iama Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Fratilor, voi cand va luati piese OEM (orice fel de piese), de unde va luati? aveti un magazin anume? Sau un site de unde faceti comanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Eu unul iau legatura cu user-ul metricmotion (/index.php?/user/65068-metricmotion/) - el imi face oferta cu ce mi s-ar potrivi. Cel mai reusit pret pt PCV cu Autotune de la el l-am avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Cineva care se pricepe sa desfaca si sa regleze intinzatoarele de la lantul de distribuție?. Am vazut ca se pot tensiona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Am retensionat eu in decembrie parca intinzatoarele la un V-tec, din pacate nu au tinut decat vreo 1000 de km. Fa o investitie si ia un set de intinzatoare manuale ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Eu fac insa am aceeasi problema. pe acelea manulale le stie cineva tensiona cat trebuie. Este cineva care a mai montat pe vtec intinzatoare manule? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Salut, am observat o chestie ciudata la mobra mea si anume: cand e bagata in viteza, cu cricul ridicat nu pot da la automat. am verificat intrerupatorul de la maneta de ambreiaj si este ok. Cineva imi spunea ca e dioda de pe circuit...stici careva unde e pozitionata dioda asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Eu fac insa am aceeasi problema. pe acelea manulale le stie cineva tensiona cat trebuie. Este cineva care a mai montat pe vtec intinzatoare manule? Eu am montat, incepe sa vajaie lantul daca e strans prea mult. Strans la mana, pornit motor apoi reglat cu motorul pornit. » Post actualizat in 30 Jun 2016 19:46 Salut, am observat o chestie ciudata la mobra mea si anume: cand e bagata in viteza, cu cricul ridicat nu pot da la automat. am verificat intrerupatorul de la maneta de ambreiaj si este ok. Cineva imi spunea ca e dioda de pe circuit...stici careva unde e pozitionata dioda asta? Ai 3 senzori in ecuatie, cric, ambreiaj si neutru, oricare din ei nu merge bine iti face probleme ... pentru raspuns la treaba cu dioda poti verifica schema electrica din manualul de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impartial Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Caut sa cumpar un Honda VFR 800 Vtec 2005+. PM me daca va ganditi sa o vindeti. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Caut si eu una 2003- 2005 eventual cu abs. Am gasit una care mi ar fi placut la bursa moto dar sa vandut. Ofer 3000e functie de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XmmD Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Salutare , Nu stiu din ce motiv sau cauza .. am observat ca atunci cand trag/apas maneta de ambreaj se aprinde becul verde (N) .Pana acum , el se aprindea doar atunci cand cutia de viteze era in pozitia respectiva N . Acum se aprinde la fiecare apasare pe maneta de ambreaj ?! Este foarte deranjant ca in timp ce schimbi vitezele .. iti palpaie dracia aia in bord si dar problema principala este ca la parcare/semafor/etc .. trebuie sa ghicesc daca este in N sau nu este , inainde sa dau drumul la ambreaj . Unde este buba si ce pot face sa fie ca inainte ? ps: vfr 750 din 1997 Multumesc, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Salutare , Nu stiu din ce motiv sau cauza .. am observat ca atunci cand trag/apas maneta de ambreaj se aprinde becul verde (N) .Pana acum , el se aprindea doar atunci cand cutia de viteze era in pozitia respectiva N . Acum se aprinde la fiecare apasare pe maneta de ambreaj ?! Este foarte deranjant ca in timp ce schimbi vitezele .. iti palpaie dracia aia in bord si dar problema principala este ca la parcare/semafor/etc .. trebuie sa ghicesc daca este in N sau nu este , inainde sa dau drumul la ambreaj . Unde este buba si ce pot face sa fie ca inainte ? ps: vfr 750 din 1997 Multumesc, Bogdan Ceva senzor sau contact zic eu. Ai verificat mufele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XmmD Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Salut , Am desfacut cablu care intra in maneta de la ambreaj , defapt este un cablu cu 2 papucei ,, scos si curatat . Am desfacut si mufa din imagine, suflat , curatat , uscat . Mai mult nu am facut . ps: Fara cablu bagat in mufa de mai jos ... se comporta OK , cum era inainte . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Nu m-am lovit de problema asta pana acum, deci nu stiu sa-ti spun ceva concret. Vezi daca nu mai exista inca una bucata mufa, n-am acces la manual acum sa iti zic ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Nici eu nu stiu cum sa iti rezolvi problema dar comentez oricum ca sa populam forumul asta de pomana si ca sa facem postari! PS Am manualul de service..nu cel de mentenanta! Daca il vrei lasa-mi un pm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Nici eu nu stiu cum sa iti rezolvi problema dar comentez oricum ca sa populam forumul asta de pomana si ca sa facem postari! PS Am manualul de service..nu cel de mentenanta! Daca il vrei lasa-mi un pm! Ai probleme? frustrari? nu trebuie sa raspunzi, sunt intrebari retorice. In comparatie cu postul tau foarte util, eu am incercat sa-l ajut pe om, sa-i dau o idee cu ce sa inceapa testele, tinand cont ca nu-i ceva ce sa se poata rezolva remote. Nu inteleg cu ce te-a deranjat, e un forum public. