leonard Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) Intrebare: Sonda de temperatura care se gaseste langa contactul de ventilator ce utilitate are (se conecteaza undeva)? La modelul cu ceas in bord! Ma batea gandul sa schimb ceasul, cu termometru, pare mai util. Intreb pana sa dau rezerervorul jos sa vad unde se duce firul. Ideea este daca firul se afla "in aer", sau poate fi folosit cf. schemei electrice legand direct termometrul. http://faq.f650.com/FAQs/AftermarketInstru...0a%20USA%20F650 Editat Iunie 11, 2009 de leonard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Salutare, Am si eu o intrebare referitoare la piesele de schimb BMW: mai sunt disponibile piese de schimb originale pt. F650 (Funduro)? Si nu ma refer la bujii si alte consumabile, ci la piese gen carburator, segmenti, capace de motor, pompa apa, jante, carene etc. Intreb pentru ca sunt in proces de cumparare a unui motor si am buget limitat momentan. Asa ca am 2 optiuni: + cumpar un Funduro cu 1500 EUR si apoi pe parcurs mai bag bani in el, daca trebuie. + mai astept cateva luni si strang bani de ceva mai nou. M-ar tenta prima varianta din cauza ca am nevoie de motor pentru commuting la munca (cam 50-60 km/zi). In plus, imi cam place sa ma bag prin motor, sa repar (sau service) singur (am ceva "experienta" de pe la motoarele anterioare si nu am frica de a umbla la ele; plus ca am cam tot ce trebuie in materia de sculele). Optiunea ar fi valida doar daca se mai fac piese pt. modelul asta (avand in vedere ca are 15 ani). Piesele pot fi de la reprezentanta sau de pe magazine online, nu are importanta. Multumesc de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Salutare, Am si eu o intrebare referitoare la piesele de schimb BMW: mai sunt disponibile piese de schimb originale pt. F650 (Funduro)? Si nu ma refer la bujii si alte consumabile, ci la piese gen carburator, segmenti, capace de motor, pompa apa, jante, carene etc. Intreb pentru ca sunt in proces de cumparare a unui motor si am buget limitat momentan. Asa ca am 2 optiuni: + cumpar un Funduro cu 1500 EUR si apoi pe parcurs mai bag bani in el, daca trebuie. + mai astept cateva luni si strang bani de ceva mai nou. M-ar tenta prima varianta din cauza ca am nevoie de motor pentru commuting la munca (cam 50-60 km/zi). In plus, imi cam place sa ma bag prin motor, sa repar (sau service) singur (am ceva "experienta" de pe la motoarele anterioare si nu am frica de a umbla la ele; plus ca am cam tot ce trebuie in materia de sculele). Optiunea ar fi valida doar daca se mai fac piese pt. modelul asta (avand in vedere ca are 15 ani). Piesele pot fi de la reprezentanta sau de pe magazine online, nu are importanta. Multumesc de sfaturi daca astepti cateva luni sa strangi bani o sa treaca sezonul, am avut si eu problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 daca astepti cateva luni sa strangi bani o sa treaca sezonul, am avut si eu problema asta Nu prea am eu problema asta, pt. ca umblu cu motorul tot anul, in afara de cand ninge sau e zapada pe strazi. Asa ca m-ar avantaja sa astept incheierea sezonului, pt. ca as prinde preturi mai bune. Totusi, folosesc motorul ca pe un mijloc de transport... Ramane intrebarea cu piesele de schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) Ramane intrebarea cu piesele de schimb... Pai: eu am schimbat ambreiajul, decompresorul, urmeaza supapele.. Am schimbat discul de frana spate, am schimbat flansa dintre motor si carbelitoare, am tot auzit de cabluri de ambreiaj, de acceleratie, de turometru, de.. de toate.. 