ciprinakos Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 De, vara-i mai greu - se merge mai mult p'afara decat pe tastatura . Eu unul construiesc casa plus ca am suspensia fata la Cesar iar roata si discurile fata trebuie sa vina de la Sirius. Sper sa pot pune totul bine la loc pt a o intide-n Tara Motilor. Asfalt uscat tuturor VFR-istilor si evitati aglomeratia daca nu vreti sa va serviti propriile oua fierte-n trafic - cam asa-m patit-o eu la parada din C-ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Greu de gasit side-case-uri si suporti portiviti VTec-ului la un pret rezonabil... Imi incerc norocul si aici: cumpar sidecase-uri si suporti pentru VFR VTec. Nu tin sa fie modelul original, dar vreau sa aiba volum de minim 35L. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Greu de gasit side-case-uri si suporti portiviti VTec-ului la un pret rezonabil... Imi incerc norocul si aici: cumpar sidecase-uri si suporti pentru VFR VTec. Nu tin sa fie modelul original, dar vreau sa aiba volum de minim 35L. Multumesc. Ce mare treaba, iti faci la cineva suportii cu placa metalica sau rama pe care poti prinde placa de case-uri, apoi iti cumperi ce case-uri vrei, de cati L vrei. Vad ca esti din Bucuresti, fa o vizita la Dymanite brothers si vezi cat te ajung suportii(sunt sigur ca or sa fie sub pretul de nou), apoi cauta case-uri, chiar si pe sh, am vazut ca mai sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 (editat) Greu de gasit side-case-uri si suporti portiviti VTec-ului la un pret rezonabil... Imi incerc norocul si aici: cumpar sidecase-uri si suporti pentru VFR VTec. Nu tin sa fie modelul original, dar vreau sa aiba volum de minim 35L. Multumesc. Incearca pe messenger la id-ul cos75mari si vezi daca poate sa-ti aduca setul asta http://www.subito.it/accessori-moto/set-valige-givi-x-honda-vfr-800-vtec-belluno-66412854.htmEu prin el mi-am luat suportii si topcase-ul. Sta in italia si trimite saptamanal in tara comenzi. Sau acesta original http://www.subito.it/accessori-moto/borse-valige-honda-vfr-v-tec-palermo-67860815.htm sau asa http://www.subito.it/accessori-moto/borse-valigie-laterali-honda-vfr800-v-tec-vfr-vicenza-60118048.htm Editat Iunie 26, 2013 de a_diaconu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Greu de gasit side-case-uri si suporti portiviti VTec-ului la un pret rezonabil... Imi incerc norocul si aici: cumpar sidecase-uri si suporti pentru VFR VTec. Nu tin sa fie modelul original, dar vreau sa aiba volum de minim 35L. Multumesc. Asa ceva la 220Euro ? http://www.louis.de/_30a9d2035e617c36019a7cd2d1e03ba089/index.php?topic=artnr&artnr=10065231 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Pffff, va foarte multumesc. Foarte buna ideea. Deja l-am contactat pe om. Am gasit ceva la 150 de euro. Tineti-mi pumnii. Eu initial pusesem ochii pe case-urile Motodetail, pe care le vand cei de la Louis, (si datorita pretului imbatabil) dar niciun tehnician de la Kronau nu a reusit sa ma lamureasca daca le pot adapta si gasi suporti pt. mobra mea potriviti cu acele genti... Asa ceva la 220Euro ? http://www.louis.de/_30a9d2035e617c36019a7cd2d1e03ba089/index.php?topic=artnr&artnr=10065231 Pai la pretul asta, doar suportul, nu ma intereseaza... In Italia gasesti suporti + valize originale si la 300 euro si poate chiar si mai ieftin, cu rabdare. Eu vreua sa ies in maxim 200-250 euro cu tot cu suporti, case-uri si transport. Ce mare treaba, iti faci la cineva suportii cu placa metalica sau rama pe care poti prinde placa de case-uri, apoi iti cumperi ce case-uri vrei, de cati L vrei. Vad ca esti din Bucuresti, fa o vizita la Dymanite brothers si vezi cat te ajung suportii(sunt sigur ca or sa fie sub pretul de nou), apoi cauta case-uri, chiar si pe sh, am