cratoi Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 nu am sa imi pun kitul, nu stiam ce sa fac ,daca se merita, cata bataie de cap ii , de aceea am zis sa intreb si eu sa vad ceva pareri...... ii incomod la viteze mici si pe drum de calitate mai proasta, e greu de manevrat si am emotii sa nu imi alunece piciorul. In legatura cu temperatura la al meu sta pe la 67 in afara orsului si in oras mi-au intrat ventilatoarele, afara erau 5-6 grade si in oras era un trafic fantastic........ eu nu cred sa am termostatul blocat pe deschis ca se incalzeste foarte repede dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 nu am sa imi pun kitul, nu stiam ce sa fac ,daca se merita, cata bataie de cap ii , de aceea am zis sa intreb si eu sa vad ceva pareri...... ii incomod la viteze mici si pe drum de calitate mai proasta, e greu de manevrat si am emotii sa nu imi alunece piciorul. In legatura cu temperatura la al meu sta pe la 67 in afara orsului si in oras mi-au intrat ventilatoarele, afara erau 5-6 grade si in oras era un trafic fantastic........ eu nu cred sa am termostatul blocat pe deschis ca se incalzeste foarte repede dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 nu am sa imi pun kitul, nu stiam ce sa fac ,daca se merita, cata bataie de cap ii , de aceea am zis sa intreb si eu sa vad ceva pareri...... ii incomod la viteze mici si pe drum de calitate mai proasta, e greu de manevrat si am emotii sa nu imi alunece piciorul. In legatura cu temperatura la al meu sta pe la 67 in afara orsului si in oras mi-au intrat ventilatoarele, afara erau 5-6 grade si in oras era un trafic fantastic........ eu nu cred sa am termostatul blocat pe deschis ca se incalzeste foarte repede dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 A schimbat cineva pana acu lichidul de frana la vreun VTEC? Ma intereseaza daca il schimb pe fata trebuie schimbat si cel de pe spate si cam cum se procedeaza? Eu am mai schimbat lichidul de frana la alte motociclete dar la nici una cu frana combinata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 fiind dual cbs,ma gandesc ca e ca la auto...adica lichidul este comun pt toata instalatia..adica schimbi/aerisesti tot... PS..vineri seara...5 grade..deneu gol..94 grade..cel mai putin a coborat la 89...in oras imi porneau ventilatoarele..nu am forjat-o...maxim 7200 rpm.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Lichidul nu e comun... exista ca si la franele "obisnuite" 2 pahare de lichid, 2 circuite. Se aerieseste la fel ca la un sistem normal insa trebuie sa dai comanda intai dintr-o parte si apoi din cealalta (pedala si maneta). Asta pentru fiecare dintre cele 2 pahare din cauza cuplajului actionarii sistemului. Poti schimba binenteles doar lichidul pe circuitul fatza, sau doar pe circuitul spate... cum doreste domnu'. A schimbat cineva pana acu lichidul de frana la vreun VTEC? Ma intereseaza daca il schimb pe fata trebuie schimbat si cel de pe spate si cam cum se procedeaza? Eu am mai schimbat lichidul de frana la alte motociclete dar la nici una cu frana combinata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 (editat) pe un etrier fatza,de exemplu,sunt 2 aerisitoare??...nu am mobra acasa,si chiar nu m-am uitat...ca daca e unul singur,dar etrierul respectiv primeste comenzi si de la pedala,si de la maneta...rechinule...detaliezi un pic,te rog? PS..sa moara calu` daca am vazut al 2-lea pahar.. ar trebui sa fie langa pompa/repartitorul din spate?? Editat Decembrie 9, 2008 de raducu 77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 1 bucata pahar pe ghidon in dreapta (ca de obicei la mobre)... asta e pentru circuitul fatza 1 bucata pahar e pe partea dreapta sub plasticaraia numita coada (iar ca de obicei) ... Oricum, la schimb lichid, coada (plasticul) jos, daca nu cumva esti contorsionist. pe etrieri ai 2 