infocod01 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 salutare colegi. ma gandeam sa fac un sondaj de opinie : In ultima saptamana, cam la cat timp dupa ce porneati moto poarnea si ventilatorul ? Eu am iestit la o tura azi-noapte pe racoare... si nu mi-a placut ce se intampla. dupa 10 minute de mers a pornit ventilatorul care nu s-a oprit decat la vreo 2 minute dupa ce am oprit motoreta in fata casei. Nivelul la antigel este OK. nu stiu de cand e schimbat pt ca asa am luat-o in martie... e un lichid roz curat. Sa verific pompa de apa ? sa fac o aerisire (nu stiu cum inca, dar am auzit ca se face) Sau e ceva normal la acest minunat monocilindru ? eu zic ca e mai mult decat normal sa porneasca dupa 10 minute. la mine porneste chiar si dupa 5, depinde de temperatura de afara si daca o mai turez cat sta pe loc. oricum se racoreste repede cand pleci de pe loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 salutare colegi. ma gandeam sa fac un sondaj de opinie : In ultima saptamana, cam la cat timp dupa ce porneati moto poarnea si ventilatorul ? Eu am iestit la o tura azi-noapte pe racoare... si nu mi-a placut ce se intampla. dupa 10 minute de mers a pornit ventilatorul care nu s-a oprit decat la vreo 2 minute dupa ce am oprit motoreta in fata casei. Nivelul la antigel este OK. nu stiu de cand e schimbat pt ca asa am luat-o in martie... e un lichid roz curat. Sa verific pompa de apa ? sa fac o aerisire (nu stiu cum inca, dar am auzit ca se face) Sau e ceva normal la acest minunat monocilindru ? daca ai avut japoneza inainte stiu ca te socheaza. da e normal la acest minunat monociclidru... si aici ai atins punctul lui slab. da ventilatorul porneste, si te-ai astepta ca temperatura motorului sa scada nu-i asa? ei bine ea va creste in continuare daca te fatzai prin oras. spre disperarea ta. eu ii montasem un radiator suplimentar de ulei... ceea ce scadea temperatura medie de folosire in oras cam cu 10 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 salutare colegi. ma gandeam sa fac un sondaj de opinie : In ultima saptamana, cam la cat timp dupa ce porneati moto poarnea si ventilatorul ? Eu am iestit la o tura azi-noapte pe racoare... si nu mi-a placut ce se intampla. dupa 10 minute de mers a pornit ventilatorul care nu s-a oprit decat la vreo 2 minute dupa ce am oprit motoreta in fata casei. Nivelul la antigel este OK. nu stiu de cand e schimbat pt ca asa am luat-o in martie... e un lichid roz curat. Sa verific pompa de apa ? sa fac o aerisire (nu stiu cum inca, dar am auzit ca se face) Sau e ceva normal la acest minunat monocilindru ? eu zic ca e mai mult decat normal sa porneasca dupa 10 minute. la mine porneste chiar si dupa 5, depinde de temperatura de afara si daca o mai turez cat sta pe loc. oricum se racoreste repede cand pleci de pe loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 daca ai avut japoneza inainte stiu ca te socheaza. da e normal la acest minunat monociclidru... si aici ai atins punctul lui slab. da ventilatorul porneste, si te-ai astepta ca temperatura motorului sa scada nu-i asa? ei bine ea va creste in continuare daca te fatzai prin oras. spre disperarea ta. eu ii montasem un radiator suplimentar de ulei... ceea ce scadea temperatura medie de folosire in oras cam cu 10 grade. eu zic ca e mai mult decat normal sa porneasca dupa 10 minute. la mine porneste chiar si dupa 5, depinde de temperatura de afara si daca o mai turez cat sta pe loc. oricum se racoreste repede cand pleci de pe loc am inteles... mi-am mai luat o piatra de pe suflet mai am totusi o intrebare. Atunci cand pui contactul, inainte sa dai la cheie, se aprinde spre verificare martorul luminos de ulei. dar la voi se aprinde cumva si cel de tempetarura a apei ? sau ala se aprinde doar cand fierbe apa ? caci sunt curios totusi daca functioneaza. Eu am modelul din 98 si in loc de indicator cu temperatura apei in stanga, eu am un ceas (care nici nu mai merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 (editat) @Seb : daca e roz teoretic e antigel G12;mi se aprinde doar indicatorul de ulei pentru cateva secunde,probabil pana urca in rampa ,daca ti se aprinde cel de apa cand motorul e rece,nu este ceva in regula probabil.. In seara asta am mers cu ea,porneste ventilatorul cam dupa 10 minute,daca nu merg cu macar 50 km/h in a 3-a,degaja o gramada de caldura(....aproape ca as fi revenit la MZ-ul racit pe aer...hehe,in oras iti cam bati joc de ea daca mergi ziua la 40 grade.In