raoulserban Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 intrebare intrebatoare. la masinute stiu ca daca scurgi tot uleiul si nu il schimbi imediat trebuie sa amorsezi pompa de ulei. acuma la motociclete nu prea am idee despre tot si dat fiind ca am scurs tot uleiul ,pentru ca am schimbat furtunele de ulei si pentru ca am mesterit pe la alternator si motocicleta a stat vreo 14 zile fara oloi, acum cand pun uleiul cel nou ce trebuie sa fac ca nu cumva pistonul sa mearga fara a fi uns indeajuns de mult timp cat sa tzacane sau mai stiu eu ce sa se uta pe acolo. multumesc de raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 intrebare intrebatoare. la masinute stiu ca daca scurgi tot uleiul si nu il schimbi imediat trebuie sa amorsezi pompa de ulei.acuma la motociclete nu prea am idee despre tot si dat fiind ca am scurs tot uleiul ,pentru ca am schimbat furtunele de ulei si pentru ca am mesterit pe la alternator si motocicleta a stat vreo 14 zile fara oloi, acum cand pun uleiul cel nou ce trebuie sa fac ca nu cumva pistonul sa mearga fara a fi uns indeajuns de mult timp cat sa tzacane sau mai stiu eu ce sa se uta pe acolo. multumesc de raspunsuri! La Tenere exista un surubel de aerisire pt circuitul uleiului. Asta pt ca are rezervor separat de ulei. Daca are baie de ulei, nu e necesara nici o aerisire/amorsare. Oricum, pompa de ulei se afla in baia de ulei. Cel mai bine ia un manual de reparatie si vezi ce zice acolo: http://www.manualedereparatie.info/categorii/bmw.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gerzson Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 intrebare intrebatoare. la masinute stiu ca daca scurgi tot uleiul si nu il schimbi imediat trebuie sa amorsezi pompa de ulei.acuma la motociclete nu prea am idee despre tot si dat fiind ca am scurs tot uleiul ,pentru ca am schimbat furtunele de ulei si pentru ca am mesterit pe la alternator si motocicleta a stat vreo 14 zile fara oloi, acum cand pun uleiul cel nou ce trebuie sa fac ca nu cumva pistonul sa mearga fara a fi uns indeajuns de mult timp cat sa tzacane sau mai stiu eu ce sa se uta pe acolo. multumesc de raspunsuri! F650 clasic are doua pompe. Nu stiu sa fie ceva operatie suplimentara pentru amorsare. Citeste aici pasii pt schimbul de ulei: http://faq.f650.com/FAQs/Oil_Change_FAQ.htm#Oil Change for an F650 Eu cand am schimbat uleiul primele dati am avut pagina aia listata. Trebuie avut grija ca in rezervorul din cadru intra numai ~1.5l. Restul de 0.5-0.6l se adauga dupa ce pornesti/opresti motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Salutare, vreau sa achizitionez un BMW F650. Nu am avut niciodata motocicleta BMW si nu am vreun prieten care sa detina unul, asa ca va rog sa ma ajutati cu niste pareri despre acest model. An de fabricatie 1997, 36.000 km. Pret 1550 € Va multumesc si va doresc numai bine. Atasez aici o arhiva cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Salutare, vreau sa achizitionez un BMW F650.Nu am avut niciodata motocicleta BMW si nu am vreun prieten care sa detina unul, asa ca va rog sa ma ajutati cu niste pareri despre acest model. An de fabricatie 1997, 36.000 km. Pret 1550 € Va multumesc si va doresc numai bine. Atasez aici o arhiva cu poze. Sincer...per total arata bine...in afara de sa, care e cam zgariata, si cauciucurile...pare OK... Ceea ce mi se pare putin ciudat, ca de obicei, kilometri...nu stiu daca sunt reali...36.000 la un motor din '97...mi se par totusi cam putini...asta inseamna ca a stat mult timp abandonata in vreun garaj ceva... (a mea e din '95 si are 65.000 km...totusi, e ceva mai mult, adik nu zic ca sunt nici astia reali 100 % dar totusi...) Ai grija cu radiatoru sa nu curga, flansele de la galeria de admisie sa nu fie crapate, verifica bateria, furcile sa nu "curga" ulei... E fain ca are topcase si parbriz inalt...sunt 2 mari plusuri... A, si