XmmD Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Salutare , Nu stiu din ce motiv sau cauza .. am observat ca atunci cand trag/apas maneta de ambreaj se aprinde becul verde (N) .Pana acum , el se aprindea doar atunci cand cutia de viteze era in pozitia respectiva N . Acum se aprinde la fiecare apasare pe maneta de ambreaj ?! Este foarte deranjant ca in timp ce schimbi vitezele .. iti palpaie dracia aia in bord si dar problema principala este ca la parcare/semafor/etc .. trebuie sa ghicesc daca este in N sau nu este , inainde sa dau drumul la ambreaj . Unde este buba si ce pot face sa fie ca inainte ? ps: vfr 750 din 1997 Multumesc, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Salutare , Nu stiu din ce motiv sau cauza .. am observat ca atunci cand trag/apas maneta de ambreaj se aprinde becul verde (N) .Pana acum , el se aprindea doar atunci cand cutia de viteze era in pozitia respectiva N . Acum se aprinde la fiecare apasare pe maneta de ambreaj ?! Este foarte deranjant ca in timp ce schimbi vitezele .. iti palpaie dracia aia in bord si dar problema principala este ca la parcare/semafor/etc .. trebuie sa ghicesc daca este in N sau nu este , inainde sa dau drumul la ambreaj . Unde este buba si ce pot face sa fie ca inainte ? ps: vfr 750 din 1997 Multumesc, Bogdan Ceva senzor sau contact zic eu. Ai verificat mufele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XmmD Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Salut , Am desfacut cablu care intra in maneta de la ambreaj , defapt este un cablu cu 2 papucei ,, scos si curatat . Am desfacut si mufa din imagine, suflat , curatat , uscat . Mai mult nu am facut . ps: Fara cablu bagat in mufa de mai jos ... se comporta OK , cum era inainte . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Nu m-am lovit de problema asta pana acum, deci nu stiu sa-ti spun ceva concret. Vezi daca nu mai exista inca una bucata mufa, n-am acces la manual acum sa iti zic ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Nici eu nu stiu cum sa iti rezolvi problema dar comentez oricum ca sa populam forumul asta de pomana si ca sa facem postari! PS Am manualul de service..nu cel de mentenanta! Daca il vrei lasa-mi un pm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Nici eu nu stiu cum sa iti rezolvi problema dar comentez oricum ca sa populam forumul asta de pomana si ca sa facem postari! PS Am manualul de service..nu cel de mentenanta! Daca il vrei lasa-mi un pm! Ai probleme? frustrari? nu trebuie sa raspunzi, sunt intrebari retorice. In comparatie cu postul tau foarte util, eu am incercat sa-l ajut pe om, sa-i dau o idee cu ce sa inceapa testele, tinand cont ca nu-i ceva ce sa se poata rezolva remote. Nu inteleg cu ce te-a deranjat, e un forum public. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 'Ti-ar fi rusine bai Mark ... » Post actualizat in 14 Jul 2016 11:03 Nici eu nu stiu cum sa iti rezolvi problema dar comentez oricum ca sa populam forumul asta de pomana si ca sa facem postari! PS Am manualul de service..nu cel de mentenanta! Daca il vrei lasa-mi un pm! Manualul de service se gaseste pe toate drumurile deci ... char ca degeaba ai postat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 (editat) Salut. Sunt pe drumuri de cateva zile si astazi mi-a facut figuri cam nasoale. Dupa un nr aleatoriu de porniri din buton, pur si simplu nu mai porneste. Se aude doar releul cum cupleaza, invarte foarte foarte putin (un sfert de tura) dupa care moare total. Se stinge bordul si se reseteaza kilometrajul secundar, pompa din rezervor isi face din nou chiclul, cu tot cu FI si senzorul de cheie. La urmatoarele incercari nu mai invarte deloc. Doar "suge" curentul si se reseteaza toate din nou. Reusesc sa o pornesc doar impinsa. Dupa ce pornesc impins, merge la automat un nr aleatoriu de porniri, dupa care apare problema din nou. A plouat cam mult zilele astea si ma gandesc ca am apa pe undeva pe unde nu ar trebui. Sau un contact imperfect ? Editat Iulie 18, 2016 de Radu H. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 (editat) Verifica bornele bateriei si masa pe motor(urmareste firul de -), din ce descrii tu pare ar fi contact imperfect. Editat Iulie 18, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 (editat) Bornele sunt ok, le-am verificat (stranse si curate). Masa imi e greu sa o urmaresc pentru ca nu pot da jos carenele decat acasa. Totusi daca ar fi de la masa, nu ar trebui sa faga figuri si in mers ? Gen sa taie injectia sau sa se opreasca, sa palpaie farurile ... ? Editat Iulie 18, 2016 de Radu H. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Bornele sunt ok, le-am verificat (stranse si curate). Masa imi e greu sa o urmaresc pentru ca nu pot da jos carenele decat acasa. Totusi daca ar fi de la masa, nu ar trebui sa faga figuri si in mers ? Gen sa taie injectia sau sa se opreasca, sa palpaie farurile ... ? Da si nu neaparat ... daca e slabita si nu face contact calumea e posibil sa iti faca faze doar cand trece un curent de amperaj mai mare. Nu ar strica sa verifici si mufa de la releul de pornire si siguranta de 30 de amperi, scoate-le pe amundoua si vezi daca ai contacti oxidati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 (editat) Salutare , Nu stiu din ce motiv sau cauza .. am observat ca atunci cand trag/apas maneta de ambreaj se aprinde becul verde (N) .Pana acum , el se aprindea doar atunci cand cutia de viteze era in pozitia respectiva N . Acum se aprinde la fiecare apasare pe maneta de ambreaj ?! Este foarte deranjant ca in timp ce schimbi vitezele .. iti palpaie dracia aia in bord si dar problema principala este ca la parcare/semafor/etc .. trebuie sa ghicesc daca este in N sau nu este , inainde sa dau drumul la ambreaj . Unde este buba si ce pot face sa fie ca inainte ? ps: vfr 750 din 1997 Multumesc, Bogdan Si la mine se aprinde doar cand trec din viteza 1 in 2 (sau invers) pentru ca trece prin pozitia N, ceea ce este normal. Editat Iulie 19, 2016 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Ai probleme? frustrari? nu trebuie sa raspunzi, sunt intrebari retorice. In comparatie cu postul tau foarte util, eu am incercat sa-l ajut pe om, sa-i dau o idee cu ce sa inceapa testele, tinand cont ca nu-i ceva ce sa se poata rezolva remote. Nu inteleg cu ce te-a deranjat, e un forum public. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Da si nu neaparat ... daca e slabita si nu face contact calumea e posibil sa iti faca faze doar cand trece un curent de amperaj mai mare. Nu ar strica sa verifici si mufa de la releul de pornire si siguranta de 30 de amperi, scoate-le pe amundoua si vezi daca ai contacti oxidati. Problema a disparut odata cu revenirea caldurii. Tind sa cred totusi ca a fost apa pe undeva pe unde nu ii convine si acum s-a uscat locul. In orice caz, am ajuns acasa, o sa verific prima data cablul de la masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 tocmai am venit si eu din tura si am observat ca im cam sare intre viteze (in special intre a 4 a si a5 a) stie cineva ce ii pot face caci este frustrant sa dau sa fac frana de motor si sa ma trezesc cu ea pe liber.... vfr 46 rc 98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 (editat) Sare din 5 in 4 sau invers? Probabil o furca stramba/uzata plus alte uzuri pe la pinioane, pana nu desfaci nu poti vedea. Furcile le poti schimba doar dand baia de ulei plus capacul de la ambreiaj jos, pinioanele ... alta mancare de peste , trebuie desfacut motorul. Poti inspecta pinioanele prin baie. Editat Iulie 22, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 din 5 in 4 sare ... aici nu se vede cum sare,dar asa sa va bucurati ochiul » Post actualizat in 24 Jul 2016 10:51si am mai observat ceva straniu : nu pot alimenta mai mult de 16 l (normal alimentam 21) si cand deschid capacul rezervorului are vid asa de puternic inauntru ca tabla lui sta indoita. adica este clar ca nu se produce alimentarea cu aer ,dar pe unde o fi