Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut, maine urmeaza sa cumpar un vfr din 98, e destul de ok la o prima vedere. Daca puteti sa ma ajutati cu un sfat,la ce sa fiu atent (nu in general, ma refer strict la belelele la care e predispus modelul) si daca imi puteti spune care e treaba cu vrfness ca nu am priceput :)) ms frumos

» Post actualizat in 28 Jun 2015 13:01

Salut, maine urmeaza sa cumpar un vfr din 98, e destul de ok la o prima vedere. Daca puteti sa ma ajutati cu un sfat,la ce sa fiu atent (nu in general, ma refer strict la belelele la care e predispus modelul) si daca imi puteti spune care e treaba cu vrfness ca nu am priceput :)) ms frumos

Te uiti la furca,sa vezi daca a fost lovit.Eu l am luat lovit si nu mi am dat seama.Sa nu scape ulei semeringurile alea...

Vfr nes ul inlocuieste o parte din instalatia electrica ,(partea de incarcare) care se pare ca e singura buba a vfr urilor.Eu tocmai mi am comandat de aici http://www.wiremybike.com/create_account.php 100 dolari cu transportul.A incercat un prieten sa mi faca o copie ,dar sau carbonizat cablurile,si am mai dat si 1,5 mil pe cablaj :)

» Post actualizat in 14 Jul 2015 17:26

post-46672-0-47485700-1436894670_thumb.jpgpost-46672-0-45913600-1436894693_thumb.jpg

 

Schimb parbreez Givi (a costat 150 e) pt Honda vfr 800 (model 98-2001)cu unul normal + diferenta de 50 e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te uiti la furca,sa vezi daca a fost lovit.Eu l am luat lovit si nu mi am dat seama.Sa nu scape ulei semeringurile alea...

Vfr nes ul inlocuieste o parte din instalatia electrica ,(partea de incarcare) care se pare ca e singura buba a vfr urilor.Eu tocmai mi am comandat de aici http://www.wiremybike.com/create_account.php 100 dolari cu transportul.A incercat un prieten sa mi faca o copie ,dar sau carbonizat cablurile,si am mai dat si 1,5 mil pe cablaj :)

» Post actualizat in 14 Jul 2015 17:26

attachicon.gifIMG_20150712_124337.jpgattachicon.gifP1030670.JPG

 

Schimb parbreez Givi (a costat 150 e) pt Honda vfr 800 (model 98-2001)cu unul normal + diferenta de 50 e.

ce nu iti place la parbrizul ala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ascult muzica la niste casti foarte mici si plate. Calitativ sunt proaste insa nu ies in afara si nu-mi apasa pe urechi. Castile normale aparent sunt in regula atunci cand tragi casca peste ele insa dupa 30min nu le mai suporti pt ca-ti apasa pe urechi.

 

@viscol84: pun aici link cu manualul. Il las cateva zile sus pe Drive, pt cine vrea sa-l ia. Este manualul pt VFR 98-01:

 

https://drive.google.com/file/d/0B1KuMaEh_DBhejc3VzdUX0d2OEE/view?usp=sharing

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5th gen e VFR 800 FI fabricat intre 1998 si 2001. 6th gen e VFR 800 VTEC fabricat intre 2002 si 2009 (sau 2010). Generatia a 5-a e ultima cu distributie pe pinioane. Nu exista VTEC cu distributie pe pinioane.

 

Si generatia a 5-a si a 6-a sunt RC46. Nu stiu exact de ce a ales Honda sa nu schimbe indicativul modelelor avand in vedere ca sunt diferente mari intre ele.

 

 

:agree:

» Post actualizat in 16 Jul 2015 17:11

adevar graiesti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca da, se gasesc "nebuni" care fac modificari si pe la noi. Spre exemplu Ciprinakos si-a facut asta la a lui, nu a mai intrat pe aici de multisor, din cate stiu omul e marinar, probabil acum e plecat ... da-i un mesaj si vezi poate raspunde, cum ti-o fi norocul ...

http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/143-honda-vfr-800-vtec-abs/?tab=mods&mod_id=81

Este mariner, frate. Acu-i in Jamaica, la Kingston. Urmatorul net l-o mai pupa poate peste o luna... daca nu, cand s-o intoarce acasa, la sf de sept, cand sezonu-i gata; da nu-i bai ca nebunu merge pe mobra si iarna ... asa belita cum inca este (fara far si carene zgariate de la ultima tavaleala).

Poze cu oachese HID ar trebui sa se gaseasca in unul din link-urili din semnatura.

 

Mai in gluma mai in serios, jamaicana astora suna a engleza tiganeasca :)

» Post actualizat in 18 Jul 2015 19:58

OOOhooaahaa ... sunt inca printre fruntasi aici http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?s=288c0a30332a1ecb7ec2e6bbbd17fc07&app=garage&do=stats desi n-am mai bagat nimic p'acolo de ceva vreme...

Multumesc curiosilor :10:

» Post actualizat in 18 Jul 2015 20:05

OOOhooaahaa ... sunt inca printre fruntasi aici http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?s=288c0a30332a1ecb7ec2e6bbbd17fc07&app=garage&do=stats desi n-am mai bagat nimic p'acolo de ceva vreme...

