bigdan Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 N am rezistat si am demontat parbrizu ca sa montez cablu turometru la turometru.SURPRIZA imi lipseste mufa intermediara in "L" care se prinde de ceas si in care se baga cablu , asta i cablu vechi , gol pe interior si poate sa mi zica cineva pt ce i cablu asta : Si asa arata galeria cea noua montata: si noul cablu turometru fixat la cutie:. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 oficial eu si 3in1 avem lumini de avarie si semnalizare cu releu de dacie 1310 (13ron) cine vrea sa imi spuna ca se rezolva treaba in jumatate de ora... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 (editat) Daca ai baterie cu acid, vezi sa nu fie goala. Eu am patit chestia asta de 2 ori...zici ca tragi cu mitraliera. Intra curent cat sa aprinda becurile si atat. Posibil sa fie de la electromotor...dar parca mai repede se strica bateria Azi am fost si io la Bavaria si am luat "singurul" set de placute fata / spate.. dupa ce de vreo 2 zile frana fata tinea cand ajungea maneta aproape de manson...nu mai avea lichid. Pe fata aveam si inainte Brembo iar pe spate Goldfren. Acum Brembo fata / spate. Sunt curios daca exista diferente. Pret : vreo 158 fata si vreo 142 spatele. Oricum...pana nu scap de Mitasurile astea nenorocite si pun un cauciuc normal (Anakee / Trai Attack sau Tourance) ... degeaba frane. Cine o mai cumpara Mitas... Editat Aprilie 24, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 (editat) bigdan!, ce-ai mesterit tu la ea, in speta schimbatu' galeriilor n-are nici o treaba cu simptomele descrise de tine de obicei tacanitul de sub sha e de la releul de incarcare, uite aici ceva probleme asemanatoare la fratii nostrii pegaso-isti /index.php?...133&st=1280 TVA, ma bucur ca te-am putut ajuta Bogdan! asa e , de azi suntem avariati oficial azi am mers ca ultimu' manelist ghertoi figurant de cacao, cocalar samd cu avariile pana acasa pe contrasens ( asta asa ca sa am motiv sa dau cu avarii ) ce a mai, LASER frate, hotarat lucru ! bafta tuturor ! Editat Aprilie 24, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 nici nu consider ca ar fi probleme de pe urma "mestereli" mele vreau doar sa stiu solutia (studiez linku trimis de tine,multam') si cine poate sa mi spuna ce i cu cablu acela din poza mea ? unde tre sa vina si ce face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 (editat) Mama ce trafic pe aici , eu intreb eu raspund in fine... L am reparat in final e bateria de vina si nu electromotoru , l am pornit cu alta si a pornit bine (dupa 3 saptamani de zacut).Luni va primi o baterie noua si pe gel. Editat Aprilie 25, 2009 de bigdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 bigdan, sa ne spui si noua la ce pret e bateria cu gel in tm ! multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Eu am schimbat cablu de turometru... Âşi inițial mi-a fost lene să dau chestii jos... dar trebuie. 1. Cablu de turometru se înfiletează cu un capăt în în partea de sus a schimbătorului de viteze... ca în poza postatămai devreme. Tragi în sus cu încredere de garnitura aia de cauciuc Âşi desfiletezi nedesfiletatu. În acest moment e simplu de realizat dacă e cablu rupt. (o să iasă brusc de pe cămaÂşă Âşi ..... e rupt. Dacă nu iese...... nu e rupt. 2. în partea de la ceas.... cel mai simplu (ca să vezi ce faci) dai jos parbirzu.... (ar merge Âşi fără asta) da e puțină chinuială 3. Va trebui să dai jos rezervoru! Nu o să scapi de asta. M-am chinuit mult că am zis că e complicat. (exact e foarte simplu) - Desfaci Âşuruburile din juru rezervorului Âşi celelalte carene. - desfaci Âşurubu mare care e exact sub Âşa pe mijlocu rezervorului - parcă mai sunt 2 Âşurubele mai măricele în stânga Âşi dreapta rezervorului tot lângă Âşa 4. Dacă te ajută cineva să țină rezervoru sus ca să bagi liniÂştit cablu... ajunge tot ce se întâmplă la pasu 3. Dacă nu.... opreÂşti benzina din robinet Âşi desfaci colieru Âşi furtunu care iese din robinet către carbelitoare Âşi astfel poți să dai rezervoru cât se poate de jos. (PUNCTELE 3 ÂŞI 4 sunt foarte simplu de urmat Âşi fără ele e chinuială mare Âşi din punctu meu de vedere fără sorți de izbândă în caz că vrei să faci