Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

... de cand a inceput relatia mea cu El CROCO am observat ca ii place samba. pana azi am tinut ritmul cu el si l-am temperat cand se intampla ...dara azi ca niciodata

pe scurt ...dupa ce ca mai aveam 5min si ajungeam acasa la parinti mi se blocheaza roata spate cam la 100kmh(dupa ce intram pe banda mea dupa o depasire regulamentara) si hat in stg, hat in dr si tot asa cu speranta ca pana in ultimul moment am sa reusesc sa o opresc in picioare...doar ca moare si speranta din pacate! ....sapoi la ultimul hat in dr cu fundul, am culcat-o pe stg...mai mult din instinct...pot spune ca a fost f soft contactul cu asfaltul(ingerul pazitor)

eu...julit cizma pe interior catre vf si incheietura degetului mare si julit genunchiul pe interior. nu-mi explic cum si ce am facut. sotia nimik....motocicleta mai nimik ochiometric(carene a shit) doar scarita stg a arat in asfalt si...nu e stramba sau altceva...vreo 2 zgarieturi pe toba, topcaseul rupt si....surpriza surpriza...pinionul de atac cu siguranta lipsa si lantul torsionat si ingramadit intre bascula si foaie. bascula a suferit muuuult de tot, atat de mult incat sunt decis sa o schimb cu alta in stare buna

asadar...cei care au vreo bascula in stare buna da-ti un pm. fara ofensa ofer 100euro in cap, pen ca daca e mai mult prefer sa iau un harb de dincolo si am si piese(varianta asta necesita rabdare mai multa)

altfel asfalt uscat si drum bun!

ps: inainte de drum am facut verificarile ..chiar am desfacut capacul si m-am uitat si la pinionul de atac si siguranta ca a trebuit sa strang vreo 2 suruburi, am verificat lantul , l-am uns....sters frane... futui..asa fain o fost pana in momentul cu pricina. nu-mi pot explica ce a fost sau ce s-a intamplat. kitul de lant avea 600km in care am alergato si cu 140kmh, facut reglajul de 2 ori, uns, siguranta noua ca cea veche era uzata...in plm de treaba. multam lu Dumnezeu ca suntem teferi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am scapat motoreta pe partea stanga, mai mult de pe loc (coboram o rapa care vira stanga, am franat cu spatele mai mult decat trebuia, m-a furat si am cazut cu manerul stang intr-o stanca). Nu mi s-a rupt nimic, nici maneta nici plasticul de protectie ptr maine, DAR chestia e ca acum ghidonul atinge rezervorul cu manerul stang. Mai grav e ca in mers am sesizat ca la drum drept, ghidonul (cu tot cu jugul superior in care intra tuburile de la furca + ghidonul) stau putin sucite spre stanga. Daca incerc sa le intrept in mers, trage dreapta.

M-am tot uitat eu pe acolo sa vad cum as putea indrepta, dar ma tem ca s-a strambat furca. Nu ma pricep eu foarte bine, dar tare as vrea sa ma insel. Ma gandesc totusi ca nu se stramba furca asa usor.

Ati avut asemenea probleme? Aveti vreun sfat? E vreo metoda sa-l fac la loc?

Editat de andro_cd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scapat motoreta pe partea stanga, mai mult de pe loc (coboram o rapa care vira stanga, am franat cu spatele mai mult decat trebuia, m-a furat si am cazut cu manerul stang intr-o stanca). Nu mi s-a rupt nimic, nici maneta nici plasticul de protectie ptr maine, DAR chestia e ca acum ghidonul atinge rezervorul cu manerul stang. Mai grav e ca in mers am sesizat ca la drum drept, ghidonul (cu tot cu jugul superior in care intra tuburile de la furca + ghidonul) stau putin sucite spre stanga. Daca incerc sa le intrept in mers, trage dreapta.

M-am tot uitat eu pe acolo sa vad cum as putea indrepta, dar ma tem ca s-a strambat furca. Nu ma pricep eu foarte bine, dar tare as vrea sa ma insel. Ma gandesc totusi ca nu se stramba furca asa usor.