Multumesc curiosilor :10:

» Post actualizat in 18 Jul 2015 20:20

Eu am folosit in primul VTEC Castrol Power 1 si Motorex nu mai stiu de care din momentul in care nu am mai gasit Castrol pe stoc. Mi s-au parut amandoua ok. La al doilea am folosit Motul 7100 si 300V initial, dar nu mi s-au parut "compatibile" cu motorul de VTEC. Am pus ultimele doua schimburi AMSOIL 10w-40 si mi se pare ca e foarte ok, doar ca importatorul de asemenea ulei aduce doar la comanda ulei de moto si trebuie sa comanzi o cantitate mai mare decat un schimb. Din motivul asta acum caut alt ulei, ulei care sa fie pe stoc cam tot timpul pe undeva si sa nu fie Motul. Am primit pana acum din doua parti recomandari pt Rockoil si cred ca asta o sa ramana.

 

 

Legat de incalzirea motocicletei, si 800 VTEC se incalzeste foarte tare in oras. Peste 30 de grade Celsius ventilatorul sta incontinuu pornit, iar temperatura motorului intre 100 si 105. Bineinteles ca si cadrul e fierbinte.

 

 

Schimba paleta ventilatorului cu una de VTR (VTR-ul are directia palelor opusa celui de VFR). Ventilatorul la VTEC, trage aer din lateral iar asta-i exact opus circulatiei naturale a aerului cand bicla e in miscare. La viteza mica, curentii de aer (ventilatorului si cel generat de miscare) se anuleaza in radiatorul stanga - dreapta nu are ventilator ... in mod normal. Eu insa i-am bagat unul mai mare de PC (arata si ceva mai waterproof) pe dreapta legat in paralel cu cel stock (pornesc/functioneaza simultan).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

ieri am constatat ca m-a lasat statorul, Honda vfr 800 din 2005 cu ABS. Are cineva un stator de v-tech 2002-2007 de vanzare? A mai trecut cineva prin asta (in afara de mine acum doi ani dar nu comentez)? Ce ma sfatuiti sa fac? Am vazut ca e diferenta mare intre cele vima,electrex si cele oem. De electrosport ma feresc. ce parere aveti , merita un oem nou sau merge si un aftermarket?

 

Ciprian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

ieri am constatat ca m-a lasat statorul, Honda vfr 800 din 2005 cu ABS. Are cineva un stator de v-tech 2002-2007 de vanzare? A mai trecut cineva prin asta (in afara de mine acum doi ani dar nu comentez)? Ce ma sfatuiti sa fac? Am vazut ca e diferenta mare intre cele vima,electrex si cele oem. De electrosport ma feresc. ce parere aveti , merita un oem nou sau merge si un aftermarket?

 

Ciprian

Nu esti primul care il aud cu chestia asta, e o problema destul de cunoscuta a modelului. In general nu am fost dezamagit de Electrex, dar am auzit recent pe cineva cu un vtec care isi montase un stator electrex ca i-a cedat, primul care il aud sa aibe probleme cu ele. De luat oem nou nu stiu ce sa zic, in banii de nou cred ca iei 2 sau 3 afterkmarketuri, macar de ar tine mai bine, dar crapa si alea ... E o alegere grea aici, intereseaza-te pe forumuri care au pus, de care si care au fost urmarile. Eu ti-as recomanda cu caldura Electrex dar dupa ce am auzit ca cedeaza si alea nu mai recomand nimic, posibil sa fi fost doar unul cu defect de fabricatie sau ceva, dar nu vreau sa iti recomad apoi daca pica si la tine sa ma injuri.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe ebay de la Rick's statoare de pe la 130$+transport. Si unele de la Procom Heavy-duty tot pe acolo la bani.

Astia pe afara de pe vfrworld cumpara de la Rick's la greu si relee de incarcare si statoare.

Oricum la modelul VTEC statoarele sunt de 2-3 ori mai scumpe ca cele 98-01', unde mai gasesti pe la 50$ chinezarii.

Din ce am citit pe net legat de problema Hondelor, dar in special a VFR-urilor, statorul cedeaza in momentul in care este pusa presiune pe releu si ala rezista. Adica daca nu cedeaza releul, nu cedeaza instalatia pe la mufe sau contacte imperfecte, cedeaza statorul.

Dupa 2000, teoretic ar fi trebuit sa fie rezolvata problema incarcarii prin adaugarea in circuitul electric a unui fir de monitorizare a incarcarii bateriei si a tensiunii din ea, astfel incat, daca nu este necesar, releul sa nu mai incarce bateria la capacitate maxima. In realitate, se pare ca nu s-a rezolvat mare lucru. Poate si din cauza releelor aftermarket care nu aveau implementata functia asta sau la care nu functiona cum trebuie aceasta monitorizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult. Doua intrebari si m-am lamurit, la rick's am vazut ca scrie ca e compatibil cu VFR800 2005 (modelul fara abs). Oare merge si pe VFR800A (modelul cu abs) ?

De vicma a auzit cineva?


» Post actualizat in 22 Jul 2015 14:21

Gata. Am comandat la Rick's direct. In urma cu 4 ore am dat comanda, acum am primit confirmare ca au livrat coletul spre USPS. In 5 zile e la mine. Multumesc mult pentru indrumare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...