Vizitator _Raul_ Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Ciprinakos, ce rol are plasticul acela de la roata spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Aaaaa, acela este un exercitiu de functionalitate. Este pus provizoriu si are rol de a incerca sa protejeze jeanta rotii spate de uleiul dat de ungator ce sare in mers de pe lant. Pana acum si-a facut treaba binisor dar aceasta iesire trebuia sa ma dumireasca pe deplin. Faptul ca s-a belit pompa ungatorului imi prelungeste si mie nedumerirea si, implicit, existenta lui. Daca se va dovedi folositor, coi incerca ceva mai artistic Sunt genu' care incearca diferite chestii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Aaaaa, acela este un exercitiu de functionalitate. Este pus provizoriu si are rol de a incerca sa protejeze jeanta rotii spate de uleiul dat de ungator ce sare in mers de pe lant. Pana acum si-a facut treaba binisor dar aceasta iesire trebuia sa ma dumireasca pe deplin. Faptul ca s-a belit pompa ungatorului imi prelungeste si mie nedumerirea si, implicit, existenta lui. Daca se va dovedi folositor, coi incerca ceva mai artistic Sunt genu' care incearca diferite chestii... In afara de chestiunea estetica cu ce te afecteaza faptul ca se murdareste roata spate? Si eu folosesc pentru uns lantul ulei de drujba si dupa fiecare drum/ungere se murdareste putin janta... dar cu o carpa uscata imi ia cam 30 secunde sa o sterg. Eu personal am fost mereu tentat sa-mi fac ungator si la Transalp si la VFR... dar de fiecare data am abandonat proiectul din comodidate. In toate excursiile lungi pe care le-am facut si in care invevitabil am dat si de ploaie, am avut la mine un bidonas cat o cutie de pastile cu ulei cu care am uns lantul, sau un spray (uneori si wd40 cumparat din benzinarii in lipsa de altceva). In 4 ani si peste 60.000km cu Transalpul si aproape 20.000km in 2 ani si un pic cu VFR-ul am schimbat lantul 1 data la .. Transalp (insotit de pinionul de atac). Ma intreb, cu ungator automat, cat tine un lant, 50.000km ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 (editat) Minunat Noi doi ne-am întâlnit la Magazinul Satesc de la Gura Botii Motociclistul cu viziera este membru Senior Riders 55 ,iar cel cu copilul venise tocmai din Bucuresti (dupa examenul de clasa a VIII dat)- tot la SR 55 /index.php?/topic/697215-senior-riders-excursie-la-scarisoara-27-30-06/page-4&do=findComment&comment=3493237 Daca ai drum la Fagaras ( MAN ) ne vedem . Esti un băiat de isprava . http://www.motocicli...s/#entry3392569 Multumesc frumos pt aprecieri. Ma bucur c-am putut ajuta iar situatia tata-pusti o stiu bine - am impartit aceeasi camera. Din nefericire nu voi putea ajunge la MAN - mi-am mancat pastrama si sotia nu-mi mai da alta... pt o vreme pana s-o imbuna. In afara de chestiunea estetica cu ce te afecteaza faptul ca se murdareste roata spate? Si eu folosesc pentru uns lantul ulei de drujba si dupa fiecare drum/ungere se murdareste putin janta... dar cu o carpa uscata imi ia cam 30 secunde sa o sterg. Eu personal am fost mereu tentat sa-mi fac ungator si la Transalp si la VFR... dar de fiecare data am abandonat proiectul din comodidate. In toate excursiile lungi pe care le-am facut si in care invevitabil am dat si de ploaie, am avut la mine un bidonas cat o cutie de pastile cu ulei cu care am uns lantul, sau un spray (uneori si wd40 cumparat din benzinarii in lipsa de altceva). In 4 ani si peste 60.000km cu Transalpul si aproape 20.000km in 2 ani si un pic cu VFR-ul am schimbat lantul 1 data la .. Transalp (insotit de pinionul de atac). Ma intreb, cu ungator automat, cat tine un lant, 50.000km ? Ma deranjeaza pt ca nu-mi place sa stau sa curat si nici la spalatorie, cu tot cu spuma lor, nu prea iese. Sunt din fire comod si ceea ce fac este pt a-mi