Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cred ca nu stiu eu sa o apreciez, poate de unde nu am ureche muzicala

 

cu urechea muzicala se rezolva, primul pas e sa dai jos silenceru, astfel incat sa te poti bucura de TOBAAAAAAAAAAA ! :P

daca vrei toba stock, fa schimb cu bogdan!, el s-a saturat de liniste, vrea zgomot !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi s-a defectat regulatorul de tensiune .... de unde cumpar altul nou ? pls. astept un raspuns de la voi .

AB - 450 ron :P l-am schimbat acum doua luni si e cel mai ieftin pe care l-am gasit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AB ? ce e asta ?

 

este prescurtarea de la acel loc al pierzaniei unde portofelele intra in deriva iar rabdarea isi atinge limite nestiute.

 

Automobile Bavaria.

 

le: acu vad ca esti din Iasi. Mergi acolo la Bavaria si vezi daca aduc si piese de mobra. Nu peste tot aduc.

Editat de melciu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le: acu vad ca esti din Iasi. Mergi acolo la Bavaria si vezi daca aduc si piese de mobra. Nu peste tot aduc.

Aduc si in Iasi. Nu se pricep la mecanica, dar de adus piese aduc. Ar fi indicat sa mergi direct cu codul piese, o sa fie mai simplu. Pretul e cam la fel ca cel de sus. Eu am avut un pic de noroc si am luat piesa direct de la o reprezentanta BMW din Germania. Cand am ajuns acasa am verificat pretul la reprezentanta din Iasi. Diferenta a fost de vreo 5 euro.

 

Penelopa si-a revenit, dupa ce am curatat (ma rog mecanicul nu eu) carburatoarele. Era ceva rugina la cablul de soc, mizerie in carburatoare si un spiridus umblase la suruburile pentru aer. Oricum baiatul asta minune Vali s-a acupat de tot, trancane ca de obicei din nou, asculta de soc si porneste si mai usor. Deci macar la 20000 de km trebuie curatate si reglate carburatoarele :laugh: . A, vrea cineva o poza cu kilometrajul la 50000 la un F clasic? :P Ma apropii vertiginos de cifra asta.

Bafta si duduiala placuta,

MM

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare... la mobrele din 96 cam in cat timp intra ventilatorul pt a raci motorul la regimul de mers relanti? A mea mobra nu vrea nicicum sa-si faca auzit trilul ventilatorului. Am mers prin oras multicel, nimic, am urcat forestiere si l-am tinut mult turat sa vad daca vrea sa se incinga, nimic ... Am mers cu mobra lu frate-miu (tot funduro) si imediat a intrat ventilatorul si motoru mi-a cam copt si anume .... Am si consum cam de 5,5 ceea ce e cam mult...ce ziceti? e normal au ba? tre gadilat termostatu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare... la mobrele din 96 cam in cat timp intra ventilatorul pt a raci motorul la regimul de mers relanti? A mea mobra nu vrea nicicum sa-si faca auzit trilul ventilatorului. Am mers prin oras multicel, nimic, am urcat forestiere si l-am tinut mult turat sa vad daca vrea sa se incinga, nimic ... Am mers cu mobra lu frate-miu (tot funduro) si imediat a intrat ventilatorul si motoru mi-a cam copt si anume .... Am si consum cam de 5,5 ceea ce e cam mult...ce ziceti? e normal au ba? tre gadilat termostatu?

 

 

...............................

a mea e din '95, daca merg 10 minute la ora 12:00 in oras intra ventilatorul ( in regim "bara la bara" )

ca sa verfici ventilatoru', lasa-o la relanti si in maxim 15min ( presupunind ca afara sunt macar 20 grade) tre' sa porneasca.

despre consum, 5.5 unde ?

a mea mai nou, nu stiu ce-a patit, dar e de bine, imi ia cam 11litri pt 200km in oras, e drept, fara forje !

indicatorul de apa ce zice ? trece de jumate ?

 

bafta !

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos, frumos,

da' pe unde-ai hoinarit ?

 

:P

am dat o fuga pana la vidraru... am vazut cativa baieti cu drujbele prin padure, m-am plimbat si eu un pic pe langa ei si m-am intors acasa :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in alta ordine de idei mi-am tras-o si eu in poza!!!

 

Vezi semnatura si albumul de la hoinareala de azi: http://picasaweb.google.com/blaughera/Vidraru#

 

mie sa-mi zici de scut. E de metal sau e ala standard doar ca e argintiu?

 

P.S. frumoasa plimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie sa-mi zici de scut. E de metal sau e ala standard doar ca e argintiu?

 

P.S. frumoasa plimbare.