orice caz ma bucur ca am reusit sa schimb antigelul. Apropos,luminile de bord imi aduc aminte de cele de la Golf 1,sunt muult prea discrete..iar faza scurta parca o idee cam slabuta. Editat Iulie 23, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Pune SMD in loc de cele stoc daca vrei lumina mai mare la martori. Dar daca mergi si noaptea, o sa te razgandesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Cred ca o sa le las asa momentan.Apropos,eu nu am cauciuc pe scaritele de pilot.Aderenta e ceva mai buna dar.. chestia asta se simte la drum(vibreaza).Aveti de idee de unde pot face rost de asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 colegi, aveti idee cum se numeste membrana de cauciuc dintre carb si motor ? http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?207441-Carb-rubber-inlet-manifold Am denumirea doar in engleza, dar eu as dori sa o cumpar din Ro. a mai avut cineva probleme cu ea ? de unde as putea sa o iau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 (editat) Burduf de legatura intre carburator si admisie stiu eu ca se numeste ,poti sa-l cumperi de la orice magazin care aduce piese moto.Eu am dat pe ea 300 ron. Editat Iulie 27, 2013 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) Ma gandeam sa va arat o poza interesanta. de fapt doua in ideea ca mie tot mi se opreste motorul cand se incalzeste, am zis sa elimin toate posibilitatile si sa ramana prin eliminare doar burduful. Asa ca am schimbat bujiile si am curatat robinetul de benzina. ce-am gasit in ambele cazuri m-a socat : P.S. : in continuare mi se opreste motorul dupa ce se incalzeste, deci nu poate fi decat aerul fals tras pe la burduful care stiu ca are o crapatura la interior... asa ca o sa ma caut de 3 milioane LE : a, si inca ceva, foaarte interesant . am descoperit in timpul scurgerii rezervorului ca rezerva are 2L nu 1L cum stiam eu. Si in plus, dupa ce am scurs TOT ce se putea scurge pe pozitia REZ am constatat in momentul ridicarii rezervorului de pe motoreta ca undeva, ascuns mai sta 1L si ceva de benzina. aceasta benzina am putut sa o scurg doar cu robinetul pe rez si rezervorul aplecat mult sprea stanga-fata (era aproape vertiacl pozitionat). in niciun caz benzina aia nu ajungea la robinet daca rezervorul ar fi fost montat pe motor, pt ca trebuie inclinat f mult. deci nu stiu ce-i cu benzina asta aditionala, nu-mi dau seama la ce foloseste Editat Iulie 29, 2013 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) Pe mine m-a lasat ieri motorul intr-o intersectie si nu mai vroia sa porneasca....s-a aprins becul de la ulei dupa 2 km de la plecare(doamne ce frige in oras,si ventilatorul a pornit imediat) si nu se mai tura(ca si cum nu ar mai avea benzina).Problema a fost ca a stat mobra muuult prea mult timp in soare inainte(cred ca era fiert uleiul ala)..dupa ce am lasat-o 10 minute la umbra a mers normal......am crezut ca e ceva mai grav.... Uleiul l-am verificat cand am ajuns la destinatie,era la nivel... Editat Iulie 29, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Zau? Zici tu ca soarele incinge uleiul mai tare decat arderile interne din motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) Bineinteles ca nu incinge mai tare decat motorul...dar atunci cum se face ca dupa ce a stat 5 zile in soare,cu o husa peste ea(cu efectul de sera propriu-zis),mi-a facut problemele astea?! Care sa fi fost problema? Editat Iulie 29, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Poate te lasa releul de incarcare. Sau ai avut o mica mizerie in benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) Releul de incarcare ..i-am modificat pozitia,acum sta mai in spate unde are un flux mai bun de aer,plus ca am confectionat o placuta de aluminiu sub el sa nu mai se incinga asa tare.Cand am ajuns la destinatie am pus mana pe el si nu era chiar incins.Dar e drept ca am mers cativa kilometrii cu 90 -100 kmh pe unele portiuni cand am scapat de oras.. Poate o fi si pozitia (nu era chiar foarte drept planul in care lasasem mobra ,un pic inclinat ) Editat Iulie 29, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 BTW: nenea cu releele se numeste Dilly. http://www.dillypoint.ro/ sa vezi oftica cand am patit asta cu kit-ul in casa, gata de schimbat doar ca "n-am avut timp". ok, poate eram sub influenta unuia ca tine care facea acelasi lucru acolo unde locuiesc si din cauza asta am fost mai irascibil. Hai sa o luam punctual: 1. astfel de modificari nu se fac acolo unde cineva poate iesi la tine sa-ti bata obrazul. Din principiu, atat timp cat norocul nu te-a inzestrat cu o ferma in afara orasului, nu pornesti motocicleta fara tobe. E chestiune de bun simt. Daca "baba" aia vede intr-o seara pe cineva umbland la motorul tau, in loc sa urle la ei sa o lase in pace, se va ruga sa ti-o fure. Mai rau chiar, daca vede pe cineva umbland la motocicleta mea, la fel isi va dori, chiar daca eu nu i-am facut nimic sa o deranjez. 