Ati avut asemenea probleme? Aveti vreun sfat? E vreo metoda sa-l fac la loc?

mai... eu stiu ca sunt gandite piesele de asa natura incat sa absoarba socurile si sa se deformeze ce e proiectat sa se deformeze. eu zic sa dai ghidonul jos complet. si te uiti la jugul superior si la cel inferior si la furci cum se aliniaza....le slabesti si le realiniezi...si daca e de rau si daca e de bien sapoi vezi. ghidonul...altu nou ori il indrepti sau te dai dupa el

maine dis de morning arunc si eu un ochi sa vad a meu cum se prezinta, ca mi-ai dat de gandit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scapat motoreta pe partea stanga, mai mult de pe loc (coboram o rapa care vira stanga, am franat cu spatele mai mult decat trebuia, m-a furat si am cazut cu manerul stang intr-o stanca). Nu mi s-a rupt nimic, nici maneta nici plasticul de protectie ptr maine, DAR chestia e ca acum ghidonul atinge rezervorul cu manerul stang. Mai grav e ca in mers am sesizat ca la drum drept, ghidonul (cu tot cu jugul superior in care intra tuburile de la furca + ghidonul) stau putin sucite spre stanga. Daca incerc sa le intrept in mers, trage dreapta.

M-am tot uitat eu pe acolo sa vad cum as putea indrepta, dar ma tem ca s-a strambat furca. Nu ma pricep eu foarte bine, dar tare as vrea sa ma insel. Ma gandesc totusi ca nu se stramba furca asa usor.

Ati avut asemenea probleme? Aveti vreun sfat? E vreo metoda sa-l fac la loc?

 

Suciala e doar din prinderi. Slabeste prinderile rotii fata si prinderile jugului. Nu amandoua. Ori cele de sus ori cele de jos. Apesi pe ghidon de cateva ori cu frana fata actionata. Eventual smuceli de ghidon in directia dorita. Smuceli in limitatoarele bracarii. Eventual chiar cateva suturi in lateralul rotii fata in directia dorita. Strangi totul si gata. Eventual slabesti si reasezi ghidonul. In hard enduro se intampla adesea.

Mesaj completat

... de cand a inceput relatia mea cu El CROCO am observat ca ii place samba. pana azi am tinut ritmul cu el si l-am temperat cand se intampla ...dara azi ca niciodata

pe scurt ...dupa ce ca mai aveam 5min si ajungeam acasa la parinti mi se blocheaza roata spate cam la 100kmh(dupa ce intram pe banda mea dupa o depasire regulamentara) si hat in stg, hat in dr si tot asa cu speranta ca pana in ultimul moment am sa reusesc sa o opresc in picioare...doar ca moare si speranta din pacate! ....sapoi la ultimul hat in dr cu fundul, am culcat-o pe stg...mai mult din instinct...pot spune ca a fost f soft contactul cu asfaltul(ingerul pazitor)

eu...julit cizma pe interior catre vf si incheietura degetului mare si julit genunchiul pe interior. nu-mi explic cum si ce am facut. sotia nimik....motocicleta mai nimik ochiometric(carene a shit) doar scarita stg a arat in asfalt si...nu e stramba sau altceva...vreo 2 zgarieturi pe toba, topcaseul rupt si....surpriza surpriza...pinionul de atac cu siguranta lipsa si lantul torsionat si ingramadit intre bascula si foaie. bascula a suferit muuuult de tot, atat de mult incat sunt decis sa o schimb cu alta in stare buna

asadar...cei care au vreo bascula in stare buna da-ti un pm. fara ofensa ofer 100euro in cap, pen ca daca e mai mult prefer sa iau un harb de dincolo si am si piese(varianta asta necesita rabdare mai multa)

altfel asfalt uscat si drum bun!

ps: inainte de drum am facut verificarile ..chiar am desfacut capacul si m-am uitat si la pinionul de atac si siguranta ca a trebuit sa strang vreo 2 suruburi, am verificat lantul , l-am uns....sters frane... futui..asa fain o fost pana in momentul cu pricina. nu-mi pot explica ce a fost sau ce s-a intamplat. kitul de lant avea 600km in care am alergato si cu 140kmh, facut reglajul de 2 ori, uns, siguranta noua ca cea veche era uzata...in plm de treaba. multam lu Dumnezeu ca suntem teferi!

 

 

