switch Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 (editat) Va detecta si un releu stricat. De ce? Pentru ca daca la relanti pici sub 12.6 sau in ture sari de 15 sau 15.5, e clar ca e momentul sa schimbi releul. Daca ai un voltmetru care indica verde intre cele doua valori, galben imediat in afara si rosu la abarei mari (rosu < 11,5 < galben < 12,5 < verde < 14,5 < galben < 15,5 < rosu), galbenul e pentru atentie si rosu pentru SCHIMBA-L sau INCARCA BAT. Oricum aceleasi calcule le faci si tu in capul tau cand vezi afisajul digital al voltmetrului. Practic, cu un pic de cap, iti poti face un volmetru cu trei leduri (rosu-galben-verde) care te scuteste de calculul pe care il faci in minte atunci cand vezi valoarea masurata. Eu sunt un purist in privinta masuratorilor. Folosesc ca multimetru o chestie de 5kg de pe vremea lu tata. Sunt arhi-multumit de el. Pentru chestii de finete, am un multimetru foarte precis (traiasca firma!). Insa pe motor, simplitatea e cea mai buna. Nu e nevoie de indicatoare sofisticate. Cand se aprinde galben, e momentu sa scoti sculele scumpe si sa verifici. Editat Aprilie 12, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Uite-aici un voltmetru cred asemanator cu cel descris mai inainte la care tinjesc de cind avea pretul de doar 25 lei! http://www.adelaida.ro/product_info.php?products_id=9228 O sa-l cumpar cu prima ocazie cind ajung in Craiova fiindca stiu ca-i foarte util. La CZ-ul Sport, acum vreo 20 ani in urma, aveam unul mesterit acasa care facea toti banii, dar acum lenea si comoditatea ma va face sa bag mina in buzunar si sa-mi montez o scula cumparata. Asta ca sa nu mai ajung sa trec muntii doar cu pozitia aprinsa sau sa cersesc pe marginea drumului curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 E vreo 25-40 ron in Vitan unul aproape identic. Posibil sa aiba aceeasi origine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Trecand puțin peste peste lecția cu voltmetrele, am observat în momentul schimbării voltmetrelor o chestie demnă de luat în maximă seamă!!! Dacă firul maro (parcă) de la releul de încărcare ce se leagă la masă nu are contact perfect (max 0,01 sau 0,02 ohm) Âşi are o rezistență mai mare, releul nu va încărca, poate doar în turații sau foarte puțin. Concluzia e să măsurați rezistența între firul maro Âşi minusul de la baterie (ca să fiți siguri de masă) să nu ai bă rezistenă sau să nu depăÂşască 0,02 oameni. O chestie asemănătoare am pățit Âşi la un Virago 535. Releul ăla îÂşi lua masa doar din simpu montaj pe cadru sau radiatoru ăla ce are acolo. Nu încărca bine, sau mai bine zis nu încărca. I-am lipit o sârmă de carcasă Âşi am legat-o la masă.... merge brici. Cam atât despre voltmetre Âşi încărcare..... acu' să vorbim de gagici că tot a s-a cam făcut cald Âşi e pericol de accidente prin oraÂşe..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 (editat) As propune sa separam povestea voltmetrelor in alt topic (cu ocazia asta imi cer scuze pentru dittai offtopicu la BMWuri )... sa vad ce pot rezolva Editat Aprilie 13, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Poti incepe un topic la Service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Tovarasi, duminica seara am patit-o. Am lovit un caine maidanez (Romanie de cacao) si am scapat doar cu schimbatorul de viteze dat peste cap si o usoara zgarietura pe motor. Schimbatorul s-a indreptat fara probleme si sper sa nu apara alte probleme in timp. Sanatate multa si feriti-va si de cainii maidanezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Am observat la destul de multe BMW-uri si Aprilia de 650 cum apar fisuri in locul destinat martorilor pt semnal, ulei; mai nou, a inceput sa-mi apara o a doua fisura destul de urata care s-a extins 6 cm.Imi puteti recomanda o solutie de lipit plasticul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 imi plang simeringurile le-a schimbat cineva singur? ma gandesc ca o chinuiala de o zi suplineste aia 120 roni pe care ii cere orice service moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 imi plang simeringurile le-a schimbat cineva singur? ma gandesc ca o chinuiala de o zi suplineste aia 120 roni pe care ii cere orice service moto incearca la nr asta 0723514512 - TIBI simeringuri de