2. Daca tot esti inginer de motoare ma asteptam sa nu-ti trebuiasca dovezi din acestea hard-core. Teoria scrisa de altii inaintea noastra ar trebui sa-ti dea destule informatii. Cum s-o modifica oare comportamentul? Pai in primul rand consumul creste. Palpabil? Motor 4 in linie cu toba stoc, 7-8% in functie de trafic. Aceeasi motoreta fara alta modificare, dar cu toba goala de data asta, consum 12-13% mers linistit. O fi altfel la monocilindru, dar ma indoiesc ca este asa mare diferenta. Cat-ul montat in toba de f650 are rolul de a grabi arderea unor gaze nocive care altfel ar ajunge in atmosfera. No cat, mo' gases... do the math. E adevarat, ai mai multa putere. vreo 5 cai in plus. (conform teoriilor alora de la scoala aia de ingineri de motoare, n-am facut-o dar au fost unii simpatici si au pus informatia pe net). Simply removing the final from the exhaust will probably give you a maximum of 10% extra at the middle of the rev-counter, but you'll likely lose about 10% once you aproach the red. 5 cai numai ai tai pe care sa-i folosesti asa cum vrei. Uau.. racheta poti sa o faci. Din principiu, ce are 50 de cai si se ridica pe o roata fara sa ciupesti ambreiajul..... are destui cai. Cat despre sunet? Exista youtube. Au fost destui berbeci care sa incerce scoaterea tobei inainte cat sa nu merite sa chinui si tu baba aia. Ti se pare ca suna grav? gresesti. Grav suna dintr-un akrapovic. Din tabla goala suna a tabla goala. Vrei sezatii? Scoate toba direct de la primul cot. Ai grija la pacanelele cu flacari ca topesc suportul de la radiator si parul de pe picioare insa abia acolo suna grav. Tried and tested. Mi-a sarit toba cu totul dupa intalnirea cu un bolovan. Despre dezavantajele drumurilor lungi cu toba gaurita ti-a explicat Mada mai sus. El te invita la o tura pana in Turcia. Eu te invit pana la Sinaia si iti pocneste capul de nu stii cum sa-ti alinezi gandurile. Intreaba-l pe CHL ca nu mai suporta toba nici in oras. Cat despre sunetul de aspirator.... voi v-ati ascultat vreodata mobra? De departe? Condusa de altcineva? O sa aveti o surpriza. Ma manca la un moment dat in fund sa fac si eu acelasi lucru la F, pana cand m-am intalnit cu altii si mi-am dat seama ca din alta perspectiva decat din sa chiar se aude bine. Aceeasi supriza am avut-o cu Transalpul, V Twin chiar si cu toba stoc suna a vTwin. Si am descoperit ca un monociclindru din sa se aude aproape la fel. KTM 640 Adv cu toba Akrapovic se auzea in mers exact ca un F. Singura diferenta era tusea cu adevarat grava care se simtea pe decelerare. So? Mai merita vecinii tai chinul de a te avea aproape? Desi imi propusesem sa nu mai scriu nimic aici , tocmai din cauza unora ca tine, am zis totusi sa o fac, poate altii sunt curiosi. Deci am montat toba fara site si catalizator si am facut 100 km . Concluzii: 1. Am fost mai mult decat uimit sa constat ca motorul se auzea doar putin mai tare si atunci doar peste 4000 rpm. In nici un caz nu cum ma asteptam eu. Diferenta este aproape insesizabila. 2. Puterea motorului este la fel, poate are un "zvac" putin mai ferm, dar nimic de luat in seama si culmea pe toata plaja de turatie. Nu pierde putere absolut deloc. 3. Consumul acela de 4x4 de care-mi ziceai....consumul intr-adevar a crescut de la 7% in oras la fabuloasa cifra de 7.5 % in oras si asta foarte probabil din cauza mersului putin mai agresiv pe care l-am practicat ( i-am schimbat si cauciucurile si le-am testat putin). Prin urmare , domnul melciu, eu apreciez sfaturile , dar as prefera sa se bazeze pe experiente si cazuri practice. Nu intotdeauna teoria seamana cu realitatea . Anyway concluzia e ca nu merita atata munca sa goliti o toba de F650, pt ca va suna la fel ca cea veche, iar motorul se va comporta la fel ( macar mi-am facut damblaua si mi-a trecut curiozitatea ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Puterea da o in sculan, ca la genul asta de moto e irelevanta, dar sigur ai pierdut CUPLU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Nu stiu ce sa zic, eu nu