Metal Heart Postat Martie 26, 2020 Share Postat Martie 26, 2020 Din ce stiu eu, GT-urile sunt pt moto mai grele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Aprilie 15, 2020 Share Postat Aprilie 15, 2020 Salut, Voi cum reglati suspensiile? In functie de greutatea riderului si a incarcarii? La cat tineti suspensia spate din cele 35 de clicuri Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 26, 2020 Share Postat Aprilie 26, 2020 (editat) Salut.Eu am ridicato pe ultima spira a arcului ceea ce iti recomand si tie .Am observat in timp 3 avantaje : 1 garda la sol mai ridicata 2 suspensie tare ceea ce iti asigura o buna stabilitate fiind mai rigida mai sport,mai responsiva in a simti drumul, 3 regland o pe ultima spira nu ti mai bati capul sa ridici arcul de fiecare data cand pui 2 persoane si bagaj Dar scotand o si pe forestier am cautat solutii pt a o inalta si mai mult asa ca am facut o din telescoapele fata coborandu le la maxim ( cu capetele ingropate ),iar pe spate am pus in capatul telescopului o flansa asa ca am pututo inalta 2 cm pe fata si 2cm pe spate . Editat Aprilie 26, 2020 de zis_ungureanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOM Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 Va salut dragi colegi de drum, Tin sa va anunt ca am citit din 337 pagini cam jumatate dar nu prea am gasit ce anume ma interesa pe mine. Am avut pana anul trecut o honda hornet de 600 din 2006 dar am fost nevoit sa o dau, a fost singura mea motocicleta. Acum as dori sa achizitionez o motocicleta si anume Vfr 800 dupa 2002 cu sau fara ABS in functie de ce gasesc pe piata, in limita bugetului de care dispun, dar din pacate nu am nici o cunostinta care sa aiba acest model sa imi raspunda la anumite intrebari si de aceea apelez la bunavointa dumneavoastra. Eu am inaltimea de 1.74-1.75 cam asa si in jur de 72-74 kg si merg in proportie de 60% oras (Iasi ) si 40 % externt (ture in weekend). Intrebarile mele ar fi urmatoarele : 1. cat de manevrabila este la viteze mici sau pe loc (tinand cont de inaltimea mea ) 2. intre masini cat de greu este sa te strecori ? 3. pentru ce as avea eu nevoie crede-ti ca ar fi mai potrivit un hornet dupa 2008 ? nu intentionez sa fac drumuri de peste 5-600km pe ea V-a multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 Vfr are radiatorul pozitionat a. î. te cam rupe aerul cald care iese din el la mersul în oraș. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Olteanu Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 Este usor de manevrat, nu e asta o problema. Dar este o motocicleta de touring, de facut km, nu ai consum bun in oras, "o omori". Eu am vandut nakedul si am luat vfr tocmai pt ca nu puteam sa fac drumuri mai lungi sustinute. Probabil Hornetul este o optiune mai buna. Acum 15 ore, BOM a spus: Va salut dragi colegi de drum, Tin sa va anunt ca am citit din 337 pagini cam jumatate dar nu prea am gasit ce anume ma interesa pe mine. Am avut pana anul trecut o honda hornet de 600 din 2006 dar am fost nevoit sa o dau, a fost singura mea motocicleta. Acum as dori sa achizitionez o motocicleta si anume Vfr 800 dupa 2002 cu sau fara ABS in functie de ce gasesc pe piata, in limita bugetului de care dispun, dar din pacate nu am nici o cunostinta care sa aiba acest model sa imi raspunda la anumite intrebari si de aceea apelez la bunavointa dumneavoastra. Eu am inaltimea de 1.74-1.75 cam asa si in jur de 72-74 kg si merg in proportie de 60% oras (Iasi ) si 40 % externt (ture in weekend). Intrebarile mele ar fi urmatoarele : 1. cat de manevrabila este la viteze mici sau pe loc (tinand cont de inaltimea mea ) 2. intre masini cat de greu este sa te strecori ? 