Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Daca te refereai la asta:

"TORQUE VALUES

Flywheel flange bolt

Alternator stator torx bolt

Stator wire socket bolt

Engine oil f ilter cartridge

Engine oil drain bolt

103 N·m (10.5 kgf-m, 76

lbf·ft)

12 N·m (1.2 kgf·m, 9 lbf·ft)

12 N·m (1.2 kgf·m, 91bf·ft)

26 N·m (2.7 kgf·m, 20 lbf·ft)

29 N·m (3.0 kgf·m, 22 lbf·ft)

Apply oil to the threads

Apply clean engine oil to the 0-ring", nici una nu se refera la capac.

Nu am inteles eu bine, scuze.

Intr-adevar nu scrie acolo deci probabil se incadreaza la valorile standard capitolul 1-12 :)

» Post actualizat in 08 May 2016 21:38

mersi in primul rand pt info... cat despre muringuristi, parca asta era scopul forumurilor in general

Adevarat si totusi cred ca daca ai da o cautare rapida pe google sigur ai gasit ceva si nu ar mai fi nevoie sa stai pana iti raspunde cineva de pe forum, plus ca e imposibil sa atasezi un manual de 180 de mb pe forum direct.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare.

Intr-un final, am batut palma ieri pentru VFR-ul de care vorbeam mai sus. O perioada o sa va mai stresez cu unele intrebari (stiu ca nu va suparati :D).

Este ultimul an al generatiei a 5-a, respectiv 2001. Are cateva defecte optice (zgarieturi carene, o fisura pe la imbinare, o urma de forţare de la desfacut carena, o semnalizare fisurata, o oglinda zgariata, etc), oarecum normale le consider eu tinand cont de varsta.

Ideea e ca stiam de ele si cand am plecat la drum, nu ma asteptam sa gasesc motocicleta de reprezentanta.

Motorul merge foarte bine sau cel putin asa cred eu. Nu scoate fum, porneste usor, nu sare din viteza, nu patineaza ambreiajul, nu se aud zgomote ciudate (mai putin fluieratul specific injectiei + distributiei pe pinioane).

De la Piatra Neamt la Iasi am avut oarecum ceva drum sa-l testez. Pe curbe este incredibil. Desi este mai greu cu vreo 40 kg decat SV-ul, aproape se lasa singur in viraje. Spun asta dupa 150 km parcursi. Ma gandesc ca dupa 5000 o sa mearga si mai bine.

O alta chestie, fata de SV, franeaza de 10 ori mai bine. Aici la fel, spun asta dupa 150 km ...

In mare parte cam asta e. Astept sa termin cu actele vietii dupa care o sa-l bag la ture de 2-3 zile prin tara.

 

======================================================================================

 

Intrebare :

In primul si primul rand, vreau sa fac schimbul de ulei. Ce recomandati sa folosesc ?

In motor este Motul (nu stiu ce model si ce vascozitate). Mi se pare cam subtire si m-as indrepta spre altceva.

Sfaturi ?

 

 

post-60496-0-07880500-1462888782_thumb.jpg

post-60496-0-88734700-1462888797_thumb.jpg

post-60496-0-99467900-1462888812_thumb.jpg

post-60496-0-59333200-1462888828_thumb.jpg

post-60496-0-56732900-1462888848_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era la 2350 E la vanzare....cred ca macar 150 E a lasat si vanzatorul....exemplarul asta am vrut sa il iau si eu, dar kilometrajul suspect de mic, cateva defecte optice (far fisurat), modificari cu posibile probleme la RAR, plus distanta relativ mare pana la Piatra Neamt m-au facut sa renunt la el...Sper sa se bucure noul cumparator , de atelaj.Consider ca e cea mai reusita generatie de VFR.Am tot cautat una in stare buna dar fara macar 2800 E nu gasesti nici in strainatate.

Drumuri bune si benzina in rezervor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vfr-isti, am o problema: acul indicatorului temperatura motor cateodata se ridica pana peste prima linie groasa, dar de obicei nu se ridica deloc, ar putea fi defect ceasul sau senzorul? Mentionez ca ventilatorul de racire porneste la mers in coloana, burn :), dar ceasul este mort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca s-a mai discutat pe forum sau nu ....363 de pagini ma descurajeaza :) dar...sunt curios daca mai exista posesori de VFR care au facut modurile la airbox (flapper, pair valve, snorcle) si desigur eliminarea senzorilor de o2?

Eu le-am facut si sunt multumit de rezultate!

La voi cum a iesit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vfr-isti, am o problema: acul indicatorului temperatura motor cateodata se ridica pana peste prima linie groasa, dar de obicei nu se ridica deloc, ar putea fi defect ceasul sau senzorul? Mentionez ca ventilatorul de racire porneste la mers in coloana, burn :), dar ceasul este mort.

 

Asta pentru ca sunt senzori diferiti. Din ce spui tu, sunt sanse mari sa fie senzorul de temperatura. Nu am retinut ce motor ai exact dar ... gasesti in manual positionarea lui, cred ca vine undeva pe dreapta in spatele cilindrilor din fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o problema cu turometrul, urca doar pana la 8000 de rotați. Bordul l-am schimbat. Ce poate fii?

» Post actualizat in 13 May 2016 18:39

....vfr 750 93!

