Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Noroc!

Are sau a avut cineva baterie Rombat pe motoreta? E ok?

Am gasit pe f650.ro pareri pozitive, dar fiind post-uri mai vechi, am zis sa incerc si pe aici...

 

http://www.rombat.ro/index.php/ro/bateriile-rombat/baterii-de-pornire/baterii-moto/cu-intretinere/item/root/rb12a-a

 

Parca ma tenteaza, tinand cont ca-i de doua ori mai ieftina decat o Yuasa...

Mersi!



LE : a, si inca ceva, foaarte interesant . am descoperit in timpul scurgerii rezervorului ca rezerva are 2L nu 1L cum stiam eu. Si in plus, dupa ce am scurs TOT ce se putea scurge pe pozitia REZ am constatat in momentul ridicarii rezervorului de pe motoreta ca undeva, ascuns mai sta 1L si ceva de benzina.

 

Eu am mers pe rezerva 70 km in oras si nu intr-un mod foarte linistit, adica nu la consum. E drept, aveam si topcase 2l de benzina, in caz de raman fara, sa completez pana la primul peco. Si nu s-a terminat, aveam ceva treaba in afara orasului unde nu prea mai gaseam benzinarii si am preferat sa alimentez. Ca mai mergeam 10 km sau 100m, asta nu stiu... Poate (desi nu ar trebui) difera de la motocicleta la motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

O baterie Rombat am avut io, pe o comunista...si parca si pe conserva am avut cindva...si n-am avut probleme, insa durata lor de viata n-a afost prea mare, adica a fost de vreo 3 sau 4 ani. Dar diferenta de pret nu-i asa mare cum crezi tu, intreaba-l pe @Mexicanul de pe forum si vezi la ce pret iti poate aduce o Yuasa (in iarna am cumparat io de la el si fara transport si fara electrolit m-a costat vreo 160 lei, daca mi-amintesc bine). :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vin si eu cu o intrebare la cei mai experimentati ca mine.

 

Azi dau sa plec de la munca, pornesc motorul, il las 1 min sa se incalzeasca si plec. Dupa cativa metri de mers observ ca motorul dupa 3000 de ture nu mai merge, intrerupea in draci si nu mai tragea. Pana la 3000 mergea normal si statea la relanti la 1600, adica normal. Mai incerc eu sa-l turez usor,dar nimic. Pana la urma am zis sa incerc sa merg asa cu el pana acasa ca venea ploaia. I-am dat usor folosind doar plaja de turatii 1600-3000.

Dupa vreo 2-3 km si-a dat drumul si a mers perfect normal.

 

In seara asta il pornesc iar sa vad daca face la fel. Am dat o tura in jurul blocului, iar dupa cateva sute de metri, iar a inceput. Peste 3000 de ture intrerupe si se aude ca si cum pistonul ar merge mai incet, un fel bum bum bum mai rar asa ( sper ca ma intelegeti :) ).

 

aaa...si inca ceva ....de cateva zile am observat ca dupa ce-l opresc imi curge cateva picaturi de antigel pe la supraplin . Initial am crezut ca e de la caldura ceva, dar acum incep sa am dubii, pt ca pana acum vreo 2 sapt nu curgea deloc.

 

Aveti idee ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai, imprumuta de pe undeva de un voltmetru si masoara tensiunea la bornele bateriei. E posibil sa fie releul... Tipic F650-ului... Cu motorul incalzit, turat undeva la 4.000 si toti consumatorii porniti (lumina, semnalizare, stop frana, claxon) ar trebui sa iti indice intre 13.8-14.5. Daca indica mai mult/mai putin asta-i buba.

Bafta!

 

De curiozitate, cati km are mobra ta?

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa fie si releul, ca ce-i drept cand am pornit-o a invartit mai greu pana sa o ia.

 

Pe bord imi arata vreo 57 000 km, dar e din 96 si e la mine de anul trecut, deci nu prea cred ca sunt foarte reali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa a facut mobra mea in ziua cand am fost sa o cumpar.Releul a fost de vina,am mai amanat cateva zile achizitia pana fostul propietar a remediat problema.Tin minte cum incerca sa-mi explice ca ar fi mizerie in carburator.

 

A mea are trecut putin peste 58k km.Ps. in caz ca desfaci carburatoarele schimba si o-ringurile a mele au cedat tot la varsta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E tare, ca fix acum 20 de min vorbeam cu cineva care incerca la fel sa ma convinga ca e de la mizerie in carburator :). Oricum acum daca stau sa ma gandesc bine, am facut niste teste mai demult si fix la fel facea cand ii scoteam ambele borne de la baterie. Exact la fel mergea cum merge a mea acum, deci clar ca e releul.

O sa-l dau jos sa vedem daca se mai poate face ceva cu el, daca am noroc sa fie ceva contacte imperfecte pe acolo, daca nu dillypoint.ro ma asteapta sa ma curete de 370 ron :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de frica sa nu se arda din nou,am anulat toate contactele(mufele), si am cositorit firele pe direct .Plus ca l-am mutat sub aripa dreapta sai i-am facut o ''fereastra''(inventie de a mea)sa primeasca un curent de aer rece.