sa stii ca e varianta BMW 650 ST...adik de "strada" Bafta la achizitie si s-o stapanesti sanatos daca te hotarasti asupra ei... Si daca vrei alte opinii si teste comparative...uite aici: /index.php?...54110&st=10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Nu uita verificarea releului de încărcare. Dacă e buÂşit poate mai scoți ceva la preț. Unu nou e cam 500-600 de lei. Oricum nu ar fii un lucru care să te sperie dar e bine de Âştiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 E identica cu a mea, si la carene, si la ghidon si la bord. O singura diferenta, nu are cauciucurile de la scarite pilot. In general asta poate arata doua lucruri: au fost date jos voit ca sa 1. mascheze kilometrii, alea se useaza in timp sau 2. ca sa nu alunece piciorul in mers la enduro. Nu cred ca motoreta asta, modelul ST poate fi folosita atat de puternic la enduro incat sa necesite renuntarea la scarite. Bafta, si daca o iei sa-ti aduca cel putin atatea multumiri cat mi-a adus mie mobra mea. Aa mea a fost vopsita, sigur cazuta pe dreapta si cu kilometrii probabil masluiti cand am luat-o, dar sunt super multumit de ea. Bafta, MM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 (editat) la mine au cazut singure cauciucurile si nu o calarisem mai mult de 2000km... aratau ca noi Si-a vopsit cineva mobra? Estimativ, cat costa operatia asta? Editat Decembrie 8, 2009 de bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 la mine au cazut singure cauciucurile si nu o calarisem mai mult de 2000km... aratau ca noi si eu era sa "maschez" uzura dupa ce am pierdut una la o endureala,dar am avut noroc ca a gasit-o un partener de drum care era mai in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 (editat) Va multumesc tuturor pentru raspunsurile date.... foarte utile pentru mine. Detalii noi..... Bateria se pare ca e descarcata pentru ca sta de cateva luni in magazin SH. Ma gandesc sa nu fie releul bulit asa ca cer din nou ajutor de la cei mai priceputi. Cum se poate verifica releul la fata locului inainte sa o cumpar ? Mai exact intre ce valori se incadreaza la modelul asta? Numai bine. Editat Decembrie 9, 2009 de stel_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Va multumesc tuturor pentru raspunsurile date.... foarte utile pentru mine. Detalii noi..... Bateria se pare ca e descarcata pentru ca sta de cateva luni in magazin SH. Ma gandesc sa nu fie releul bulit asa ca cer din nou ajutor de la cei mai priceputi. Cum se poate verifica releul la fata locului inainte sa o cumpar ? Mai exact intre ce valori se incadreaza la modelul asta? Numai bine. Se foloseste un multimetru la bornele bateriei. Cu motorul pornit verifici sa indice in intervalul (14..15) volti cu/fara lumini aprinse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 (editat) cu luminile aprinse si la 3000 rpm trebuie sa nu fie mai jos de 13 si mai sus de 14,5 ca sa mai fie bun Editat Decembrie 9, 2009 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Multumesc, asta am priceput-o, am mai facut la fosta mea moto, dar nu stiam valorile de incarcare la F650. La ce as mai putea casca ochii inainte de achizitie ? Multumesc inca o data..... tot respectul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Salutare tuturor, Pe scurt, am avut accident ieri pe Mihai Bravu si am scapat cu bine, eu, mobra nu prea. Mi-a taiat un bou fata fara sa se asigure, si l-am evitat cat am putut dar tot m-am tavalit. Militia a fost super OK si mi-a dat dreptate. Dar inculpatu a facut la scandal de imi vene sa il omor. Stie cineva un F clasic de dezmembrat ca am nevoie de tevile de la furca Asfalt uscat la toata lumea, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Stie cineva un F clasic de dezmembrat ca am nevoie de tevile de la furca Daca afli spune-mi si mie ca m-ar interesa rotile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 (editat) Salutare