CHL Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 deci tu esti cel care a mostenit toba aia misto cred ca nu stiu eu sa o apreciez, poate de unde nu am ureche muzicala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 cred ca nu stiu eu sa o apreciez, poate de unde nu am ureche muzicala daca vrei putem sa facem schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 cred ca nu stiu eu sa o apreciez, poate de unde nu am ureche muzicala cu urechea muzicala se rezolva, primul pas e sa dai jos silenceru, astfel incat sa te poti bucura de TOBAAAAAAAAAAA ! daca vrei toba stock, fa schimb cu bogdan!, el s-a saturat de liniste, vrea zgomot ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_passs Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 mi s-a defectat regulatorul de tensiune .... de unde cumpar altul nou ? pls. astept un raspuns de la voi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 mi s-a defectat regulatorul de tensiune .... de unde cumpar altul nou ? pls. astept un raspuns de la voi . AB - 450 ron l-am schimbat acum doua luni si e cel mai ieftin pe care l-am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_passs Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 AB - 450 ron l-am schimbat acum doua luni si e cel mai ieftin pe care l-am gasit AB ? ce e asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 (editat) AB ? ce e asta ? este prescurtarea de la acel loc al pierzaniei unde portofelele intra in deriva iar rabdarea isi atinge limite nestiute. Automobile Bavaria. le: acu vad ca esti din Iasi. Mergi acolo la Bavaria si vezi daca aduc si piese de mobra. Nu peste tot aduc. Editat Mai 16, 2009 de melciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 (editat) le: acu vad ca esti din Iasi. Mergi acolo la Bavaria si vezi daca aduc si piese de mobra. Nu peste tot aduc. Aduc si in Iasi. Nu se pricep la mecanica, dar de adus piese aduc. Ar fi indicat sa mergi direct cu codul piese, o sa fie mai simplu. Pretul e cam la fel ca cel de sus. Eu am avut un pic de noroc si am luat piesa direct de la o reprezentanta BMW din Germania. Cand am ajuns acasa am verificat pretul la reprezentanta din Iasi. Diferenta a fost de vreo 5 euro. Penelopa si-a revenit, dupa ce am curatat (ma rog mecanicul nu eu) carburatoarele. Era ceva rugina la cablul de soc, mizerie in carburatoare si un spiridus umblase la suruburile pentru aer. Oricum baiatul asta minune Vali s-a acupat de tot, trancane ca de obicei din nou, asculta de soc si porneste si mai usor. Deci macar la 20000 de km trebuie curatate si reglate carburatoarele . A, vrea cineva o poza cu kilometrajul la 50000 la un F clasic? Ma apropii vertiginos de cifra asta. Bafta si duduiala placuta, MM Editat Mai 16, 2009 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 sa-ti traiasca penelopa ! offtopic: care erai ma' ieri cu un F alb pe vacaresti ? bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 in alta ordine de idei mi-am tras-o si eu in poza!!! Vezi semnatura si albumul de la hoinareala de azi: http://picasaweb.google.com/blaughera/Vidraru# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 in alta ordine de idei mi-am tras-o si eu in poza!!! Vezi semnatura si albumul de la hoinareala de azi: http://picasaweb.google.com/blaughera/Vidraru# frumos, frumos, da' pe unde-ai hoinarit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Intrebare... la mobrele din 96 cam in cat timp intra ventilatorul pt a raci motorul la regimul de mers relanti? A mea mobra nu vrea nicicum sa-si faca auzit trilul ventilatorului. Am mers prin oras multicel, nimic, am urcat forestiere si l-am tinut mult turat sa vad daca vrea sa se incinga, nimic ... Am mers cu mobra lu frate-miu (tot funduro) si imediat a intrat ventilatorul si motoru mi-a cam copt si anume .... Am si consum cam de 5,5 ceea ce e cam mult...ce ziceti? e normal au ba? tre gadilat termostatu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 (editat) Intrebare... la mobrele din 96 cam in cat timp intra ventilatorul pt a raci motorul la regimul de mers relanti? A mea mobra nu vrea nicicum sa-si faca auzit trilul ventilatorului. Am mers prin oras multicel, nimic, am urcat forestiere si l-am tinut mult turat sa vad daca vrea sa se incinga, nimic ... Am mers cu mobra lu frate-miu (tot funduro) si imediat a intrat ventilatorul si motoru mi-a cam copt si anume .... Am si consum cam de 5,5 ceea ce e cam mult...ce ziceti? e normal au ba? tre gadilat termostatu? ............................... a mea e din '95, daca merg 10 minute la ora 12:00 in oras intra ventilatorul ( in regim "bara la bara" ) ca sa verfici ventilatoru', lasa-o la relanti si in maxim 15min ( presupunind ca afara sunt macar 20 grade) tre' sa porneasca. despre consum, 5.5 unde ? a mea mai nou, nu stiu ce-a patit, dar e de bine, imi ia cam 11litri pt 200km in oras, e drept, fara forje ! indicatorul de apa ce zice ? trece de jumate ? bafta ! Editat Mai 16, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 frumos, frumos, da' pe unde-ai hoinarit ? am dat o fuga pana la vidraru... am vazut cativa baieti cu drujbele prin padure, m-am plimbat si eu un pic pe langa ei si m-am intors acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 in alta ordine de idei mi-am tras-o si eu in poza!!! Vezi semnatura si albumul de la hoinareala de azi: http://picasaweb.google.com/blaughera/Vidraru# mie sa-mi zici de scut. E de metal sau e ala standard doar ca e argintiu? P.S. frumoasa plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 mie sa-mi zici de scut. E de metal sau e ala standard doar ca e argintiu? P.S. frumoasa plimbare. e un plastic mai " bling bling" care aveti presa de lant si/sau stiti sa montati un lant ? ofer bere la schimb ! deh, e singura moneda de schimb recunoscuta de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 intreba mai sus cineva cat sa ceara pe Fclasic iote ce-am gasit pe bikeshop, acu' nu's convins ca e pe bune.. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...001-175699.html bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 (editat) intreba mai sus cineva cat sa ceara pe Fclasiciote ce-am gasit pe bikeshop, acu' nu's convins ca e pe bune.. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...001-175699.html bafta ! Aproape sigur ca motorul din anunt este fostul BMW F650 al lui Adi Torpan. Editat Mai 17, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Salut, am si eu o "mica" problema. Am pierdut piulita si cu saiba de siguranta de la pinionul mic, evident din cauza ca nu l-am montat corect sau destul de bine, e posibil sa se desfaca piulita chiar daca s-a pus siguranta? Abia ce am apucat sa schimb chitul de lant , si nu am facut mai mult de 200km cu kitul nou. Are cineva asa ceva in plus evident contra cost sau se poate comanda desi mi se cam greu, cine sa-mi aduca o piulita si-o saiba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Salutari, am o problema, nu stiu ce are dar mai nou moare motorul la relanti, daca o turez un pic peste 1500 merge fara probleme, oare sa fie de la bujii problema? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Intrebare... la mobrele din 96 cam in cat timp intra ventilatorul pt a raci motorul la regimul de mers relanti? A mea mobra nu vrea nicicum sa-si faca auzit trilul ventilatorului. Am mers prin oras multicel, nimic, am urcat forestiere si l-am tinut mult turat sa vad daca vrea sa se incinga, nimic ... Am mers cu mobra lu frate-miu (tot funduro) si imediat a intrat ventilatorul si motoru mi-a cam copt si anume .... Am si consum cam de 5,5 ceea ce e cam mult...ce ziceti? e normal au ba? tre gadilat termostatu? ............................... a mea e din '95, daca merg 10 minute la ora 12:00 in oras intra ventilatorul ( in regim "bara la bara" ) ca sa verfici ventilatoru', lasa-o la relanti si in maxim 15min ( presupunind ca afara sunt macar 20 grade) tre' sa porneasca. despre consum, 5.5 unde ? a mea mai nou, nu stiu ce-a patit, dar e de bine, imi ia cam 11litri pt 200km in oras, e drept, fara forje ! indicatorul de apa ce zice ? trece de jumate ? bafta ! Acul de la temperatura urca pana aproape de rosu doar la relanti, dar aici inca nu intra ventilatorul....o sa incerc azi-maine sa vad daca o las mai mult ce face. Consumu de 5,5 % e afara din oras cu pasager (si cu bagaj) la oras am peste 6 da cu forja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Incearca sa aerisesti instalatia de racire, de obicei cind are aer se intimpla din astea, daca nu ai aer vezi supapa din busonul vasului de expansiune, poate nu lucreaza corect! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Ar fi interesant de intrebat de ce i-a schimbat motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 (editat) A, vrea cineva o poza cu kilometrajul la 50000 la un F clasic? Ma apropii vertiginos de cifra asta. Felicitari pentru resuscitare!! Ieo am trecut de 50k, fara sa-mi dau seama.. eram la 50.006 cand am ajuns acasa si am vazut.. Mi-e usor sa "corectez" in photoshop, da' n-are farmec.. am o problema, nu stiu ce are dar mai nou moare motorul la relanti, daca o turez un pic peste 1500 merge fara probleme, oare sa fie de la bujii problema? Ori amestecul, ori trebuie reglate surubelele, zic eu. Face asta si cand e motorul cald? In cat sta la relanti? Normal trebuie sa stea in 1400, dar si la mine mai comenteaza (eu am si alte bube momentan, deci nu intru in discutie ), vezi ca ai un cablu cu un surubel in capat pe langa setarea de amortizor, pe stanga, incearca sa-i cresti relanti-ul pana la 1500, vezi daca mai comenteaza.. Idealmente, ar trebui sa verifici daca cele doua surubele de la carbelitoare sunt la 3-3.5 ture (parca asta e setarea standard).. Ar fi interesant de intrebat de ce i-a schimbat motorul... Exact la asta ma gandeam si eu.. E cel mai ieftin GS pe care l-am vazut de-o vreme incoa'.. in 2007, cand imi cautam motor, am gasit tot un GS galben din 2001 (nu zic ca e acelasi!!) la ~3000e, dar cand l-am vazut m-am razgandit.. Zgariat destul, ruginit destul, fara ABS (doar cu senzor pe fata, discul schimbat, de clasic).. o cazatura, am renuntat imediat la idee.. Ce incerc sa zic? Un pret bun nu inseamna neaparat un pret mic.. Editat Mai 18, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Revin cu "problema" ca nu se incinge motoru...l-am tinut cam 10 min si a intrat ventilatorul...e pt prima oara cand a facut treaba asta. Daca pun motoru in miscare acul imi scade imediat la un sfert pe ceas (deci se raceste f repede). La voi cum sta acul de temperatura, care este pozitia lui...se duce cumva catre rosu? Al meu ajunge cu greu la jumatate numa cand stau la semafoare. Multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.