Poate a fost lantul prea larg reglat. Pe frana de motor, dupa depasire, s-a adunat in parte superioara a pinionului de atac. Lant necuratat si uns cu un produs foarte vascos. Asa e? Spray-urile de lant pt strada sunt f vascoase. Mai bune sunt cele pt enduro. Chit ca mai arunca lantul ulei si murdareste motoreta.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit-o si io acum un an si exact cum zice colegu', cu muiere si incarcatura maxima, dupa o depasire si pe viraj dreapta, la circa 80-100 km/h, mi-a sarit siguranta cu pinionul si era sa umplu asfaltu' de pene! Am reusit s-o mentin pe linia de "plutire" si nu m-am varsat, iar faza asta s-a repetat dupa vreo citeva zile si atunci am pierdut definitiv siguranta...fiind nevoit sa improvizez ca sa ajung acasa, lucru povestit cu amanunte atunci. Am facut rost de siguranta noua si fiindca mi s-a rupt si o ureche de prindere dintre cele trei de la capacul din dreapta, am hotarit sa merg fara capac. Peste siguranta cea noua am pus silicon rosu si in timpul mersului de foarte multe ori mi-am facut obiceiul ca sa arunc o privire scurta spre pinion si siguranta. Culmea este ca de atunci nici macar nu s-a miscat sau sa se vada vreo schimbare minuscula! Asadar, siguranta aceea trebuie schimbata periodic fiindca se uzeaza la interior, pinionul avind mereu tendinta de a iesi spre exterior...fapt ce o face sa se uzeze in zona ascunsa privirii, aceea din canalul ei (in degajarea care o mentine inchisa). Mentionez ca si atunci si dupa, aveam lantul bine pozitionat, uns, kit-ul aproape nou...deci asta nu prea tine de uzuri ale kit-ului ci doar de uzura sigurantei respective. Mare atentie la cei care au model cu an de fabricatie pina in 1997, an cind s-a trecut la piulita cu saiba de siguranta. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare am vaz ca sunt multi posesori priceputi de f aici pe forum am si io o intrebare referitor la cutia de viteze cand ii cald motoru peste 4000 de ture sare din a 2 a cand ii rece nu sare o am asa de 2 ani si asa umblu cu ea.se poate repara sau tre desfacut motoru bucati.am citit undeva ca i defectiune de fabrica si ca au fost recemate pt a remedia defectiunea.multumesc si asfalt uscat sa aveti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kit de lant nou marca did xring, uns cu spray de lant de la louis(weisses ketten spary) acu 1luna, inaintea plecarii verificat toleranta lantului(era pe la 1-2cm) si uns cu wd40 chiar verificat si pinionul de atac cu siguranta noua(cand am pus kitul de lant)...observat ca siliconul ce l-am pus pt siguranta s-a dus dar cu gandul ca pun cand ajung la parinti.

mers totul struna , super ferict pana cand se futu. da bascula e nenorocita tare. am sa pun poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati avut asemenea probleme? Aveti vreun sfat? E vreo metoda sa-l fac la loc?

Pune-l pe central, cu roata fata dreaptä, si uita-te din profil la cum se aliniaza bratele furcii. Daca nu sunt in aceeasi linie, poate ai noroc si o rezolvi cum a sugerat Andrei.

 

Suciala e doar din prinderi. Slabeste prinderile rotii fata si prinderile jugului. Nu amandoua. Ori cele de sus ori cele de jos. Apesi pe ghidon de cateva ori cu frana fata actionata. Eventual smuceli de ghidon in directia dorita. Smuceli in limitatoarele bracarii. Eventual chiar cateva suturi in lateralul rotii fata in directia dorita. Strangi totul si gata. Eventual slabesti si reasezi ghidonul. In hard enduro se intampla adesea.

 

Daca sunt in aceeasi linie, ghidonul ori e usor stramb din prinderi (desfaci cele patru suruburi, si-l repozitionezi), ori e usor stramb. Verifica-l si de fisuri, ca poate la urmatoarea cazatura te trezesti ca ramai cu o bucata in mana..

 

salutare am vaz ca sunt multi posesori priceputi de f aici pe forum am si io o intrebare referitor la cutia de viteze cand ii cald motoru peste 4000 de ture sare din a 2 a cand ii rece nu sare o am asa de 2 ani si asa umblu cu ea.se poate repara sau tre desfacut motoru bucati.am citit undeva ca i defectiune de fabrica si ca au fost recemate pt a remedia defectiunea.multumesc si asfalt uscat sa aveti

O fi furca aia de treapta uzata, cand e inca rece uleiul e putin mai vascos, poate de-asta nu sare atunci..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt userul yzulyka, si postez de pe un alt cont :P

Bmw F650 CS

 

Am 40.000 km facuti cu el, fabricat in 2003, fara ABS, cumarat din Belgia la 5000 km in urma cu 3 ani.

 

-nu gasesc filtru de aer sport pt modelul meu.