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce naiba n-au putut să le proiecteze din fabrică corect..ce ingineri sunt ăia...trebuie să stăm cu morcovu-n dos ca dacă si cu parcă si tot noi să le meşterim......

Editat de MZRider18
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce naiba n-au putut să le proiecteze din fabrică corect..ce ingineri sunt ăia...trebuie să stăm cu morcovu-n dos ca dacă si cu parcă si tot noi să le meşterim......

multe motociclete au probleme cu releele astea. din ce am avut eu si mz etz-ul a avut si cb-ul de 500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O baterie Rombat am avut io, pe o comunista...si parca si pe conserva am avut cindva...si n-am avut probleme, insa durata lor de viata n-a afost prea mare, adica a fost de vreo 3 sau 4 ani. Dar diferenta de pret nu-i asa mare cum crezi tu, intreaba-l pe @Mexicanul de pe forum si vezi la ce pret iti poate aduce o Yuasa (in iarna am cumparat io de la el si fara transport si fara electrolit m-a costat vreo 160 lei, daca mi-amintesc bine). :peace:

 

Noroc!

Pana la urma mi-am luat Yuasa. Nici acum nu-mi vine sa cred cat de usor porneste motoreta (parca mi-e frica sa apas pe buton :)))... Daca stiam, schimbam vechea baterie mai devreme. M-a ajuns 220lei (190 bateria + electrolit + transport)...

Bafta!

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A transformat cineva F650 in supermoto?Intreb deoarece parca as face o schimbare la motocicleta mea (excluzand cumpararea altui model)Treaba sta cam asa ..........o data sau de doua ori pe an fac un drum mai lung (ce depaseste 1k km),iar in rest ma fatai prin oras sau drumuri de max 40-60 km .As vrea sa o fac cat mai accesibila pt traficul de oras .Stiu ca suna putin stupid ,dar ar fi interesant (pt mine cel putin )ca sa o pot modifica dupa plac,ex la un drum mai lung o readuc la forma de enduro-touring ,iar la intoarcere o transform in supermoto.:)

 

Ar implica costuri mari o asemenea operatiune?P.S.''pasagera''nu stie ca am scris acest post ,crede ca am luat motocicleta in care nu o sa-mi bag nasul ani de zile (a ramas cu sechele de la masina pe care o detin):)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mra-ul de mai sus il am eu...este ok la viteze mari doar ca ar mai trebui inca un deflector.....tot vantul vine in cască,iar in oras la bracări maxime atinge putin de oglinzi parbrizul..

Editat de MZRider18
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la relee. Acum 4 zile, Viena, 40 de grade, ambuteiaj. Am simtit miros de plastic ars, dar am continuat. A doua zi dimineata, am pornit si la 300 de ture a inceput sa taie gazul. Am verificat si nu stiu cum si ce, dar aveam un cablu de negativ legat de la cel al releului la un altul. Cel de legatura s-a ars. Eliminata problema, am pornit in Italia. Ajuns in ialia pe remorca, dat jos, pornit si dupa 1 km de mers normal, problema se repeta. Noroc ca am luat din viena un multimetru digital si am verificat. Incarca 18 cu toti consumatorii. ConcluIzia, am comandat un releu nou (merge si pe maxiscutere Aprilia si pe pegaso, deci am gasit cu 100 de euro). Deci atentie la canicula, mufe obosite si relocarea releului. Amin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt incepator si am pus ochii pe un BMW F650, dar cum nu ma pricep la partea mecanica si electronica as vrea sa rog (sa platesc) pe cineva (un mecanic) sa mearga cu mine sa vad motocicleta si sa ma ajute sa o verific: presiune carburator, electronica, urme de accident si tot ce ar mai trebui verificat inainte sa ma gandesc sa o cumpar. As fi foarte recunoscator. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-e frica ca ti-l salta nu? :))

Vrea sa vada anuntul pentru ca in functie de ce,felul cum posteaza si de poze isi da seama cat de cat la prima vedere despre mobra cum a fost intretinuta...

Editat de MZRider18
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-e frica ca ti-l salta nu? :))

Vrea sa vada anuntul pentru ca in functie de ce,felul cum posteaza si de poze isi da seama cat de cat la prima vedere despre mobra cum a fost intretinuta...

anuntul nu are poze si este expirat. pozele pe care mi le-a trimis proprietarul sunt ok, adica motocicleta pare intretinuta, oricum nu cred ca poti sa iti dai seama prea multe dintr-un anunt sau 3 poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anuntul nu are poze si este expirat. pozele pe care mi le-a trimis proprietarul sunt ok, adica motocicleta pare intretinuta, oricum nu cred ca poti sa iti dai seama prea multe dintr-un anunt sau 3 poze.

cred ca orice sfat iti este de ajutor. upload-eaza pozele aici sa ne clatim si noi ochii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...