aerisitoare: 1 pentru circuitul primar si unul pentru circuitul secundar. cand torni in paharul din fatza, aerisesti primarul pe fatza si secundarul pe spate si invers pentru cand torni in paharul spate. Din cate stiu eu secundarul functioneaza pe pistonasul din mijloc, dar oricum te prinzi repede, vezi daca actionarea pedalei sau a manetei iti impinge lichidul afara pe aerisitorul de care te ocupi la acel moment. Singura chestie care nu stiu sigur e urmatoarea: la VFR dupa 2002 am inteles ca atunci cand pui frana spate trimite comanda de XX% presiune doar pe al treilea pistonas de la 1 singur etrier fatza (pentru balans mai bun and shit)... dar se vede usor... daca unul din etrierii fatza nu are 2 aerisitoare, inseamna ca nu are circuit secundar. La FiW secundarul actioneaza pistonasul din mijloc la ambele etriere fatza (1998-2001). pe un etrier fatza,de exemplu,sunt 2 aerisitoare??...nu am mobra acasa,si chiar nu m-am uitat...ca daca e unul singur,dar etrierul respectiv primeste comenzi si de la pedala,si de la maneta...rechinule...detaliezi un pic,te rog? PS..sa moara calu` daca am vazut al 2-lea pahar.. ar trebui sa fie langa pompa/repartitorul din spate?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 merci mult...verific in we si la al meu (2002-2008),si revin.. ..sunt mai mult curios de paharul spate..ca sub coditza sigur nu are loc.. ..sigur stiu ca e intr-adevar dual cbs..adica si frana spate actioneaza fatza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Porneste de la pedala frana spate si urmareste furtunul care urca in sus. Chiar ca la 2002+ e altfel carena din cauza tzevilor puse sub coada. Zi-ne si noua ce ai gasit de curiozitate merci mult...verific in we si la al meu (2002-2008),si revin....sunt mai mult curios de paharul spate..ca sub coditza sigur nu are loc.. ..sigur stiu ca e intr-adevar dual cbs..adica si frana spate actioneaza fatza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 (editat) A schimbat cineva pana acu lichidul de frana la vreun VTEC? Ma intereseaza daca il schimb pe fata trebuie schimbat si cel de pe spate si cam cum se procedeaza? Eu am mai schimbat lichidul de frana la alte motociclete dar la nici una cu frana combinata. cel mai simplu e sa iei la citit manualul, pe care il gasesti aici: http://www.tanga-moteurs.ro/service/ paharelul de la frana spate este sub sa, in dreapta, exact in partea opusa a bateriei.. sistemul CBS de pe VTEC nu este identic cu cel pe 800 FI? Editat Decembrie 11, 2008 de ses Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Am nevoie de o pereche de manere pentru un VFR VTEC ca l-am cumparat fara, daca aveti careva si nu aveti nevoie de ele as dori sa le cumpar. Multumesc anticipat......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Am nevoie de o pereche de manere pentru un VFR VTEC ca l-am cumparat fara, daca aveti careva si nu aveti nevoie de ele as dori sa le cumpar.Multumesc anticipat......... ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 manere pasager,sau mansoane ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 (editat) ebay Sau iti spun o varianta mai buna. Suport Topcase de la Fivestar, Se monteaza exact in locasul manerului. Editat Decembrie 13, 2008 de kpax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgio Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 (editat) Salutare A mai schimbat careva toba la Vfr din '98 , daca da ce marca este toba ? Multumesc anticipat Editat Decembrie 14, 2008 de georgio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 SalutareA mai schimbat careva toba la Vfr din '98 , daca da ce marca este toba ? Multumesc anticipat Salut! Eu am cumparat-o cu toba deja schimbata marca Boss. Hai ca incerc sa adaug si-o poza. Dc te mai intereseaza ceva, da-mi Pm. Numai bine! Salut!Eu am cumparat-o cu toba deja schimbata marca Boss. Hai ca incerc sa adaug si-o poza. Dc te mai intereseaza ceva, da-mi Pm. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 intrebare : cum naiba VFR`u nu are la contact pozitia "P" i ncare lasi pozitia aprinsa si scoti cheia din contact ? sau este vreo manevra speciala ? si pacatca nu are si avarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 Scuze ca nu am fost explicit,manere pasager am nevoie............. suport de Topcase am deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 intrebare : cum naiba VFR`u nu are la contact pozitia "P" i ncare lasi pozitia aprinsa si scoti cheia din contact ? sau este vreo manevra speciala ? si pacatca nu are si avarii are avarii...de model 2002-2008 zic...de scos cheia si sa ai si pozitii,nu se poate,dar asta protejeaza instalatia...altfel,se risca fortarea releului cand pornesti motorul.. ...la v-tec,mai ai de asemenea o pozitie in care contactul este oprit,dar merg avariile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 are avarii...de model 2002-2008 zic...de scos cheia si sa ai si pozitii,nu se poate,dar asta protejeaza instalatia...altfel,se risca fortarea releului cand pornesti motorul.....la v-tec,mai ai de asemenea o pozitie in care contactul este oprit,dar merg avariile... Si cum pornesti avaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 intrebare : voi cand porniti pe vremea asta cu socul tras primele 5 min iese un fum mai bogat? albicios? iar dupa x min revine la normal? la mine asa se intampla, pana se incalzeste putin, si nu stiu daca e normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 are avarii...de model 2002-2008 zic...de scos cheia si sa ai si pozitii,nu se poate,dar asta protejeaza instalatia...altfel,se risca fortarea releului cand pornesti motorul.....la v-tec,mai ai de asemenea o pozitie in care contactul este oprit,dar merg avariile... Eu am model 2002 si nu am gasit avariile. Posibil sa fie optionale. PS Acu o luna iti povestisem ca nu mai pornea motorul, nu se mai auzea pompa de benzina, becul rosu (FI) licarea des si crezusem ca ar fi ori pompa arsa ori vreun senzor, pentru ca asa spunea si in manual. Intr-o buna zi m-am apucat sa mesteresc la ea si am luat-o "babeste" de la pompa de benzina, tablou de sigurante pana am ajuns sa misc de toate cablurile pe acolo in ideea ca ar fi vreo mufa sarita, si spre mirarea mea cand am incercat sa-i dau o cheie a pornit . Acu trebuia sa verific de unde era problema ca eu am miscat de toate firele si nu mai stiam eu care mufa ar fi. Ma apuc eu cu motorul pornis sa misc iar de ele in ideea ca ajung la firul cu probleme si se va opri motorul dar nu se mai oprea. La un moment dat am zis sa ma urc pe ea si sa dau o tura poate in mers se mai zdruncina ceva si se va oprii. Cum m-am urcat pe ea s-a oprit motorul Am desfacut saua sa verific pe acolo daca este vreun fir si am dat peste o siguranta de 30 A de care ma uitasem mai inainte dar pe care nu o gasisem pt ca era pitita pe sub releul de pornire. Aceasta siguranta nu mai facea bine contact si incepuse sa se si topeasca. Am curatat bine pe acolo, am pus siguranta noua si acu nu mai are probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Nu stiu pe unde am citit ca la VTEC au pus avariile incepand cu 2003, cand au facut sa stai tot timpul cu faza scurta si in loc de contactul de pe dreapta de unde pui pozitia sau faza acolo au pus contactul de avarii. Al meu ii din 2002 si nu are avarii........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 dap...butonul e la semigidonul drept...posibil sa nu fie la toate..al meu e 2008...modelul a fost usor schimbat in 2006.. Gomez...e o uzura normala,nu e o tragedie..dar iti recomand ca la pornirile la foarte rece,sa dai cateva chei fara sa pornesti motorul...ca sa misti un pic uleiul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.