» Post actualizat in 13 May 2016 19:40

De unde vine impulsul la turometru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o problema cu turometrul, urca doar pana la 8000 de rotați. Bordul l-am schimbat. Ce poate fii?» Post actualizat in 13 May 2016 18:39....vfr 750 93!» Post actualizat in 13 May 2016 19:40De unde vine impulsul la turometru?

Din cdi, vezi schema electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazute azi live ... nu am inteles niciodata de ce honda nu a scos mai multe versiuni de strada a VFR ului, varianta supersport.

 

 

Babaciuni...dar ce babaciuni, pff.

Mare pacat ca nu au scos mai multe si asa le-au dat ca painea calda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi am schimbat semnalele la VFR 800 98-2001 cu unele albe si acum imi caut becuri galbene.Stie cineva unde pot gasi?

Semnalele originale sunt in buna stare si le pot ceda daca ii trebuie cuiva(50 lei bucata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi am schimbat semnalele la VFR 800 98-2001 cu unele albe si acum imi caut becuri galbene.Stie cineva unde pot gasi?

Semnalele originale sunt in buna stare si le pot ceda daca ii trebuie cuiva(50 lei bucata).

Salut, modelul pe becului care il cauti tu este: WY21W, ar trebui sa il gasesti la orice magazin de piese auto; dar ca sa fie mai sigur te duci direct cu codul de HELLA (8GP009021-002) si daca nu il au, ti-l pot comanda.

Bafta!

Editat de Z3US
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mersi mult pt raspunsul prompt Z3US.

Am fost astazi la magazin si soc si groaza Philips costa 37 lei becul iar Hella 25

mai bine ramaneam la cele originale :)


» Post actualizat in 18 May 2016 16:14

post-46672-0-14477000-1463588026_thumb.jpgpost-46672-0-79251200-1463588035_thumb.jpgpost-46672-0-49571800-1463588045_thumb.jpgpost-46672-0-31017600-1463588057_thumb.jpgpost-46672-0-34186500-1463588065_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Multam atat pt info cat si pt urare.

Tot la 12 Nm am strans si eu dar credeam ca-i prea putin. I-am bagat garnitura noua si silicon unde zicea manualul - sper sa fie bine si sa nu scape ulei.

Toate bune.

Dupa asamblare si pus ulei, am obs ca-mi plange pe la "ora 5" - asta-i aprox pozitia pe capac. Drept urmare-am desfacut iar, am curatat si-am dat cu silicon de garnituri un film subtire pe ambele parti ale garniturii - n-am vrut sa fortez/strang mai tare suruburile, blocul fiind cred din aluminiu. Acu-i in regula :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa asamblare si pus ulei, am obs ca-mi plange pe la "ora 5" - asta-i aprox pozitia pe capac. Drept urmare-am desfacut iar, am curatat si-am dat cu silicon de garnituri un film subtire pe ambele parti ale garniturii - n-am vrut sa fortez/strang mai tare suruburile, blocul fiind cred din aluminiu. Acu-i in regula :)

Eu fac asta default la orice capac, chiar daca e garnitura noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ... oricum manualul recomanda sa pui silicon la bucata de guma pe unde ies firele generatorului din carcasa, si la imbinarea cu capacul si la imbinarea cu carterul, probabil pe acolo iti si umezea :)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am urmat instructiunile manualului si am pus silicon acolo unde era indicat: la cele 2 garnituri ale cablului si in partile laterale mediane, unde cercul nu-i tocmai perfect. Nu pe acolo-mi plangea , ci mai jos - aprox pozitia orei 5. Stiu ca am tot sters si pipait sa vad exact pozitia scurgerii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah ... eu pun de obicei la toate din start, cand lucram in service era aiurea sa iti vina omul inapoi ca il plange pe la o garnitura, desi nu era vina ta ca mecanic ...

Ai avut vreodata capacul ala spart sau cazaturi pe partea aia?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nope. Am bulit fata in ambele cazuri ...


» Post actualizat in 06 Jun 2016 19:54

Salutare,

 

Pt cei ce merg cu top case: ce faceti sa nu vi se murdareasca geanta pe partea inferioara? Pana la ultima busire a mobrei aveam ce se vede aici (/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=941460) dar acu n-o mai am. Multi mi-au zis c-arata naspa dar imi era utila. Imi trebuie o solutie pt ca a ajuns sa arate geanta ca un cuier de (muci) noroi. Pe fata am rezolvat cu un covoras de cauciuc atasat de extensia aripii si acum nu-mi mai arunca namol pana pe capetele de piston.

 

Daca vrea cineva carene laterale (sunt vopsite visiniu) cu mici defecte, am cateva perechi (cred ca-s 3) si le dau cu 500 ron perechea. Ma voi invrednicii sa pun niste poze.

 

Caut bucata de plastic triunghiulara ce se prinde sub parbriz si mascheaza prinderea oglinzii - partea dreapta; am una de rezerva pt partea stanga, daca-i cineva interesat.

 

M-ar mai interesa si un far dreapta - inca merg cu bicla "chioara".

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Vreau sa verific niste parametri vizuali la un VFR vtec 2002-2004, dar nu am nici un model. Este vreun VFR-ist bucurestean dispus sa vina la o intalnire? eventual o bere, o vorba..?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Pe facebook am inteles ca-i un grup de vfr-isti cu membrii din Bucuresti (i-am intalnit weekend-ul trecut la Seawolves Bike Fest). Incearca sa-i gasesti acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...