GoMeZ Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Traiasca VFRness ul !!!! In sfarsit a vazut voltmetru tensiune >14 V S3RJ, de adaptorul asta vorbeam : si de suportul asta cu incarcator : sa vedem cum se combina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Salutare colegi vfr-isti, M-am intors ieri seara, dupa o iesire la Dealu Botii organizata de Dl/user-ul Galen pt a face cunoscuta Tara Motilor cat mai multor oameni din comunitatea moto. De joi la pranz am plecat de acasa si am parcurs un total de 2270km de drumuri de (aproape) toate felurile. De la C-ta la Pitesti a fost doar autostrada si consum mare de benzina. De la Pitesti pana la destinatie a fost numai ploaie care m-a facut ciuciulete. Intentionam sa stau la cort dar la conditiile meteo ... mi-a trecut. In drum am ajutat un coleg din Bucuresti cu niste ochelari - el tot stergand viziera de ploaie si noroi, intr-un final si-a matuit-o si nu mai vedea nimic. Ne-am intalnit la o benzinarie, aproape de Turda si ne-am propus sa ajungem impreuna la destinatie. Sa nu-i dau in ochi ce-mi aruncau rotile, l-am lasat pe dansu-n fata. Ne-am despartit la iesire de pe autostrada-n Cluj cand el a ratat iesirea spre Huedin si s-a dus in Cluj. Dupa asteptat reciproc (eu pe drumul inspre Huedin iar el spre Cluj) ne-am vazut fiecare de ale noastre - el a inoptat in Cluj, a doua zi si-a gasit/cumparat o alta viziera si mai tarziu mi-a inapoiat ochelarii. Intr-o padure inainte de Belis am gasit alt coleg motociclist cu copilul de clasa a 8-a, disperati ca, in aceeasi situatie - adica ud complet - nu stiau unde s-ajunga iar indicatiile telefonice ale colegilor, sositi peste zi si acu dupa ceva mai multe beri, nu ajutau - deja se gandeau ca vor trebui sa doarma in padure... Le-am sugerat sa ma urmeze si-am purces mai departe. Marele nostru noroc a fost sa ne intalnim cu Dl. Galen care, in drum spre casa, ne-a intalnit si indrumat spre cabana - am respirat usurati cand am putut sa ne descotorosim de hainele/costumele ude, sa dam de caldura si toaleta - era si dus cald dar noi am ochit patul, tatal si fiul, si salteaua gonflabila din dotare, eu. Poze cu destinatia si cabana: Locatia de adunare, sambata seara: Copilul din vale este Radu, putin mai sus amintit, care facea aport cu cainele aflat la locatie - de fapt animalul ar fi vrut sa leneveasca dar Radu "l-a convins" altfel Singura data cand am scapat motorul de pe loc a fost la sosire, noaptea la ora 23, cand ud, obosit si intuneric, la ierirea din asfalt in macadam, pe o vale, perceputa de mine, cam abrupta, mintea a zis "ok" sa fac virajul dar corpul o zis "nU!" - drept urmare contravirat cu frana/stop si asezat frumusel bicla pe partea opusa vaii, pe asfalt. Fiind de pe loc, no damage - sprijinita-n crash pad si geanta laterala. Evenimentul s-a petrecut aici: Ziua urmatoare au plecat majoritatea colegilor pe traseu enduro iar eu ar fi trebuit sa ma lipesc de alti colegi bucuresteni la o iesire pe asfalt prin imprejurimi. Colegii s-au dus la cafea la locatie dar cred c-or schimbara de la negru la blonda pt ca pana la pranz nu s-or mai intors. Drept urmare, sa nu-mi stea norocul, am decis sa merg sa-mi vad o cunostinta in Sebis de Arad. El mi-a indicat sa iau drumul prin Oradea pt ca-i asfaltat, cam 250 dus si alti 250 intors. Cu exeptia unui scuturat zdravan pe asfalt valurit in apropierea Sebisului, nu fura evenimente. Peisaje ok dar nu extraordinare. Am reusit insa sa barbieresc mustatile scorpionilor de pa marginea cauciucului (plus botul ghetei drepte pe care-am uitat sa-l trag mai sus de pe scarita) pe niste curbe faine intre Oradea si Huedin. No pictures made. A doua zi, pt ca nu erau alti colegi cu motoare de strada, am plecat singur