3in1 si-a pastrat numa' carenele de pe balaurul alb, deci cred ca e safe sa zicem ca se gasesc piese fara probleme.. Singura pesa pe care n-am gasit-o inca (nici nu m-am agitat prea tare s-o caut, de altfel) este pompa de frana spate, din cauza careia (desi frana functioneaza) nu se aprinde stopul doar la pedala.. lucru minor, oricum ating si frana fata intotdeauna.. Editat Iunie 11, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 utzelu -Piese gasesti cit sa-ti faci una noua...cu banii pentru ele o sa fie problema! leonard -Contactele de la sonda de apa duc spre contactul cu cheie,dupa care citeva terminatii intra in bord la becul de avarii,apoi se plimba spre ventilator...Asa ca daca vrei sa faci modificarea,e posibil,dar mergi totusi la un electrician care sa se priceapa,altfel risti sa scoti fum pe alte locuri decit pe toba de esapament! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Exista ceva magazine online cu piese OEM pt. F650? As fi curios sa vad cam ce preturi sunt. P.S. Asta face parte din partea de documentare, in vederea alegerii viitorului motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Cu riscul de a fi luat la misto pun si eu o intrebare, si-a pus cineva detector de radar pe moto, pe bmw, si daca da, cum si unde. Joia viitoare Plec in Ungaria, Ploiesti-Balaton, stiu ca se pun o gramada de radare pe drumul spre Arad si nu vreau sa mi-o fur. Nu sunt disperat de viteza, insa un detector ma face sa ma simt mai confortabil, deorece m-am obisnuit cu cel de la masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Cu riscul de a fi luat la misto pun si eu o intrebare, si-a pus cineva detector de radar pe moto, pe bmw, si daca da, cum si unde. Joia viitoare Plec in Ungaria, Ploiesti-Balaton, stiu ca se pun o gramada de radare pe drumul spre Arad si nu vreau sa mi-o fur. Nu sunt disperat de viteza, insa un detector ma face sa ma simt mai confortabil, deorece m-am obisnuit cu cel de la masina. Da,am io un Beltronix,pe care-l folosesc si pe masina.I-am pus casti si mufa,castile le-am plantat in buretele castii si priza tip bricheta i-am montat-o undeva in stinga,in plasticul de linga bord.Am pe ghidon un suport cu scai si asigur detectorul cu un elastic ca in caz de "poc" sa nu sara. /index.php?...336&st=1270 Baga nasu' la postul 1275,cred ca poza a treia este ~ relevanta.Si nu uita de bere pentru pont! P.S.-Uitai,sa fie fara alcool! ...io-s ala din stinga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Da,am io un Beltronix,pe care-l folosesc si pe masina.I-am pus casti si mufa,castile le-am plantat in buretele castii si priza tip bricheta i-am montat-o undeva in stinga,in plasticul de linga bord.Am pe ghidon un suport cu scai si asigur detectorul cu un elastic ca in caz de "poc" sa nu sara. /index.php?...336&st=1270 Baga nasu' la postul 1275,cred ca poza a treia este ~ relevanta.Si nu uita de bere pentru pont! P.S.-Uitai,sa fie fara alcool! ...io-s ala din stinga! Merci mult, am prins ideea insa nu pot sa imi dau seama unde ai montat priza si daca are vreo traba atunci cand ploua. Si daca e tot sa dau bere, te intreb si de crash baruri si de lampi, de unde ce si cum cati bani. Bafta. Cu prima ocazie dau berile , acum ma duc sa caut priza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) @utzelu: eu fac tot cam 50-60km/zi in oras si am trecut la scuter din cauza asta... confortul e mult mai mare pentru ca pe moto transpir intre picioare foarte mult iar zgomotul si mestecatul in cutia de viteze nu fac decat sa ma enerveze unde mai pui ca la distantele astea zilnice schimbi consumabilele foarte des (scumpe) nu faci nicio treaba... in doua saptamani am facut doar 80 km cu moto de cand cu scuterul deci clar f650 nu e o motocicleta de oras Editat Iunie 11, 2009 de bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 @utzelu: eu fac tot cam 50-60km/zi in oras si am trecut la scuter din cauza asta... confortul e mult mai mare pentru ca pe moto transpir