Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

 

- ce ulei ar fi cel mai bun? eu as prefera ceva semisinteic sau chiar sintetic. Am vazut ca producatorul recomanda mineral dar mie mi se pare ceva putred aici.

 

 

 

Eu iti recomand macar semi-sintetic 15w50. Diferenta intre uleiul mineral si cel sintetic este ca cel sintetic isi pastreaza calitatile de ungere la temperaturi si turatii mari. Un ulei ieftin te scuteste de cheltuiala pe loc dar nu te iarta pe termen indelungat. NU TE ZGARCI LA ULEI. Am intrat pe site-uri americane si foarte multi folosesc ulei sintetic (proprietari de gs 650), fiind foarte multumiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am un prieten care are un BMW F650 din 98...il are cam de un an si a colindat aproape toata tara...in fine

Baiatul nu prea le are cu netu, sideaia m-am bagat eu s v spun..

El e disperat dupa Bmw, si acum a plecat in germania s lucre si sa-si ieie un bmw k1200..

IN fine imi place cumgandeste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

salut ! si eu am un f 650 din 96 ai vre o pagina de web unde se pot gasi date tehnice ..test ...la acest model pt cele dupa 2000 am gasit dar nu prea imi sunt de folos . ms :rose: MS ps si cum e cu gasca ..?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. 1.Cum se face schimbul de ulei + filtru la F 650 ST?

2. Cum se folosesc corect sprayul de curatat lantul si cel de uns lantul? Multumesc tuturor celor care vor da sfaturi pertinente.

Editat de otravel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ! si eu am un f 650 din 96 ai vre o pagina de web unde se pot gasi date tehnice ..test ...la acest model pt cele dupa 2000 am gasit dar nu prea imi sunt de folos . ms :crack: MS ps si cum e cu gasca ..?

 

www.f650.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare.

Am un F650 Classic (1995). Am de gand sa-i montez niste protectii la maini (handguard). Am avut in mana un model Acerbis si am vazut ca vor fi probleme cu montatul din cauza acelor greutati la capatul ghidonului din ambele parti. Nu le-as da jos pe acelea fiindca au fost puse acolo cu intentie, sa reduca vibratiile, nu de ornament.

A reusit cineva sa monteze asa ceva? Eventual se stie de vre-un model de protectie chiar pt. F650 classic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am un F650 Classic (1995). Am de gand sa-i montez niste protectii la maini (handguard). Am avut in mana un model Acerbis si am vazut ca vor fi probleme cu montatul din cauza acelor greutati la capatul ghidonului din ambele parti. Nu le-as da jos pe acelea fiindca au fost puse acolo cu intentie, sa reduca vibratiile, nu de ornament.

A reusit cineva sa monteze asa ceva? Eventual se stie de vre-un model de protectie chiar pt. F650 classic?

 

Am eu protectii puse pe eful meu. Sper sa nu uit deseara sa ii fac niste poze pe la prinderi sa le postez :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am promis...pozele :scratch:

 

Multumesc frumos pentru poze! :cheers:

Se vede ca protectiile au fost de folos, cred ca fara ele trebuiau schimbate pana acuma cateva manete de frana/ambreiaj.

 

Am la mine o pereche de protectii Acerbis, fostul proprietar al motorcicletei le-a cumparat, dar cum trebuie lucrat/adaptat un pic el a renuntat. Acum sunt la mine, asa am ramas ca in cazul in care reusesc sa le montez le platesc, daca nu atunci pot sa le dau inapoi.

 

Pe f650.com am citit o parere ca vibreaza mai tare ghidonul, manerele daca se dau jos contragreutatile acelea de la capete. Tu ai avut ocazia sa vezi cum este cu/fara ele, sau asa ai cumparat motocicleta cu protectii cu tot?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...............

Se vede ca protectiile au fost de folos, cred ca fara ele trebuiau schimbate pana acuma cateva manete de frana/ambreiaj.

 

..................

 

Pe f650.com am citit o parere ca vibreaza mai tare ghidonul, manerele daca se dau jos contragreutatile acelea de la capete. Tu ai avut ocazia sa vezi cum este cu/fara ele, sau asa ai cumparat motocicleta cu protectii cu tot?

 

Da, ai dreptate, protectiile au fost de folos cam la toate cazaturile pe care le-am luat prin natura. Sunt bune chiar si ca bariera impotriva crengilor ce mai au dorinta de a te plezni peste degete in timpul mersului.

In ceea ce priveste greutatile de la capete...nu ma pot pronunta pentru ca nu le-am avut cand am luat motocicleta. Sincer sa fiu nu mi se pare ca vibreaza ghidonul fara acele greutati.

