-WERNER- Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Aveți oareșcare crash-bars / guard de BMW F650GS și sunteți atâta de pizdoși într-ale motociclismului, încât nu le folosiți în prezent, vreo lună, până am bani să-mi iau ale mele? Sunt începător, îmi iau carnetul în 2 săptămâni și cât mă mai fâțâi de-nceput cu motocicleta de colo-colo, mi-e frică de-a o da de pământ, în toată splendoarea-i... Acum fara suparare dar chiar crezi ca merita sa le dai jos de pe motor pt. o luna, acum cand vine iarna?!? BMW-ul are carne destul de puternice..nu se rup dar se zgarie..in afara de crashbar ar fi bine sa pregatesti banii si pt. un ghidon nou, ca la mine la ori ce cazatura mica primul lucru era ca se indoaie ghidonul! + poti cumpara si manete de frana + ambreiaj.. + scarite pasager.. etc.. Daca crezi ca scapi ieftin cu crashbaruri imprumut , parerea mea este ca mai bine nu te ura pe motor deloc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dariusgroza Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Acum fara suparare dar chiar crezi ca merita sa le dai jos de pe motor pt. o luna, acum cand vine iarna?!? BMW-ul are carne destul de puternice..nu se rup dar se zgarie..in afara de crashbar ar fi bine sa pregatesti banii si pt. un ghidon nou, ca la mine la ori ce cazatura mica primul lucru era ca se indoaie ghidonul! + poti cumpara si manete de frana + ambreiaj.. + scarite pasager.. etc.. Daca crezi ca scapi ieftin cu crashbaruri imprumut , parerea mea este ca mai bine nu te ura pe motor deloc!!! Firește că mă supăr! Glumesc... Sunt începător, am întrebat. Învăț: ghidon, manete, scărițe. Ok. Nu plănuiesc să mă dau prea viteaz, o să o scot la câteva ture, până se face cald. Mă gândesc că nu strică crashbars. Sper să n-o dau tare de pământ, că n-o să merg tare. O să fiu cât pot de precaut, începător fiind. Mulțam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Firește că mă supăr! Glumesc... Sunt începător, am întrebat. Învăț: ghidon, manete, scărițe. Ok. Nu plănuiesc să mă dau prea viteaz, o să o scot la câteva ture, până se face cald. Mă gândesc că nu strică crashbars. Sper să n-o dau tare de pământ, că n-o să merg tare. O să fiu cât pot de precaut, începător fiind. Mulțam. Hai, ma, nu mai speriati omul! De ce s-o dai pe jos? Tine-o dreapta pe sosea. Daca vrei sa te tavalesti la viteze mici, du-te pe coclauri, undeva unde-i pamant si iarba. Acolo poti s-o scapi ca n-are nici pe dracu si nu se indoaie nici ghidonul. Doar sa fi atent sa-i dai oglinzile jos. In rest, bafta si asfalt uscat! Salut! Are cineva o oglinda stanga disponibila? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Sunt începător, îmi iau carnetul în 2 săptămâni și cât mă mai fâțâi de-nceput cu motocicleta de colo-colo, mi-e frică de-a o da de pământ, în toată splendoarea-i... Lasa bre ca n-o dai de pamant.Iti spun din proprie experienta ca atunci cand eram incepator cu motorul si cu masina nu am facut belele.Cazaturile vin mai tarziu dupa ce devii jmecher. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) Am o intrebare pt posesorii de F650.. De cand s-a racit vremea porneste greu dimineata (dupamasa cand este mai cald, peste 10 grade, porneste ok fara probleme)... Are urmatoarele simptome: cand dau la demaror cu shoke-ul tras la maxim (dimineta cand este rece sub 5-10 grade)..invarte..bubuie ca si cum ar porni dar daca nu mai dau la demaror fara intrerupere se opreste..daca continui peste 4-5 sec porneste dar turatia ramane scazuta, nu creste asa mult cum ar fi normal cand este shocul tras, cum facea inainte sa curat/umblu la carburatoarele (operatie facuta in mijlocul verii).. Am verificat + curatat bujiile.. am verificat jocul la cablul de shoc dar e ok..am marit relantiul dar tot degeaba.. ma gandeam sa ridic acele de dozaj din carburator sau sa ridic nivelul in carburator...(la astea am umblat cand am curatat carburatoarele) Daca a patit cineva la fel asi dori niste sfaturi cum sa rezolv aceasta problema fara sa umbu pe bajbaite unde nu trebuie si sa stric mai rau! Editat Noiembrie 10, 2011 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Subscriu la ce zice Enduristu, atunci cand incepi sa te simti sigur pe tine si vrei mai mult, apare si "sansa de tavaleala". Baga, mergi prudent ca un incepator dar cu putin mai mult tupeu Nu te mai speria. Seara buna, la toata lumea, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Mare rugaminte! Daca aveti nr. de tel. al lui Tibi de la Bavaria, va rog mult trimiteti-mi-l si mie pe PM. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the black rider Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Am o intrebare pt posesorii de F650.. De cand s-a racit vremea porneste greu dimineata (dupamasa cand este mai cald, peste 10 grade, porneste ok fara probleme)... Are urmatoarele simptome: cand dau la demaror cu shoke-ul tras la maxim (dimineta cand este rece sub 5-10 grade)..invarte..bubuie ca si cum ar porni dar daca nu mai dau la demaror fara intrerupere se opreste..daca continui peste 4-5 sec porneste dar turatia ramane scazuta, nu creste asa mult cum ar fi normal cand este shocul tras, cum facea inainte sa curat/umblu la carburatoarele (operatie facuta in mijlocul verii).. Am verificat + curatat bujiile.. am verificat jocul la cablul de shoc dar e ok..am marit relantiul dar tot degeaba.. ma gandeam sa ridic acele de dozaj din carburator sau sa ridic nivelul in carburator...(la astea am umblat cand am curatat carburatoarele) Daca a patit cineva la fel asi dori niste sfaturi cum sa rezolv aceasta problema fara sa umbu pe bajbaite unde nu trebuie si sa stric mai rau! De curînd am avut simptome asemănătoare cu cele descrise mai sus de tine. După ce am făcut cam tot ce-ai făcut Âşi tu (în plus am schimbat Âşi o fiÂşă de bujie) am pus manometrul Âşi am măsurat compresia. 3.75atm. Cam puțin. Fiindcă aÂş fi vrut să-l am gata foarte repede, înainte de a desface motorul, am cumpărat pistonul Âşi segmenții. Cînd am desfăcut motorul, surprizăăă! Pistonul Âşi cilindrul arătau foarte bine. Pînă la urmă, de vină s-au dovedit a fi supapele de admisie. Toate piesele menționate, plus garniturile, le-am comandat prin reprezentanța BMW. Prețurile mi s-au părut omeneÂşti, n-au fost de speriat, dar nici n-a fost o reparație care s-o faci în fiecare zi. Mulțumirea mea e că acum motorul porneÂşte cum îl Âştiam eu odinioară, la sfert de buton Âşi trage bine. Păcat că s-a răcit prea tare ca să mă mai îmbiu la o tură mai lungă. Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Salut! Are cineva idee ce tip de ulei e recomandat pentru furca? Sintetic (http://www.louis.de/_100b0a7aa0f64f6052db79ae2e93b3bdad/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=325&wgr=432&list_total=41&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10038215) sau mineral (http://www.louis.de/_100b0a7aa0f64f6052db79ae2e93b3bdad/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=325&wgr=432&list_total=41&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10038217)? Fiind la jumatate de pret, ma gandeam sa il achizitionez acum, chiar daca operatia va fi facuta la primavara. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 salut! Poti sa ii pui si sintetic, chiar daca la funduro se folosea cand a aparut ulei mineral... Depinde de banutii pe care esti dispus sa ii cheltui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 (editat) @the black rider Compresia scazuta nu era de la supape Acest motor are decompresor automat pt pornire, care nu se inchide la masurarea compresiei pt ca turatia e mica atunci cand dai la demaror iar el lucreaza centrifugal. Decompresorul se inchide aproape instantaneu cand porneste mobra, dar cum la masurarea compresiei mobra nu porneste ... rasufla din compresie pe acolo. Ca info, la F650, la masurarea compresiei trebuie sa avem minim 3 ca motorul sa functioneze normal (echivalentul unei compresii ok). In cazul de mai sus era ok. Tzin minte acu ceva ani ce fata am facut si eu cand am gasit o compresie de 3 si ceva la un F, el saracu mergand relativ bine NU zic ca revizia chiulasei nu e importanta, ba chiar foarte, numai sa nu va speriati de valorile "scazute" ale compresiei la acest model. Hai sa auzim numai de bine, Editat Noiembrie 26, 2011 de buzoianu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the black rider Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 @the black rider Compresia scazuta nu era de la supape Acest motor are decompresor automat pt pornire, care nu se inchide la masurarea compresiei pt ca turatia e mica atunci cand dai la demaror iar el lucreaza centrifugal. Decompresorul se inchide aproape instantaneu cand porneste mobra, dar cum la masurarea compresiei mobra nu porneste ... rasufla din compresie pe acolo. Ca info, la F650, la masurarea compresiei trebuie sa avem minim 3 ca motorul sa functioneze normal (echivalentul unei compresii ok). In cazul de mai sus era ok. Tzin minte acu ceva ani ce fata am facut si eu cand am gasit o compresie de 3 si ceva la un F, el saracu mergand relativ bine NU zic ca revizia chiulasei nu e importanta, ba chiar foarte, numai sa nu va speriati de valorile "scazute" ale compresiei la acest model. Hai sa auzim numai de bine, ce bună mi-ar fi fost această explicație, s-o fi aflat