Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

A schimbat cineva pana acu lichidul de frana la vreun VTEC? Ma intereseaza daca il schimb pe fata trebuie schimbat si cel de pe spate si cam cum se procedeaza? Eu am mai schimbat lichidul de frana la alte motociclete dar la nici una cu frana combinata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

fiind dual cbs,ma gandesc ca e ca la auto...adica lichidul este comun pt toata instalatia..adica schimbi/aerisesti tot...

 

 

PS..vineri seara...5 grade..deneu gol..94 grade..cel mai putin a coborat la 89...in oras imi porneau ventilatoarele..nu am forjat-o...maxim 7200 rpm..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lichidul nu e comun... exista ca si la franele "obisnuite" 2 pahare de lichid, 2 circuite.

Se aerieseste la fel ca la un sistem normal insa trebuie sa dai comanda intai dintr-o parte si apoi din cealalta (pedala si maneta). Asta pentru fiecare dintre cele 2 pahare din cauza cuplajului actionarii sistemului.

Poti schimba binenteles doar lichidul pe circuitul fatza, sau doar pe circuitul spate... cum doreste domnu'.

 

A schimbat cineva pana acu lichidul de frana la vreun VTEC? Ma intereseaza daca il schimb pe fata trebuie schimbat si cel de pe spate si cam cum se procedeaza? Eu am mai schimbat lichidul de frana la alte motociclete dar la nici una cu frana combinata.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe un etrier fatza,de exemplu,sunt 2 aerisitoare??...nu am mobra acasa,si chiar nu m-am uitat...ca daca e unul singur,dar etrierul respectiv primeste comenzi si de la pedala,si de la maneta...rechinule...detaliezi un pic,te rog?

 

 

PS..sa moara calu` daca am vazut al 2-lea pahar.. :D ar trebui sa fie langa pompa/repartitorul din spate??

Editat de raducu 77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 bucata pahar pe ghidon in dreapta (ca de obicei la mobre)... asta e pentru circuitul fatza

1 bucata pahar e pe partea dreapta sub plasticaraia numita coada (iar ca de obicei) ... Oricum, la schimb lichid, coada (plasticul) jos, daca nu cumva esti contorsionist.

 

pe etrieri ai 2 aerisitoare: 1 pentru circuitul primar si unul pentru circuitul secundar.

 

cand torni in paharul din fatza, aerisesti primarul pe fatza si secundarul pe spate si invers pentru cand torni in paharul spate. Din cate stiu eu secundarul functioneaza pe pistonasul din mijloc, dar oricum te prinzi repede, vezi daca actionarea pedalei sau a manetei iti impinge lichidul afara pe aerisitorul de care te ocupi la acel moment.

 

Singura chestie care nu stiu sigur e urmatoarea: la VFR dupa 2002 am inteles ca atunci cand pui frana spate trimite comanda de XX% presiune doar pe al treilea pistonas de la 1 singur etrier fatza (pentru balans mai bun and shit)... dar se vede usor... daca unul din etrierii fatza nu are 2 aerisitoare, inseamna ca nu are circuit secundar.

La FiW secundarul actioneaza pistonasul din mijloc la ambele etriere fatza (1998-2001).

 

 

 

pe un etrier fatza,de exemplu,sunt 2 aerisitoare??...nu am mobra acasa,si chiar nu m-am uitat...ca daca e unul singur,dar etrierul respectiv primeste comenzi si de la pedala,si de la maneta...rechinule...detaliezi un pic,te rog?

 

 

PS..sa moara calu` daca am vazut al 2-lea pahar.. :D ar trebui sa fie langa pompa/repartitorul din spate??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult...verific in we si la al meu (2002-2008),si revin..

..sunt mai mult curios de paharul spate..ca sub coditza sigur nu are loc..

..sigur stiu ca e intr-adevar dual cbs..adica si frana spate actioneaza fatza..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porneste de la pedala frana spate si urmareste furtunul care urca in sus.

Chiar ca la 2002+ e altfel carena din cauza tzevilor puse sub coada. Zi-ne si noua ce ai gasit de curiozitate

 

merci mult...verific in we si la al meu (2002-2008),si revin..

..sunt mai mult curios de paharul spate..ca sub coditza sigur nu are loc..

..sigur stiu ca e intr-adevar dual cbs..adica si frana spate actioneaza fatza..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva pana acu lichidul de frana la vreun VTEC? Ma intereseaza daca il schimb pe fata trebuie schimbat si cel de pe spate si cam cum se procedeaza? Eu am mai schimbat lichidul de frana la alte motociclete dar la nici una cu frana combinata.

 

cel mai simplu e sa iei la citit manualul, pe care il gasesti aici:

http://www.tanga-moteurs.ro/service/

 

 

paharelul de la frana spate este sub sa, in dreapta, exact in partea opusa a bateriei..

 

 

sistemul CBS de pe VTEC nu este identic cu cel pe 800 FI?

Editat de ses
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de o pereche de manere pentru un VFR VTEC ca l-am cumparat fara, daca aveti careva si nu aveti nevoie de ele as dori sa le cumpar.