vazut ca mai sunt. Multumesc si tie. Sunt prieten si vecin cu cei de la Dynamite Brothers. Am luat legatura cu ei, dar au zis sa vada mai intai ce genti imi cumpar,. pt. a proiecta apoi suportul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Cu placere. Sper sa-ti gasesti ce doresti la banii disponibili. Cosmin si Marilena sunt niste oameni deosebiti si promti. Eu am luat prin ei tot kitul de suporti(sidecase si topcase) plus top case givi de 52 l cu 170 euro cu tot cu transport din Italia, sincer la banii astia abia luam topcase-ul din tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cascaval Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 (editat) Salutare VFR-isti, cu parere de rau trebuie sa anunt ca parasesc gasca posesorilor de VFR-uri schimband categoria, cel putin pentru o perioada. Aveti aici anuntul meu postat pe forum in caz ca este vreunu din voi este interesat: /index.php?/topic/698411-vandschimb-vfr-750f-rc36i-92-stare-foarte-buna/ Prima parere de rau: nu am apucat sa merg la nicio intalnire de-a voastra. A doua parere de rau: nu mi-am auzit motorul cu o toba aftermarket Salutari si toate cele bune. Editat Iunie 26, 2013 de Cascaval Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speeduhh Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 (editat) Salut, VFR-istii nu fac si ei o intrunire anuala in Romania? https://www.facebook.com/groups/468254316595087/ PS: vinde cineva tobe aftermarket sh? - as pune vacuta la slabit cateva kile Editat Iunie 26, 2013 de speeduhh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Salutare VFR-isti, cu parere de rau trebuie sa anunt ca parasesc gasca posesorilor de VFR-uri schimband categoria, cel putin pentru o perioada. Aveti aici anuntul meu postat pe forum in caz ca este vreunu din voi este interesat: /index.php?/topic/698411-vandschimb-vfr-750f-rc36i-92-stare-foarte-buna/ Prima parere de rau: nu am apucat sa merg la nicio intalnire de-a voastra. A doua parere de rau: nu mi-am auzit motorul cu o toba aftermarket Salutari si toate cele bune. /index.php?/topic/683509-vand-honda-hornet-s-cb600f/Omul vinde Hornet, vrea VFR si ajunge des in zona Iasi.... Luati legatura...cine stie...l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cascaval Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 /index.php?/topic/683509-vand-honda-hornet-s-cb600f/ Omul vinde Hornet, vrea VFR si ajunge des in zona Iasi.... Luati legatura...cine stie...l Multumesc foarte mult Sorin128, daca iese ceva, cateva beri reci vor ajunge la tine prin curier ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Salutare VFR-isti, cu parere de rau trebuie sa anunt ca parasesc gasca posesorilor de VFR-uri schimband categoria, cel putin pentru o perioada. Aveti aici anuntul meu postat pe forum in caz ca este vreunu din voi este interesat: /index.php?/topic/698411-vandschimb-vfr-750f-rc36i-92-stare-foarte-buna/ Prima parere de rau: nu am apucat sa merg la nicio intalnire de-a voastra. A doua parere de rau: nu mi-am auzit motorul cu o toba aftermarket Salutari si toate cele bune. L-ai auzit pe al meu, e cam acelasi lucru. Dupa data de 15 iulie sunt in tara pentru cateva saptamani, poate ne auzim. Pacat ca il dai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cascaval Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 (editat) Ne vedem sigur. Eu voi fii in Iasi. Salutari! Editat Iunie 26, 2013 de Cascaval Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Salut, VFR-istii nu fac si ei o intrunire anuala in Romania? https://www.facebook.com/groups/468254316595087/ PS: vinde cineva tobe aftermarket sh? - as pune vacuta la slabit cateva kile Eu de la ei am cumparat, dar nu sunt SH sunt noi si sunt foarte multumit de calitate/sunet/pret ! /index.php?