treaba calumea) Hei funny guy...Mersi...am facut deja operatiunea cu un alt vablu"neasezat ce trece pe sub rezervor...Iar distractia de la 3 si 4 am facut-o de nu mai vreau sa aud...Totul e simplu...ce e enervant sunt suruburile de la carene... Mersi, mosu'! S'auzim de bine! 5. Montezi totu' înapoi .... Âşi dacă mai rămân piese mai faci o motoretă! Spor maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Salutari, Mi-am luat si eu un bmw f 650 din 94 cam de o saptamana,am reusit sa ies putin cu ea pe deluri, merge super , imi e f draga,dar deocamdata sta in garaj pana ii rezolv dosarul pentru inmatriculare, si am primit un sfat sa-l duc la un service sa-i verifice consumabilele fiind nou cumparata, sa nu am probleme vara asta cu ea. Ce vreau sa va rog , ar trebui sa-i spun mecanicului sa verifice si altceva, ca deobicei o problema mica nerezolvata duce la complicatii. Mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) Salutari, Mi-am luat si eu un bmw f 650 din 94 cam de o saptamana,am reusit sa ies putin cu ea pe deluri, merge super , imi e f draga,dar deocamdata sta in garaj pana ii rezolv dosarul pentru inmatriculare, si am primit un sfat sa-l duc la un service sa-i verifice consumabilele fiind nou cumparata, sa nu am probleme vara asta cu ea. Ce vreau sa va rog , ar trebui sa-i spun mecanicului sa verifice si altceva, ca deobicei o problema mica nerezolvata duce la complicatii. Mersi mult salutare, sa-o stapanesti sanatos ! Sfatul meu e sa rogi mecanicu' sa-ti schimbe uleiul si filtrul de aer, eventual si bujiile. Sa inspecteze placutele de frana si lantul, sa verifice jocul la rulmentii din jug. In rest nu prea ai ce-i face decat daca sezisezi anumite probleme. LE: ar fi bine sa schimbi si antigelu Bafta ! ps: na' ca's la fel Editat Aprilie 27, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Ar mai fii de verificat încărcarea bateriei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Ar mai fii de verificat încărcarea bateriei! corect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 salutare, sa-o stapanesti sanatos !Sfatul meu e sa rogi mecanicu' sa-ti schimbe uleiul si filtrul de aer, eventual si bujiile. Sa inspecteze placutele de frana si lantul, sa verifice jocul la rulmentii din jug. In rest nu prea ai ce-i face decat daca sezisezi anumite probleme. LE: ar fi bine sa schimbi si antigelu Bafta ! ps: na' ca's la fel Ms fain de urari, la fel iti doresc si tie Am cateva intrebari pt tine, daca poti sa-mi raspunzi, 1. parbrizul l-ai facut la comanda si l-ai prins peste cel original? 2. chestia aia (nu stiu ce e sau cum ii zice) pe care am inconjurat-o cu rosu, ce e? Ca am vazut ca la mine lipseste 3. zicea cineva aici pe forum cum ca crashbar-ul ar cam afecta genunchii in caz de doamne fereste, un accident, asa sa fie? al tau e comandat sau facut? ms salutari p.s. sa nu te superi pe mine ca ti-am "pictat" frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 ala e filtrul de benzina (probabil tot de dacie ca si releul lui de semnalizare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) mi am gasit baterie "cu intretinere" adika nu pe gel ca e scumpa , la doar 112.8 roni sau 27 euro parca.eu zik ca e pret super bun ca totodata am mai gasit si la 150 si respectiv 170 roni.cea pe gel parca era pe la 223 roni !! proaspat intors din prima tura dupa 3 saptamani de zacut Editat Aprilie 27, 2009 de bigdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 un kit de lant de unde si cu cat as gasi? La Louis parca erau pe la reducere O-ring de pe la vreo 70 Euro in sus. Alea cu X sau Z-ring sunt mai scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) Ms fain de urari, la fel iti doresc si tieAm cateva intrebari pt tine, daca poti sa-mi raspunzi, 1. parbrizul l-ai facut la comanda si l-ai prins peste cel original? 