praf pe stoc..aveti idee unde as putea gasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 imi plang simeringurile le-a schimbat cineva singur? ma gandesc ca o chinuiala de o zi suplineste aia 120 roni pe care ii cere orice service moto Da, eu, dar nu este asa simplu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 incearca la nr asta 0723514512 - TIBI E acelasi Tibi mecanicul de la Automobile Bavaria din Pipera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 E acelasi Tibi mecanicul de la Automobile Bavaria din Pipera? nu, este "un" Tibi care e pe cale de a-si deschide un service de moto si scutere pe bd lacul tei. de fapt service-ul e gata, cateva "hartii" il mai tin pe loc...are preturi super ok din ce mi-a zis.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 imi plang simeringurile le-a schimbat cineva singur? ma gandesc ca o chinuiala de o zi suplineste aia 120 roni pe care ii cere orice service moto sau la userul buzoianu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Nu-mi functioneaza corect lampa stop la actionarea pedalei de frana. Contactul de la pompa pare sa nu funtioneze corect, abia cand e la "fund" pedala, se aprinde si nici atunci de fiecare data. Frana fata functioneaza perfect. Modelele mai noi au alt tip de contact? Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 E la fel Âşi la altele mai noi. ÂŞi al meu e mort dar nu-mi bat capul cu el. Frânez Âşi cu fața cât să facă contact becul Âşi gata. Să schimb tot sistemul de la pedala e mai scump decât un eventual contact de pe față. Ăla a fost 1 leu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Problema despre care vorbesti am avut-o si eu. Pe pedala de frana ai o lamela metalica ce actioneaza un intrerupator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Modelul mai vechi are o sondă ce se înfiletează în pompa de frână (care se mai fecundează). Modelul mai nou are o lamelă, cum s-a spus mai înainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 In locasul la care se imbina galeriile de evacuare exista o solutie de etansare ce mi-a cazut. Ce recomandare imi dati pentru imbinarea galeriei de evacuare? In afara de zgomot mai exista vre-o problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Mda, deci unul nou ziceti, sau vreo mestereala cu vreun contact asemanator celui de la maneta. Nu am gasit vreo poza care sa ma lamureasca cum vine contactul acela cu lamela (poate ii fac update ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Nu-mi functioneaza corect lampa stop la actionarea pedalei de frana. Contactul de la pompa pare sa nu funtioneze corect, abia cand e la "fund" pedala, se aprinde si nici atunci de fiecare data. Frana fata functioneaza perfect. Fii antena ce zice p'acilea.. Click Vezi poate ti s-a slabit surubul care tine pedala de frana (si rola inferioara pe "interior"). Nu-l strange tare, ca trebuie sa functioneze pedala, dar sa nu stea sa cada, totusi.. Vezi ca tija aia care impinge in lamele are o piulita, incearca s-o mai strangi (sa mai "scoti" tija in afara), vezi daca e vreo diferenta. Daca inca mai aprinde becu', inseamna ca functioneaza senzorul (chiar daca nu egztrem de bine), deci poate n-o fi futat. Succesuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 am si eu cateva nedumeriri. cat de mult influenteaza conditiile atmosferice mersul motorului. intreb pentru ca acum 15 min pe cand ma intorceam de la lucru pe ploaie(nu f tare) parca nu ii placea in plaja de turatii 3000-4000...ci mai mult pe la 4000 chiar incolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 am si eu cateva nedumeriri. cat de mult influenteaza conditiile atmosferice mersul motorului. intreb pentru ca acum 15 min pe cand ma intorceam de la lucru pe ploaie(nu f tare) parca nu ii placea in plaja de turatii 3000-4000...ci mai mult pe la 4000 chiar incolo Very tare! Si al meu face figuri la pornirea pe ploaie, chiar daca e mai ridicata temperatura.. E vorba de umezeala, nush.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Condens in cilindru poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 La al meu nu se simte nici o diferență indiferent de condiții: ploaie, soare, ceață, lună, frig, noroi, cârnați....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.