Eliadar Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 am bagat in el Motul 10w40 sintetic. am 1500km cu el si e ok. sunt o gramada de discutii despre asta. baga un ulei cat de cat cunoscut (ester free sa fie) pt motociclete. asta de la bmw este Castrol 20w50 rebranduit (mineral) daca schimbi si filtru vezi ca trebuie 2.2 sau 2.3l am rugamintea ca intainte de a va urca pe motor sa verificati daca aveti joc la pinionul de la roata (joc in lateral). pls add reply nu ai voie sa ai joc la pinionul spate (la roata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 nu ai voie sa ai joc la pinionul spate (la roata). banuiam eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 banuiam eu acolo la sprocket carrier ai un rulment. poate acela trebuie schimbat sau daca nu e rulmentul poate sunt uzate peste masura bucsile de cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Ce ulei folositi? Ce marca? Am vazut in manual ca cel mai bine se preteaza 15W50 sau 20W50 la plajele de temperatura de pe la noi. Nu am gasit semisintetic 20W50. Mineral sau sintetic? Sinteticul este cam scump, mineralul nu este sintetic..... P.S. Bmw F650 1995 AL inceput am folosit 20w50 cum scrie, mineral. Cu acesta nu am statea prea bine in viteza 1 si l-am schimbat cu Castrol 10w40 semi, cu care am mers 1 sezon, dar dat fiind ca ies mult si il teren si se incinge, am trecut la 15w50. De 2 sezoane zambeste si toate-s bune. E drept ca schimb uleiul la 5000 sau la sezon. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 acolo la sprocket carrier ai un rulment. poate acela trebuie schimbat sau daca nu e rulmentul poate sunt uzate peste masura bucsile de cauciuc am verificat rulmentii si bucsile alea de cauciuc arata ca noi. s-ar putea sa-i lipseasca vreo saiba. din cate imi amintesc nu erau asa de multe la motor in comparatie cu poza din heynes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 am verificat rulmentii si bucsile alea de cauciuc arata ca noi. s-ar putea sa-i lipseasca vreo saiba. din cate imi amintesc nu erau asa de multe la motor in comparatie cu poza din heynes. trebuie sa fie ceva distantiere, nu mai stiu exact ce si cum ca am 2 anid e cand am dat f-ul. baga o poza de la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 (editat) La BMW F650 un consum mediu de 5% mi se pare normal, dar acum depinde si de stilul de condus, cit si multi alti factori care pot influenta cresterea consumului. apropo de consum: pe primii 300km am scos 4.8 (mers 100 - 110km/h, cu a tura de 1min la 130km/h) - singur, fara bagaje. pe urmatorii 580km am scos mai mult ~ 5,3, acelasi stil de mers (mai mult 110km/h decat 100) dar pe un traseu virajat (clisura Dunarii) (cu un rezervor am mers 340km pana am intrat pe rezerva). sunt in limitele normale din cate am citit (4,2 nu cred ca o sa scot vreodata - scria cineva ca a scos acest consum cu muuuulte posturi in urma). Editat Aprilie 22, 2012 de lwiq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Un consum la fel, facut pe un drum pe care il parcurgi de 2 ori, nu o sa poti scoate cu BMW-ul. E prea cu personalitate sa faca de 2 ori acelasi lucru. Dar consumul sub 5 sau putin peste 5 iti este asigurat. Asa face si al meu si m-am obisnuit. Cat timp esti la 50 de km de orice benzinarie, nu iti mai bate capul cu diferente de consum de 0,3 litri daca el merge bine si curat. Probabil ca la injectie este posibila precizia asta, dar cu ale noastre nu cred ca reusim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2M.R. Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Salutare, ma alatur si eu posesorilor de F650, va pun urmatoarea intrebare: recent motocicleta numai trece de 4000 ture, se ineaca, aveti idee de la ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Salutare, ma alatur si eu posesorilor de F650, va pun urmatoarea intrebare: recent motocicleta numai trece de 4000 ture, se ineaca, aveti idee de la ce ar putea fi? sigur se ineaca? pe decelerare pocane (semn de continut bogat in benzina)? cum arata cauciucurile de admisie (poate trage aer fals). curata carburatoarele, schimba bujiile. incarcarea e buna? (in jur de 13.8v) nu se accelereaza daca e ars releul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Filtrul de aer cum arata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2M.R. Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) sigur se ineaca? pe decelerare pocane (semn de continut bogat in benzina)? cum arata cauciucurile de admisie (poate trage aer fals). curata carburatoarele, schimba bujiile. incarcarea e buna? (in jur de 13.8v) nu se accelereaza daca e ars releul pocane dar foarte putin, bujiile sunt bune, de cauciucurile de admisie nu stiu sa va spun nimic, iar la incarcare n-am reusit inca sa o masor( de incarcat, incarca pentru ca avea bateria goala cand am luat-o) azi am mai facut 20km cu ea dupa care a refuzat sa mai porneasca, fostul propietar m-a sfatuit sa o duc la curatat de carburatoare... sa vad ce mai rezolv cu ea zilele astea, multumesc pentru atentie si ajutor! PS: evacuarea se auzea ca si cum ar fi putin sub apa( nu se auzea fin) Editat Aprilie 24, 2012 de 2M.R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Releul de incarcare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2M.R. Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Releul de incarcare! asa evident e ? multumesc pt sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 asa evident e ? multumesc pt sfat e o problema comuna asta cu releul. si eu l-am luat prajit dar mi l-a schimbat vanzatorul pe banii lui. daca e releul, inainte de a monta unu nou verifica si bateria (daca e cu acid trebuie copletata), altfel s-ar putea sa afecteze noul releu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2M.R. Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) e o problema comuna asta cu releul. si eu l-am luat prajit dar mi l-a schimbat vanzatorul pe banii lui. daca e releul, inainte de a monta unu nou verifica si bateria (daca e cu acid trebuie copletata), altfel s-ar putea sa afecteze noul releu merci, dar ma gandesc cum de a incarcat bateria (goala dupa iarna) in cazul in care e ars alta rugaminte, care ar fi dispus sa vina sa facem un schimb de relee (bag benzina + bere), sa nu arunc banii aiurea pe unul nou... Editat Aprilie 24, 2012 de 2M.R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 E simplu releul îți încarcă peste 17volti deci îți încarcă bAteria însă o Âşi fierbe în acelaÂşi timp ccauzand distrugerea bateriei. Cel mai bine pune un voltmetru Âşi dacă accelerat valoarea e mai mare de 14v e ars sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2M.R. Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) E simplu releul îți încarcă peste 17volti deci îți încarcă bAteria însă o Âşi fierbe în acelaÂşi timp ccauzand distrugerea bateriei. Cel mai bine pune un voltmetru Âşi dacă accelerat valoarea e mai mare de 14v e ars sigur am atasat si o poza cu inculpata, si ramane valabila propunerea: care ar fi dispus sa vina sa facem un schimb de relee (bag benzina + bere), sa nu arunc banii aiurea pe unul nou... Editat Aprilie 24, 2012 de 2M.R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Cand releul este ars, asa cu s-a mai spus , incarca mai mult decat trebuie. E simplu de masurat cu motorul accelerat la bornele bateriei. Mai simplu decat sa schimbi releul de pe un motor pe celalat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2M.R. Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) Cand releul este ars, asa cu s-a mai spus , incarca mai mult decat trebuie. E simplu de masurat cu motorul accelerat la bornele bateriei. Mai simplu decat sa schimbi releul de pe un motor pe celalat. Exclus, de azi numai porneste... PS: un releu de pe GS din 2007 e bun? Editat Aprilie 24, 2012 de 2M.R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) am atasat si o poza cu inculpata, si ramane valabila propunerea: care ar fi dispus sa vina sa facem un schimb de relee (bag benzina + bere), sa nu arunc banii aiurea pe unul nou... un releu costa in jur de 300 aftermarket si 400 oem. in plin sezon nu se risca nimeni sa ramana fara releu. Exclus, de azi numai porneste... PS: un releu de pe GS din 2007 e bun? esti incorigibil. tocmai fiindca incarca prea mult ti-a ftat bateria (cel mai probabil a ramas fara acid). cat ai dat pe moto? din ce an? nu ar trebui sa se nimeara regulatoarele. nu au acelasi cod pe realoem.com. s-ar putea sa ma insel Editat Aprilie 24, 2012 de lwiq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Cel de GS nu se pupa cu asta, asa ca incearca unul de Pegaso, fiindca este compatibil. Mai sint unele de scuter, nu stiu modelul sau marca (poti merge la un centru de reparatii scutere si cauti dupa seria de pe releu unul compatibil, adica aceeasi serie), dar am facut cindva o proba si mergea. Asa cum ti-a scris si Bogdan mai sus, incearca sa masori la bornele bateriei tensiunea cu motorul pornit...si ai aflat daca asta e buba sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2M.R. Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Multumesc pentru tot ajutorul acordat, o sa va tin la curent cu ce se intampla. O singura rugaminte mai am: un nr. de tel sau un centru dezmembrari unde as putea gasi releul pe PM. O zi buna va doresc si km fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Multumesc pentru tot ajutorul acordat, o sa va tin la curent cu ce se intampla. O singura rugaminte mai am: un nr. de tel sau un centru dezmembrari unde as putea gasi releul pe PM. O zi buna va doresc si km fara incidente! nu recomand sh deoarece nu stii in ce stare si conditie este. te poate tine 1 luna sau 1 an, poate chiar 3. cel mai bine este nou. acuma gasesti tu magazine moto gen dillypoint.r daca vrei sa mergi pe sh cauta pe bikeshop la bursa. teoretic trebuie si sigur se potriveste de la pegaso acelasi an(sa fie surori) si eu am pus cu succes releu de africa twin(tot de schindigen e facut) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Cand releul este ars, asa cu s-a mai spus , incarca mai mult decat trebuie. E simplu de masurat cu motorul accelerat la bornele bateriei. Mai simplu decat sa schimbi releul de pe un motor pe celalat. Aici bag mâna în foc că greÂşeÂşti!!!! Când releul e fecundat ori încarcă prea mult ori nu încarcă deloc. Din descrirea pățitului se deduce că releul nu încarcă. Dacă încărca prea mult motorul mergea bine până începeau să se ardă chestii: becuri, relee, CDI... Am fost pățit Âşi eu cun vechiul F650. Nu am pus bine mufa cu cele 3 fire gablene Âşi releul nu încărca. După un timp când s-a descărcat bateria m-am trezit că pârțâie aiurea. Am verificat... refăcut contactele Âşi bingo. Bine... cu timpul a trebuit să schimb releul. Oricum întâi verifică încărcarea Âşi apoi vezi ce-i de făcut. CiteÂşte din linkurile următoare: ai tot ce-ți trebuie acolo. http://faq.f650.com/FAQs/VoltageRectifierFAQ.htm http://faq.f650.com/FAQs/VRRelocation.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.