ThunderByte Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 (editat) Daca te refereai la asta: "TORQUE VALUES Flywheel flange bolt Alternator stator torx bolt Stator wire socket bolt Engine oil f ilter cartridge Engine oil drain bolt 103 N·m (10.5 kgf-m, 76 lbf·ft) 12 N·m (1.2 kgf·m, 9 lbf·ft) 12 N·m (1.2 kgf·m, 91bf·ft) 26 N·m (2.7 kgf·m, 20 lbf·ft) 29 N·m (3.0 kgf·m, 22 lbf·ft) Apply oil to the threads Apply clean engine oil to the 0-ring", nici una nu se refera la capac. Nu am inteles eu bine, scuze. Intr-adevar nu scrie acolo deci probabil se incadreaza la valorile standard capitolul 1-12 » Post actualizat in 08 May 2016 21:38 mersi in primul rand pt info... cat despre muringuristi, parca asta era scopul forumurilor in general Adevarat si totusi cred ca daca ai da o cautare rapida pe google sigur ai gasit ceva si nu ar mai fi nevoie sa stai pana iti raspunde cineva de pe forum, plus ca e imposibil sa atasezi un manual de 180 de mb pe forum direct. Editat Mai 8, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Salutare. Intr-un final, am batut palma ieri pentru VFR-ul de care vorbeam mai sus. O perioada o sa va mai stresez cu unele intrebari (stiu ca nu va suparati ). Este ultimul an al generatiei a 5-a, respectiv 2001. Are cateva defecte optice (zgarieturi carene, o fisura pe la imbinare, o urma de forţare de la desfacut carena, o semnalizare fisurata, o oglinda zgariata, etc), oarecum normale le consider eu tinand cont de varsta. Ideea e ca stiam de ele si cand am plecat la drum, nu ma asteptam sa gasesc motocicleta de reprezentanta. Motorul merge foarte bine sau cel putin asa cred eu. Nu scoate fum, porneste usor, nu sare din viteza, nu patineaza ambreiajul, nu se aud zgomote ciudate (mai putin fluieratul specific injectiei + distributiei pe pinioane). De la Piatra Neamt la Iasi am avut oarecum ceva drum sa-l testez. Pe curbe este incredibil. Desi este mai greu cu vreo 40 kg decat SV-ul, aproape se lasa singur in viraje. Spun asta dupa 150 km parcursi. Ma gandesc ca dupa 5000 o sa mearga si mai bine. O alta chestie, fata de SV, franeaza de 10 ori mai bine. Aici la fel, spun asta dupa 150 km ... In mare parte cam asta e. Astept sa termin cu actele vietii dupa care o sa-l bag la ture de 2-3 zile prin tara. ====================================================================================== Intrebare : In primul si primul rand, vreau sa fac schimbul de ulei. Ce recomandati sa folosesc ? In motor este Motul (nu stiu ce model si ce vascozitate). Mi se pare cam subtire si m-as indrepta spre altceva. Sfaturi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Foarte faina jucaria, sa te bucuri de ea cat a fost? ulei baga 10w 40-50-60 nu are rost sa-i pui mai gros, oricum asta iti recomanda si manualul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Era la 2350 E la vanzare....cred ca macar 150 E a lasat si vanzatorul....exemplarul asta am vrut sa il iau si eu, dar kilometrajul suspect de mic, cateva defecte optice (far fisurat), modificari cu posibile probleme la RAR, plus distanta relativ mare pana la Piatra Neamt m-au facut sa renunt la el...Sper sa se bucure noul cumparator , de atelaj.Consider ca e cea mai reusita generatie de VFR.Am tot cautat una in stare buna dar fara macar 2800 E nu gasesti nici in strainatate. Drumuri bune si benzina in rezervor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Salutare vfr-isti, am o problema: acul indicatorului temperatura motor cateodata se ridica pana peste prima linie groasa, dar de obicei nu se ridica deloc, ar putea fi defect ceasul sau senzorul? Mentionez ca ventilatorul de racire porneste la mers in coloana, burn , dar ceasul este mort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Nu stiu daca s-a mai discutat pe forum sau nu ....363 de pagini ma descurajeaza dar...sunt curios daca mai exista posesori de VFR care au facut modurile la airbox (flapper, pair valve, snorcle) si desigur eliminarea senzorilor de o2? Eu le-am facut si sunt multumit de rezultate! La voi cum a iesit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Ok si la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Salutare vfr-isti, am o problema: acul indicatorului temperatura motor cateodata se ridica pana peste prima linie groasa, dar de obicei nu se ridica deloc, ar putea fi defect ceasul sau senzorul? Mentionez ca ventilatorul de racire porneste la mers in coloana, burn , dar ceasul este mort. Asta pentru ca sunt senzori diferiti. Din ce spui tu, sunt sanse mari sa fie senzorul de temperatura. Nu am retinut ce motor ai exact dar ... gasesti in manual positionarea lui, cred ca vine undeva pe dreapta in spatele cilindrilor din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Salut! Am o problema cu turometrul, urca doar pana la 8000 de rotați. Bordul l-am schimbat. Ce poate fii? » Post actualizat in 13 May 2016 18:39 ....vfr 750 93! » Post actualizat in 13 May 2016 19:40 De unde vine impulsul la turometru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Salut! Am o problema cu turometrul, urca doar pana la 8000 de rotați. Bordul l-am schimbat. Ce poate fii?» Post actualizat in 13 May 2016 18:39....vfr 750 93!» Post actualizat in 13 May 2016 19:40De unde vine impulsul la turometru? Din