sunt identice ca echivalent al reglajelor amortizorului si, de cele mai multe ori, o suspensie mai amortizata duce la o aderenta mai mica, chiar daca senzatia de control e mai buna, din punctul de vedere al riderului.

 

Deci e posibil ca, trecand de la 10W la 5W, prin scaderea amortizarii de viteza mare sa cresti aderenta anvelopei pe asfalt dar suspensia sa-ti placa mai putin in comportamentul de drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...