/topic/669319-evacuari-moto-romania/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speeduhh Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Eu de la ei am cumparat, dar nu sunt SH sunt noi si sunt foarte multumit de calitate/sunet/pret ! /index.php?/topic/669319-evacuari-moto-romania/ Si cat te-a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 (editat) Pai vezi ca in pagina care ti`am pus`o sunt si ofertele de pret si diferite modele, eu am luat doua triovale 240 E +2 DBkilere 15 E acum fiecare isi comanda in functie de ceea ce i se potriveste pe motocicleta mai bine si bugetul fiecaruia, ti`am recomandat baietzii pt ca fac lucruri de calitatea unor mari producatori pot spune.....la preturi mai mult decat decente si calitate/sunet mai mult decat OK am sa iti pun pozele cu tobele mele inainte de a fi impachetate si trimise ca sa iti faci o idee desprea calitatea de care vorbeam( sunt copii fidele Yoshimura). Doar ca eu coturile de prindere le`am facut separat la un baiat in Bucuresti. Bafta si toate cele bune in alegerea unei evacuari ! Editat Iunie 27, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Salut, VFR-istii nu fac si ei o intrunire anuala in Romania? https://www.facebook.com/groups/468254316595087/ PS: vinde cineva tobe aftermarket sh? - as pune vacuta la slabit cateva kile pai avem deja un grup https://www.facebook.com/groups/143830902479798/ deci diseara pe la 19:30 la Carol. Eu cu tudorp28 o sa fim acolo. smok3, poate ajungi si tu, sa iti vad jucarica. cred ca te-am vazut ieri sau alaltaieri pe la intersectia de la botanica. ai facut stanga, dar nu am apucat sa vad mai nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Incerc dar nu promit nimic pt ca saptamana asta lucrez de seara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speeduhh Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Hmm, poate vin si eu, nu stiu inca. sigur nu vin cu vfr-ica ca am in program bere azi , deci e cu pedalat. Unde in carol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Traiasca VFRness ul !!!! In sfarsit a vazut voltmetru tensiune >14 V S3RJ, de adaptorul asta vorbeam : si de suportul asta cu incarcator : sa vedem cum se combina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Salutare colegi vfr-isti, M-am intors ieri seara, dupa o iesire la Dealu Botii organizata de Dl/user-ul Galen pt a face cunoscuta Tara Motilor cat mai multor oameni din comunitatea moto. De joi la pranz am plecat de acasa si am parcurs un total de 2270km de drumuri de (aproape) toate felurile. De la C-ta la Pitesti a fost doar autostrada si consum mare de benzina. De la Pitesti pana la destinatie a fost numai ploaie care m-a facut ciuciulete. Intentionam sa stau la cort dar la conditiile meteo ... mi-a trecut. In drum am ajutat un coleg din Bucuresti cu niste ochelari - el tot stergand viziera de ploaie si noroi, intr-un final si-a matuit-o si nu mai vedea nimic. Ne-am intalnit la o benzinarie, aproape de Turda si ne-am propus sa ajungem impreuna la destinatie. Sa nu-i dau in ochi ce-mi aruncau rotile, l-am lasat pe dansu-n fata. Ne-am despartit la iesire de pe autostrada-n Cluj cand el a ratat iesirea spre Huedin si s-a dus in Cluj. Dupa asteptat reciproc (eu pe drumul inspre Huedin iar el spre Cluj) ne-am vazut fiecare de ale noastre - el a inoptat in Cluj, a doua zi si-a gasit/cumparat o alta viziera si mai tarziu mi-a inapoiat ochelarii. Intr-o padure inainte de Belis am gasit alt coleg motociclist cu copilul de clasa a 8-a, disperati ca, in aceeasi situatie - adica ud complet - nu stiau unde s-ajunga iar indicatiile telefonice ale colegilor, sositi peste zi si acu dupa ceva mai multe beri, nu ajutau - deja se gandeau ca vor trebui sa doarma in padure... Le-am sugerat