 

e un plastic mai " bling bling" :laugh:

 

care aveti presa de lant si/sau stiti sa montati un lant ?

ofer bere la schimb !

deh, e singura moneda de schimb recunoscuta de mine :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o "mica" problema. Am pierdut piulita si cu saiba de siguranta de la pinionul mic, evident din cauza ca nu l-am montat corect sau destul de bine, e posibil sa se desfaca piulita chiar daca s-a pus siguranta? Abia ce am apucat sa schimb chitul de lant :laugh: , si nu am facut mai mult de 200km cu kitul nou. Are cineva asa ceva in plus :) evident contra cost sau se poate comanda desi mi se cam greu, cine sa-mi aduca o piulita si-o saiba :P .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

am o problema, nu stiu ce are dar mai nou moare motorul la relanti, daca o turez un pic peste 1500 merge fara probleme, oare sa fie de la bujii problema?

 

ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare... la mobrele din 96 cam in cat timp intra ventilatorul pt a raci motorul la regimul de mers relanti? A mea mobra nu vrea nicicum sa-si faca auzit trilul ventilatorului. Am mers prin oras multicel, nimic, am urcat forestiere si l-am tinut mult turat sa vad daca vrea sa se incinga, nimic ... Am mers cu mobra lu frate-miu (tot funduro) si imediat a intrat ventilatorul si motoru mi-a cam copt si anume .... Am si consum cam de 5,5 ceea ce e cam mult...ce ziceti? e normal au ba? tre gadilat termostatu?

 

 

...............................

a mea e din '95, daca merg 10 minute la ora 12:00 in oras intra ventilatorul ( in regim "bara la bara" )

ca sa verfici ventilatoru', lasa-o la relanti si in maxim 15min ( presupunind ca afara sunt macar 20 grade) tre' sa porneasca.

despre consum, 5.5 unde ?

a mea mai nou, nu stiu ce-a patit, dar e de bine, imi ia cam 11litri pt 200km in oras, e drept, fara forje !

indicatorul de apa ce zice ? trece de jumate ?

 

bafta !

 

 

Acul de la temperatura urca pana aproape de rosu doar la relanti, dar aici inca nu intra ventilatorul....o sa incerc azi-maine sa vad daca o las mai mult ce face. Consumu de 5,5 % e afara din oras cu pasager (si cu bagaj) la oras am peste 6 da cu forja

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa aerisesti instalatia de racire, de obicei cind are aer se intimpla din astea, daca nu ai aer vezi supapa din busonul vasului de expansiune, poate nu lucreaza corect!

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, vrea cineva o poza cu kilometrajul la 50000 la un F clasic? :) Ma apropii vertiginos de cifra asta.

Felicitari pentru resuscitare!! Ieo am trecut de 50k, fara sa-mi dau seama.. eram la 50.006 cand am ajuns acasa si am vazut.. Mi-e usor sa "corectez" in photoshop, da' n-are farmec.. :D

 

am o problema, nu stiu ce are dar mai nou moare motorul la relanti, daca o turez un pic peste 1500 merge fara probleme, oare sa fie de la bujii problema?

Ori amestecul, ori trebuie reglate surubelele, zic eu. Face asta si cand e motorul cald? In cat sta la relanti? Normal trebuie sa stea in 1400, dar si la mine mai comenteaza (eu am si alte bube momentan, deci nu intru in discutie :lol: ), vezi ca ai un cablu cu un surubel in capat pe langa setarea de amortizor, pe stanga, incearca sa-i cresti relanti-ul pana la 1500, vezi daca mai comenteaza.. Idealmente, ar trebui sa verifici daca cele doua surubele de la carbelitoare sunt la 3-3.5 ture (parca asta e setarea standard)..

:D

Ar fi interesant de intrebat de ce i-a schimbat motorul...

Exact la asta ma gandeam si eu.. E cel mai ieftin GS pe care l-am vazut de-o vreme incoa'.. in 2007, cand imi cautam motor, am gasit tot un GS galben din 2001 (nu zic ca e acelasi!!) la ~3000e, dar cand l-am vazut m-am razgandit.. Zgariat destul, ruginit destul, fara ABS (doar cu senzor pe fata, discul schimbat, de clasic).. o cazatura, am renuntat imediat la idee..

Ce incerc sa zic? Un pret bun nu inseamna neaparat un pret mic.. :P

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu "problema" ca nu se incinge motoru...l-am tinut cam 10 min si a intrat ventilatorul...e pt prima oara cand a facut treaba asta. Daca pun motoru in miscare acul imi scade imediat la un sfert pe ceas (deci se raceste f repede). La voi cum sta acul de temperatura, care este pozitia lui...se duce cumva catre rosu? Al meu ajunge cu greu la jumatate numa cand stau la semafoare.

Multzam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...