intre picioare foarte mult iar zgomotul si mestecatul in cutia de viteze nu fac decat sa ma enerveze unde mai pui ca la distantele astea zilnice schimbi consumabilele foarte des (scumpe) nu faci nicio treaba...in doua saptamani am facut doar 80 km cu moto de cand cu scuterul deci clar f650 nu e o motocicleta de oras ai facut un calcul cat costa intretinerea per kilometru la un scooter vs f650 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 @utzelu: eu fac tot cam 50-60km/zi in oras si am trecut la scuter din cauza asta... confortul e mult mai mare pentru ca pe moto transpir intre picioare foarte mult iar zgomotul si mestecatul in cutia de viteze nu fac decat sa ma enerveze unde mai pui ca la distantele astea zilnice schimbi consumabilele foarte des (scumpe) nu faci nicio treaba...in doua saptamani am facut doar 80 km cu moto de cand cu scuterul deci clar f650 nu e o motocicleta de oras am luat in calcul si optiunea unui maxi scuter (> 250cc), dar ajung mai scump decat cu un f650. in general mai bag si in weekend cate un drum prin zona (include si autostrazi), eventual si cu sotia. asa ca ceva sub 250cc nu satisface criteriile mele. iar ca sa tzin si un motor si un scuter, no way... si apropo, intervalele de mentenanta la scutere sunt chiar mai dese decat la motoare (cel putin schimb de ulei si filtru, ca sa nu zic ca ai curea care te tine tot cat un lant, dar costa mai mult decat un kit lant), asa ca nu stiu la ce iesi mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 @utzelu: eu fac tot cam 50-60km/zi in oras si am trecut la scuter din cauza asta... confortul e mult mai mare pentru ca pe moto transpir intre picioare foarte mult iar zgomotul si mestecatul in cutia de viteze nu fac decat sa ma enerveze unde mai pui ca la distantele astea zilnice schimbi consumabilele foarte des (scumpe) nu faci nicio treaba...in doua saptamani am facut doar 80 km cu moto de cand cu scuterul deci clar f650 nu e o motocicleta de oras Exact de asta vreau eu sa vand motorul - circul 99% numai in oras, la serviciu - si sa trec la ceva mai usor - SM sau maxiscuter. E foarte obositor sa stai sa manevrezi motorul la viteze mici, sa fii cu ochii-n paispe in continuu la trafic si sa mai stai si echipat... Plus uzura cutie sau mai stiu eu ce... @utzelu - daca te hotaresti sa mai astepti poate ne vedem in toamna la un test cu a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) am luat in calcul si optiunea unui maxi scuter (> 250cc), dar ajung mai scump decat cu un f650. in general mai bag si in weekend cate un drum prin zona (include si autostrazi), eventual si cu sotia. asa ca ceva sub 250cc nu satisface criteriile mele. iar ca sa tzin si un motor si un scuter, no way... si apropo, intervalele de mentenanta la scutere sunt chiar mai dese decat la motoare (cel putin schimb de ulei si filtru, ca sa nu zic ca ai curea care te tine tot cat un lant, dar costa mai mult decat un kit lant), asa ca nu stiu la ce iesi mai ieftin. la automobile bavaria gasesti absolut orice piesa ! eu am schimbat juma de motor, si am gasit fara pb ba chiar unele preturi sunt mai mici decat la alti " dealeri virtuali" in alta ordine de idei, imi vand balauru' acu ma caut de niste poze si bag anuntu'.... bafta ! Editat Iunie 11, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 pai la moto trebuie sa bagi asa: placute 150ron, lant 450ron, ulei 150 ron, filtru ulei 30 ron, filtru aer 50 ron + ca e disconfortul ala de care ziceam mai devreme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) Merci mult, am prins ideea insa nu pot sa imi dau seama unde ai montat priza si daca are vreo treaba atunci cand ploua. Si daca e tot sa dau bere, te intreb si de crash baruri si de lampi, de unde ce si cum cati bani. Bafta. Cu prima