sa ma urmeze si-am purces mai departe. Marele nostru noroc a fost sa ne intalnim cu Dl. Galen care, in drum spre casa, ne-a intalnit si indrumat spre cabana - am respirat usurati cand am putut sa ne descotorosim de hainele/costumele ude, sa dam de caldura si toaleta - era si dus cald dar noi am ochit patul, tatal si fiul, si salteaua gonflabila din dotare, eu. Poze cu destinatia si cabana: Locatia de adunare, sambata seara: Copilul din vale este Radu, putin mai sus amintit, care facea aport cu cainele aflat la locatie - de fapt animalul ar fi vrut sa leneveasca dar Radu "l-a convins" altfel Singura data cand am scapat motorul de pe loc a fost la sosire, noaptea la ora 23, cand ud, obosit si intuneric, la ierirea din asfalt in macadam, pe o vale, perceputa de mine, cam abrupta, mintea a zis "ok" sa fac virajul dar corpul o zis "nU!" - drept urmare contravirat cu frana/stop si asezat frumusel bicla pe partea opusa vaii, pe asfalt. Fiind de pe loc, no damage - sprijinita-n crash pad si geanta laterala. Evenimentul s-a petrecut aici: Ziua urmatoare au plecat majoritatea colegilor pe traseu enduro iar eu ar fi trebuit sa ma lipesc de alti colegi bucuresteni la o iesire pe asfalt prin imprejurimi. Colegii s-au dus la cafea la locatie dar cred c-or schimbara de la negru la blonda pt ca pana la pranz nu s-or mai intors. Drept urmare, sa nu-mi stea norocul, am decis sa merg sa-mi vad o cunostinta in Sebis de Arad. El mi-a indicat sa iau drumul prin Oradea pt ca-i asfaltat, cam 250 dus si alti 250 intors. Cu exeptia unui scuturat zdravan pe asfalt valurit in apropierea Sebisului, nu fura evenimente. Peisaje ok dar nu extraordinare. Am reusit insa sa barbieresc mustatile scorpionilor de pa marginea cauciucului (plus botul ghetei drepte pe care-am uitat sa-l trag mai sus de pe scarita) pe niste curbe faine intre Oradea si Huedin. No pictures made. A doua zi, pt ca nu erau alti colegi cu motoare de strada, am plecat singur pe traseul "desenat" de Galen pt vitezane cu exceptia faptului ca de la Padis, eu am taiat-o direct spre Dealu Botii pe drum soft enduro. Traseul aprox aici: https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=208534571428386664316.0004e06e68dfad3e6bf39 Spun aprox pt ca nu-s trecute in harta cateva drumuri, acum in constructie de la padis la Rachitele. Pana la Barajul de la Fantanele a fost drum ok... Nu mai pot uploada poze asa ca voi reveni cu edit sau new post... stay tuned... Poze de la Barajul Fantanele: In statiunea si padurea Fantanele m-am ratacit seara precedenta la intoarcere de la Sebis dar asa am descoperit ca, la unul din locurile unde se mananca, ciorba se serveste la castron. Obisnuit fiind cu servirea la farfurie sau bol, am cerut 2 ciorbe, una de burta si alta de... de... am uitat, ca era o denumire locala... Mi s-au asezat in fata 2 farfurii goale si 2 linguri. Dupa care a venit ditamai castronul de ciorba de burta si unul de celalat fel. Astfel am mancat 3 farfurii de ciorba de burta si unul de celalat fel cu smantana ca untu de tare cu paine de vatra. Bine-nteles c-abia putui sa ma ridic de la masa si spre surprinderea mea mi s-au cerut doar 22 lei - am lasat 25 cu multumiri. Revenind la drumetie, am continuat spre Poiana Horea (se pare ca Horea, cel de la rascoala, s-a nascut aici - spre rusinea mea nu am stat sa aprofundez pt ca vazui pivnita si locul de tortura cand fui la Alba Iulia in primavara) pe un asfalt spart, prin padure dar cu peisaje f faine. De la Horea pana-n apropiere de Albac am avut parte de drum de macadam (piatra, pietris, etc) unde, incet, incetisor m-am deprins cu mers soft enduro - recunosc ca suspensia nou aranjata de Cesar si cauciucurile Pirelli Scorpion Trail - cauciucuri dedicate Ducatti-ului Multistrada - m-au ajutat