flor!n Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Am pornit-o si eu azi dar a pornit fffff greu. Temperatura cam la fel, baterie buna, ulei BMW 20W 50. In rest porneste fara probleme cand temperatura este in jur de 0 grade. I-am luat bateria jos si am pus-o la iernat pana la anul. eu am bagat-o in sac pana la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 ivan, imi spui si mie te rog cat a costat vopsitul motocicletei aleia verzi? se poate vopsi in cuptor daca sunt de plastic carenele? Vopsitul cu vopseaua meseriasului si toate cele...inclusiv berea, a costat aprox. 500 lei. In prima faza mi s-a parut enorm de mult, dar dupa ce am rumegat nitel problema, mi-am dat seama ca facea toti banii. Vopseaua este ceva special, o vopsea mata, rezistenta, lacul la fel si rezista destul de bine la frecus sau lovituri nu tocmai demolatoare. Mentionez ca vopsitorul a matuit, chituit, smirgheluit, spalat, grunduit...cu materiale de la el si la final elementele vopsite au zacut intr-un cuptor incalzit timp de 24 ore (sa nu ma intrebi temperatura, fiindca habar nu am, nu am fost curios sa intreb, dar in mod cert a fost una sub 80oC!). Sper ca am fost destul de clar si explicit...iar unde am omis ceva astept intrebari! Mesaj completat eu am bagat-o in sac pana la primavara. Ai mare grija ca sub sac se formeaza condens si la primavara vei avea surpriza sa gasesti pete de rugina in cele mai neplacute locuri (suruburi, ghidon,...), asa ca sfatul meu este ca atunci cind intrezaresti o raza de soare sa-i dai jos sacul sa se aeriseasca si eventual sa stergi bine zonele cu umezeala. Alta idee ar fi aplicarea unui strat subtire de vaselina siliconica sau normala pe elementele de metal neprotejate prin vopsea sau nichel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 ivan, imi spui si mie te rog cat a costat vopsitul motocicletei aleia verzi? se poate vopsi in cuptor daca sunt de plastic carenele? Oricum, vopseaua pt plastic e diferita de cea pt metal. E mai elastica. Nu crapa la cea mai mica indoire. Vopsitorii stiu mai bine. Eu am avut de reparat o carena sparta. La Kaore pe str Viitorului. Am avut si o parte din cioburi. Lipit, chituit si vopsit vreo 2 mil de lei acu 2 ani. Nu stiu cum a facut rost de vopsea nenea ala. Dar nu se cunoaste nici o diferenta fata de vopseaua originala. Si a vopsit doar locul respectiv. D-aia zic: vopsitorii stiu mai bine. Vorbeste cu ei. Si aia auto tre sa stie. Vopsesc spoilere de plastic. Cu abtibilduri-le stau mai prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 (editat) Ai mare grija ca sub sac se formeaza condens si la primavara vei avea surpriza sa gasesti pete de rugina in cele mai neplacute locuri (suruburi, ghidon,...), asa ca sfatul meu este ca atunci cind intrezaresti o raza de soare sa-i dai jos sacul sa se aeriseasca si eventual sa stergi bine zonele cu umezeala. Alta idee ar fi aplicarea unui strat subtire de vaselina siliconica sau normala pe elementele de metal neprotejate prin vopsea sau nichel. Am lasat "loc de aerisire" pe partea de jos, la cric si centrul motocicletei. E pe principiul de husa numai la roata din fata e acoperit integral Editat Decembrie 22, 2009 de flor!n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 eu am bagat-o in sac pana la primavara. Eu am husa de la Louis si o tin si in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 (editat) Eu am husa de la Louis si o tin si in garaj. esti norocos eu o ?in la un prieten la curte, care nu are garaj ?i husa pe care o aveam a fost loc de antrenament pentru câinii din cartier e bine asa pana la primavara. Editat Decembrie 22, 2009 de flor!n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 De ce tineti fetele asa? Come on, astea sunt mobre de plimbat nu de tinut in sac. Bine recunosc, anul asta am avut noroc de adapost incalzit. Ieri in 2 minute la relanti mi-a pornit ventilatorul. Dar maine deja plecam la Giurgiu impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 vopseaua mea se tine binisor doar ca am doua puncte mari in czare a sarit lacul... poate ies mai bine daca repar nu a pornit mobra azi o sa iau curent de la o masina zilele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 Fratilor, daca tineti mobrele afara, scoateti bateriile si luatile in casa la caldurica. Altminteri le cam apuca batzu pan la primavara si una buna nu e decat vreo 50 de Euro. Daca aveti nelamuriri sunati-ma si va mai explic una alta, despre ce sa faceti cu bateria pe timpul iernii. Asfalt uscat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Fratilor, daca tineti mobrele afara, scoateti bateriile si luatile in casa la caldurica. Altminteri le cam apuca batzu pan la primavara si una buna nu e decat vreo 50 de Euro. Daca aveti nelamuriri sunati-ma si va mai explic una alta, despre ce sa faceti cu bateria pe timpul iernii. Asfalt uscat, m-am ars acum un an cu bateria, cand am lasat-o in garaj montata pe motor. Azi zace la caldurica pe o bucata de carton si la o luna o incarc la redresor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Aveti grija cu ce redresoare umblati. Daca folositi redresor auto nu lasati bateria la incarcat mai mult de 60 minute. Ar fi bine sa folositi un redresor special de moto. Sarbatori fericite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Salutare.... ma primiti printre voi? Tocmai mi-a adus mosu' un BMW F650 ST an '97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Salutare.... ma primiti printre voi?Tocmai mi-a adus mosu' un BMW F650 ST an '97 uelcam. Si scoate chestia aia cu momentan fara fier... Unde gasiti bre mosi din astia? Sa fie intr-un ceas bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Salutare.... ma primiti printre voi?Tocmai mi-a adus mosu' un BMW F650 ST an '97 Arata foarte bine! Sa te folosesti de ea fara nici o problema. Numai bine si An Nou Fericit la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Multumesc, La multi ani si un an nou mult mai bun ca 2009. Hai primavara........