ivan pedala Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Incearca sa verifici pipele de la fise.Le-am exclus inlocuind rezistentele cu un corp din alama, dupa ce am curatat pipele in interior si le-am "ajutat" cu WD40. Mersul mototului s-a schimbat considerabil in bine. Rezolvat treaba,nepoate!Daca citeai mai atent,vedeai din ce cauza facea capra nazuri! Dar prinde bine si sfatul tau,altora,care nu s-au lovit de asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 ohmi neohmi, pompe, ne'pompe, mobra asta nu inceteaza sa ma uimeasca... sa va povestesc, de cateva zile nu mai pornea la cald nici batuta, zici ca dadea strechea'n dansa azi asa, maine asa, azi n-am mai rezistat cind am ajuns acasa, dand sa urc bordura domnului videanu', normal ca am omorit motoru' am dat la ajutomat freo 3 minute si doamna ioc zic in gind " ftuti mm matiii" remat scrie pe tine ma calmez si o iau usor, oare de la ce-o fi ? bon, hai sa dam intai bujiile jos si vedem dupa aia, cind colo ambele bujii erau desfacute... ma sa-mi ftu una, cum dreacu au reusit ? le-am strans si acum porneste oare s-or fi desfacut de la silentiosul si lipsitul de vibratii " 4 in linie" ? bafta tuturor, o iubesc da'mi vine s-o omor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 bon, hai sa dam intai bujiile jos si vedem dupa aia, cind colo ambele bujii erau desfacute...ma sa-mi ftu una, cum dreacu au reusit ? le-am strans si acum porneste oare s-or fi desfacut de la silentiosul si lipsitul de vibratii " 4 in linie" ? bafta tuturor, o iubesc da'mi vine s-o omor.. Buna,buna chestia!Dar adevarata!La motorul pe care tocmai am terminat cu el de reparat,cind am verificat ieri bujiile,pe linga faptul ca erau originale,neschimbate la circa 19.000 km,bujia dinspre interior era slaba si putea fi desfacuta usor cu mina!Asa ca in mod sigur cauza este "lipsa vibratiilor"!Verificati periodic si suruburile care prind carenele,ornamentele tobei si cam tot ce se vede...ca sa nu aveti surprize si sa ajungeti la destinatie cu capra mai usoara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Pentru cei interesati sa-si confectioneze asa ceva /index.php?...p;#entry1936356 salutare, arata f bine cutiile, te-ai gandit sa faci si pt cei neindemanatici, ca mine de exemplu ? contra cost, desigur bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonard Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) Intrebare: Sonda de temperatura care se gaseste langa contactul de ventilator ce utilitate are (se conecteaza undeva)? La modelul cu ceas in bord! Ma batea gandul sa schimb ceasul, cu termometru, pare mai util. Intreb pana sa dau rezerervorul jos sa vad unde se duce firul. Ideea este daca firul se afla "in aer", sau poate fi folosit cf. schemei electrice legand direct termometrul. http://faq.f650.com/FAQs/AftermarketInstru...0a%20USA%20F650 Editat Iunie 11, 2009 de leonard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Salutare, Am si eu o intrebare referitoare la piesele de schimb BMW: mai sunt disponibile piese de schimb originale pt. F650 (Funduro)? Si nu ma refer la bujii si alte consumabile, ci la piese gen carburator, segmenti, capace de motor, pompa apa, jante, carene etc. Intreb pentru ca sunt in proces de cumparare a unui motor si am buget limitat momentan. Asa ca am 2 optiuni: + cumpar un Funduro cu 1500 EUR si apoi pe parcurs mai bag bani in el, daca trebuie. + mai astept cateva luni si strang bani de ceva mai nou. M-ar tenta prima varianta din cauza ca am nevoie de motor pentru commuting la munca (cam 50-60 km/zi). In plus, imi cam place sa ma bag prin motor, sa repar (sau service) singur (am ceva "experienta" de pe la motoarele anterioare si nu am frica de a umbla la ele; plus ca am cam tot ce trebuie in materia de sculele). Optiunea ar fi valida doar daca se mai fac piese pt. modelul asta (avand in vedere ca are 15 ani). Piesele pot fi de la reprezentanta sau de pe magazine online, nu are