pe traseul "desenat" de Galen pt vitezane cu exceptia faptului ca de la Padis, eu am taiat-o direct spre Dealu Botii pe drum soft enduro. Traseul aprox aici: https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=208534571428386664316.0004e06e68dfad3e6bf39 Spun aprox pt ca nu-s trecute in harta cateva drumuri, acum in constructie de la padis la Rachitele. Pana la Barajul de la Fantanele a fost drum ok... Nu mai pot uploada poze asa ca voi reveni cu edit sau new post... stay tuned... Poze de la Barajul Fantanele: In statiunea si padurea Fantanele m-am ratacit seara precedenta la intoarcere de la Sebis dar asa am descoperit ca, la unul din locurile unde se mananca, ciorba se serveste la castron. Obisnuit fiind cu servirea la farfurie sau bol, am cerut 2 ciorbe, una de burta si alta de... de... am uitat, ca era o denumire locala... Mi s-au asezat in fata 2 farfurii goale si 2 linguri. Dupa care a venit ditamai castronul de ciorba de burta si unul de celalat fel. Astfel am mancat 3 farfurii de ciorba de burta si unul de celalat fel cu smantana ca untu de tare cu paine de vatra. Bine-nteles c-abia putui sa ma ridic de la masa si spre surprinderea mea mi s-au cerut doar 22 lei - am lasat 25 cu multumiri. Revenind la drumetie, am continuat spre Poiana Horea (se pare ca Horea, cel de la rascoala, s-a nascut aici - spre rusinea mea nu am stat sa aprofundez pt ca vazui pivnita si locul de tortura cand fui la Alba Iulia in primavara) pe un asfalt spart, prin padure dar cu peisaje f faine. De la Horea pana-n apropiere de Albac am avut parte de drum de macadam (piatra, pietris, etc) unde, incet, incetisor m-am deprins cu mers soft enduro - recunosc ca suspensia nou aranjata de Cesar si cauciucurile Pirelli Scorpion Trail - cauciucuri dedicate Ducatti-ului Multistrada - m-au ajutat f mult). Aici peisaje superbe cu oameni bine-voitori si case alternand traditional cu nou sau rulote pe ici si colo: Trebuie sa spun ca eu nu-s un fotograf bun si nici talente artistice nu am - drept urmare pozele don't do justice to reality. As fi oprit din km in km pt poze daca nu ma astepta drumul inainte. Daca va intrebati de ce aparemobra in prim-planuri, asta este pt a-i arata recunostiinta pt faptul ca m-a carat aproape fara probleme peste tot pe unde-am bagat-o. Aproape pt ca surubul de la maneta de ambreiaj si-a tot facut de cap si se desuruba: More to come... P.S.: scuzati mancatul literelor dar laptop-ul meu e vechi si tastatura never cleaned since bought in 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Bravo Domne, felicitari pentru tura astept si eu concediul cu nerabdare ca timpul este destul de scump in ziua de azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 salutare! ciprinakos tu ti-ai facut suportii(fiarele) pt topcase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Salutare colegi vfr-isti, M-am intors ieri seara, dupa o iesire la Dealu Botii organizata de Dl/user-ul Galen pt a face cunoscuta Tara Motilor cat mai multor oameni din comunitatea moto. De joi la pranz am plecat de acasa si am parcurs un total de 2270km de drumuri de (aproape) toate felurile. Felicitări , ai cam făcut rău enduro cu ea . trebuia sa ajung si eu Sambată dar am avut o problema . In Beliu (dc ai venit prin Tinca) trebua sa ti drumul in față(NU stanga), erau cu 4,5 km in plus dar asfaltul era mult mai bun. cand mai treci prin Oradea sau imprejurimi dă un mesaj si iesim l o cafea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 (editat) salutare! ciprinakos tu ti-ai facut suportii(fiarele) pt topcase? Fiarele sunt facute la un atelier/service pt moto din C-ta - HobbyMoto ieftin ca nu mi-a venit sa cred. Ideea cu prinderile si forma sunt ale celor de acolo. Felicitări , ai cam făcut rău enduro cu ea . trebuia sa ajung si eu Sambată dar am avut o problema . In Beliu (dc ai venit prin Tinca) trebua sa ti drumul in față(NU stanga), erau cu 4,5 km in plus dar asfaltul era mult mai bun. cand mai treci prin Oradea sau imprejurimi dă un mesaj si iesim l o cafea. La plecare din Sebis mi-a spus amicul sa urmez drumul recomandat de tine - si fu mult mai bine. Desi am fost intr-o alergatura generala mi-as fi facut timp sa ne intalnim. Imi cer scuze pt neglijenta dar daca n-oi putea la anu' (dac-oi fi in voiaj) ne vom vedea in 2 cand Galen va mai organiza adunarea. Reluand relatarea aventurii, dupa ce m-am obisnuit cu mersul pe drum mai de endureala - uneori eram suficient de curajos sa merg cu a 5-a, ajunsei ntr-un sfarsit aproape (sau dupa?... nu mai retin exact) de Horea a inceput asfaltul, nu f bun dar cu mai multe case si, implicit, oameni. In Albac am oprit la o ciorba de porc - buna dar nu se compara cu cea de la Fantanele - cu smantana din comert... Paine a fost ok si am impartit-o (inmuiata-n smantana) cu un motan local. Am purces la drum si, desi asfaltu nu-i perfect, m-am bucurat de drumul virajat pana si putin dupa Arieseni. La Scarisoara n-am oprit pt c-am vazut pestera/ghetarul de mai multe ori iar la Garda de Sus nu am facut dreapta pt Cheile Ordancusei, propunandu-mi sa le vizitez data viitoare - acum fu mai mult de acomodare si recunoastere, plus ca ma distram prea bine pe viraje... In Arieseni am fost cand eram in scoala generala dar acum n-am mai recunoscut locul - unde era ca o oaza verde acum este impanzita de case si pensiuni - si am trecut fara sa opresc. e aici incolo insa se lucra/plomba asfaltul si a trebuit sa incetinesc fie din cauza gropilor, fie a pietrisului imprastiat. Undeva intre Vartop si Baita am oprit sa admir mai bine privelistea. Am urmat mai departe drmul spre Padis prin Stei, Sudrigiu si Pitroasa. La Pestera Ursilor n-am oprit pt ca am auzit de cateva ori pana acum poanta ghidului cu curu' ursului care n-a mai putut sa iasa din pestera. Dupa Pietroasa insa, in padure, m-am intalnit cu un grup de motociclisti unguri care m-au informat politicos ca asfaltul mai tine cativa km (ei au zis 10 dar fura mai multi ei) si ca va trebui sa fac cale intoarsa. La replica mea ca voi continua pa partea cealalta a muntelui pe drumul de enduro, m-am ales cu cateva inclinari de cap (nebunu' asta nu stie ce zice) si alti vreo doi sa se uite mai bine la bicla sa se convinga ca este vitezana si nu enduro. Eu amuzat si sub privirile lor sceptice, ne-am luat la revedere - totul in engleza pt ca eu in ungureste stiu doar "nu inteleg". In continuare m-am distrat pe curbele de urcare pe un asfalt f misto in drum spre Padis. In Padis am stat in cumpana daca sa trec pe la Cetatile Ponorului sau nu. Am ales a doua varianta de frica sa nu ma prinda intunericul pe drum - mai tarzi am regretat pt ca am mers nesperat de bine si repede. In prima faza am zis "oh, shit" cand s-a terminat asfaltul si am dat de drum de munte cu pietre si bolovani. Spre fericirea mea, suspensia fata, cu noile valve instalate, a tinut drumul si aderenta fara gres ceea ce mi-a dat incredere si i-am dat bataie-n continuare - dac-as fi avut si amortizorul de ghidon instalat miar fi fost si mai bine. Pe drum am dat si de zone cu balti, noroi, pitris si lemnaraie dar a fost ok. Pe la Ic Ponor se cam termina drumul de munte si incepu unul de macadam/pietris ce urmarea un fir de apa care, dupa Doda Pilii, a urmat/trecut si printr-un platou frumos. In fiecare zi a plouat in Apuseni si prin aceasta zona m-a prins si pe mine. Caii din imagini erau singurele suflete din peisaj - pt ca se uitau curiosi la mine si pt ca mi-a fost sa nu fie printre