Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Salut.Eu  am ridicato pe ultima spira a arcului ceea ce iti recomand si tie .Am observat  in timp 3 avantaje

1 garda la sol mai ridicata 

2 suspensie tare ceea ce iti asigura o buna stabilitate fiind mai rigida mai sport,mai responsiva in a simti drumul,

3 regland o pe ultima spira nu ti mai bati capul sa ridici arcul de fiecare data cand pui 2 persoane si bagaj

Dar scotand o si pe forestier am cautat solutii pt a o inalta si mai mult asa ca am facut o din telescoapele fata coborandu  le la maxim ( cu capetele ingropate ),iar pe spate am pus in capatul telescopului o flansa asa ca am pututo inalta  2 cm pe fata si 2cm  pe spate  .

Editat de zis_ungureanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

    Va salut dragi colegi de drum, 

Tin sa va anunt ca am citit din 337 pagini cam jumatate dar nu prea am gasit ce anume ma interesa pe mine. Am avut pana anul trecut o honda hornet de 600 din 2006 dar am fost nevoit sa o dau, a fost singura mea motocicleta. Acum as dori sa achizitionez o motocicleta si anume Vfr 800 dupa 2002 cu sau fara ABS in functie de ce gasesc pe piata, in limita bugetului de care dispun, dar din pacate nu am nici o cunostinta care sa aiba acest model sa imi raspunda la anumite intrebari si de aceea apelez la bunavointa dumneavoastra.

Eu am inaltimea de 1.74-1.75 cam asa si in jur de 72-74 kg si merg in proportie de 60% oras (Iasi ) si 40 % externt (ture in weekend).

Intrebarile mele ar fi urmatoarele

1. cat de manevrabila este la viteze mici sau pe loc (tinand cont de inaltimea mea )

2. intre masini cat de greu este sa te strecori ?

3. pentru ce as avea eu nevoie crede-ti ca ar fi mai potrivit un hornet dupa 2008 ?

 nu intentionez sa fac drumuri de peste 5-600km pe ea 

V-a multumesc anticipat pentru raspunsuri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este usor de manevrat, nu e asta o problema. Dar este o motocicleta de touring, de facut km, nu ai consum bun in oras, "o omori". Eu am vandut nakedul si am luat vfr tocmai pt ca nu puteam sa fac drumuri mai lungi sustinute. Probabil Hornetul este o optiune mai buna.

Acum 15 ore, BOM a spus:

    Va salut dragi colegi de drum, 

Tin sa va anunt ca am citit din 337 pagini cam jumatate dar nu prea am gasit ce anume ma interesa pe mine. Am avut pana anul trecut o honda hornet de 600 din 2006 dar am fost nevoit sa o dau, a fost singura mea motocicleta. Acum as dori sa achizitionez o motocicleta si anume Vfr 800 dupa 2002 cu sau fara ABS in functie de ce gasesc pe piata, in limita bugetului de care dispun, dar din pacate nu am nici o cunostinta care sa aiba acest model sa imi raspunda la anumite intrebari si de aceea apelez la bunavointa dumneavoastra.

Eu am inaltimea de 1.74-1.75 cam asa si in jur de 72-74 kg si merg in proportie de 60% oras (Iasi ) si 40 % externt (ture in weekend).

Intrebarile mele ar fi urmatoarele

1. cat de manevrabila este la viteze mici sau pe loc (tinand cont de inaltimea mea )

2. intre masini cat de greu este sa te strecori ?

3. pentru ce as avea eu nevoie crede-ti ca ar fi mai potrivit un hornet dupa 2008 ?

 nu intentionez sa fac drumuri de peste 5-600km pe ea 

V-a multumesc anticipat pentru raspunsuri. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VTech de buget e cel mai urat mod in care poti sa devii posesor de VFR. Un 750 sau un 800 per 2001 de buget gasesti usurel si cu bube putine.

 

VTech e net superior la capitolul aspect, ciclistica dar are bube mari la capitolul electrica & mecanica(distributia).

 

Modelele 2002-2003 sunt ruleta rusa cu 5 gloante si o camera libera...

 

Cumperi una deja revizuita si cu service-ul la zi, atunci sunt sanse mari sa te bucuri der ea timp indelungat fara bube. Asta costa insa iar majoritatea nu sunt accesibile "la buget" deoarece prop stiu ce vand si nu se grabesc.

 

Atentie la samsarii care-ti aduc mobra de afara :) Majoritatea motocicletelor ajunse acasa la pret promo sunt vandute aici (Germania) ca defecte,pentru Export.