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 (editat) Cu ce fel de spray sau ulei se imbiba filtrul de aer? Nu cred sa existe diferente, eu l-am curatat (spalat) si am mai si mers un pic cu el asa fara sa-l "ung". Am sa ma apuc sa-i schimb uleiul si filtrul de ulei. Filtrul de ulei si acel surub de la baia de ulei sunt ok daca le comand de la Romimoto? Ulei am gasit urmatoarea varianta: http://chevron.earlweb.com/quickdetails.as...&antiloop=1 in prima faza, cativa kilometri, dupa care alt ulei gen Castrol, sau sa-l schimb mai des? Suporti de coburi, n-am reusit sa aflu cine mai confectioneaza sau de unde pot face rost? Multam anticipat si vreme insorita Editat Decembrie 29, 2009 de bobocel007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Cu ce fel de spray sau ulei se imbiba filtrul de aer?Nu cred sa existe diferente, eu l-am curatat (spalat) si am mai si mers un pic cu el asa fara sa-l "ung". Am sa ma apuc sa-i schimb uleiul si filtrul de ulei. Filtrul de ulei si acel surub de la baia de ulei sunt ok daca le comand de la Romimoto? Ulei am gasit urmatoarea varianta: http://chevron.earlweb.com/quickdetails.as...&antiloop=1 in prima faza, cativa kilometri, dupa care alt ulei gen Castrol, sau sa-l schimb mai des? Suporti de coburi, n-am reusit sa aflu cine mai confectioneaza sau de unde pot face rost? Multam anticipat si vreme insorita Salut! Pentru filtrul de aer este spray de pe Louis http://www.louis.de/_10860fcb0f9fbeeddf0c0...tnr_gr=10038252. In privinta filtrului de ulei si a surubului de la baia de ulei sunt Ok de oriunde le comanzi inclusiv de la Romi. Ulei iti recomand de la BMW 20W 50 in jur de 35 de lei litrul. Daca te uiti mai jos pe pagina de Enduro Touring Adventure vei gasi topic cu suporti de coburi si coburi Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Salutare.... ma primiti printre voi?Tocmai mi-a adus mosu' un BMW F650 ST an '97 what a beauty ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 tot nu a vrut sa porneasca naroada... am luat curent de la masina lui 3in1, am facut plinul cu ecto98, am golit un carburator de apa... nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Cred ca o sa-mi fac si eu curaj s-o pornesc zilele astea. java script:add_smilie("","smid_33") Nasol ca ajung seara tarziu si nu mai vad nimic.... si parca as da si o turaaa. (dimineata era ceva polei, oare deseara o fi la fel?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 tot nu a vrut sa porneasca naroada... am luat curent de la masina lui 3in1, am facut plinul cu ecto98, am golit un carburator de apa... nimic bujiile? Conductele de combustibil? Daca aveai apa sa nu fi inghetat alea mai inguste. Azi-noapte au fost -10 asa ca aveau cand sa inghete. Cred ca o sa-mi fac si eu curaj s-o pornesc zilele astea. java script:add_smilie("","smid_33") Nasol ca ajung seara tarziu si nu mai vad nimic.... si parca as da si o turaaa. (dimineata era ceva polei, oare deseara o fi la fel?) Da, si in seara asta e polei. De maine ar trebui sa fie mai bine. Atentia sporita daca iesi la zonele unde nu s-a aratat soarele. In fata biroului meu e totul uscat in afara de zona protejata de o coloana mai inalta unde nu a batut soarele si e inca inghetata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 bujiile? Conductele de combustibil? Daca aveai apa sa nu fi inghetat alea mai inguste. Azi-noapte au fost -10 asa ca aveau cand sa inghete. Da, si in seara asta e polei. De maine ar trebui sa fie mai bine. Atentia sporita daca iesi la zonele unde nu s-a aratat soarele. In fata biroului meu e totul uscat in afara de zona protejata de o coloana mai inalta unde nu a batut soarele si e inca inghetata. Daca a apucat sa inghete si apa din bloc?......poate au sarit ceva doape nu stiu daca are sau nu (asa am mai intalnit la alte motoare mai mari ceva gen protectie in caz de inghet sa aibe pe unde sa umple cu gheata)..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Daca a apucat sa inghete si apa din bloc?......poate au sarit ceva doape nu stiu daca are sau nu (asa am mai intalnit la alte motoare mai mari ceva gen protectie in caz de inghet sa aibe pe unde sa umple cu gheata)..... Pai in principiu nu ar avea de ce sa inghete daca ai destul antigel in lighidul de racire. Eu il am undeva la -20 de grade limita de inghet. Sansele sa inghete mai tare sunt minore si oricum temperatura din interiorul motorului nu ajunge la -20. Stiu ca mi-a mai inghetat lichidul la masina pe conducta de retur din radiator de exemplu dar cea din motor nu a avut nimic. Daca a inghetat totusi in blocul motor... start praying. Eu unu nu am auzit de asemenea dopuri si de obicei stiu ca se lasa cu fonta crapata in cazul asta which truly sucks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Dar de ce nu le lasati sa se odihneasca pana la primavara, sau pana se mai incalzeste putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Dar de ce nu le lasati sa se odihneasca pana la primavara, sau pana se mai incalzeste putin? pentru ca cel putin in Bucuresti azi a fost o zi geniala de mobrit. Amorteste saraca pana la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.