ei un armasar teritorial, am oprit mai la distanta de ei. Urmand indicatiile GPS-ului, cand m-am vazut pe malul lacului, la 7-8 km de Dealu Botii, tare m-am bucurat... si-am mai facut niste poze... ... dar nu stiam ca eram pe partea gresita a lacului... Pe gps-ul meu era trecut vechiul drum care unea Dealu Botii de Giurcuta de Sus, drum care, odata cu inchiderea barajului, a fost inundat - informatie impartasita mai tarziu de Galen in tabara. Si mare veneam eu la vale, ca pe calu-naripat cand m-am trezit cu lacu-n fata la 20 de metrii. Un tare "Oh, baga-mi-as!!!" s-a auzit din casca mea cand, venind pe drumul cu piatra ceva mai mare, uda, la vale si eu in a 4-a a trebuit sa fac si frana de motor (cu schimbare de viteze) si sa strang si frana (tare mi-am multumit ca m-am orientat spre o motoreta cu CBS - ABS-ul nu a fost nevoie sa intervina). Erau acolo oprite cateva masini, si-am reusit sa opresc si eu cam la 7 m de mal fara sa cad. Ampus motoreta pe cric si-am inceput sa ma scarpin pe casca, asa ca-n povestile populare, "Mai, dar cum vine asta?" Fara sa-mi dau seama ce se intampla, am pures la intorsul motoretei cu nasu la deal. Locul fiind f ingust a trebuit sa dau ba inainte, ba inapoi. Un clujean de treaba s-a gandit sa ma ajute si, dac-a vazut el ca aveam roata fata orientata-n lateral, normal pt el a fost sa ma impinga-n lateral. Am urlat (tot din casca) un "NUUUU!!!" disperat si omul a luat mainile surprins si nedumerit. I-am multumit dar sama lase in ale mele. Pt ca tot se benocla nedumerit i-am explicat ca, in felul in care impingea, de fapt, el ma trantea. Dupa ce-am intors am intrat in vorba cu el si mi-a zis ca trebuie sa ma intorc spre Doda Pilii si apoi spre Rachitele. De soc, am uitat sa mai fac poze locului cu pricina si-am purces la drum. Am trecut iar pe langa cai si am intrat iar, de la Doda Pilii, pe drumul cu pietris spre Rachitele. Dupa ceva mers cu mai mult coborare dar si ceva urcus, cu o gramada de viraje - o sa fie un drum fain cand l-or termina - am ajuns in namolurile Rachitele iar la semnul cu "moto hotilor" - sper ca citii bine - am facut dreapta spre Dealu Botii si drumul nou asfaltat. Nu mi-a venit sa cred ca ajunsei inainte de ora 18 la cabana si am regretat ca nu am vizitat Cetatile Ponorului. Asa arata cabana, bicla inainte de plecare si la sosire: Jeg la greu. Bine ca am pus extensie extensiei de aripa fata (altfel motorul ar fi arata ca draku plus ca mi-ar fi ajuns si pe sub bord sau, mai rau, in fata), aripa spate mi-a protejat suspensia de noroi si pietre iar extensia aripei spate mi-a protejat top case-ul. Partea bun-a expeditiei este ca am invatat sa merg pe macadam/ soft enduro. Daca in prima zi mi-a fost frica sa cobor cu bicla pana la tabara, cam 2 km de cabama, acum m-am dus fara frica - asa cum a spus un coleg endurist clujean, "in caz de necaz, baga gaz!". Seara am avut placerea sa stau la masa cu un grup de cupluri din Cluj, mai tarziu de vorba cu Galen si dupa aceea, la aceeasi masa cu seniorii grupului Senior Riders. Am profitat de ocazie sa servesc si un gulas facut la ceaun - bun dar cam iute, dupa gustul meu - din nefericire, am un dinte-mpotriva micilor si a carnatilor din comert... Dimineata la 7 m-am trezit iar la 8 am plecat spre casa (bine-nteles ca i-am uitat cortul in cuier). Drum excelent, mers cu 110/115, fara sa reduc in curbe, deci cu un mare grad de distractie, astfel ca singura masina care m-a depasit in liniile drepte, am luat-o definitiv in virajele dinaintea Brasovului. Valea Prahovei, indiferent cat de aglomerata este, pe 2 roti se parcurge usor. Un conducator de grup (de 5 scutere) pe un Suzuki Burgman a tras tare fara sa-si dea seama ca nu eram din grup cu el - dupa o