supapa aia de face chestia asta....aveti idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 salutare colegii. ce antigel bag la caprioara si ce cantitate? vfr 800 2003. am inteles ca merge bine motul 10w40 la ea. pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 din 5 in 4 sare ... aici nu se vede cum sare,dar asa sa va bucurati ochiul » Post actualizat in 24 Jul 2016 10:51 si am mai observat ceva straniu : nu pot alimenta mai mult de 16 l (normal alimentam 21) si cand deschid capacul rezervorului are vid asa de puternic inauntru ca tabla lui sta indoita. adica este clar ca nu se produce alimentarea cu aer ,dar pe unde o fi supapa aia de face chestia asta....aveti idee? ma mai gandesc si sa inlocuiesc filtrul de benzina ,ca nu l am schimbat niciodata in cei 30 mii km insa nu stiu unde este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 din 5 in 4 sare ... aici nu se vede cum sare,dar asa sa va bucurati ochiul » Post actualizat in 24 Jul 2016 10:51 si am mai observat ceva straniu : nu pot alimenta mai mult de 16 l (normal alimentam 21) si cand deschid capacul rezervorului are vid asa de puternic inauntru ca tabla lui sta indoita. adica este clar ca nu se produce alimentarea cu aer ,dar pe unde o fi supapa aia de face chestia asta....aveti idee? ma mai gandesc si sa inlocuiesc filtrul de benzina ,ca nu l am schimbat niciodata in cei 30 mii km insa nu stiu unde este. In rezervor, pe pompa de benzina e filtrul. Supapa de aerisire se afla in busonul de benzina, daca il desfaci ai sa dai de ea. Desfa busonul de pe rezervor si pe o masa libera desfa bucati busonul in sine. Cat despre cantitatea de benzina care intra, daca ai mers la drum lung e f posibil sa iti fi consumat mai putin, astfel incat la acelasi nr de km facuti sa iti intre, logic, mai putina benzina in rezervor. Cat de curand o sa revina un VFR-ist inapoi intre noi » Post actualizat in 24 Jul 2016 21:19 salutare colegii. ce antigel bag la caprioara si ce cantitate? vfr 800 2003. am inteles ca merge bine motul 10w40 la ea. pareri? Pentru motoare cu blocul motor de aluminiu(Nitrite free / Amine free / Phosphate free / Borate free / Silicate free), nu mai stiu ce G ... e roz, iti trebuiesc aproape 3 litri la schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Incearca Mobile 1 solutia albastra pe baza de acid organic OAT (http://www.mobil.co.uk/UK-English-LCW/carengineoils_car-care-products_mobil-antifreeze-advanced.aspx) gasesti si la noi...eu am luat din Carfour cu 40 de lei bidonul parca! OAt are intervale de schimb mai bune! Eu inainte de schimb vedeam cam 115 grade in oras..Acum nu sare de 105! Recomand si o spalare inainte...Daca ai ceva ce nu este compatibil cu OAT in motor s-ar putea sa faca o mazga gelatinoasa daca se combina! dar cum ziceam se rezolva cu o spalare si cateva clatiri! info gasesti pe youtube si alte forumuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 (editat) am rezolvat azi. am bagat hepu. acuma vad eu. am vz ca la 105 se opreste si la mine. am schimbat si lichidu de frina si ambreiaj , verificat etrieri si placute, maine uleiu si filtru de aer care era varza. reglat suspensie uns lant. m-ar interesa ceva tobe mai zgomotoase daca stie cineva la un pret ok. Editat Iulie 25, 2016 de Florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 In rezervor, pe pompa de benzina e filtrul. Supapa de aerisire se afla in busonul de benzina, daca il desfaci ai sa dai de ea. Desfa busonul de pe rezervor si pe o masa libera desfa bucati busonul in sine. Cat despre cantitatea de benzina care intra, daca ai mers la drum lung e f posibil sa iti fi consumat mai putin, astfel incat la acelasi nr de km facuti sa iti intre, logic, mai putina benzina in rezervor. Am inteles ,o sa desfac busonul sa vad unde este supapa aia.Banuiesc ca trebuiesc scoase suruburile alea hexagonale din jurul capacului... dar daca tot umblu la rezervor as vrea sa schimb si filtrul de benzina. am tot cautat pe net si nu gasesc filtru pt honda vfr.aveti idee cine comercializeaza asa ceva sau se poate folosi orice filtru? cat despre consum,nu mi a consumat mai putin ca am mers constant cu 170 cu pasager si bagaj pe autostrada pana am ramas brusc fara benzina de a trebuit sa vina aia de la tractari sa ma ia si sa ma duca la primul peco,unde am constatat ca au intrat doar 16 litri,deci teoretic mai aveam 5 litri in el..