f mult). Aici peisaje superbe cu oameni bine-voitori si case alternand traditional cu nou sau rulote pe ici si colo: Trebuie sa spun ca eu nu-s un fotograf bun si nici talente artistice nu am - drept urmare pozele don't do justice to reality. As fi oprit din km in km pt poze daca nu ma astepta drumul inainte. Daca va intrebati de ce aparemobra in prim-planuri, asta este pt a-i arata recunostiinta pt faptul ca m-a carat aproape fara probleme peste tot pe unde-am bagat-o. Aproape pt ca surubul de la maneta de ambreiaj si-a tot facut de cap si se desuruba: More to come... P.S.: scuzati mancatul literelor dar laptop-ul meu e vechi si tastatura never cleaned since bought in 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Bravo Domne, felicitari pentru tura astept si eu concediul cu nerabdare ca timpul este destul de scump in ziua de azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 salutare! ciprinakos tu ti-ai facut suportii(fiarele) pt topcase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Salutare colegi vfr-isti, M-am intors ieri seara, dupa o iesire la Dealu Botii organizata de Dl/user-ul Galen pt a face cunoscuta Tara Motilor cat mai multor oameni din comunitatea moto. De joi la pranz am plecat de acasa si am parcurs un total de 2270km de drumuri de (aproape) toate felurile. Felicitări , ai cam făcut rău enduro cu ea . trebuia sa ajung si eu Sambată dar am avut o problema . In Beliu (dc ai venit prin Tinca) trebua sa ti drumul in față(NU stanga), erau cu 4,5 km in plus dar asfaltul era mult mai bun. cand mai treci prin Oradea sau imprejurimi dă un mesaj si iesim l o cafea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 (editat) salutare! ciprinakos tu ti-ai facut suportii(fiarele) pt topcase? Fiarele sunt facute la un atelier/service pt moto din C-ta - HobbyMoto ieftin ca nu mi-a venit sa cred. Ideea cu prinderile si forma sunt ale celor de acolo. Felicitări , ai cam făcut rău enduro cu ea . trebuia sa ajung si eu Sambată dar am avut o problema . In Beliu (dc ai venit prin Tinca) trebua sa ti drumul in față(NU stanga), erau cu 4,5 km in plus dar asfaltul era mult mai bun. cand mai treci prin Oradea sau imprejurimi dă un mesaj si iesim l o cafea. La plecare din Sebis mi-a spus amicul sa urmez drumul recomandat de tine - si fu mult mai bine. Desi am fost intr-o alergatura generala mi-as fi facut timp sa ne intalnim. Imi cer scuze pt neglijenta dar daca n-oi putea la anu' (dac-oi fi in voiaj) ne vom vedea in 2 cand Galen va mai organiza adunarea. Reluand relatarea aventurii, dupa ce m-am obisnuit cu mersul pe drum mai de endureala - uneori eram suficient de curajos sa merg cu a 5-a, ajunsei ntr-un sfarsit aproape (sau dupa?... nu mai retin exact) de Horea a inceput asfaltul, nu f bun dar cu mai multe case si, implicit, oameni. In Albac am oprit la o ciorba de porc - buna dar nu se compara cu cea de la Fantanele - cu smantana din comert... Paine a fost ok si am impartit-o (inmuiata-n smantana) cu un motan local. Am purces la drum si, desi asfaltu nu-i perfect, m-am bucurat de drumul virajat pana si putin dupa Arieseni. La Scarisoara n-am oprit pt c-am vazut pestera/ghetarul de mai multe ori iar la Garda de Sus nu am facut dreapta pt Cheile Ordancusei, propunandu-mi sa le vizitez data viitoare - acum fu mai mult de acomodare si recunoastere, plus ca ma distram prea bine pe viraje... In Arieseni am fost cand eram in scoala generala dar acum n-am mai recunoscut locul - unde era ca o oaza verde acum este impanzita de case si pensiuni - si am trecut fara sa opresc. e aici incolo insa se lucra/plomba asfaltul si a trebuit sa incetinesc fie din cauza gropilor, fie a pietrisului imprastiat. Undeva intre Vartop si Baita am oprit sa admir mai bine privelistea. Am urmat mai