vreme, cand l-am depasit, si-a dat seama de eroare si a incetinit sa-si astepte colegii. In Comarnic am oprit la o ciorba si dup-aia a fost numai drum intins cu autostrada. De la Ploiesti pana-n Drajna si apoi inaite de C-ta, conform traditiei, m-a plouat de m-am udat si-n chiloti. Diferenta mare, intre ploile de la dus si cele de la munte fata de cea de la intors, a fost vantul, lateral in cea mai mare parte. De teama sa nu ma rastoarne vantu', uneori in rafale, am tinut-o la 125/130 in ideea de a profita din plin de caracteristica motocicletei de a tine drep la viteza mare. Masinile au redus pe potopul acela, banuiesc, de teama fenomenului de acvaplanare - apare acest fenomen si la motociclete oare? Am aj cu bine acasa, am parcat mobra dar n-am acoperit-o. Am lasat-o s-o ploua, sa-i mai curete din jeg si, cand voi avea prima oportunitate, ii voi da o spalare. In curand va trebui sa-i schimb si lantul cu tot cu pinioane. La plecarea din benzinarie, la Brasov, am auzit ca bate, lantul am zis eu, atunci cand se afla in tractiune. Pe drum la dus, mi-a sarit pur si simplu, partea hidraulica a pompei de la ungatorul de lant. L-am lasat sa mearga prin gravitatie dar se pare ca n-o fost de ajuns. Voi incerca un spalat si un uns, voi verifica daca nu-s zale gripate si voi lua o decizie functie de rezultate. O parte, care m-a impresionat placut, este consumul. Nu vorbesc de ala de autostrada ci de cel de drumuri normale - 5l/100km cu genti laterale + topcase mi se pare f rezonabil. Mai putin de 4l/100km am obtinut pe coborarea de la Padis - suna incredibil dar este adevarat. Una peste alta, au fost 2300 km plini de aventuri, in care-am cheltuit o gramada de bani pe gaz - de draku-i atat de scump??? - si am o durere surda de oase, tendoane si uschi la palme si incheieturi. Cam atat acum. Salutari si plimbari placute! Editat Iulie 1, 2013 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Ciprinakos, ce rol are plasticul acela de la roata spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Aaaaa, acela este un exercitiu de functionalitate. Este pus provizoriu si are rol de a incerca sa protejeze jeanta rotii spate de uleiul dat de ungator ce sare in mers de pe lant. Pana acum si-a facut treaba binisor dar aceasta iesire trebuia sa ma dumireasca pe deplin. Faptul ca s-a belit pompa ungatorului imi prelungeste si mie nedumerirea si, implicit, existenta lui. Daca se va dovedi folositor, coi incerca ceva mai artistic Sunt genu' care incearca diferite chestii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Aaaaa, acela este un exercitiu de functionalitate. Este pus provizoriu si are rol de a incerca sa protejeze jeanta rotii spate de uleiul dat de ungator ce sare in mers de pe lant. Pana acum si-a facut treaba binisor dar aceasta iesire trebuia sa ma dumireasca pe deplin. Faptul ca s-a belit pompa ungatorului imi prelungeste si mie nedumerirea si, implicit, existenta lui. Daca se va dovedi folositor, coi incerca ceva mai artistic Sunt genu' care incearca diferite chestii... In afara de chestiunea estetica cu ce te afecteaza faptul ca se murdareste roata spate? Si eu folosesc pentru uns lantul ulei de drujba si dupa fiecare drum/ungere se murdareste putin janta... dar cu o carpa uscata imi ia cam 30 secunde sa o sterg. Eu personal am fost mereu tentat sa-mi fac ungator si la Transalp si la VFR... dar de fiecare data am abandonat proiectul din comodidate. In toate excursiile lungi pe care le-am facut si in care invevitabil am dat si de ploaie, am avut la mine un bidonas cat o cutie de pastile cu ulei cu care am uns lantul, sau un spray (uneori si wd40 cumparat din benzinarii in lipsa de altceva). In 4 ani si peste 60.000km cu Transalpul si aproape 20.000km in 2 ani si un pic cu VFR-ul am schimbat lantul 1 data la .. Transalp (insotit de pinionul de atac). Ma intreb, cu ungator automat, cat tine un lant, 50.000km ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 (editat) Minunat Noi doi ne-am întâlnit la Magazinul Satesc de la Gura Botii Motociclistul cu viziera este membru Senior Riders 55 ,iar cel cu copilul venise tocmai din Bucuresti (dupa examenul de clasa a VIII dat)- tot la SR 55 /index.php?