Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Va detecta si un releu stricat. De ce? Pentru ca daca la relanti pici sub 12.6 sau in ture sari de 15 sau 15.5, e clar ca e momentul sa schimbi releul. Daca ai un voltmetru care indica verde intre cele doua valori, galben imediat in afara si rosu la abarei mari (rosu < 11,5 < galben < 12,5 < verde < 14,5 < galben < 15,5 < rosu), galbenul e pentru atentie si rosu pentru SCHIMBA-L sau INCARCA BAT. Oricum aceleasi calcule le faci si tu in capul tau cand vezi afisajul digital al voltmetrului. Practic, cu un pic de cap, iti poti face un volmetru cu trei leduri (rosu-galben-verde) care te scuteste de calculul pe care il faci in minte atunci cand vezi valoarea masurata.

 

Eu sunt un purist in privinta masuratorilor. Folosesc ca multimetru o chestie de 5kg de pe vremea lu tata. Sunt arhi-multumit de el. Pentru chestii de finete, am un multimetru foarte precis (traiasca firma!). Insa pe motor, simplitatea e cea mai buna. Nu e nevoie de indicatoare sofisticate. Cand se aprinde galben, e momentu sa scoti sculele scumpe si sa verifici.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Uite-aici un voltmetru cred asemanator cu cel descris mai inainte la care tinjesc de cind avea pretul de doar 25 lei!

http://www.adelaida.ro/product_info.php?products_id=9228

O sa-l cumpar cu prima ocazie cind ajung in Craiova fiindca stiu ca-i foarte util. La CZ-ul Sport, acum vreo 20 ani in urma, aveam unul mesterit acasa care facea toti banii, dar acum lenea si comoditatea ma va face sa bag mina in buzunar si sa-mi montez o scula cumparata. Asta ca sa nu mai ajung sa trec muntii doar cu pozitia aprinsa sau sa cersesc pe marginea drumului curent! :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trecand puțin peste peste lecția cu voltmetrele, am observat în momentul schimbării voltmetrelor o chestie demnă de luat în maximă seamă!!!

 

Dacă firul maro (parcă) de la releul de încărcare ce se leagă la masă nu are contact perfect (max 0,01 sau 0,02 ohm) Âşi are o rezistență mai mare, releul nu va încărca, poate doar în turații sau foarte puțin.

Concluzia e să măsurați rezistența între firul maro Âşi minusul de la baterie (ca să fiți siguri de masă) să nu ai bă rezistenă sau să nu depăÂşască 0,02 oameni.

 

O chestie asemănătoare am pățit Âşi la un Virago 535. Releul ăla îÂşi lua masa doar din simpu montaj pe cadru sau radiatoru ăla ce are acolo. Nu încărca bine, sau mai bine zis nu încărca. I-am lipit o sârmă de carcasă Âşi am legat-o la masă.... merge brici.

 

Cam atât despre voltmetre Âşi încărcare..... acu' să vorbim de gagici că tot a s-a cam făcut cald Âşi e pericol de accidente prin oraÂşe.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tovarasi, duminica seara am patit-o.

Am lovit un caine maidanez (Romanie de cacao) si am scapat doar cu

schimbatorul de viteze dat peste cap si o usoara zgarietura pe motor.

Schimbatorul s-a indreptat fara probleme si sper sa nu apara alte probleme in timp.

Sanatate multa si feriti-va si de cainii maidanezi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat la destul de multe BMW-uri si Aprilia de 650 cum apar fisuri in locul destinat martorilor pt semnal, ulei; mai nou, a inceput sa-mi apara o a doua fisura destul de urata care s-a extins 6 cm.Imi puteti recomanda o solutie de lipit plasticul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi plang simeringurile :P le-a schimbat cineva singur? ma gandesc ca o chinuiala de o zi suplineste aia 120 roni pe care ii cere orice service moto

 

incearca la nr asta 0723514512 - TIBI :)

 

 

simeringuri de praf pe stoc..aveti idee unde as putea gasi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi plang simeringurile :) le-a schimbat cineva singur? ma gandesc ca o chinuiala de o zi suplineste aia 120 roni pe care ii cere orice service moto

 

 

Da, eu, dar nu este asa simplu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E acelasi Tibi mecanicul de la Automobile Bavaria din Pipera?

 

 

nu, este "un" Tibi care e pe cale de a-si deschide un service de moto si scutere pe bd lacul tei. de fapt service-ul e gata, cateva "hartii" il mai tin pe loc...are preturi super ok din ce mi-a zis..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi functioneaza corect lampa stop la actionarea pedalei de frana. Contactul de la pompa pare sa nu funtioneze corect, abia cand e la "fund" pedala, se aprinde si nici atunci de fiecare data. Frana fata functioneaza perfect.

Modelele mai noi au alt tip de contact?

 

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E la fel Âşi la altele mai noi. ÂŞi al meu e mort dar nu-mi bat capul cu el. Frânez Âşi cu fața cât să facă contact becul Âşi gata. Să schimb tot sistemul de la pedala e mai scump decât un eventual contact de pe față. Ăla a fost 1 leu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In locasul la care se imbina galeriile de evacuare exista o solutie de etansare ce mi-a cazut.

Ce recomandare imi dati pentru imbinarea galeriei de evacuare?

In afara de zgomot mai exista vre-o problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi functioneaza corect lampa stop la actionarea pedalei de frana. Contactul de la pompa pare sa nu funtioneze corect, abia cand e la "fund" pedala, se aprinde si nici atunci de fiecare data. Frana fata functioneaza perfect.

Fii antena ce zice p'acilea.. Click

Vezi poate ti s-a slabit surubul care tine pedala de frana (si rola inferioara pe "interior"). Nu-l strange tare, ca trebuie sa functioneze pedala, dar sa nu stea sa cada, totusi.. Vezi ca tija aia care impinge in lamele are o piulita, incearca s-o mai strangi (sa mai "scoti" tija in afara), vezi daca e vreo diferenta. Daca inca mai aprinde becu', inseamna ca functioneaza senzorul (chiar daca nu egztrem de bine), deci poate n-o fi futat.

 

Succesuri! :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu cateva nedumeriri. cat de mult influenteaza conditiile atmosferice mersul motorului. intreb pentru ca acum 15 min pe cand ma intorceam de la lucru pe ploaie(nu f tare) parca nu ii placea in plaja de turatii 3000-4000...ci mai mult pe la 4000 chiar incolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu cateva nedumeriri. cat de mult influenteaza conditiile atmosferice mersul motorului. intreb pentru ca acum 15 min pe cand ma intorceam de la lucru pe ploaie(nu f tare) parca nu ii placea in plaja de turatii 3000-4000...ci mai mult pe la 4000 chiar incolo

Very tare! Si al meu face figuri la pornirea pe ploaie, chiar daca e mai ridicata temperatura.. E vorba de umezeala, nush.. :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...