Multumesc anticipat.........

 

ebay

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ebay

 

Sau iti spun o varianta mai buna.

Suport Topcase de la Fivestar,

Se monteaza exact in locasul manerului.

post-508-1229161906_thumb.jpg

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

A mai schimbat careva toba la Vfr din '98 , daca da ce marca este toba ?

Multumesc anticipat

Salut!

Eu am cumparat-o cu toba deja schimbata marca Boss. Hai ca incerc sa adaug si-o poza. Dc te mai intereseaza ceva, da-mi Pm.

Numai bine!

 

Salut!

Eu am cumparat-o cu toba deja schimbata marca Boss. Hai ca incerc sa adaug si-o poza. Dc te mai intereseaza ceva, da-mi Pm.

Numai bine!

post-3897-1229295990_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare : cum naiba VFR`u nu are la contact pozitia "P" i ncare lasi pozitia aprinsa si scoti cheia din contact ? sau este vreo manevra speciala ? si pacatca nu are si avarii :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare : cum naiba VFR`u nu are la contact pozitia "P" i ncare lasi pozitia aprinsa si scoti cheia din contact ? sau este vreo manevra speciala ? si pacatca nu are si avarii :smoke:

are avarii...de model 2002-2008 zic...de scos cheia si sa ai si pozitii,nu se poate,dar asta protejeaza instalatia...altfel,se risca fortarea releului cand pornesti motorul..

...la v-tec,mai ai de asemenea o pozitie in care contactul este oprit,dar merg avariile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are avarii...de model 2002-2008 zic...de scos cheia si sa ai si pozitii,nu se poate,dar asta protejeaza instalatia...altfel,se risca fortarea releului cand pornesti motorul..

...la v-tec,mai ai de asemenea o pozitie in care contactul este oprit,dar merg avariile...

 

Si cum pornesti avaria?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare : voi cand porniti pe vremea asta cu socul tras

primele 5 min iese un fum mai bogat? albicios? iar dupa x min revine la normal?

 

la mine asa se intampla, pana se incalzeste putin, si nu stiu daca e normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are avarii...de model 2002-2008 zic...de scos cheia si sa ai si pozitii,nu se poate,dar asta protejeaza instalatia...altfel,se risca fortarea releului cand pornesti motorul..

...la v-tec,mai ai de asemenea o pozitie in care contactul este oprit,dar merg avariile...

 

 

Eu am model 2002 si nu am gasit avariile. Posibil sa fie optionale.

 

PS Acu o luna iti povestisem ca nu mai pornea motorul, nu se mai auzea pompa de benzina, becul rosu (FI) licarea des si crezusem ca ar fi ori pompa arsa ori vreun senzor, pentru ca asa spunea si in manual. Intr-o buna zi m-am apucat sa mesteresc la ea si am luat-o "babeste" de la pompa de benzina, tablou de sigurante pana am ajuns sa misc de toate cablurile pe acolo in ideea ca ar fi vreo mufa sarita, si spre mirarea mea cand am incercat sa-i dau o cheie a pornit :smoke:. Acu trebuia sa verific de unde era problema ca eu am miscat de toate firele si nu mai stiam eu care mufa ar fi. Ma apuc eu cu motorul pornis sa misc iar de ele in ideea ca ajung la firul cu probleme si se va opri motorul dar nu se mai oprea. La un moment dat am zis sa ma urc pe ea si sa dau o tura poate in mers se mai zdruncina ceva si se va oprii. Cum m-am urcat pe ea s-a oprit motorul :D Am desfacut saua sa verific pe acolo daca este vreun fir si am dat peste o siguranta de 30 A de care ma uitasem mai inainte dar pe care nu o gasisem pt ca era pitita pe sub releul de pornire. Aceasta siguranta nu mai facea bine contact si incepuse sa se si topeasca. Am curatat bine pe acolo, am pus siguranta noua si acu nu mai are probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu pe unde am citit ca la VTEC au pus avariile incepand cu 2003, cand au facut sa stai tot timpul cu faza scurta si in loc de contactul de pe dreapta de unde pui pozitia sau faza acolo au pus contactul de avarii. Al meu ii din 2002 si nu are avarii........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap...butonul e la semigidonul drept...posibil sa nu fie la toate..al meu e 2008...modelul a fost usor schimbat in 2006..

 

Gomez...e o uzura normala,nu e o tragedie..dar iti recomand ca la pornirile la foarte rece,sa dai cateva chei fara sa pornesti motorul...ca sa misti un pic uleiul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu pe unde am citit ca la VTEC au pus avariile incepand cu 2003, cand au facut sa stai tot timpul cu faza scurta si in loc de contactul de pe dreapta de unde pui pozitia sau faza acolo au pus contactul de avarii. Al meu ii din 2002 si nu are avarii........

 

Nici 2003 nu are!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are nici 40.000 km... cam urat sa fie uzura..

daca e uzura, unde e uzura? ce as putea schimba?

uzura normala bre,nu auzi?

...si al meu face la fel...e condens..daca e laptos-albastrui si pute,e ulei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...