tuturor, Pe scurt, am avut accident ieri pe Mihai Bravu si am scapat cu bine, eu, mobra nu prea. Mi-a taiat un bou fata fara sa se asigure, si l-am evitat cat am putut dar tot m-am tavalit. Militia a fost super OK si mi-a dat dreptate. Dar inculpatu a facut la scandal de imi vene sa il omor. Stie cineva un F clasic de dezmembrat ca am nevoie de tevile de la furca Asfalt uscat la toata lumea, Salutare! Cumva se potrivesc cele de la Aprilia Pegaso??? Daca da, sunt cateva anunturi pe forumul Probike... de ex.: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=65331 Bine ca esti intreg, ca ai scapat cu bine... ca de prosti avem parte mereu... Multa bafta! Editat Decembrie 9, 2009 de Norsemann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Salutare tuturor, Pe scurt, am avut accident ieri pe Mihai Bravu si am scapat cu bine, eu, mobra nu prea. Mi-a taiat un bou fata fara sa se asigure, si l-am evitat cat am putut dar tot m-am tavalit. Militia a fost super OK si mi-a dat dreptate. Dar inculpatu a facut la scandal de imi vene sa il omor. Stie cineva un F clasic de dezmembrat ca am nevoie de tevile de la furca Asfalt uscat la toata lumea, Bine ca nu ai patit nimik. Sanatate multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Salutare tuturor, Pe scurt, am avut accident ieri pe Mihai Bravu si am scapat cu bine, eu, mobra nu prea. Mi-a taiat un bou fata fara sa se asigure, si l-am evitat cat am putut dar tot m-am tavalit. Militia a fost super OK si mi-a dat dreptate. Dar inculpatu a facut la scandal de imi vene sa il omor. Stie cineva un F clasic de dezmembrat ca am nevoie de tevile de la furca Asfalt uscat la toata lumea, si zi ma, te-ai invelit cu mobra ? bafta la reparatii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 ce tip de bec avem? h4? ca vreau xenon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 (editat) ce tip de bec avem?h4? ca vreau xenon H4 bixenon.... Mesaj completat H4 bixenon.... /index.php?...=242138&hl= user l.u.v Editat Decembrie 15, 2009 de flor!n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 mersi mult dupa achizitie si montaj o sa va zic si rezultatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Cine mai porneste, pe vremea asta, capra? Daca da, ce verificari ii faceti inainte de a o porni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Pornita azi, cred ca erau ~ -14 sau -15oC... Socul tras la maximum, contact...buton, vruuuuummmmm! Dupa vreo 5 minute impins socul la locul lui...lasat capra sa behaie inca vreo 10 minute si apoi lasata in iesle pina la urmatoarea incercare! Mentionez ca am garaj dar nu este incalzit...temperatura este cam aceeasi cu cea a mediului exterior! Singura verificare inainte de pornire a fost existenta curentului in baterie, vizual (becul de la "neutral" si ulei)...si auditiv (un claxon scurt)! Spor la pornit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 ivan, imi spui si mie te rog cat a costat vopsitul motocicletei aleia verzi? se poate vopsi in cuptor daca sunt de plastic carenele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Pornita azi, cred ca erau ~ -14 sau -15oC...Socul tras la maximum, contact...buton, vruuuuummmmm! Dupa vreo 5 minute impins socul la locul lui...lasat capra sa behaie inca vreo 10 minute si apoi lasata in iesle pina la urmatoarea incercare! Mentionez ca am garaj dar nu este incalzit...temperatura este cam aceeasi cu cea a mediului exterior! Singura verificare inainte de pornire a fost existenta curentului in baterie, vizual (becul de la "neutral" si ulei)...si auditiv (un claxon scurt)! Spor la pornit! Am pornit-o si eu azi dar a pornit fffff greu. Temperatura cam la fel, baterie buna, ulei BMW 20W 50. In rest porneste fara probleme cand temperatura este in jur de 0 grade. I-am luat bateria jos si am pus-o la iernat pana la anul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.