importanta. Multumesc de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Salutare, Am si eu o intrebare referitoare la piesele de schimb BMW: mai sunt disponibile piese de schimb originale pt. F650 (Funduro)? Si nu ma refer la bujii si alte consumabile, ci la piese gen carburator, segmenti, capace de motor, pompa apa, jante, carene etc. Intreb pentru ca sunt in proces de cumparare a unui motor si am buget limitat momentan. Asa ca am 2 optiuni: + cumpar un Funduro cu 1500 EUR si apoi pe parcurs mai bag bani in el, daca trebuie. + mai astept cateva luni si strang bani de ceva mai nou. M-ar tenta prima varianta din cauza ca am nevoie de motor pentru commuting la munca (cam 50-60 km/zi). In plus, imi cam place sa ma bag prin motor, sa repar (sau service) singur (am ceva "experienta" de pe la motoarele anterioare si nu am frica de a umbla la ele; plus ca am cam tot ce trebuie in materia de sculele). Optiunea ar fi valida doar daca se mai fac piese pt. modelul asta (avand in vedere ca are 15 ani). Piesele pot fi de la reprezentanta sau de pe magazine online, nu are importanta. Multumesc de sfaturi daca astepti cateva luni sa strangi bani o sa treaca sezonul, am avut si eu problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 daca astepti cateva luni sa strangi bani o sa treaca sezonul, am avut si eu problema asta Nu prea am eu problema asta, pt. ca umblu cu motorul tot anul, in afara de cand ninge sau e zapada pe strazi. Asa ca m-ar avantaja sa astept incheierea sezonului, pt. ca as prinde preturi mai bune. Totusi, folosesc motorul ca pe un mijloc de transport... Ramane intrebarea cu piesele de schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) Ramane intrebarea cu piesele de schimb... Pai: eu am schimbat ambreiajul, decompresorul, urmeaza supapele.. Am schimbat discul de frana spate, am schimbat flansa dintre motor si carbelitoare, am tot auzit de cabluri de ambreiaj, de acceleratie, de turometru, de.. de toate.. 3in1 si-a pastrat numa' carenele de pe balaurul alb, deci cred ca e safe sa zicem ca se gasesc piese fara probleme.. Singura pesa pe care n-am gasit-o inca (nici nu m-am agitat prea tare s-o caut, de altfel) este pompa de frana spate, din cauza careia (desi frana functioneaza) nu se aprinde stopul doar la pedala.. lucru minor, oricum ating si frana fata intotdeauna.. Editat Iunie 11, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 utzelu -Piese gasesti cit sa-ti faci una noua...cu banii pentru ele o sa fie problema! leonard -Contactele de la sonda de apa duc spre contactul cu cheie,dupa care citeva terminatii intra in bord la becul de avarii,apoi se plimba spre ventilator...Asa ca daca vrei sa faci modificarea,e posibil,dar mergi totusi la un electrician care sa se priceapa,altfel risti sa scoti fum pe alte locuri decit pe toba de esapament! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Exista ceva magazine online cu piese OEM pt. F650? As fi curios sa vad cam ce preturi sunt. P.S. Asta face parte din partea de documentare, in vederea alegerii viitorului motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Cu riscul de a fi luat la misto pun si eu o intrebare, si-a pus cineva detector de radar pe moto, pe bmw, si daca da, cum si unde. Joia viitoare Plec in Ungaria, Ploiesti-Balaton, stiu ca se pun o gramada de radare pe drumul spre Arad si nu vreau sa mi-o fur. Nu sunt disperat de viteza, insa un detector ma face sa ma simt mai confortabil, deorece m-am obisnuit cu cel de la masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Cu riscul de a fi luat la misto pun si eu o intrebare, si-a pus cineva detector de radar pe moto, pe bmw, si daca da, cum si unde. Joia viitoare Plec in Ungaria, Ploiesti-Balaton, stiu ca se pun o gramada de radare pe drumul spre Arad si nu vreau sa mi-o fur. Nu sunt disperat de viteza, insa un detector ma face sa ma simt mai confortabil, deorece m-am obisnuit cu cel de la masina. Da,am io un Beltronix,pe care-l folosesc si pe masina.I-am pus casti si mufa,castile le-am plantat in buretele castii si priza tip bricheta i-am montat-o undeva in stinga,in plasticul de linga bord.Am pe ghidon un suport cu scai si asigur detectorul cu un elastic ca in caz de "poc" sa nu sara. /index.php?...336&st=1270 Baga nasu' la postul 1275,cred ca poza a treia este ~ relevanta.Si nu uita de bere pentru pont! P.S.