Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

HF151 este un filtru bun pt F650, eu sunt la al 3-lea fara probleme.

In primavara asta am schimbat ulei+filtru (HF151), atat eu cat si un prieten, amandoi cu F650. La a mea totul OK, la a lui curgea ulei pe la capacul filtrului. Am lasat moto pe partea stanga (pus o patura sau ceva) si am desfacut capacul. Am gasit o pietricica foarte mica pe garnitura de cauciuc, care facea sa nu mai etanseze bine. Am sters capacul filtrului cu o carpa curata, l-am prins la loc, am ridicat motorul, am pornit si VOILA! Totul era in regula :) Am mai completat uleiul lipsa si gata toata afacerea! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog cativa detinatori de F650, imi puteti spune cum e trecuta seria pe talon la voi? sunt 7 cifre cu F650 la sfarsit sau fara?

 

ma confrunt cu o problema la inmatriculare

 

multumesc

 

Noroc!

Cu aceeasi problema m-am confruntat si eu cand mi-am inmatriculat motoreta. In actele de Italia, erau trecute doar ultimele 7 cifre ale numarului de identificare, primele fiind specifice tuturor f650-urilor (WB1016101, sau aproape tuturor).

Problema s-a rezolvat printr-o declaratie notariala de genul: "Subsemnatul Popescu Ion, declar pe propria raspundere ca motoreta xyz, cu anul de fabricatie abcd, n-a fost furata..." etc. Textul exact care trebuie declarat, ti-l zic cei de la RAR, sau cel putin in cazul meu asa s-a intamplat.

Bafta!

post-55237-0-71433800-1370555504_thumb.jpg

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea! Se pare ca de maine voi deveni proprietarul unui BMW F650GS din 2000. Sper ca am facut o alegere buna :). Ar trebui sa ii fac schimbul de ulei si filtre si etc etc. Ce recomandare aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc!

Cu aceeasi problema m-am confruntat si eu cand mi-am inmatriculat motoreta. In actele de Italia, erau trecute doar ultimele 7 cifre ale numarului de identificare, primele fiind specifice tuturor f650-urilor (WB1016101, sau aproape tuturor).

Problema s-a rezolvat printr-o declaratie notariala de genul: "Subsemnatul Popescu Ion, declar pe propria raspundere ca motoreta xyz, cu anul de fabricatie abcd, n-a fost furata..." etc. Textul exact care trebuie declarat, ti-l zic cei de la RAR, sau cel putin in cazul meu asa s-a intamplat.

Bafta!

 

Multumesc! Din pacate cei de la RAR Grivita unde am fost nu mi-au spus nimic despre nici o declaratie de genul, ba au facut mai mult rau trecand la observatii acele detalii fara ca eu sa am idee ca voi avea probleme la inmatriculari.

Asta e, cei de la DRPCIV Bucuresti sunt foarte scrupulosi si a trebuit sa las dosarul cu o tona de acte "in lucru" sa verifice ei seria in italia prin softul Eucaris. intre timp am luat numere rosii si astept solutionarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stimati colegi, voi de unde va procurati filtrul de aer ? la o cautare scurta pe google nu am gasit prea multe rezultate. Merci :)

 

P.S. : din cate stiu este f usor de schimbat... desfac capacul de langa baterie. Ceva special ce ar trebui sa stiu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa mentionez : am reusit sa dau jos carburatorul :) Multumesc pentru sfaturi :cheers: nu a fost foarte greu. nu am scos airbox-ul, pur si simplu l-am tras cu japca... si tot asa l-am bagat la loc (carburatorul) :) nu a fost nevoie sa scot nici baterie + suport. In principiu am dat jos plasticele si rezervorul. A durat cam o ora, dar nici nu m-am grabit.

 

Acum as vrea sa verific bujiile sa vad cum arata. Am nevoie de o cheie speciala pentru BMW sau e OK orice cheie de bujii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vei reusi cu o cheie scurta, asta fara sa dai jos rezervorul. Daca nu ai decat cheie lunga, asta e. poti comanda si filtru si cheie de la romimoto sau pe original. Nu e o avere. Dar de ce vrei sa il schimbi? E rupt? Daca nu e deteriorat, nu are rost sa il schimbi. Il speli si il dai cu spray cu ulei si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vei reusi cu o cheie scurta, asta fara sa dai jos rezervorul. Daca nu ai decat cheie lunga, asta e. poti comanda si filtru si cheie de la romimoto sau pe original. Nu e o avere. Dar de ce vrei sa il schimbi? E rupt? Daca nu e deteriorat, nu are rost sa il schimbi. Il speli si il dai cu spray cu ulei si gata.

 

pai m-am uitat la capacul filtrului iar suruburile alea arata ca si cum nu s-a mai atins nimeni de ele de ani de zile. oricum e 30 ron, chiar nu e o avere. cat despre cheia de bujii, cred ca gasesc si in piata o tubulara de 16-18 pe care o invart cu o surubelnita (asta ca sa nu astept livrarea din Cluj de la Romimoto - filtru am gasit acum in Bucuresti, pentruca am vazut modelul pe site-ul recomandat de tine).

 

Am incercat mai devreme sa scot fisele de pe bujii, de curiozitate... se pare ca sunt tare intepenite :) o sa mai incerc maine cu ajutorul cuiva mai puternic.

Editat de Seb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa o parghir cu o surubelnita si vei reusi. La cheia de bujii va greu la bujia de mai sus fiind mic locul in sus. Eventual verifica pipele pentru functionalitate. Ele se dezsurubeaza si le verifici cu aparatul pentru conductivitate. Si sa le dai cu wd40 inainte de remontare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare scurta : mi-am cumaparat azi filtru de aer (burete negru) pentru al meu BMW si vreau sa il montez acum. dar am auzit ca ar trebui sa mai pun ulei pe el. E normal asa ceva ? asta mi-a zis tipul de la care l-am luat, dar eu nu am auzit de metoda asta.

 

http://www.motovip.ro/produse/Y316%20-%20filtru%20de%20aer%20Champion_892.htm#

 

Poza e in stanga sus,. sub Champion.

 

Merci :)

 

P.S. : ma ocup tot azi si de bujii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, buretele se impregneaza cu ulei pentru filtre de aer...sau in lipsa, cu un ulei de motor curat.

Exista niste sprayuri speciale pentru aceasta operatiune, sau chiar set complet pentru spalat si uns filtre aer (vezi pe Louis sau in magazinele dedicate moto).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un spray de la Castrol parca, special de filtre de burete. De cand am motorul, de 5 ani il tot folosesc si inca mai este. Procedura e simpla. Speli filtrul( la prima folosire nu, doar cand incepe sa fie murdar) cu detergent lichid de vase, il lasi la uscat, dai cu spray, storci filtrul de excesul de ulei si gata. Daca vei merge mult in praf si off in coloana, vei repeta mai des actiunea decat la revzia clasica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

duc f multi km daca sunt ingrijite! din ce am studiat la vremea mea, si inca descopar pe alte site-uri mai toate duc 150-200.000km in conditiile in care sunte servisate ca la carte si nu mers pe rosu si off road puternic. dupa 150.000km cam trebuiesc piese schimbate pe la motor, aka trebuie desfacut in service si se ajunge la o reparatie de 100-1500euro sa-l scoti ca nou.

La noi in tara mai toate batranetile astea au 60-70k km. nu stiu cat e de adevarat motiv pentru care km sunt ultimul reper la care sa te uiti cand cumperi o motocicleta/masina

de fiabile sunt fiabile, piese sh se gasesc, manuale de reparatii idem...doar vointa trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...