/topic/697215-senior-riders-excursie-la-scarisoara-27-30-06/page-4&do=findComment&comment=3493237 Daca ai drum la Fagaras ( MAN ) ne vedem . Esti un băiat de isprava . http://www.motocicli...s/#entry3392569 Multumesc frumos pt aprecieri. Ma bucur c-am putut ajuta iar situatia tata-pusti o stiu bine - am impartit aceeasi camera. Din nefericire nu voi putea ajunge la MAN - mi-am mancat pastrama si sotia nu-mi mai da alta... pt o vreme pana s-o imbuna. In afara de chestiunea estetica cu ce te afecteaza faptul ca se murdareste roata spate? Si eu folosesc pentru uns lantul ulei de drujba si dupa fiecare drum/ungere se murdareste putin janta... dar cu o carpa uscata imi ia cam 30 secunde sa o sterg. Eu personal am fost mereu tentat sa-mi fac ungator si la Transalp si la VFR... dar de fiecare data am abandonat proiectul din comodidate. In toate excursiile lungi pe care le-am facut si in care invevitabil am dat si de ploaie, am avut la mine un bidonas cat o cutie de pastile cu ulei cu care am uns lantul, sau un spray (uneori si wd40 cumparat din benzinarii in lipsa de altceva). In 4 ani si peste 60.000km cu Transalpul si aproape 20.000km in 2 ani si un pic cu VFR-ul am schimbat lantul 1 data la .. Transalp (insotit de pinionul de atac). Ma intreb, cu ungator automat, cat tine un lant, 50.000km ? Ma deranjeaza pt ca nu-mi place sa stau sa curat si nici la spalatorie, cu tot cu spuma lor, nu prea iese. Sunt din fire comod si ceea ce fac este pt a-mi fi si mai bine si mai comod. Nu stiu cat tine un lant, eu de cand am luat mobra avea lantul cam uzat si l-am ingrijit pan-acum. O sa-i vina vremea de schimbat putin mai tarziu. Editat Iulie 2, 2013 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 In afara de chestiunea estetica cu ce te afecteaza faptul ca se murdareste roata spate? Si eu folosesc pentru uns lantul ulei de drujba si dupa fiecare drum/ungere se murdareste putin janta... dar cu o carpa uscata imi ia cam 30 secunde sa o sterg. Eu personal am fost mereu tentat sa-mi fac ungator si la Transalp si la VFR... dar de fiecare data am abandonat proiectul din comodidate. In toate excursiile lungi pe care le-am facut si in care invevitabil am dat si de ploaie, am avut la mine un bidonas cat o cutie de pastile cu ulei cu care am uns lantul, sau un spray (uneori si wd40 cumparat din benzinarii in lipsa de altceva). In 4 ani si peste 60.000km cu Transalpul si aproape 20.000km in 2 ani si un pic cu VFR-ul am schimbat lantul 1 data la .. Transalp (insotit de pinionul de atac). Ma intreb, cu ungator automat, cat tine un lant, 50.000km ? Am auzit si de alte 80.000 cu ungator bineinteles nu in praful din romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 (editat) Ma deranjeaza pt ca nu-mi place sa stau sa curat si nici la spalatorie, cu tot cu spuma lor, nu prea iese. Sunt din fire comod si ceea ce fac este pt a-mi fi si mai bine si mai comod. Nu stiu cat tine un lant, eu de cand am luat mobra avea lantul cam uzat si l-am ingrijit pan-acum. O sa-i vina vremea de schimbat putin mai tarziu. Pai aia te intrebam, te deranjeaza murdaria, probabil din cauze pur estetice, pentru ca uleiul ala amestecat cu mizerie nu afecteaza dpdv functional cu nimic roata, deci e o problema de estetica. Pai chestia aia pusa de tine