Repet...nu pot face o comparatie (cu sau fara greutati)

Hai sa ne vedem intregi..de fiecare data

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat la F650 din 99, protectiile pt. maini de la F650 din 2000, cumparate de la Automobile Bavaria. Se monteaza usor cu prinderile livrate in kit. Poti pastra contra greutatile originale, dar i-ti trebuie 2 suruburi M6 cu cap imbus cu 10mm mai lungi ,sau poti cumpara odata cu aparatoarele si greutati pt. modelul dupa 2000.Eu am facut pe strung 2 greutati cu forma si dimensiunile celor noi, dar cu grutatea celor vechi(375gr/buc0,din alama si le-am vopsit negru.

post-8769-1171716124_thumb.jpg

post-8769-1171716170_thumb.jpg

post-8769-1171716212_thumb.jpg

post-8769-1171716257_thumb.jpg

post-8769-1171716319_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rose: Salutare fratilor BMW-isti!Primiti in gaska si mineri?Is posesor de F650 model "94,din iunie si am facut pina aku vreo 5000km,pt k mai umblu si cu conserva.Am omorit-o peste tot,cu bagaje si muieri ,pe arsita si frig si nu m-a dezamagit...Are totusi puncte slabe:vomita likid de racire frecata tare in oras,trepideaza si face urit la turatii scazute,te filfiie vintul in bot la viteze mari si consumul e cam maricel (5-6l/100km medie).As avea si laude,dar nu am spatiu :rose: !!!Frine excelente,tinuta de drum impecabila,lumini,demaraj,pornire la cald,ar fi citeva puncte forte!Dar pornirea la rece...As vrea sa-i fac un reglaj la carburatie (undeva cit mai aproape de Tg.Jiu) la cineva priceput si cu scule adecvate.Mai doream un parbriz inalt model touring,niste protectii motor si suporti laterali ptr bagaje.Stie cineva un atelier care sa merite :rose: ?Ptr cei interesati, am manualul in engleza ptr F650,nu de vinzare,ci ptr documentare si stiu firma serioasa care aduce uleiuri si consumabile de calitate si la preturi rezonabile.Daca poate cineva veni cu sfaturi,nr de tel sau adrese,repet,cit mai aproape de locatia mea,ii voi fii indatorat :nono:.Va salut cu farul si va doresc sa nu aveti incidente :rock: !!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fratilor!Daca voi putea xeroxa manualul (are 370pagini!) pot trimite copiile prin juniori(studenti in capitala).Dar slabe sperante ptr ca salariul nu este cum zic astia la tv :rock: Daca gasiti cite ceva din cele solicitate de mine sau vreun atelier dotat si cu meseriasi,trag io o fuga pina aci :P fara ortaci si ciomege :rose: cu bestia ca sa mai iau aer :peace: !Aduc cu mine manualul si ne putem intilni la o bere :rose: (io fara alcool!) si vedem cum facem :nono: !Dar pina atunci putem tine legatura pe net sau telefonic.Va salut cu farul! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine asta e limba chineza! :baldy: Is nou in ale calculatorului,abia daca pot cotrobai prin el,nu se pune problema de copiere,scanare,la-la-la!!!!Am descoperit calculatorul la virsta la care altii is bunici!Mult mai bine ma simt in shaua oricarei motociclete,asta e pentru mine ca respiratia sau mincatul!!!Daca nu deranjeaza putina asteptare,zic s-o lasam pentru cind o zbirnii musca si vin eu cu "documentul" pe la voi! :ok: Sa vina varaaaaaaaa!!!!! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ieri mi-am transcris motorul si am gasit liber numarul de inmatriculare CJ 65 BMW :D

 

Nu i-a venit sa creada la politist ca este nr. cu BMW liber, s-a uitat de mai multe ori prin diferite registre sa fie sigur ca-i liber si a fost. Cica a fost retinut de cineva, dar retinerea contra taxei de 10 leu dureaza 1an nu o vesnicie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-am transcris motorul si am gasit liber numarul de inmatriculare CJ 65 BMW :lol:

 

Nu i-a venit sa creada la politist ca este nr. cu BMW liber, s-a uitat de mai multe ori prin diferite registre sa fie sigur ca-i liber si a fost. Cica a fost retinut de cineva, dar retinerea contra taxei de 10 leu dureaza 1an nu o vesnicie.

 

Sa-l stapinesti sanatos,mult si bine si sa te bucuri de el!Spune asta stapinul lui GJ.69.BMW :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...