3. pentru ce as avea eu nevoie crede-ti ca ar fi mai potrivit un hornet dupa 2008 ? nu intentionez sa fac drumuri de peste 5-600km pe ea V-a multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 (editat) VTech de buget e cel mai urat mod in care poti sa devii posesor de VFR. Un 750 sau un 800 per 2001 de buget gasesti usurel si cu bube putine. VTech e net superior la capitolul aspect, ciclistica dar are bube mari la capitolul electrica & mecanica(distributia). Modelele 2002-2003 sunt ruleta rusa cu 5 gloante si o camera libera... Cumperi una deja revizuita si cu service-ul la zi, atunci sunt sanse mari sa te bucuri der ea timp indelungat fara bube. Asta costa insa iar majoritatea nu sunt accesibile "la buget" deoarece prop stiu ce vand si nu se grabesc. Atentie la samsarii care-ti aduc mobra de afara Majoritatea motocicletelor ajunse acasa la pret promo sunt vandute aici (Germania) ca defecte,pentru Export. In incheiere, un Naked poate sa-ti bucure bugetul si inima mai tare decat un VFR, in oras plus drumuri medii pe national. Ca alternativa de buget, recomand un TDM 900 Editat Mai 4, 2020 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 7, 2020 Share Postat Mai 7, 2020 Salut, Cred ca am o problema electrică. În momentul în care pornesc motorul se stinge faza scurta pentru câteva minute, pana se încălzește motorul. De asemenea nu merge nici faza lungă. Ulterior se aprinde faza scurta singura și totul funcționează foarte bine. Încărcarea este bună, de asemena și bateria este verificată. Mă poate ajuta cineva cu un sfat? Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Mai 13, 2020 Share Postat Mai 13, 2020 Nu ai "-" cum trebuie in mufa de sub carena din stanga, firul verde daca tin minte, gasesti tutoriale pe youtube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 14, 2020 Share Postat Mai 14, 2020 Acum 13 ore, V-FOUR a spus: Nu ai "-" cum trebuie in mufa de sub carena din stanga, firul verde daca tin minte, gasesti tutoriale pe youtube O sa verific. Am gasit, intampator pentru ca am schimbat filtrul de aer, cablul de la rezervor, cel care nu lasa rezervorul sa se dea peste cap, care cica are rol si de "masa" desfacut, cel mai probabil lasat desfacut de un mare "service" Honda din Bucuresti. Asta o fi? intre timp am facut vreo 300 km intr-o zi si nu au mai fost problem, am pus si cablul de la rezervor la loc. Verific in weekend. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Mai 14, 2020 Share Postat Mai 14, 2020 Surubul de la cablu de rezervor nu are rol de masa, dar se afla chiar langa mufa cu probleme si poti sa tragi un fir de la surub la firul de "-" din mufa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 14, 2020 Share Postat Mai 14, 2020 1 oră în urmă, V-FOUR a spus: Surubul de la cablu de rezervor nu are rol de masa, dar se afla chiar langa mufa cu probleme si poti sa tragi un fir de la surub la firul de "-" din mufa Sigur este cel verde? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Mai 15, 2020 Share Postat Mai 15, 2020 Nu mai tin minte exact, dar poti folosi un aparat de măsură ca sa afli si cauta pe youtube, sigur gasesti ceva, e problemă clasica pe V-tec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Mai 27, 2020 Share Postat Mai 27, 2020 Dragi colegi cu VFR generatia a 6-a, va rog daca poate pune careva niste poze macro cu farurile si carena fata. Ma intereseaza cum se aseaza farurile in carena; ele vin fix exact la nivelul carenei sau ies putin afara? Intreb pentru ca Eu am fost nevoit sa le schimb la VFR-ul meu si momentan ma documentez despre montarea lor. Carena este intreaga, nelovita, necarpita si farurile la fel (farurile sunt de UK din pacate, dar prinderile sunt la fel cu cele de EU). Cu toate astea, farurile tind sa iasa putin afara si nu stiu daca este normal sau nu. Conform manualului de service