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 In rezervor, pe pompa de benzina e filtrul. Supapa de aerisire se afla in busonul de benzina, daca il desfaci ai sa dai de ea. Desfa busonul de pe rezervor si pe o masa libera desfa bucati busonul in sine. Cat despre cantitatea de benzina care intra, daca ai mers la drum lung e f posibil sa iti fi consumat mai putin, astfel incat la acelasi nr de km facuti sa iti intre, logic, mai putina benzina in rezervor. Am inteles ,o sa desfac busonul sa vad unde este supapa aia.Banuiesc ca trebuiesc scoase suruburile alea hexagonale din jurul capacului... dar daca tot umblu la rezervor as vrea sa schimb si filtrul de benzina. am tot cautat pe net si nu gasesc filtru pt honda vfr.aveti idee cine comercializeaza asa ceva sau se poate folosi orice filtru? cat despre consum,nu mi a consumat mai putin ca am mers constant cu 170 cu pasager si bagaj pe autostrada pana am ramas brusc fara benzina de a trebuit sa vina aia de la tractari sa ma ia si sa ma duca la primul peco,unde am constatat ca au intrat doar 16 litri,deci teoretic mai aveam 5 litri in el..... Trebuiesc desfacute 3 din cele 5 suruburi cu cap imbus. 1 in fata la ora 12 cum stai pe motor calare si 2 jos la 4-5 si 7-8, le desfaci apoi cu cheia deschizi busonul, ar trebui sa iasa cu tot cu rama. Busonul daca tin bine minte are 2 suruburi cap stea care tin un capac metalic, sub capacul ala ai valva. E posibil sa ai o garnitura acolo deci ar fi bine sa ai la indemana niste hartie de garnituri. Ai grija cand desfaci e posibil sa sara arcurile si urechile care blocheaza busonul pe rezervor. Filtrul nu gasesti pentru ca vine doar OEM, e un filtru metalic pentru presiune. Nu stiu ce sa zic legat de povestea cu cantitatea de benzina, martorul de rezerva era aprins? Mai era benzina in rezervor? Pompele de benzina pe duca incep sa faca figuri cand scade nivelul benzinei in rezervor, nu mai ridica la presiunea necesara si motorul incepe sa faca figuri, da in nas, nu trage, etc, dar nu moare din senin decat la final cand pica de tot. » Post actualizat in 25 Jul 2016 19:19 Acum m-am uitat de filtru, astia is nebuni ... asta e codul 16900MBG003 dar costa cam 50-60 de euro. Pentru un filtru de benzina sub presiune mi se pare penibil de scump. Daca ai ocazia sa desfaci sa vezi ce diametru au furtunele acolo poti cumpara orice filtru metalic din comert, numai sa vina pe furtune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 (editat) am rezolvat azi. am bagat hepu. acuma vad eu. am vz ca la 105 se opreste si la mine. am schimbat si lichidu de frina si ambreiaj , verificat etrieri si placute, maine uleiu si filtru de aer care era varza. reglat suspensie uns lant. m-ar interesa ceva tobe mai zgomotoase daca stie cineva la un pret ok. Tobe nu prea ai sanse sa gasesti ieftin decat second hand! Eu personal ti-as recomanda sa vanezi ceva pe ebay.co.uk, ebay.de si ebay.it Altfel gasesti nou si la pret bun de la dan-moto.com. Eu am avut pe fazer...se aud bestial dar calitatea constructiei nu se apropie de ceva consacrat, insa si pretul este de 5 ori mai mic! Atentie...nu au special pentru vtec...dar merg adaptate de la VTR! Eu nu as merge pe varianta asta dar este o posibilitate! In orice varianta daca nu cumperi si portiunea dintre tobe si catalizator o sa ai de taiat si sudat! Eu am two brothers si a trebuit taiat si sudata o flansa, defapt doua...si chiar si asa cele doua tobe au costat 600e! Ultima varianta...buget...ar fi sa scoti sitele din tobele actuale.. Editat Iulie 26, 2016 de Bogus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.