înainte de a cheltui cei 300Lei pentru segmenți Âşi piston! acum e oleacă prea tîrziu pentru mine, dar poate taman la timp pentru alți utilizatori de motociclete echipate cu acest motor. nu regret cheltuiala făcută ci timpul pierdut (aprox 10 zile din cauza cărora am ratat o tură faină prin Carpați)! uitasem în postarea trecută să menționez că în plus a trebuit să schimb Âşi pastilele de la supapele de admisie, una dintre ele fiind spartă. acelaÂşi model de supape este folosit Âşi pe motoarele de pe BMW G450X (cele de enduro, care nu se mai fabrică) Âşi se pare că problema cu arsul supapelor de admisie e comună. carevasăzică, la un moment dat, nu-i chiar grav dacă trebuie schimbate supapele Âşi neapărat Âşi pastilele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Salutare. Un senzor temperatura ptr. f 650 fab. 96. Ionut 0744 557522 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 /index.php?/topic/670258-vand-sau-dezmembrez-aprilia-pegaso-650-din-1995/page__p__2983113__hl__psycho25__fromsearch__1#entry2983113 intreaba aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 1. @the black rider Cat te-a costat o pastila pentru supape? Cred ca urmeaza sa fac si eu un reglaj acolo (ca am 50.000km) si parca nu m-as incumeta sa slefuiesc pastilele ca poate nu-mi ies asa cum trebuie. ____________________ 2. Am o problema la ambreiaj... mai exact un sunt care vine din acea zona. Situatia este in halul urmator: Pornesc mobra si cand trag ambreiajul se aude un sunet ca de "surub in ceasca de cafea" - adica zornaie. Las ambreiajul, snetul dispare. Trag de ambreiaj iar, sunetul revine... dar se aude mai incet. Daca repet de cateva ori actiunea cu trasul ambreiajului sunetul dispare complet. Daca a 2-a zi vreau sa fac iar o tura sau dupa ce motorul sta, sunetul revine. O sa desfac capacul de la ambreiaj cand voi schimba uleiul dar vreau sa stiu la ce sa ma astept inainte sa desfac acel capac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Stai linistit, sunetul ala il are si capra mea, de vreo citiva ani buni... si n-a crapat! Merge si n-am avut probleme cu ambreiajul, asa ca ignor sunetul... pina va crapa ceva, dac-o fi sa crape! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Da, dar capra mea nu avea sunetul ala cand am luat-o. N-as vrea sa-mi crape capra pentru ca am ignorat crapatu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Nici a mea n-a avut acel sunet cind am luat-o, dar cu timpul, a inceput sa se auda la fel ca la tine. Presupun ca este vorba despre slabirea arcurilor ambreiajului, fapt ce mareste cursa placilor cind este apasata maneta, placile si bolturile apropiindu-se de capacul exterior si atingind tangential. Nu are ce sa se rupa sau sa sara afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Pai asta nu-i chiar de bine daca acei capeti de surub se freaca de capacul de la ambreiaj, pilitura aia se va plimba odata cu uleiul prin tot motoru. Nu?! Si... e posibil ca din aceasta cauza sa patineze si ambreiajul pentru ca placile nu mai sunt la fel de presate una de alta... presupun... cred... nu?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Ah, da... am uitat ca io am un capac rezerva (de fapt am aproape un motor complet de rezerva), la care se vad vagi urme de atingere... dar in ulei n-am gasit pilitura, fiindca atingerea este superficiala, lasind in urma doar o dira fina de atingere (si zgomotul la prima debreiere la rece este foarte vag). Daca il desfaci sa faci citeva poze sa vedem si noi minunea. Oricum, io nu-l desfac pina nu crapa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Bun, acum m-am mai linistit. Desi atingerea e sperficiala sunetul pare mai horror Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Stiti cumva vreun site serios de unde pot comanda si eu dupa sarbatori un frei/bendix/rulment pornire/sprag clutch (sau ce alte denumiri mai are) si vreun termostat sa il am de rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 are cineva niste spite + cap de spita pentru roata fata de 19"? (bmw F650st/96) ar trebui sa scot un mic 8 dar nu am cum ca e un cap de spita bulit... pot cumpara si o roata fata pe 19" defecta daca e cazul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Userl psycho25 are o Pegaso functionala( mai putin ambielajul) la dezmembrare. Si a fost si ingrijita. Search, poate ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Userl psycho25 are o Pegaso functionala Confirm si eu. Am luat de la el crashbarul. Tip de nota 10. Dar pentru piese noi pt rotaxuri, de unde le comandati voi? Cu Dillypoint a lucrat cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.