ocazie dau berile , acum ma duc sa caut priza. Daca nu ai avea lenea mai mare decit tine,ai lua la citit posturile din acest frumos si interesant topic si te-ai documenta mai ceva decit un veteran in ale "F"-urilor...Tu de unde crezi ca ti-am dat acel link?Sapa taticu si o sa gasesti multe detalii!Cit priveste priza,e simplu,uite-o aici,fix in centrul pozei,cu si fara "dop"! Acum chiar nu mai scapi fara sa dai beroasele! P.S. -Uitasem:cind ploua detectorul se ascunde in traista,nu-l lasa sa-l ploua,mie mi-a luat foc in interior o data si numai ajutorul unui amic electronist l-a facut sa mai functioneze si azi,la ~8 ani de la achizitie!Si pe ploaie radarul nu are voie sa stea la pinda! Editat Iunie 11, 2009 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) pai la moto trebuie sa bagi asa: placute 150ron, lant 450ron, ulei 150 ron, filtru ulei 30 ron, filtru aer 50 ron + ca e disconfortul ala de care ziceam mai devreme... maine verifica si tu sigurantele de la frine.. bafta si drum bun Editat Iunie 11, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonard Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Exista ceva magazine online cu piese OEM pt. F650? As fi curios sa vad cam ce preturi sunt. P.S. Asta face parte din partea de documentare, in vederea alegerii viitorului motor O idee: http://www.motobins.co.uk/displayfinal.php...&title=F650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 ai facut un calcul cat costa intretinerea per kilometru la un scooter vs f650 ? cu siguranta pierde detasat bmw-ul ! gandeste-te numa la consum, scuterul imi ia undeva intre 3-4l/100 fata de bmw care se duce lejer spre 6l desi, daca ma intrebi pe mine, avantajul cel mai mare al scuterului este ca poti depasi linistit coloana, fara sa te gandesti ca te lasa nenea politistu fara carnet ! ( desigur, asta in cazul linguritelor de 50cc care nu necesita permis) una peste alta, in weekend scot lingurita din subsol bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Azi schimb uleiul. Filtrul d aer cu ce sa il dau dupa spalare? Sau il las asa fara nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Azi schimb uleiul. Filtrul d aer cu ce sa il dau dupa spalare? Sau il las asa fara nimic? Cu spray de impregnat filtrul. Il gasesti la orice magazin moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Cu spray de impregnat filtrul. Il gasesti la orice magazin moto. Eu am cumparat din Cotroceni un bidon de tabla cu ulei de filtre.Scufund buretele intr-un vas in care am pus uleiul,storc buretele si il pun pe motor.Apoi recuperez uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 O sa caut ceva ulei si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boboque Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Dragi posesori de ST, cum s-ar zice... " ye' be warned! ". In tot majesticul BucureÂşti nu am reuÂşit să găsesc o cameră pentru roata din față. Se pare că abia miercuri s-ar putea găsi ceva. De fapt, am găsit o camera dubioasă (Kenda Tuff Tube, care cică ar fi de 3 ori mai groasă ca una normală) la Moto Adventure, dar nu sunt sigur că se potrivea Âşi în plus costa 100 de lei, adica 1/3 din prețul unui pneu nou. AÂşa că a mea capră stă pe bară încă cel puțin o săptămână. Dacă are cineva un pneu uzat, dar totuÂşi gonflabil, sau vreo idee bună, ziceți-mi Âşi mie. @ivan_pedala: Ideea nu e rea, dar sincer mi-e prea frică să merg cu aÂşa ceva pe autostradă PS: Acum am un Pirelli Scorpion, fost tubeless, dar cred că posesorul anterior a ales varianta ieftină când a făcut pană Âşi a pus cameră. PS 2: Mi-a mai venit o idee, anume să schimb toată janta față cu una de 19". ÂŞtie cineva ce implică asta dpdv legal? Vizite la RAR, taxe absurde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.