e muuult mai urata decat o roata, chiar si murdara. Daca te deranjeaza curatatul... las-o asa, nu te pune nimeni s-o cureti. Iese, cu o carpa uscata.. nici nu tre sa freci cine stie ce. Btw, frumoasa calatoria! Editat Iulie 2, 2013 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Imperiul Roman se destrama de mult si nici limba lor nu se mai vorbeste dar aveau zicala asta: De gustibus, non est disputandum. Fiecare-si face jucaria cum doreste iar eu am facut cam ce-am vrut. Multumesc pt opinie si spor la curatat. Pt curiosi, locatiile exacte unde-au fost facute pozele sunt date, pt fiecare din ele, in acest album: http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/gallery/album/6919-romanian-apuseni-mountain-trip/ Distractie faina celor ce se pregatesc de MAN! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cascaval Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Salutari VFR-isti, Am gasit acest filmulet pe Ytube, mi s-a parut interesant: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 O pompa benzina pentru un rc 36 90-93 gasesc la cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Incearca sa gasesti o lista de compatibilitati a.i. sa gasesti mai usor intreband despre mai multe modele. De multe ori poate fi de vina regulatorul de presiune, daca pompa invarte. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Pompa lipseste cu totul. Se mai potriveste de la F2 sau F3. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Pai si daca merge de F2, nu se potriveste cea de logan (pe bune)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 (editat) Pai si daca merge de F2, nu se potriveste cea de logan (pe bune)? Nu. Pompa lipseste cu totul. Se mai potriveste de la F2 sau F3. Multam! F2,F3, Kawasaki zx6r 96-2001(daca nu ma insel), zxr de 400, africa twin, transalp parca, ntv si lista poate continua aproape la nesfarsit. Editat Iulie 4, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 nu merge nimeni la adunare la Man ,dintre vfr isti? eu parca as taia o in seara asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Nu. F2,F3, Kawasaki zx6r 96-2001(daca nu ma insel), zxr de 400, africa twin, transalp parca, ntv si lista poate continua aproape la nesfarsit. Pai de ce? Intreb de curiozitate, stiu ca tu esti mai profi, eu nu ma pricep chiar asa. Din lista ta, aveam impresia ca la F2 si zxr400 (din auzite si de pe net) ar merge si cu pompa auto, cum am pus link-ul mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 nu merge nimeni la adunare la Man ,dintre vfr isti? eu parca as taia o in seara asta... Man eu as merge dar......dupa cate am vazut prognoza meteo se cam lasa cu Tsunami pe la munte asa ca m`ai bine as sta cu ambreiaju` in sus prin Vama VEche.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 (editat) O "piesa" buna, boxele la maxim! Editat Iulie 5, 2013 de NVS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 (editat) Pai de ce? Intreb de curiozitate, stiu ca tu esti mai profi, eu nu ma pricep chiar asa. Din lista ta, aveam impresia ca la F2 si zxr400 (din auzite si de pe net) ar merge si cu pompa auto, cum am pus link-ul mai sus. Aia de logan e pompa interna(lucreaza in benzina, se monteaza in rezervor), merge dar la variantele pe injectie. 750-ul nu e pe injectie si pompa e externa(alt debit, alta presiune, alt sistem). Editat Iulie 5, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 salut.am si eu o intrebare :astazi am observat ca la un disc de frana de pe roata din fata intre gaurile de racire [cred ca asa le zice]am mai multe fisuri,dar numai la un disc se mai poate circula cu el asa?a mai patit cineva asa ceva?se poate rupe discul?multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.