-Uitai,sa fie fara alcool! ...io-s ala din stinga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Da,am io un Beltronix,pe care-l folosesc si pe masina.I-am pus casti si mufa,castile le-am plantat in buretele castii si priza tip bricheta i-am montat-o undeva in stinga,in plasticul de linga bord.Am pe ghidon un suport cu scai si asigur detectorul cu un elastic ca in caz de "poc" sa nu sara. /index.php?...336&st=1270 Baga nasu' la postul 1275,cred ca poza a treia este ~ relevanta.Si nu uita de bere pentru pont! P.S.-Uitai,sa fie fara alcool! ...io-s ala din stinga! Merci mult, am prins ideea insa nu pot sa imi dau seama unde ai montat priza si daca are vreo traba atunci cand ploua. Si daca e tot sa dau bere, te intreb si de crash baruri si de lampi, de unde ce si cum cati bani. Bafta. Cu prima ocazie dau berile , acum ma duc sa caut priza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) @utzelu: eu fac tot cam 50-60km/zi in oras si am trecut la scuter din cauza asta... confortul e mult mai mare pentru ca pe moto transpir intre picioare foarte mult iar zgomotul si mestecatul in cutia de viteze nu fac decat sa ma enerveze unde mai pui ca la distantele astea zilnice schimbi consumabilele foarte des (scumpe) nu faci nicio treaba... in doua saptamani am facut doar 80 km cu moto de cand cu scuterul deci clar f650 nu e o motocicleta de oras Editat Iunie 11, 2009 de bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 @utzelu: eu fac tot cam 50-60km/zi in oras si am trecut la scuter din cauza asta... confortul e mult mai mare pentru ca pe moto transpir intre picioare foarte mult iar zgomotul si mestecatul in cutia de viteze nu fac decat sa ma enerveze unde mai pui ca la distantele astea zilnice schimbi consumabilele foarte des (scumpe) nu faci nicio treaba...in doua saptamani am facut doar 80 km cu moto de cand cu scuterul deci clar f650 nu e o motocicleta de oras ai facut un calcul cat costa intretinerea per kilometru la un scooter vs f650 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 @utzelu: eu fac tot cam 50-60km/zi in oras si am trecut la scuter din cauza asta... confortul e mult mai mare pentru ca pe moto transpir intre picioare foarte mult iar zgomotul si mestecatul in cutia de viteze nu fac decat sa ma enerveze unde mai pui ca la distantele astea zilnice schimbi consumabilele foarte des (scumpe) nu faci nicio treaba...in doua saptamani am facut doar 80 km cu moto de cand cu scuterul deci clar f650 nu e o motocicleta de oras am luat in calcul si optiunea unui maxi scuter (> 250cc), dar ajung mai scump decat cu un f650. in general mai bag si in weekend cate un drum prin zona (include si autostrazi), eventual si cu sotia. asa ca ceva sub 250cc nu satisface criteriile mele. iar ca sa tzin si un motor si un scuter, no way... si apropo, intervalele de mentenanta la scutere sunt chiar mai dese decat la motoare (cel putin schimb de ulei si filtru, ca sa nu zic ca ai curea care te tine tot cat un lant, dar costa mai mult decat un kit lant), asa ca nu stiu la ce iesi mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 @utzelu: eu fac tot cam 50-60km/zi in oras si am trecut la scuter din cauza asta... confortul e mult mai mare pentru ca pe moto transpir intre picioare foarte mult iar zgomotul si mestecatul in cutia de viteze nu fac decat sa ma enerveze unde mai pui ca la distantele astea zilnice schimbi consumabilele foarte des (scumpe) nu faci nicio treaba...in doua saptamani am facut doar 80 km cu moto de cand cu scuterul deci clar f650 nu e o motocicleta