departe drmul spre Padis prin Stei, Sudrigiu si Pitroasa. La Pestera Ursilor n-am oprit pt ca am auzit de cateva ori pana acum poanta ghidului cu curu' ursului care n-a mai putut sa iasa din pestera. Dupa Pietroasa insa, in padure, m-am intalnit cu un grup de motociclisti unguri care m-au informat politicos ca asfaltul mai tine cativa km (ei au zis 10 dar fura mai multi ei) si ca va trebui sa fac cale intoarsa. La replica mea ca voi continua pa partea cealalta a muntelui pe drumul de enduro, m-am ales cu cateva inclinari de cap (nebunu' asta nu stie ce zice) si alti vreo doi sa se uite mai bine la bicla sa se convinga ca este vitezana si nu enduro. Eu amuzat si sub privirile lor sceptice, ne-am luat la revedere - totul in engleza pt ca eu in ungureste stiu doar "nu inteleg". In continuare m-am distrat pe curbele de urcare pe un asfalt f misto in drum spre Padis. In Padis am stat in cumpana daca sa trec pe la Cetatile Ponorului sau nu. Am ales a doua varianta de frica sa nu ma prinda intunericul pe drum - mai tarzi am regretat pt ca am mers nesperat de bine si repede. In prima faza am zis "oh, shit" cand s-a terminat asfaltul si am dat de drum de munte cu pietre si bolovani. Spre fericirea mea, suspensia fata, cu noile valve instalate, a tinut drumul si aderenta fara gres ceea ce mi-a dat incredere si i-am dat bataie-n continuare - dac-as fi avut si amortizorul de ghidon instalat miar fi fost si mai bine. Pe drum am dat si de zone cu balti, noroi, pitris si lemnaraie dar a fost ok. Pe la Ic Ponor se cam termina drumul de munte si incepu unul de macadam/pietris ce urmarea un fir de apa care, dupa Doda Pilii, a urmat/trecut si printr-un platou frumos. In fiecare zi a plouat in Apuseni si prin aceasta zona m-a prins si pe mine. Caii din imagini erau singurele suflete din peisaj - pt ca se uitau curiosi la mine si pt ca mi-a fost sa nu fie printre ei un armasar teritorial, am oprit mai la distanta de ei. Urmand indicatiile GPS-ului, cand m-am vazut pe malul lacului, la 7-8 km de Dealu Botii, tare m-am bucurat... si-am mai facut niste poze... ... dar nu stiam ca eram pe partea gresita a lacului... Pe gps-ul meu era trecut vechiul drum care unea Dealu Botii de Giurcuta de Sus, drum care, odata cu inchiderea barajului, a fost inundat - informatie impartasita mai tarziu de Galen in tabara. Si mare veneam eu la vale, ca pe calu-naripat cand m-am trezit cu lacu-n fata la 20 de metrii. Un tare "Oh, baga-mi-as!!!" s-a auzit din casca mea cand, venind pe drumul cu piatra ceva mai mare, uda, la vale si eu in a 4-a a trebuit sa fac si frana de motor (cu schimbare de viteze) si sa strang si frana (tare mi-am multumit ca m-am orientat spre o motoreta cu CBS - ABS-ul nu a fost nevoie sa intervina). Erau acolo oprite cateva masini, si-am reusit sa opresc si eu cam la 7 m de mal fara sa cad. Ampus motoreta pe cric si-am inceput sa ma scarpin pe casca, asa ca-n povestile populare, "Mai, dar cum vine asta?" Fara sa-mi dau seama ce se intampla, am pures la intorsul motoretei cu nasu la deal. Locul fiind f ingust a trebuit sa dau ba inainte, ba inapoi. Un clujean de treaba s-a gandit sa ma ajute si, dac-a vazut el ca aveam roata fata orientata-n lateral, normal pt el a fost sa ma impinga-n lateral. Am urlat (tot din casca) un "NUUUU!!!" disperat si omul a luat mainile surprins si nedumerit. I-am multumit dar sama lase in ale mele. Pt ca tot se benocla nedumerit i-am explicat ca, in felul in care impingea, de fapt, el ma trantea. Dupa ce-am intors am intrat in vorba cu el si mi-a zis ca trebuie sa ma intorc spre Doda Pilii si apoi spre Rachitele. De soc, am uitat sa mai fac poze locului cu pricina si-am purces la drum. Am trecut iar pe langa cai si am intrat iar, de la Doda Pilii, pe drumul cu pietris spre