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 'Ti-ar fi rusine bai Mark ... » Post actualizat in 14 Jul 2016 11:03 Nici eu nu stiu cum sa iti rezolvi problema dar comentez oricum ca sa populam forumul asta de pomana si ca sa facem postari! PS Am manualul de service..nu cel de mentenanta! Daca il vrei lasa-mi un pm! Manualul de service se gaseste pe toate drumurile deci ... char ca degeaba ai postat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 (editat) Salut. Sunt pe drumuri de cateva zile si astazi mi-a facut figuri cam nasoale. Dupa un nr aleatoriu de porniri din buton, pur si simplu nu mai porneste. Se aude doar releul cum cupleaza, invarte foarte foarte putin (un sfert de tura) dupa care moare total. Se stinge bordul si se reseteaza kilometrajul secundar, pompa din rezervor isi face din nou chiclul, cu tot cu FI si senzorul de cheie. La urmatoarele incercari nu mai invarte deloc. Doar "suge" curentul si se reseteaza toate din nou. Reusesc sa o pornesc doar impinsa. Dupa ce pornesc impins, merge la automat un nr aleatoriu de porniri, dupa care apare problema din nou. A plouat cam mult zilele astea si ma gandesc ca am apa pe undeva pe unde nu ar trebui. Sau un contact imperfect ? Editat Iulie 18, 2016 de Radu H. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 (editat) Verifica bornele bateriei si masa pe motor(urmareste firul de -), din ce descrii tu pare ar fi contact imperfect. Editat Iulie 18, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 (editat) Bornele sunt ok, le-am verificat (stranse si curate). Masa imi e greu sa o urmaresc pentru ca nu pot da jos carenele decat acasa. Totusi daca ar fi de la masa, nu ar trebui sa faga figuri si in mers ? Gen sa taie injectia sau sa se opreasca, sa palpaie farurile ... ? Editat Iulie 18, 2016 de Radu H. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Bornele sunt ok, le-am verificat (stranse si curate). Masa imi e greu sa o urmaresc pentru ca nu pot da jos carenele decat acasa. Totusi daca ar fi de la masa, nu ar trebui sa faga figuri si in mers ? Gen sa taie injectia sau sa se opreasca, sa palpaie farurile ... ? Da si nu neaparat ... daca e slabita si nu face contact calumea e posibil sa iti faca faze doar cand trece un curent de amperaj mai mare. Nu ar strica sa verifici si mufa de la releul de pornire si siguranta de 30 de amperi, scoate-le pe amundoua si vezi daca ai contacti oxidati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 (editat) Salutare , Nu stiu din ce motiv sau cauza .. am observat ca atunci cand trag/apas maneta de ambreaj se aprinde becul verde (N) .Pana acum , el se aprindea doar atunci cand cutia de viteze era in pozitia respectiva N . Acum se aprinde la fiecare apasare pe maneta de ambreaj ?! Este foarte deranjant ca in timp ce schimbi vitezele .. iti palpaie dracia aia in bord si dar problema principala este ca la parcare/semafor/etc .. trebuie sa ghicesc daca este in N sau nu este , inainde sa dau drumul la ambreaj . Unde este buba si ce pot face sa fie ca inainte ? ps: vfr 750 din 1997 Multumesc, Bogdan Si la mine se aprinde doar cand trec din viteza 1 in 2 (sau invers) pentru ca trece prin pozitia N, ceea ce este normal. Editat Iulie 19, 2016 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Ai probleme? frustrari? nu trebuie sa raspunzi, sunt intrebari retorice. In comparatie cu postul tau foarte util, eu am incercat sa-l ajut pe om, sa-i dau o idee cu ce sa inceapa testele, tinand cont ca nu-i ceva ce sa se poata rezolva remote. Nu inteleg cu ce te-a deranjat, e un forum public. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Da si nu neaparat ... daca e slabita si nu face contact calumea e posibil sa iti faca faze doar cand trece un curent de amperaj mai mare. Nu ar strica sa verifici si mufa de la releul de pornire si siguranta de 30 de amperi, scoate-le pe amundoua si vezi daca ai contacti oxidati. Problema a disparut odata cu revenirea caldurii. Tind sa cred totusi ca a fost apa pe undeva pe unde nu ii convine si acum s-a uscat locul. In orice caz, am ajuns acasa, o sa verific prima data cablul de la masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 tocmai am venit si eu din tura si am observat ca im cam sare intre viteze (in special intre a 4 a si a5 a) stie cineva ce ii pot face caci este frustrant sa dau sa fac frana de motor si sa ma trezesc cu ea pe liber.... vfr 46 rc 98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 (editat) Sare din 5 in 4 sau invers? Probabil o furca stramba/uzata plus alte uzuri pe la pinioane, pana nu desfaci nu poti vedea. Furcile le poti schimba doar dand baia de ulei plus capacul de la ambreiaj jos, pinioanele ... alta mancare de peste , trebuie desfacut motorul. Poti inspecta pinioanele prin baie. Editat Iulie 22, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.