de oras Exact de asta vreau eu sa vand motorul - circul 99% numai in oras, la serviciu - si sa trec la ceva mai usor - SM sau maxiscuter. E foarte obositor sa stai sa manevrezi motorul la viteze mici, sa fii cu ochii-n paispe in continuu la trafic si sa mai stai si echipat... Plus uzura cutie sau mai stiu eu ce... @utzelu - daca te hotaresti sa mai astepti poate ne vedem in toamna la un test cu a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) am luat in calcul si optiunea unui maxi scuter (> 250cc), dar ajung mai scump decat cu un f650. in general mai bag si in weekend cate un drum prin zona (include si autostrazi), eventual si cu sotia. asa ca ceva sub 250cc nu satisface criteriile mele. iar ca sa tzin si un motor si un scuter, no way... si apropo, intervalele de mentenanta la scutere sunt chiar mai dese decat la motoare (cel putin schimb de ulei si filtru, ca sa nu zic ca ai curea care te tine tot cat un lant, dar costa mai mult decat un kit lant), asa ca nu stiu la ce iesi mai ieftin. la automobile bavaria gasesti absolut orice piesa ! eu am schimbat juma de motor, si am gasit fara pb ba chiar unele preturi sunt mai mici decat la alti " dealeri virtuali" in alta ordine de idei, imi vand balauru' acu ma caut de niste poze si bag anuntu'.... bafta ! Editat Iunie 11, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 pai la moto trebuie sa bagi asa: placute 150ron, lant 450ron, ulei 150 ron, filtru ulei 30 ron, filtru aer 50 ron + ca e disconfortul ala de care ziceam mai devreme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) Merci mult, am prins ideea insa nu pot sa imi dau seama unde ai montat priza si daca are vreo treaba atunci cand ploua. Si daca e tot sa dau bere, te intreb si de crash baruri si de lampi, de unde ce si cum cati bani. Bafta. Cu prima ocazie dau berile , acum ma duc sa caut priza. Daca nu ai avea lenea mai mare decit tine,ai lua la citit posturile din acest frumos si interesant topic si te-ai documenta mai ceva decit un veteran in ale "F"-urilor...Tu de unde crezi ca ti-am dat acel link?Sapa taticu si o sa gasesti multe detalii!Cit priveste priza,e simplu,uite-o aici,fix in centrul pozei,cu si fara "dop"! Acum chiar nu mai scapi fara sa dai beroasele! P.S. -Uitasem:cind ploua detectorul se ascunde in traista,nu-l lasa sa-l ploua,mie mi-a luat foc in interior o data si numai ajutorul unui amic electronist l-a facut sa mai functioneze si azi,la ~8 ani de la achizitie!Si pe ploaie radarul nu are voie sa stea la pinda! Editat Iunie 11, 2009 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) pai la moto trebuie sa bagi asa: placute 150ron, lant 450ron, ulei 150 ron, filtru ulei 30 ron, filtru aer 50 ron + ca e disconfortul ala de care ziceam mai devreme... maine verifica si tu sigurantele de la frine.. bafta si drum bun Editat Iunie 11, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonard Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Exista ceva magazine online cu piese OEM pt. F650? As fi curios sa vad cam ce preturi sunt. P.S. Asta face parte din partea de documentare, in vederea alegerii viitorului motor O idee: http://www.motobins.co.uk/displayfinal.php...&title=F650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 ai facut un calcul cat costa intretinerea per kilometru la un scooter vs f650 ? cu siguranta pierde detasat bmw-ul ! gandeste-te numa la consum, scuterul imi ia undeva intre 3-4l/100 fata de bmw care se duce lejer spre 6l desi, daca ma intrebi pe mine, avantajul cel mai mare al scuterului este ca poti depasi linistit coloana, fara sa te gandesti ca te lasa nenea politistu fara carnet ! ( desigur, asta in cazul linguritelor de 50cc care nu necesita permis) una peste alta, in weekend scot lingurita din subsol bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Azi schimb uleiul. Filtrul d aer cu ce sa il dau dupa spalare? Sau il las asa fara nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.