fi si mai bine si mai comod. Nu stiu cat tine un lant, eu de cand am luat mobra avea lantul cam uzat si l-am ingrijit pan-acum. O sa-i vina vremea de schimbat putin mai tarziu. Editat Iulie 2, 2013 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 In afara de chestiunea estetica cu ce te afecteaza faptul ca se murdareste roata spate? Si eu folosesc pentru uns lantul ulei de drujba si dupa fiecare drum/ungere se murdareste putin janta... dar cu o carpa uscata imi ia cam 30 secunde sa o sterg. Eu personal am fost mereu tentat sa-mi fac ungator si la Transalp si la VFR... dar de fiecare data am abandonat proiectul din comodidate. In toate excursiile lungi pe care le-am facut si in care invevitabil am dat si de ploaie, am avut la mine un bidonas cat o cutie de pastile cu ulei cu care am uns lantul, sau un spray (uneori si wd40 cumparat din benzinarii in lipsa de altceva). In 4 ani si peste 60.000km cu Transalpul si aproape 20.000km in 2 ani si un pic cu VFR-ul am schimbat lantul 1 data la .. Transalp (insotit de pinionul de atac). Ma intreb, cu ungator automat, cat tine un lant, 50.000km ? Am auzit si de alte 80.000 cu ungator bineinteles nu in praful din romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 (editat) Ma deranjeaza pt ca nu-mi place sa stau sa curat si nici la spalatorie, cu tot cu spuma lor, nu prea iese. Sunt din fire comod si ceea ce fac este pt a-mi fi si mai bine si mai comod. Nu stiu cat tine un lant, eu de cand am luat mobra avea lantul cam uzat si l-am ingrijit pan-acum. O sa-i vina vremea de schimbat putin mai tarziu. Pai aia te intrebam, te deranjeaza murdaria, probabil din cauze pur estetice, pentru ca uleiul ala amestecat cu mizerie nu afecteaza dpdv functional cu nimic roata, deci e o problema de estetica. Pai chestia aia pusa de tine e muuult mai urata decat o roata, chiar si murdara. Daca te deranjeaza curatatul... las-o asa, nu te pune nimeni s-o cureti. Iese, cu o carpa uscata.. nici nu tre sa freci cine stie ce. Btw, frumoasa calatoria! Editat Iulie 2, 2013 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Imperiul Roman se destrama de mult si nici limba lor nu se mai vorbeste dar aveau zicala asta: De gustibus, non est disputandum. Fiecare-si face jucaria cum doreste iar eu am facut cam ce-am vrut. Multumesc pt opinie si spor la curatat. Pt curiosi, locatiile exacte unde-au fost facute pozele sunt date, pt fiecare din ele, in acest album: http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/gallery/album/6919-romanian-apuseni-mountain-trip/ Distractie faina celor ce se pregatesc de MAN! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cascaval Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Salutari VFR-isti, Am gasit acest filmulet pe Ytube, mi s-a parut interesant: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 O pompa benzina pentru un rc 36 90-93 gasesc la cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Incearca sa gasesti o lista de compatibilitati a.i. sa gasesti mai usor intreband despre mai multe modele. De multe ori poate fi de vina regulatorul de presiune, daca pompa invarte. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Pompa lipseste cu totul. Se mai potriveste de la F2 sau F3. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Pai si daca merge de F2, nu se potriveste cea de logan (pe bune)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 (editat) Pai si daca merge de F2, nu se potriveste cea de logan (pe bune)? Nu. Pompa lipseste cu totul. Se mai potriveste de la F2 sau F3. Multam! F2,F3, Kawasaki zx6r 96-2001(daca nu ma insel), zxr de 400, africa twin, transalp parca, ntv si lista poate continua aproape la nesfarsit. Editat Iulie 4, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 nu merge nimeni la adunare la Man ,dintre vfr