2. chestia aia (nu stiu ce e sau cum ii zice) pe care am inconjurat-o cu rosu, ce e? Ca am vazut ca la mine lipseste 3. zicea cineva aici pe forum cum ca crashbar-ul ar cam afecta genunchii in caz de doamne fereste, un accident, asa sa fie? al tau e comandat sau facut? ms salutari p.s. sa nu te superi pe mine ca ti-am "pictat" frumoasa salutare, 1 asa am cumparat mobra, e parbriz touring ( se poate comanda pe net, dar e scump in draci ) 2. "chestia" aia, asa cum zicea si bogdan! e filtru de benzina de dacie ( unii zic ca e bine, altii ca nu ) tot ce stiu e ca se aduna o caruta de jeg in el. 3. nu stiu cum sunt crashbarurile in caz de accoident ( atentie: accident, nu scapat mobra pe-o parte ), dar la tranteli mici te scapa sparturi. al meu e cumparat ( hepco-becker), in schimb userul ivan_pedala si-a confectionat unu si a iesit mult mai practic decat fitso-crashu meu pe de alta parte in caz de accident ma indoiesc ca mai apuci sa " te bagi cu picioarele pe sub mobra" ! ps: nu ma supar bre, stai linistit ! bafta ! Editat Aprilie 27, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Bogdan! asa e , de azi suntem avariati oficial azi am mers ca ultimu' manelist ghertoi figurant de cacao, cocalar samd cu avariile pana acasa pe contrasens ( asta asa ca sa am motiv sa dau cu avarii ) ce a mai, LASER frate, hotarat lucru ! bafta tuturor ! hai bre dati mai multe detalii despre ce si cum. Cum arata, unde e butonul... etc. hotarat lucru joia asta viu la intalnire sa vaz cum se prezinta avariile ca tare ma arde si pe mine buza. Sa inspecteze placutele de frana si lantul, sa verifice jocul la rulmentii din jug. Da cu rulmentii din jug ce mai ai? Sa nu-mi spui ca si aia ti-au facut probleme? Ca si la mine se simte un tzacanit care tot de la jug cred ca vine. Aia se pot strange sau doar schimba? ala e filtrul de benzina (probabil tot de dacie ca si releul lui de semnalizare ) e filtrul de benzina pe care asa cum zicea si 3in1, unii il contesta, altii il adora. Tot nu am inteles care e smecheria, doar ca din cand in cand mobra se opreste subit si trebuie sa-l pui pe direct sa ajungi acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 hai bre dati mai multe detalii despre ce si cum. Cum arata, unde e butonul... etc. hotarat lucru joia asta viu la intalnire sa vaz cum se prezinta avariile ca tare ma arde si pe mine buza. Da cu rulmentii din jug ce mai ai? Sa nu-mi spui ca si aia ti-au facut probleme? Ca si la mine se simte un tzacanit care tot de la jug cred ca vine. Aia se pot strange sau doar schimba? e filtrul de benzina pe care asa cum zicea si 3in1, unii il contesta, altii il adora. Tot nu am inteles care e smecheria, doar ca din cand in cand mobra se opreste subit si trebuie sa-l pui pe direct sa ajungi acasa. da, pana si rulmentii de jug i-am schimbat ! ( sa nu zici ceva rau de tantza ca ma infig in paru' tau ) cica italienii ar cam fi ciordit vaselina de la jug in timpul asamblarii am pus poze mai sus cateva pagini cu rulmentii mei de la jug daca iti cloncane , teoretic se poate strange, dar daca au facut rulmentii "dunga", atunci cind ii strangi sa nu-ti mai bata, merge in trepte ghidonul rulmentii de noi sunt 100 ron ab bafta tuturor ! ps: vreau vstrom, dar n-am bani ps2: bigdan, vinzi broasca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 da, pana si rulmentii de jug i-am schimbat ! ( sa nu zici ceva rau de tantza ca ma infig in paru' tau ) cica italienii ar cam fi ciordit vaselina de la jug in timpul asamblarii am pus poze mai sus cateva pagini cu rulmentii mei de la jug daca iti cloncane , teoretic se poate strange, dar daca au facut rulmentii "dunga", atunci cind ii strangi sa nu-ti mai bata, merge in trepte ghidonul rulmentii de noi sunt 100 ron ab bafta tuturor ! ps: vreau vstrom, dar n-am bani Vezi tu sa nu te incalcesti in parul ista. Ca-i mult. Nu zic bre nimic de tantza, ea nu e de vina. Ala care ti-a pus gand rau cand nu a intretinut-o e (insert bad word of choice here). Iar tu un om serios ca in loc sa-i pui capacul la loc si sa o vinzi in aceeasi stare, ti-ai batut capul cu ea. Acum valoreaza de doua ori mai mult. BTW: e unul dintre cele mai misto F-uri pe care le-am vazut pana acum. Unde o aduci pe tantza azi? Sunt curios sa vaz avariile ca tare mi-ar prinde si mie bine dimineata pe Panduri ca manelistu pe contrasens. Doar cu semnal stanga par neamt si nu ma lasa astia sa trec in liniste (daca exista liniste cand toba mea e inca sarita din colier ) wee-strom? ce dracu sa faci cu ala ma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Vezi tu sa nu te incalcesti in parul