 

BMC face si gasesti pe stoc la diverse magazine. Imi poti da PM sa te indrum unde sa-l gasesti

http://www.bmcairfilters.com/VisModDetail.asp?ID=490

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar bucata de plastic de carena din partea stinga ce acopera bateria, toba...(aceea de sub saua calutului F650), indiferent culoarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nush ce are. ieri mergea frumos, rotund (prin poligon ca nu am inca carnet) azi da in nas si se opreste la relanti. ba chiar s-a oprit in curba la viteza mica. de obicei cand a mia facut asa ori avea un pic de apa in carburator, ori nu mai avea benzina. parca nu ar aprinde bine... pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nush ce are. ieri mergea frumos, rotund (prin poligon ca nu am inca carnet) azi da in nas si se opreste la relanti. ba chiar s-a oprit in curba la viteza mica. de obicei cand a mia facut asa ori avea un pic de apa in carburator, ori nu mai avea benzina. parca nu ar aprinde bine... pareri?

Lipsa benzina- aste sunt simptomele.Verifica intai furtunele de aerisire ale rezervorului,apoi robinetul,s.a.m.d. pana ajungi la plutitoare (poate ai nivelul mic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune-l pe central, cu roata fata dreaptä, si uita-te din profil la cum se aliniaza bratele furcii. Daca nu sunt in aceeasi linie, poate ai noroc si o rezolvi cum a sugerat Andrei.

 

Suciala e doar din prinderi. Slabeste prinderile rotii fata si prinderile jugului. Nu amandoua. Ori cele de sus ori cele de jos. Apesi pe ghidon de cateva ori cu frana fata actionata. Eventual smuceli de ghidon in directia dorita. Smuceli in limitatoarele bracarii. Eventual chiar cateva suturi in lateralul rotii fata in directia dorita. Strangi totul si gata. Eventual slabesti si reasezi ghidonul. In hard enduro se intampla adesea.

 

Daca sunt in aceeasi linie, ghidonul ori e usor stramb din prinderi (desfaci cele patru suruburi, si-l repozitionezi), ori e usor stramb. Verifica-l si de fisuri, ca poate la urmatoarea cazatura te trezesti ca ramai cu o bucata in mana..

 

 

O fi furca aia de treapta uzata, cand e inca rece uleiul e putin mai vascos, poate de-asta nu sare atunci..

 

Furca aia pot so schimb fara sa desfac de tot motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furca aia pot so schimb fara sa desfac de tot motorul?

Din pacate, nu.. facand parte din cutia de viteze, trebuie sa imprastii cam tot motorul pe bancul de lucru..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate, nu.. facand parte din cutia de viteze, trebuie sa imprastii cam tot motorul pe bancul de lucru..

 

ai traznilar :peace: la 30000 de km sa faca asa bmw ul sa faca figuri cutia de viteze.Nu stiti cam cat ma costa manopera pt desfacut si remediat problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa comand piesele de schimb ca sa fiu din nou in biznes in circa 1luna. Acuma sper sa nu ma fi fentat cu bascula de strada 97 la funduro 95! Pana una alta cum drak sa sigurantez pinionul de atac, că mi cam teama!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi pe P.M. o adresa si iti trimit una zdravana la plic (o siguranta :peace: )! Io o am montata de exact un an si am facut ceva kilometri fara ca ea sa mai miste de la locul ei. Anul trecut am luat mai multe si mai am citeva in dotare. Bine ar fi sa n-o mai utilizezi pe cea veche, fiindca risti sa te tavaleasca sau...Doamne feri'! Sper sa nu mai simt niciodata senzatia aceea de roata blocata pe viraj, cu "trailerul" plin si pasager!

P.S.-Cit te-a costat bascula? Intreb asa de curios, ca olteanu'! :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era noua siguranta! Si siguranta si pinionul mic or fost de negasit. Ebay.co.uk si un unchies necesari pt bascula. 25 lire la buy it now bascula,15 lire capetii de reglaj plus 10 lire transport in uk. In tara vad eu cum. Mai e o bascula la licitatie ,15 lire e acum si o livreaza si in ro contra a 60 lire. Da sa nu rasfoiesti ebayu ca iti faci sange rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am site-ul meu din garaj, adica ma descurc fara importatori care te ard la punga!

Azi mi-am facut protectii de praf si musculite pentru jambele furcii ( /index.php?...t&p=2433617 ), iar miine daca nu imi strica programul altii, cum au facut-o azi, schimb simeringurile si uleiul din jambe. Am luat uleiul cu 6,50 lei/litru si parca vreo 25 lei au fost simeringurile...restul e pasiune! :peace:

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai...ieftin! :peace: Adica Prista MHL46.

Din asta ieftin pun de-o viata si nu am avut probleme cu suspensiile. Si cred ca ati vazut cum car cu "trailerul" si pe unde o duc pe saraca mirtoaga!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...