isti? eu parca as taia o in seara asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Nu. F2,F3, Kawasaki zx6r 96-2001(daca nu ma insel), zxr de 400, africa twin, transalp parca, ntv si lista poate continua aproape la nesfarsit. Pai de ce? Intreb de curiozitate, stiu ca tu esti mai profi, eu nu ma pricep chiar asa. Din lista ta, aveam impresia ca la F2 si zxr400 (din auzite si de pe net) ar merge si cu pompa auto, cum am pus link-ul mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 nu merge nimeni la adunare la Man ,dintre vfr isti? eu parca as taia o in seara asta... Man eu as merge dar......dupa cate am vazut prognoza meteo se cam lasa cu Tsunami pe la munte asa ca m`ai bine as sta cu ambreiaju` in sus prin Vama VEche.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 (editat) O "piesa" buna, boxele la maxim! Editat Iulie 5, 2013 de NVS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 (editat) Pai de ce? Intreb de curiozitate, stiu ca tu esti mai profi, eu nu ma pricep chiar asa. Din lista ta, aveam impresia ca la F2 si zxr400 (din auzite si de pe net) ar merge si cu pompa auto, cum am pus link-ul mai sus. Aia de logan e pompa interna(lucreaza in benzina, se monteaza in rezervor), merge dar la variantele pe injectie. 750-ul nu e pe injectie si pompa e externa(alt debit, alta presiune, alt sistem). Editat Iulie 5, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 salut.am si eu o intrebare :astazi am observat ca la un disc de frana de pe roata din fata intre gaurile de racire [cred ca asa le zice]am mai multe fisuri,dar numai la un disc se mai poate circula cu el asa?a mai patit cineva asa ceva?se poate rupe discul?multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 (editat) salut.am si eu o intrebare :astazi am observat ca la un disc de frana de pe roata din fata intre gaurile de racire [cred ca asa le zice]am mai multe fisuri,dar numai la un disc se mai poate circula cu el asa?a mai patit cineva asa ceva?se poate rupe discul?multumesc. Nu as recomanda sa mai mergi cu el asa, poate sa crape oricand mai ales ca e pe fata. Stiu pe cineva care are aceeasi problema la un motor identic cu al tau doar ca e vorba de discul spate, in cazul lui discul e destul de uzat si presupun ca asta e unul din motive, dar merge cu el asa de ceva vreme si nu a patit nimic. Editat Iulie 7, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 salutare natiune! tocmai ce am aterizat de la M.A.N. Fagaras a fost awesome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 Nu as recomanda sa mai mergi cu el asa, poate sa crape oricand mai ales ca e pe fata. Stiu pe cineva care are aceeasi problema la un motor identic cu al tau doar ca e vorba de discul spate, in cazul lui discul e destul de uzat si presupun ca asta e unul din motive, dar merge cu el asa de ceva vreme si nu a patit nimic. mutumesc.deocamdata trebuie sa risc cu el asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 am si eu un parbriz touring MRA de vanzare la 50 e a costat 140 de e cu transport si este pt vfr 800 model 99-01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Man, as vrea sa-l dau pe al meu pusti cu parapanta. Ce/cum as putea face? Merci. Iata ce vinde un coleg constantean: http://www.youtube.com/watch?v=WDfxl5q-MrU Nu-l cunosc, doar am gasit anuntul pe youtube si m-am gandit ca poate stiti pe cineva ce si-ar dori cineva o asemenea bijuterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 pai trebuie sa vi cu el la munte.zona Rucar Bran . fiind o cerere mare pt zborul copiilor lucrez acum mi am comandat echipament special pt a se da impreuna cu mama sa se simta si mai bine si sa imparta si impreuna senzatia. pretul este la Rucar 200 lei,iar la Bran 300,filmarea sau pozele costand 50 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.