am simtit absolut nici un fel de diferenta. Oricum e clar ca nu e genul de moto facuta pt toba sport/golita , m-am convins singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 a pierdut cuplu in ture joase dar il castiga la loc pe alta plaja de fel totul e gandit sa fie echilibrat, atat ca performante dar si ca durata de viata. daca vrei una trebuie sa renunti la cealalta...cam asa sta problema babeste zis(acum cu materiale noi, aliaje etc si factorul financiar ....stici ca intra si asta in ecuatie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Noroc! Are sau a avut cineva baterie Rombat pe motoreta? E ok? Am gasit pe f650.ro pareri pozitive, dar fiind post-uri mai vechi, am zis sa incerc si pe aici... http://www.rombat.ro/index.php/ro/bateriile-rombat/baterii-de-pornire/baterii-moto/cu-intretinere/item/root/rb12a-a Parca ma tenteaza, tinand cont ca-i de doua ori mai ieftina decat o Yuasa... Mersi! LE : a, si inca ceva, foaarte interesant . am descoperit in timpul scurgerii rezervorului ca rezerva are 2L nu 1L cum stiam eu. Si in plus, dupa ce am scurs TOT ce se putea scurge pe pozitia REZ am constatat in momentul ridicarii rezervorului de pe motoreta ca undeva, ascuns mai sta 1L si ceva de benzina. Eu am mers pe rezerva 70 km in oras si nu intr-un mod foarte linistit, adica nu la consum. E drept, aveam si topcase 2l de benzina, in caz de raman fara, sa completez pana la primul peco. Si nu s-a terminat, aveam ceva treaba in afara orasului unde nu prea mai gaseam benzinarii si am preferat sa alimentez. Ca mai mergeam 10 km sau 100m, asta nu stiu... Poate (desi nu ar trebui) difera de la motocicleta la motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 O baterie Rombat am avut io, pe o comunista...si parca si pe conserva am avut cindva...si n-am avut probleme, insa durata lor de viata n-a afost prea mare, adica a fost de vreo 3 sau 4 ani. Dar diferenta de pret nu-i asa mare cum crezi tu, intreaba-l pe @Mexicanul de pe forum si vezi la ce pret iti poate aduce o Yuasa (in iarna am cumparat io de la el si fara transport si fara electrolit m-a costat vreo 160 lei, daca mi-amintesc bine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Salut, Vin si eu cu o intrebare la cei mai experimentati ca mine. Azi dau sa plec de la munca, pornesc motorul, il las 1 min sa se incalzeasca si plec. Dupa cativa metri de mers observ ca motorul dupa 3000 de ture nu mai merge, intrerupea in draci si nu mai tragea. Pana la 3000 mergea normal si statea la relanti la 1600, adica normal. Mai incerc eu sa-l turez usor,dar nimic. Pana la urma am zis sa incerc sa merg asa cu el pana acasa ca venea ploaia. I-am dat usor folosind doar plaja de turatii 1600-3000. Dupa vreo 2-3 km si-a dat drumul si a mers perfect normal. In seara asta il pornesc iar sa vad daca face la fel. Am dat o tura in jurul blocului, iar dupa cateva sute de metri, iar a inceput. Peste 3000 de ture intrerupe si se aude ca si cum pistonul ar merge mai incet, un fel bum bum bum mai rar asa ( sper ca ma intelegeti ). aaa...si inca ceva ....de cateva zile am observat ca dupa ce-l opresc imi curge cateva picaturi de antigel pe la supraplin . Initial am crezut ca e de la caldura ceva, dar acum incep sa am dubii, pt ca pana acum vreo 2 sapt nu curgea deloc. Aveti idee ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 (editat) Daca nu ai, imprumuta de pe undeva de un voltmetru si masoara tensiunea la bornele bateriei. E posibil sa fie releul... Tipic F650-ului... Cu motorul incalzit, turat undeva la 4.000 si toti consumatorii porniti (lumina, semnalizare, stop frana, claxon) ar trebui sa iti indice intre 13.8-14.5. Daca indica mai mult/mai putin asta-i buba. Bafta! De curiozitate, cati km are mobra ta? Editat Iulie 31, 2013 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 E posibil sa fie si releul, ca ce-i drept cand am pornit-o a invartit mai greu pana sa o ia. Pe bord imi arata vreo 57 000 km, dar e din 96 si e la mine de anul trecut, deci nu prea cred ca sunt foarte reali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Exact asa a facut mobra mea in ziua cand am fost sa o cumpar.Releul a fost de vina,am mai amanat cateva zile achizitia pana fostul propietar a remediat problema.Tin minte cum incerca sa-mi explice ca ar fi mizerie in carburator. A mea are trecut putin peste 58k km.Ps. in caz ca desfaci carburatoarele schimba si o-ringurile a mele au cedat tot la varsta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.