Ninu 2000 Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Sau cum spune @Patrick-M ,mult mai simplu daca functioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHaWk Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 HF151 este un filtru bun pt F650, eu sunt la al 3-lea fara probleme. In primavara asta am schimbat ulei+filtru (HF151), atat eu cat si un prieten, amandoi cu F650. La a mea totul OK, la a lui curgea ulei pe la capacul filtrului. Am lasat moto pe partea stanga (pus o patura sau ceva) si am desfacut capacul. Am gasit o pietricica foarte mica pe garnitura de cauciuc, care facea sa nu mai etanseze bine. Am sters capacul filtrului cu o carpa curata, l-am prins la loc, am ridicat motorul, am pornit si VOILA! Totul era in regula Am mai completat uleiul lipsa si gata toata afacerea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flat Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 va rog cativa detinatori de F650, imi puteti spune cum e trecuta seria pe talon la voi? sunt 7 cifre cu F650 la sfarsit sau fara? ma confrunt cu o problema la inmatriculare multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razwww Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Mersi pt raspunsuri, o sa incerc sa schimb garnitura filtrului si sa curat pe acolo, revin cu rezultatul Flat, la mine in talon seria are 7 cifre+F650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 @Flat...La mine seria(VIN-ul) incepe cu..... WB(urmat de 7 numere)dupa care litera T(si alte 7 numere).La serie asta nu scrie F650. F650 scrie deasupra de VIN ,la sectiunea D3(ce se refera la model). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 (editat) va rog cativa detinatori de F650, imi puteti spune cum e trecuta seria pe talon la voi? sunt 7 cifre cu F650 la sfarsit sau fara? ma confrunt cu o problema la inmatriculare multumesc Noroc! Cu aceeasi problema m-am confruntat si eu cand mi-am inmatriculat motoreta. In actele de Italia, erau trecute doar ultimele 7 cifre ale numarului de identificare, primele fiind specifice tuturor f650-urilor (WB1016101, sau aproape tuturor). Problema s-a rezolvat printr-o declaratie notariala de genul: "Subsemnatul Popescu Ion, declar pe propria raspundere ca motoreta xyz, cu anul de fabricatie abcd, n-a fost furata..." etc. Textul exact care trebuie declarat, ti-l zic cei de la RAR, sau cel putin in cazul meu asa s-a intamplat. Bafta! Editat Iunie 6, 2013 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Salutare la toata lumea! Se pare ca de maine voi deveni proprietarul unui BMW F650GS din 2000. Sper ca am facut o alegere buna . Ar trebui sa ii fac schimbul de ulei si filtre si etc etc. Ce recomandare aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Daca este GS cred ca ai cam gresit spatiul...uite aici sint baietii si fetele cu GS. /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Imi cer scuze! Merci frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Nu-i nici macar o problema! Sa-l stapinesti sanatos si sa te bucuri de el, mult si bine, fara evenimente neplacute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flat Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Noroc! Cu aceeasi problema m-am confruntat si eu cand mi-am inmatriculat motoreta. In actele de Italia, erau trecute doar ultimele 7 cifre ale numarului de identificare, primele fiind specifice tuturor f650-urilor (WB1016101, sau aproape tuturor). Problema s-a rezolvat printr-o declaratie notariala de genul: "Subsemnatul Popescu Ion, declar pe propria raspundere ca motoreta xyz, cu anul de fabricatie abcd, n-a fost furata..." etc. Textul exact care trebuie declarat, ti-l zic cei de la RAR, sau cel putin in cazul meu asa s-a intamplat. Bafta! Multumesc! Din pacate cei de la RAR Grivita unde am fost nu mi-au spus nimic despre nici o declaratie de genul, ba au facut mai mult rau trecand la observatii acele detalii fara ca eu sa am idee ca voi avea probleme la inmatriculari. Asta e, cei de la DRPCIV Bucuresti sunt foarte scrupulosi si a trebuit sa las dosarul cu o tona de acte "in lucru" sa verifice ei seria in italia prin softul Eucaris. intre timp am luat numere rosii si astept solutionarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 stimati colegi, voi de unde va procurati filtrul de aer ? la o cautare scurta pe google nu am gasit prea multe rezultate. Merci P.S. : din cate stiu este f usor de schimbat... desfac capacul de langa baterie. Ceva special ce ar trebui sa stiu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Am uitat sa mentionez : am reusit sa dau jos carburatorul Multumesc pentru sfaturi nu a fost foarte greu. nu am scos airbox-ul, pur si simplu l-am tras cu japca... si tot