andro_cd Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 (editat) Defapt burduful de la Romi, ptr. cei din afara clujului e 58 + 20 ------------- Ma tot framanta de o bucata de vreme un gand si anume cum as putea sa ii dau BMW-ului un look mai supermoto Fara parbriz incepe sa semene un picutz. Dupa aceea cu oglinzile - cele de pe noile F-uri in 2 cilindri par faine. Pasul 3 e sa imi dau seama cu ce sa inlocuiesc carena cu farul (fara ea arata mult mai bine, dar ar trebui ceva pus in loc). Sau mai bine o vand si imi iau o Yama XT660X. Eh... ce bine ar fi daca mi-as permite amele jucarii... Ati auzit de vreun F facut supermoto? daca da dati link Hai PRIMAVARA!!! Editat Februarie 9, 2010 de andro_cd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Nu Âştiu sigur dacă te costă transportul. Întrebă-l Âşi vezi ce spune. ÂŞi dacă te costă atât, trimite-i banii de burduf Âşi ți-l trimit eu cu poÂşta română unde tariful la colet e 1,6 lei per kilogram. La partea cu supermoto m-am gândit Âşi eu. Adică la uÂşurat motorul puțin. Adică apăsătoarea de noroi din spate, suport număr modificat, parbriz modificat dar nu Âştiu de care. ÂŞi eventual în față o apărătoare gen supermoto. Într-o zi o să le dau jos, doar din curiozitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Ca sa ajunga sa semene a supermoto trebuie, in primul rand, sa semene a enduro. Ar mai trebui inaltata saua si dat jos gatul de lup, parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Gâtul de lup? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Da, gatul de lup. Asa se numeste la motociclete varianta cu farul care nu vireaza odata cu ghidonul. De ex. celebrul model MZ ES 175. Pt un 'look' supermoto, eu cred ca trebuie renuntat la gatul de lup si montat un far simplu, direct pe juguri sau telescoape. Aaaa. Si inaltata aripa fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Ati auzit de vreun F facut supermoto? daca da dati link L-am modificat eu pe al meu.Acum arata asa: Ia un link sa-ti clatesti ochii: http://www.bmwsupermoto.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Asta deja e modificare de amploare. Nu Âştiu cât e de realizabilă. Eu mă gândeam doar aÂşa, fără modificări mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 puteti pune un link sa vedem burdufurile alea? ma tenteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 http://www.louis.de/_109a7a50e49897886dfdc...tnr_gr=10045815 http://www.romimoto-piese.ro/category/1020.../article/162726 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) Vreau si eu doua seturi. Poate este mai ieftin transportul! Pt. Bucuresti. Editat Februarie 14, 2010 de nils Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) Care va pricepeti la electrica? Se pot inlocui semnalele cu unele pe leduri?Fara alte modificari vreau sa zic. Merci Editat Februarie 14, 2010 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) Care va pricepeti la electrica?Se pot inlocui semnalele cu unele pe leduri?Fara alte modificari vreau sa zic. Merci Iulian 22!!! Doar in Bucovina! Acolo are atelierul! Editat Februarie 14, 2010 de taxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 intrebare intrebatoare! cum se verifica daca rulmentii de la jug sunt in stare buna, su unsoare etc. pen ca am recitit cateva pagini muhhuuult mai in spate si se discuta cum ca nu mai exista vaselina pe la rulmentii in cauza si cum ca si rulmentii is ruginiti! eu am inspectat cand am avut mobra in reparatii dar numai vizual si tactil insa fara sa desfac ceva pe acolo, si acuma is curios despre aceasta operatiune(dap, is nitel perfectionist)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 (editat) Iulian 22!!! Doar in Bucovina! Acolo are atelierul! Nu la Tismana???,aaa ...pacat.Pana la Tismana mai semnalizam cu mana da' pana in Bucovina fac scurta Serios acum.Nu se pricepe nimeni la electrica.Daca schimb semnalele din fata cu unele pe leduri mai umblu la releu sau atasez vreo rezistenta ceva? intrebare intrebatoare!cum se verifica daca rulmentii de la jug sunt in stare buna, su unsoare etc. Daca nu au joc si ghidonul se invarte lin sunt OK.Ca sa vezi daca sunt ruginiti trebuie sa-i desfaci. Editat Februarie 15, 2010 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pufarinu_11 Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Salutare baieti! Momentan sunt in lucru cu scutul de la motor,vreau sa il fac din aluminiu. Daca are cineva vreunul facut mi-ar fi utile ceva sfaturi! Hai soare hai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Salutare dragi BMW-isti... In sfarsit am PORNIIIIIT BMW-u dupa aproape 4 luni de zacut in garaj fara pompa de apa pe el...in sfarsit am reusit sa il pun la punct, am pus pompa de apa, noile flanse (vechea problema), am schimbat uleiul, antigelul, insa mai am de schimbat uleiul si simeringurile din furci...DAR A PORNIIIIIIT, am dat si o tura cu el prin cartier... SUPER TARE... ASA ca, hai primavara...o sa revin cu poze cat de curand... Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Salutare baieti! Momentan sunt in lucru cu scutul de la motor,vreau sa il fac din aluminiu. Daca are cineva vreunul facut mi-ar fi utile ceva sfaturi! Hai soare hai! eu unul l-as face asa: se masoara lungimile conform zonei de acoperire. se ia una bucata foaie aluminiu sau tabla(functie de posibilitati, tabla e mai grea) si se aduce la dimensiunile masurate. se traseaza zona in care se indoaie si se purcede la indoirea foii dar cu decuparea pe lateral a unei mici portiuni din foaie. dupa ce se indoaie la unghiul dorit aripioarele always se indoaie catre interior, se taie dupa bunul plac si voila(cine e meserias face mai intai din carton ca apoi sa traseze pe foaia de aluminiu , sa taie , sa indoaie si sudeze acuma spune-mi tu, pufarinu, cum sa fac un crashbar ca al tau ! ca mintea-mi fata numa idei in colturi. a se vedea scutul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Va salut cu respect! Caut si eu un filtru de aer pt. Bmw F 650 Funduro 1996. Un sfat de unde l-as putea achizitiona la un pret rezonabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Incearca la id-ul urmator: motocycles.empire pe yahoo, is oameni de cuvint, au oferte si preturi decente. Recomand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Va salut cu respect!Caut si eu un filtru de aer pt. Bmw F 650 Funduro 1996. Un sfat de unde l-as putea achizitiona la un pret rezonabil? Incearca la ROMI de pe forum. El aduce si cauciucuri. Mesaj completat Salutare dragi BMW-isti... In sfarsit am PORNIIIIIT BMW-u dupa aproape 4 luni de zacut in garaj fara pompa de apa pe el...in sfarsit am reusit sa il pun la punct, am pus pompa de apa, noile flanse (vechea problema), am schimbat uleiul, antigelul, insa mai am de schimbat uleiul si simeringurile din furci...DAR A PORNIIIIIIT, am dat si o tura cu el prin cartier... SUPER TARE... ASA ca, hai primavara...o sa revin cu poze cat de curand... Multa bafta! Ma bucur ca l-ai rezolvat! Sunt ok flansele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 (editat) Metzler Tourance la 170 euro perechea parca, filtrul e ieftin si o poza cu un scut ps/ Cauciucurile de la Romi. Scutul e custom, la fel si bara Editat Februarie 17, 2010 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pufarinu_11 Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Metzler Tourance la 170 euro perechea parca, filtrul e ieftin si o poza cu un scutps/ Cauciucurile de la Romi. Scutul e custom, la fel si bara Interesant....doar ca eu am altfel de bari pe mobra si nu as avea prinderi Plus ca am impresia ca genu acesta de scut iti ridica temperatura cu ceva grade la motor ne fiind ventilat. Am o idee in cap dar mai dureaza un pic. Vreau sa il fac identic cu cel de plastic doar ca di aluminiu. Vreau sa i-au matrita de pe scutu vechi,sa torn beton peste el. Cand acesta din urma se va intarii bine de tot adica minim doua saptamani, sa incalzesc coala de tabla cu autogenu,prn urmare aceasta devine mai maleabila. Dupa care sa bat cu un ciocan de plastic pana capata forma matritei. Aceasta e doar teorie deocamdata,asa ca daca nu pun poze inseamna ca nu mi-a iesit. Mesaj completat eu unul l-as face asa:se masoara lungimile conform zonei de acoperire. se ia una bucata foaie aluminiu sau tabla(functie de posibilitati, tabla e mai grea) si se aduce la dimensiunile masurate. se traseaza zona in care se indoaie si se purcede la indoirea foii dar cu decuparea pe lateral a unei mici portiuni din foaie. dupa ce se indoaie la unghiul dorit aripioarele always se indoaie catre interior, se taie dupa bunul plac si voila(cine e meserias face mai intai din carton ca apoi sa traseze pe foaia de aluminiu , sa taie , sa indoaie si sudeze acuma spune-mi tu, pufarinu, cum sa fac un crashbar ca al tau ! ca mintea-mi fata numa idei in colturi. a se vedea scutul Sa sti ca m-am gandit si la varianta asta. In cazul in care micul meu proiect din beton ni iasa,asa o sail fac. Cat despre bari, eu le-am facut dar am avut la dispozitie o rola de indoit teava.In viitorul apropiat am sa imi construiesc o asemenea scula! Merci mult de sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Racirea e pe apa, think about it. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pufarinu_11 Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Racirea e pe apa, think about it. Stiu asta prietene! Nu am zis ca o sa iti fiarba apa ci doar ca s-ar putea sa iti mai urce un pic temperatura motorului. Concomitent cu racirea pe apa se face si racirea pe aer in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.