 

In incheiere, un Naked poate sa-ti bucure bugetul si inima mai tare decat un VFR, in oras plus drumuri medii pe national. 

 

Ca alternativa de buget, recomand un TDM 900 :)

 

 

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, 

Cred ca am o problema electrică. În momentul în care pornesc motorul se stinge faza scurta pentru câteva minute, pana se încălzește motorul. De asemenea nu merge nici faza lungă. Ulterior se aprinde faza scurta singura și totul funcționează foarte bine. Încărcarea este bună, de asemena și bateria este verificată. 

Mă poate ajuta cineva cu un sfat?

Mulțumesc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai  "-" cum trebuie in mufa de sub carena din stanga, firul verde daca tin minte, gasesti tutoriale pe youtube

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, V-FOUR a spus:

Nu ai  "-" cum trebuie in mufa de sub carena din stanga, firul verde daca tin minte, gasesti tutoriale pe youtube

O sa verific.

Am gasit, intampator pentru ca am schimbat filtrul de aer, cablul de la rezervor, cel care nu lasa rezervorul sa se dea peste cap, care cica are rol si de "masa" desfacut, cel mai probabil lasat desfacut de un mare "service" Honda din Bucuresti.

Asta o fi?

intre timp am facut vreo 300 km intr-o zi si nu au mai fost problem, am pus si cablul de la rezervor la loc.

Verific in weekend.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul de la cablu de rezervor nu are rol de masa, dar se afla chiar langa mufa cu probleme si poti sa tragi un fir de la surub la firul de "-"  din mufa 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, V-FOUR a spus:

Surubul de la cablu de rezervor nu are rol de masa, dar se afla chiar langa mufa cu probleme si poti sa tragi un fir de la surub la firul de "-"  din mufa 

Sigur este cel verde?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai tin minte exact, dar poti folosi un aparat de măsură ca sa afli si cauta pe youtube, sigur gasesti ceva, e problemă clasica pe V-tec

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dragi colegi cu VFR generatia a 6-a, va rog daca poate pune careva niste poze macro cu farurile si carena fata. Ma intereseaza cum se aseaza farurile in carena; ele vin fix exact la nivelul carenei sau ies putin afara? Intreb pentru ca Eu am fost nevoit sa le schimb la VFR-ul meu si momentan ma documentez despre montarea lor. Carena este intreaga, nelovita, necarpita si farurile la fel (farurile sunt de UK din pacate, dar prinderile sunt la fel cu cele de EU). Cu toate astea, farurile tind sa iasa putin afara si nu stiu daca este normal sau nu. Conform manualului de service si a diagramelor cu piesele si codurile lor, fiecare far are 2 suruburi de prindere: unul 5x20 si unul 5x25. La mijloc este un al 3-lea surub care tine ambele faruri si are si un fel de saiba cu gat. Am piesele astea, dar farurile stau cum stau. Asa e si la voi?

 

 

Photo_20200527-132058_2107.jpg

Photo_20200527-132113_2108.jpg

Photo_20200527-132124_2109.jpg

Photo_20200527-132131_2110.jpg

Photo_20200527-132141_2111.jpg

Photo_20200527-132157_2112.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, de curand am devenit proprietarul unei superbe Honda vfr800 din 2003 si  as dori sa ii pun ceva crashpads dar fara a modifica carenele. Are cineva idee de unde pot achizitiona asa ceva. Am rasfoit internetul si nu i-am dat inca de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.

Vreo sansa sa gasesc la cineva un suport de prindere + placa + top case pentru VFR800 98-01 ?

Ideal ar fi set complet cu prinderi + side-uri, dar stiu ca e aproape imposibil ... :(

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vrei tu te va costa  minim 2000 de lei sidecase,topcase si suportii lor.

Poti cumpara orice suport si l prinde de sasiul mobrei cu suruburi.Eu asa mi am facut ,dar repet desi am luat cele mai ieftine case uri de la Motodetail (500 lei bucata ) cu suportul inca 500 lei am ajuns la 2000 de lei care pt multi de pe aici pare o suma mare ,caci le am avut eu intr un timp la vanzare la 1500 si am vazut cat de saraci sunt vfr istii...

Deci nu este imposibil dar costa ...

Editat de zis_ungureanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Mihai Olteanu a spus:

Cine se baga sambata la un transfagarasan? Plecare dimineata pe curtea de arges, intoarcere seara pe valea oltului

Sambata?

Mai bine martea.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...