asa l-am bagat la loc (carburatorul) nu a fost nevoie sa scot nici baterie + suport. In principiu am dat jos plasticele si rezervorul. A durat cam o ora, dar nici nu m-am grabit. Acum as vrea sa verific bujiile sa vad cum arata. Am nevoie de o cheie speciala pentru BMW sau e OK orice cheie de bujii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Vei reusi cu o cheie scurta, asta fara sa dai jos rezervorul. Daca nu ai decat cheie lunga, asta e. poti comanda si filtru si cheie de la romimoto sau pe original. Nu e o avere. Dar de ce vrei sa il schimbi? E rupt? Daca nu e deteriorat, nu are rost sa il schimbi. Il speli si il dai cu spray cu ulei si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) Vei reusi cu o cheie scurta, asta fara sa dai jos rezervorul. Daca nu ai decat cheie lunga, asta e. poti comanda si filtru si cheie de la romimoto sau pe original. Nu e o avere. Dar de ce vrei sa il schimbi? E rupt? Daca nu e deteriorat, nu are rost sa il schimbi. Il speli si il dai cu spray cu ulei si gata. pai m-am uitat la capacul filtrului iar suruburile alea arata ca si cum nu s-a mai atins nimeni de ele de ani de zile. oricum e 30 ron, chiar nu e o avere. cat despre cheia de bujii, cred ca gasesc si in piata o tubulara de 16-18 pe care o invart cu o surubelnita (asta ca sa nu astept livrarea din Cluj de la Romimoto - filtru am gasit acum in Bucuresti, pentruca am vazut modelul pe site-ul recomandat de tine). Am incercat mai devreme sa scot fisele de pe bujii, de curiozitate... se pare ca sunt tare intepenite o sa mai incerc maine cu ajutorul cuiva mai puternic. Editat Iunie 8, 2013 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Fa o parghir cu o surubelnita si vei reusi. La cheia de bujii va greu la bujia de mai sus fiind mic locul in sus. Eventual verifica pipele pentru functionalitate. Ele se dezsurubeaza si le verifici cu aparatul pentru conductivitate. Si sa le dai cu wd40 inainte de remontare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 intrebare scurta : mi-am cumaparat azi filtru de aer (burete negru) pentru al meu BMW si vreau sa il montez acum. dar am auzit ca ar trebui sa mai pun ulei pe el. E normal asa ceva ? asta mi-a zis tipul de la care l-am luat, dar eu nu am auzit de metoda asta. http://www.motovip.ro/produse/Y316%20-%20filtru%20de%20aer%20Champion_892.htm# Poza e in stanga sus,. sub Champion. Merci P.S. : ma ocup tot azi si de bujii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Da, buretele se impregneaza cu ulei pentru filtre de aer...sau in lipsa, cu un ulei de motor curat. Exista niste sprayuri speciale pentru aceasta operatiune, sau chiar set complet pentru spalat si uns filtre aer (vezi pe Louis sau in magazinele dedicate moto). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Am un spray de la Castrol parca, special de filtre de burete. De cand am motorul, de 5 ani il tot folosesc si inca mai este. Procedura e simpla. Speli filtrul( la prima folosire nu, doar cand incepe sa fie murdar) cu detergent lichid de vase, il lasi la uscat, dai cu spray, storci filtrul de excesul de ulei si gata. Daca vei merge mult in praf si off in coloana, vei repeta mai des actiunea decat la revzia clasica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Salut! Are ceva daca bag ulei 15w40 in loc de 20w50, cat scrie in manual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Nu. Am folosit 3 ani si a mers perfect. Am trecut la 15-50 pe ca ma dau pe caldura, am imbatranit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 cam cati km pot duce motoarele asta, e mult 65k la un funduro ? (daca a fost servisat la timp ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 duc f multi km daca sunt ingrijite! din ce am studiat la vremea mea, si inca descopar pe alte site-uri mai toate duc 150-200.000km in conditiile in care sunte servisate ca la carte si nu mers pe rosu si off road puternic. dupa 150.000km cam trebuiesc piese schimbate pe la motor, aka trebuie desfacut in service si se ajunge la o reparatie de 100-1500euro sa-l scoti ca nou. La noi in tara mai toate batranetile astea au 60-70k km. nu stiu cat e de adevarat motiv pentru care km sunt ultimul reper la care sa te uiti cand cumperi o motocicleta/masina de fiabile sunt fiabile, piese sh se gasesc, manuale de reparatii idem...doar vointa trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 o segmentare cat costa la un motor de genu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Poate cineva sa-mi spuna dimensiunile celor doua o-ringuri(sunt doua cu cote diferite) din carburator,cel mic se monteaza pe tija plutirorului iar celalalt se pune pe piesa in care intra tija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.