ista. Ca-i mult. Nu zic bre nimic de tantza, ea nu e de vina. Ala care ti-a pus gand rau cand nu a intretinut-o e (insert bad word of choice here). Iar tu un om serios ca in loc sa-i pui capacul la loc si sa o vinzi in aceeasi stare, ti-ai batut capul cu ea. Acum valoreaza de doua ori mai mult. BTW: e unul dintre cele mai misto F-uri pe care le-am vazut pana acum. Unde o aduci pe tantza azi? Sunt curios sa vaz avariile ca tare mi-ar prinde si mie bine dimineata pe Panduri ca manelistu pe contrasens. Doar cu semnal stanga par neamt si nu ma lasa astia sa trec in liniste (daca exista liniste cand toba mea e inca sarita din colier ) wee-strom? ce dracu sa faci cu ala ma? tipule, azi n-am scos capu' din calculator am fost varza cu carne maine sunt pe ruta berceni-floreasca-cirogarla ! ( nu rade ) cand ma intorc in tara, iti dau un semn bafta ! ps: multam de compliment, intr-adevar tantza, balauru, samd e minunata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 pleaca cineva catre mare joi noaptea pe la 1-2 ? caut insotitor de drum pe ruta bucuresti - slobozia - harsova - enisala (prindem rasaritul, facem cateva poze, ne odihnim pe paturi la un foc) - vama veche si de acolo fiecare o ia catre cazarea lui... PS: Avariile rulz ) mai ales cand dai cu spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 pleaca cineva catre mare joi noaptea pe la 1-2 ? caut insotitor de drum pe ruta bucuresti - slobozia - harsova - enisala (prindem rasaritul, facem cateva poze, ne odihnim pe paturi la un foc) - vama veche si de acolo fiecare o ia catre cazarea lui... PS: Avariile rulz ) mai ales cand dai cu spatele ramane sa-ti pui si avertizor sonor pt "marsharier" din pacate eu plec simbata la CT, treba cit china pana atunci drum bun ! cind cobori de pe autostrada, daca faci stanga imediat pe drumul ala judetean, ajungi in final la vama ? .................................................. stie careva un strungar sa-mi faca si mie un surub pt baia de ulei ? ( s-a stricat evident) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Vreau sa vă împărtăÂşesc o descoperire incredibilă!!! (dar vaaiiiii.... ) Dacă cureți filtru de aer motoru chiar merge mai bine!!! Observații: - înainte de a-l poponeataăța prima oară era aÂşa cum era el cu un ulei de nuÂştiu care.... - l-am poponeataățat (prima oară - nu acum) Âşi l-am uns cu ulei special Motorex - Âşi-a făcut treaba uleiul acela foarte bine Âşi filtru de aer a necesitat o nouă spălare mult mai rapid decât era necesar (aprox 4000 km) - arăta ca un perete de praf Âşi m-am chinuit să-l poponeataăț Âşi spăl cum trebuie (din cauza uleiului foare special Âşi adeziv din punct de vedere prăfuitoresc) - în urma acestora ..... motoreta are zvâc Âşi se simte că amestecu iar este corect (credeam că tre să merg să curăț carbelitoru) Concluzia: Dacă folosiți uleiuri speciale pt filtru de aer ar fii bine poponeataățat mai des că e o procedură ce nu durează Âşi se simte. (mest...cureți Âşi respiri uÂşor.......) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Vreau sa vă împărtăÂşesc o descoperire incredibilă!!! (dar vaaiiiii.... ) Dacă cureți filtru de aer motoru chiar merge mai bine!!! Observații: - înainte de a-l poponeataăța prima oară era aÂşa cum era el cu un ulei de nuÂştiu care.... - l-am poponeataățat (prima oară - nu acum) Âşi l-am uns cu ulei special Motorex - Âşi-a făcut treaba uleiul acela foarte bine Âşi filtru de aer a necesitat o nouă spălare mult mai rapid decât era necesar (aprox 4000 km) - arăta ca un perete de praf Âşi m-am chinuit să-l poponeataăț Âşi spăl cum trebuie (din cauza uleiului foare special Âşi adeziv din punct de vedere prăfuitoresc) - în urma acestora ..... motoreta are zvâc Âşi se simte că amestecu iar este corect (credeam că tre să merg să curăț carbelitoru) Concluzia: Dacă folosiți uleiuri speciale pt filtru de aer ar fii bine poponeataățat mai des că e o procedură ce nu durează Âşi se simte. (mest...cureți Âşi respiri uÂşor.......) ultima oara cand l-am spalat nu l-am mai uns cu nimic ! drept e ca nici offroad n-am mai facut, desi mersu zilnic la birou e un fel de urban offroad ! multumim pentru "poponotsisme " ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.