Rachitele. Dupa ceva mers cu mai mult coborare dar si ceva urcus, cu o gramada de viraje - o sa fie un drum fain cand l-or termina - am ajuns in namolurile Rachitele iar la semnul cu "moto hotilor" - sper ca citii bine - am facut dreapta spre Dealu Botii si drumul nou asfaltat. Nu mi-a venit sa cred ca ajunsei inainte de ora 18 la cabana si am regretat ca nu am vizitat Cetatile Ponorului. Asa arata cabana, bicla inainte de plecare si la sosire: Jeg la greu. Bine ca am pus extensie extensiei de aripa fata (altfel motorul ar fi arata ca draku plus ca mi-ar fi ajuns si pe sub bord sau, mai rau, in fata), aripa spate mi-a protejat suspensia de noroi si pietre iar extensia aripei spate mi-a protejat top case-ul. Partea bun-a expeditiei este ca am invatat sa merg pe macadam/ soft enduro. Daca in prima zi mi-a fost frica sa cobor cu bicla pana la tabara, cam 2 km de cabama, acum m-am dus fara frica - asa cum a spus un coleg endurist clujean, "in caz de necaz, baga gaz!". Seara am avut placerea sa stau la masa cu un grup de cupluri din Cluj, mai tarziu de vorba cu Galen si dupa aceea, la aceeasi masa cu seniorii grupului Senior Riders. Am profitat de ocazie sa servesc si un gulas facut la ceaun - bun dar cam iute, dupa gustul meu - din nefericire, am un dinte-mpotriva micilor si a carnatilor din comert... Dimineata la 7 m-am trezit iar la 8 am plecat spre casa (bine-nteles ca i-am uitat cortul in cuier). Drum excelent, mers cu 110/115, fara sa reduc in curbe, deci cu un mare grad de distractie, astfel ca singura masina care m-a depasit in liniile drepte, am luat-o definitiv in virajele dinaintea Brasovului. Valea Prahovei, indiferent cat de aglomerata este, pe 2 roti se parcurge usor. Un conducator de grup (de 5 scutere) pe un Suzuki Burgman a tras tare fara sa-si dea seama ca nu eram din grup cu el - dupa o vreme, cand l-am depasit, si-a dat seama de eroare si a incetinit sa-si astepte colegii. In Comarnic am oprit la o ciorba si dup-aia a fost numai drum intins cu autostrada. De la Ploiesti pana-n Drajna si apoi inaite de C-ta, conform traditiei, m-a plouat de m-am udat si-n chiloti. Diferenta mare, intre ploile de la dus si cele de la munte fata de cea de la intors, a fost vantul, lateral in cea mai mare parte. De teama sa nu ma rastoarne vantu', uneori in rafale, am tinut-o la 125/130 in ideea de a profita din plin de caracteristica motocicletei de a tine drep la viteza mare. Masinile au redus pe potopul acela, banuiesc, de teama fenomenului de acvaplanare - apare acest fenomen si la motociclete oare? Am aj cu bine acasa, am parcat mobra dar n-am acoperit-o. Am lasat-o s-o ploua, sa-i mai curete din jeg si, cand voi avea prima oportunitate, ii voi da o spalare. In curand va trebui sa-i schimb si lantul cu tot cu pinioane. La plecarea din benzinarie, la Brasov, am auzit ca bate, lantul am zis eu, atunci cand se afla in tractiune. Pe drum la dus, mi-a sarit pur si simplu, partea hidraulica a pompei de la ungatorul de lant. L-am lasat sa mearga prin gravitatie dar se pare ca n-o fost de ajuns. Voi incerca un spalat si un uns, voi verifica daca nu-s zale gripate si voi lua o decizie functie de rezultate. O parte, care m-a impresionat placut, este consumul. Nu vorbesc de ala de autostrada ci de cel de drumuri normale - 5l/100km cu genti laterale + topcase mi se pare f rezonabil. Mai putin de 4l/100km am obtinut pe coborarea de la Padis - suna incredibil dar este adevarat. Una peste alta, au fost 2300 km plini de aventuri, in care-am cheltuit o gramada de bani pe gaz - de draku-i atat de scump??? - si am o durere surda de oase, tendoane si uschi la palme si incheieturi. Cam atat acum. Salutari si plimbari placute! Editat Iulie 1, 2013 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.