irip Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Caut Âşi eu o manetă de frână dar nu găsesc...... Toate manetele de frână să apeleze la mine. Doresc o manetă de frână pentru F650. Mulțumesc http://www.louis.de/_203663ae7e97603ba5645...tnr_gr=10019200 Nu sunt cine-stie-ce ca se curata vopseaua repede de pe ele de la manusi dar sunt mai ieftine. Mesaj completat Caut Âşi eu o manetă de frână dar nu găsesc...... Toate manetele de frână să apeleze la mine. Doresc o manetă de frână pentru F650. Mulțumesc http://www.louis.de/_203663ae7e97603ba5645...tnr_gr=10019200 Nu sunt cine-stie-ce ca se curata vopseaua repede de pe ele de la manusi dar sunt mai ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Mulțam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 In caz ca intereseaza pe cineva, am inceput sa fac linkage-uri pentru F650 GS/Dakar, ca sa inalti/cobori mobra. Treburile astea sunt la fel si pentru F650 St/Funduro si Pegaso! Daca vrea careva, ii pot face dar am nevoie de dimensiunile lor originale de pe motor. Se poate inalta/cobora mobra cu 3 sau 6 cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Domnu'!? Un cilindru langa celalalt se poate face? Chiar doua, sa fie de rezerva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 (editat) Sudura electrica este suficient de rezistenta pentru constructia suportilor de bagaje? (Pentru bagaje din textil nu cutii) Editat Ianuarie 27, 2011 de bobocel007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Domnu'!? Un cilindru langa celalalt se poate face? Chiar doua, sa fie de rezerva.. Cap in cap, poate ca Vrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 Interesante preocupari pe aici. Nu am mai intrat de mult, ca am fost plecat o vreme dar ma minunez de ce se mai scrie pe aici :) Zi buna la toata lumea, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 Pai daca nu avem ce sa le facem peste iarna, o lalaim in balarii. La primavara o sa le tot facem....plinul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 stiti de ceva garnitura care ar fi bine sa fie schimbata cand se face schimbul de ulei? ceva cod sau specificatii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Garnitura de la filtrul de ulei, cea de pe capac (normal vine cu filtrul in cutie) si garnitura de cupru de la buson daca e veche ( merge si aia vreo 3 schimburi, dar se rigidizeaza si nu mai izoleaza). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 am luat hiflo,in cutie nu am vazut altceva decat filtrul iar aia de cupru? de unde o procurati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustJackJJ Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Salut, sunt Gabi din Bucuresti si va cer sfatul. Sunt incepator si in cautare de moto, am gasit un Bmw f650 din '95. Sunt interesat daca imi puteti recomanda in Bucuresti un service specializat, sau o persoana care se pricepe foarte bine la acest model. Sunt interesat sa aflu o parere profesionista despre starea motorului in sine. Va rog ajutati-ma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 am luat hiflo,in cutie nu am vazut altceva decat filtruliar aia de cupru? de unde o procurati? poti lua dimensiunile de pe realoem.com si sa le iei de la un magazin specializat pe saibel si garnituri. Se gasesc si separat si te costa 5 lei impreuna. Daca nu curge pe la buson si mai merge cea veche, mai las-o pana gasesti tot de cupru. Daca nu, merge si cu cele de alu si pui si ceva pasta de sigilat ( nu de lipit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Salut, sunt Gabi din Bucuresti si va cer sfatul. Sunt incepator si in cautare de moto, am gasit un Bmw f650 din '95. Sunt interesat daca imi puteti recomanda in Bucuresti un service specializat, sau o persoana care se pricepe foarte bine la acest model. Sunt interesat sa aflu o parere profesionista despre starea motorului in sine. Va rog ajutati-ma! 1.Automobile Bavaria - locatia din Pipera, desi au in palmares preturi cam mari sau 2.Clavi , in zona Grivita 0721.312.219 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 ar mai fi userul buzoianu, si alti cativa de pe f650.ro de prin bucale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 ar mai fi userul buzoianu, si alti cativa de pe f650.ro de prin bucale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustJackJJ Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Multam fain de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Clavi , in zona Grivita 0721.312.219 Nu asi recomanda,stiu cativa care s-au plans... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Nu asi recomanda,stiu cativa care s-au plans... Parerile sunt impartite intotdeauna. Din punctul meu de vedere este un mecanic bun care are un pret pe manopera normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 La Champion vine si cu o-ringu de cauciuc. Cel putin asa am vazut recent. Ca mai demult nu imi amintesc ca sa fi avut. Saiba de cupru sau aluminiu se refoloseste de ffff multe ori daca nu strangi ca ... Doar tre sa ai grija ca inainte de fiecare refolosire sa o incalzesti cu o lampa cu gaz sau feon dinala profesional Seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jamalex2000 Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 sal'tare! Eu pierdui cheia de la mobra si de fraier ce am fost bineinteles ca nu aveam dublura! Am gasit undeva unde se face cheie dupa butuc- intrebarea este butucul din rezervor sau sa este identic cu ala din contact? Aveti vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 sal'tare! Eu pierdui cheia de la mobra si de fraier ce am fost bineinteles ca nu aveam dublura! Am gasit undeva unde se face cheie dupa butuc- intrebarea este butucul din rezervor sau sa este identic cu ala din contact? Aveti vreo idee? De talon nu ai nevoie? Ceva CIV? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 contact, rezervor, sa! toate sunt pt aceeasi cheie! trateaza problema delicat ca poate gasesti cheia! eu unul cand imi facea contactul figuri l-am dat jos de pe mobra fara sa ma ating de carene and co. recomand sa folosesti butucul de la contact pt copie cheie! mai usor de dat jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 As zice ca cel de la sa e cel mai usor de dat jos. Si seaua o poti deschide cu o tija lunga si ridici de sa ( e elastica) dar sa fie undeva la cald, nu pe frigul asta. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 As zice ca cel de la sa e cel mai usor de dat jos. Si seaua o poti deschide cu o tija lunga si ridici de sa ( e elastica) dar sa fie undeva la cald, nu pe frigul asta. Bafta Demonteaza contactul, si fa dupa el. Incuietoarea de la sea e simplificata si nu are toti cateii care sunt la contact. Cel putin asa am vazut la multe mobre, sincer nu am studiat problema la F-urile noastre. Grija mare la cine faci cheia ca eu am avut surpriza ca "meseriasu" sa umble cu picioarele pe la catei si sa imi inapoieze contactul cu o cheie care mergea perfect. Dar numai la contact, la sea si buson de benzina nu se mai potrivea , de am innebunit instant. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.