si a diagramelor cu piesele si codurile lor, fiecare far are 2 suruburi de prindere: unul 5x20 si unul 5x25. La mijloc este un al 3-lea surub care tine ambele faruri si are si un fel de saiba cu gat. Am piesele astea, dar farurile stau cum stau. Asa e si la voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiux Postat Iunie 6, 2020 Share Postat Iunie 6, 2020 Salutare, de curand am devenit proprietarul unei superbe Honda vfr800 din 2003 si as dori sa ii pun ceva crashpads dar fara a modifica carenele. Are cineva idee de unde pot achizitiona asa ceva. Am rasfoit internetul si nu i-am dat inca de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Iunie 21, 2020 Share Postat Iunie 21, 2020 Din cate am vazut eu, trebuie sa dai gauri in carene ca sa montezi crashpaduri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 25, 2020 Share Postat Iunie 25, 2020 Salut. Vreo sansa sa gasesc la cineva un suport de prindere + placa + top case pentru VFR800 98-01 ? Ideal ar fi set complet cu prinderi + side-uri, dar stiu ca e aproape imposibil ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 2, 2020 Share Postat Iulie 2, 2020 (editat) Ce vrei tu te va costa minim 2000 de lei sidecase,topcase si suportii lor. Poti cumpara orice suport si l prinde de sasiul mobrei cu suruburi.Eu asa mi am facut ,dar repet desi am luat cele mai ieftine case uri de la Motodetail (500 lei bucata ) cu suportul inca 500 lei am ajuns la 2000 de lei care pt multi de pe aici pare o suma mare ,caci le am avut eu intr un timp la vanzare la 1500 si am vazut cat de saraci sunt vfr istii... Deci nu este imposibil dar costa ... Editat Iulie 2, 2020 de zis_ungureanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Olteanu Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 Cine se baga sambata la un transfagarasan? Plecare dimineata pe curtea de arges, intoarcere seara pe valea oltului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iulie 8, 2020 Share Postat Iulie 8, 2020 (editat) Acum 10 ore, Mihai Olteanu a spus: Cine se baga sambata la un transfagarasan? Plecare dimineata pe curtea de arges, intoarcere seara pe valea oltului Sambata? Mai bine martea. Editat Iulie 8, 2020 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Olteanu Postat Iulie 8, 2020 Share Postat Iulie 8, 2020 Stiu ca e aglomerat dar e greu sa ne urnim mai multi in timpul saptamanii, cu CO uri, etc. Cred ca ne descurcam sa mai crosetam din ei prin stanga ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Olteanu Postat Iulie 11, 2020 Share Postat Iulie 11, 2020 La 08.07.2020 la 9:50, Mihai Olteanu a spus: Stiu ca e aglomerat dar e greu sa ne urnim mai multi in timpul saptamanii, cu CO uri, etc. Cred ca ne descurcam sa mai crosetam din ei prin stanga ) Daca n-ati vrut, hai sa va fac pofta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iulie 13, 2020 Share Postat Iulie 13, 2020 La 11/07/2020 la 20:46, Mihai Olteanu a spus: Daca n-ati vrut, hai sa va fac pofta Nice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Olteanu Postat Iulie 15, 2020 Share Postat Iulie 15, 2020 De vanzare evacuare Delkevic pt VFR 2002 https://www.olx.ro/oferta/evacuare-vfr800-delkevic-IDdQV5w.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 24, 2020 Share Postat Iulie 24, 2020 Salutare Cineva si a facut sa cu gel ? Am inteles ca sunt unii care iti modifica saua dar cat de confortabila o fac oare ??? https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fyoutu.be%2FgYvbDDnVohc%3Ffbclid%3DIwAR0vKC0yyLqzq6bs0BLBVuGS7M2oTEI1YPy-4ii2ds_7e6fRGfqB3AMJ9DA&h=AT3aKqFWMoI6Oa48fcdoNo_Pb6Grbza8L5zSA-HR2ZsoUOgac5hNVyESPtwZx_Qu5PLL64v10j749GtUz-5ceg3I-aoJlgaCK5PS-gkG8amcWuoF-HzEzO5dd26UF_gSvaQpOA5CbLJ8KsLi52U Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.