cdi, vezi schema electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Ok! Mulțumesc. O sa verific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 (editat) Vazute azi live ... nu am inteles niciodata de ce honda nu a scos mai multe versiuni de strada a VFR ului, varianta supersport. Editat Mai 15, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Vazute azi live ... nu am inteles niciodata de ce honda nu a scos mai multe versiuni de strada a VFR ului, varianta supersport. Babaciuni...dar ce babaciuni, pff. Mare pacat ca nu au scos mai multe si asa le-au dat ca painea calda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Mi am schimbat semnalele la VFR 800 98-2001 cu unele albe si acum imi caut becuri galbene.Stie cineva unde pot gasi? Semnalele originale sunt in buna stare si le pot ceda daca ii trebuie cuiva(50 lei bucata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 (editat) Mi am schimbat semnalele la VFR 800 98-2001 cu unele albe si acum imi caut becuri galbene.Stie cineva unde pot gasi? Semnalele originale sunt in buna stare si le pot ceda daca ii trebuie cuiva(50 lei bucata). Salut, modelul pe becului care il cauti tu este: WY21W, ar trebui sa il gasesti la orice magazin de piese auto; dar ca sa fie mai sigur te duci direct cu codul de HELLA (8GP009021-002) si daca nu il au, ti-l pot comanda. Bafta! Editat Mai 18, 2016 de Z3US Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 O mersi mult pt raspunsul prompt Z3US. Am fost astazi la magazin si soc si groaza Philips costa 37 lei becul iar Hella 25 mai bine ramaneam la cele originale » Post actualizat in 18 May 2016 16:14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Multam atat pt info cat si pt urare. Tot la 12 Nm am strans si eu dar credeam ca-i prea putin. I-am bagat garnitura noua si silicon unde zicea manualul - sper sa fie bine si sa nu scape ulei. Toate bune. Dupa asamblare si pus ulei, am obs ca-mi plange pe la "ora 5" - asta-i aprox pozitia pe capac. Drept urmare-am desfacut iar, am curatat si-am dat cu silicon de garnituri un film subtire pe ambele parti ale garniturii - n-am vrut sa fortez/strang mai tare suruburile, blocul fiind cred din aluminiu. Acu-i in regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Dupa asamblare si pus ulei, am obs ca-mi plange pe la "ora 5" - asta-i aprox pozitia pe capac. Drept urmare-am desfacut iar, am curatat si-am dat cu silicon de garnituri un film subtire pe ambele parti ale garniturii - n-am vrut sa fortez/strang mai tare suruburile, blocul fiind cred din aluminiu. Acu-i in regula Eu fac asta default la orice capac, chiar daca e garnitura noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 De-mi recomandai asta mai devreme... Acum stiu, pt viitor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 (editat) Pai ... oricum manualul recomanda sa pui silicon la bucata de guma pe unde ies firele generatorului din carcasa, si la imbinarea cu capacul si la imbinarea cu carterul, probabil pe acolo iti si umezea Editat Mai 29, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Am urmat instructiunile manualului si am pus silicon acolo unde era indicat: la cele 2 garnituri ale cablului si in partile laterale mediane, unde cercul nu-i tocmai perfect. Nu pe acolo-mi plangea , ci mai jos - aprox pozitia orei 5. Stiu ca am tot sters si pipait sa vad exact pozitia scurgerii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 (editat) Nah ... eu pun de obicei la toate din start, cand lucram in service era aiurea sa iti vina omul inapoi ca il plange pe la o garnitura, desi nu era vina ta ca mecanic ... Ai avut vreodata capacul ala spart sau cazaturi pe partea aia? Editat Mai 30, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Nope. Am bulit fata in ambele cazuri ... » Post actualizat in 06 Jun 2016 19:54Salutare, Pt cei ce merg cu top case: ce faceti sa nu vi se murdareasca geanta pe partea inferioara? Pana la ultima busire a mobrei aveam ce se vede aici (/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=941460) dar acu n-o mai am. Multi mi-au zis c-arata naspa dar imi era utila. Imi trebuie o solutie pt ca a ajuns sa arate geanta ca un cuier de (muci) noroi. Pe fata am rezolvat cu un covoras de cauciuc atasat de extensia aripii si acum nu-mi mai arunca namol pana pe capetele de piston. Daca vrea cineva carene laterale (sunt vopsite visiniu) cu mici defecte, am cateva perechi (cred ca-s 3) si le dau cu 500 ron perechea. Ma voi invrednicii sa pun niste poze. Caut bucata de plastic triunghiulara ce se prinde sub parbriz si mascheaza prinderea oglinzii - partea dreapta; am una de rezerva pt partea stanga, daca-i cineva interesat. M-ar mai interesa si un far dreapta - inca merg cu bicla "chioara". Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Salut, Vreau sa verific niste parametri vizuali la un VFR vtec 2002-2004, dar nu am nici un model. Este vreun VFR-ist bucurestean dispus sa vina la o intalnire? eventual o bere, o vorba..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Salut, Pe facebook am inteles ca-i un grup de vfr-isti cu membrii din Bucuresti (i-am intalnit weekend-ul trecut la Seawolves Bike Fest). Incearca sa-i gasesti acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.