sergon Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 (editat) Salut! Sergiu ma numesc si sunt din Constanta. Am un GSX-f de 650 de anul trecut. Deocamdata e inca standard, dar ma gandeam sa ii mai adaug inca ceva. Azi am vazut la SMAEB in parcare un motor negru (sa fiu sincer nu mai stiu sigur daca era bandit sau gsxf) cu nr B 08 XOD. As vrea sa il intreb pe proprietar cate ceva despre topcase, prinderi si parbriz... Daca proprietarul are timp si chef ma poate gasi la 0752211817 sau PM. Sau poate imi spune cum sa il contactez:) Multumesc anticipat! Editat Aprilie 22, 2012 de sergon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Salut! Sergiu ma numesc si sunt din Constanta. Am un GSX-f de 650 de anul trecut. Deocamdata e inca standard, dar ma gandeam sa ii mai adaug inca ceva. Azi am vazut la SMAEB in parcare un motor negru (sa fiu sincer nu mai stiu sigur daca era bandit sau gsxf) cu nr B 08 XOD. As vrea sa il intreb pe proprietar cate ceva despre topcase, prinderi si parbriz... Daca proprietarul are timp si chef ma poate gasi la 0752211817 sau PM. Sau poate imi spune cum sa il contactez:) Multumesc anticipat! Salut Al meu este motorul , e un GSXF K9 . Daca te pot ajuta cu ceva , cu mare placere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergon Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Salut Al meu este motorul , e un GSXF K9 . Daca te pot ajuta cu ceva , cu mare placere . Salut! Al meu e din 2010 dar presupun ca e tot K9, Sa fiu sincer, afara de culori nu cred ca au schimbat multe... Voiam sa te intreb: 1. daca pentru suportul de la topcase a mai trebuit sa dai vreo gaura sau sa faci vreo modificare. Daca nu, imi dai te rog codul de comanda de la suportul de topcase si daca au fost si alte accesorii comandate odata cu el. 2. Parbrizul l-ai schimbat cu totul sau i-ai pus numai extensia? E vreo diferenta notabila fata de parbrizul original? Merita investitia? Intreb pt ca la inaltimea mea daca nu stau culcat pe motor imi cam suiera vantul cu parbrizul original... Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Salut! Al meu e din 2010 dar presupun ca e tot K9, Sa fiu sincer, afara de culori nu cred ca au schimbat multe... Voiam sa te intreb: 1. daca pentru suportul de la topcase a mai trebuit sa dai vreo gaura sau sa faci vreo modificare. Daca nu, imi dai te rog codul de comanda de la suportul de topcase si daca au fost si alte accesorii comandate odata cu el. 2. Parbrizul l-ai schimbat cu totul sau i-ai pus numai extensia? E vreo diferenta notabila fata de parbrizul original? Merita investitia? Intreb pt ca la inaltimea mea daca nu stau culcat pe motor imi cam suiera vantul cu parbrizul original... Multumesc anticipat Ma bag si io in seama am acelasi suport. Este un sw-motech alurack ,codul pe louis este 10025794 ,din ce vad l-au scumpit nemtii astia (sunt in criza)la 124.95 euro e cam scump . In schimb vad ca este la oferta pe motomike 69.76 euro http://www.motomike.eu/mike/category/10200000000/vehicle/59633/article/150568?show=gallery Pe langa asta mai este o placa de fixare in functie de modelul de prindere al topcase-ului (monolock,monokey,shad etc) asta ar mai costa 30 de euro http://www.louis.de/_2014b421c2e2db9b3b4c54d2c7fd0ecda8/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10025853&anzeige=0&ADTRACTIONSLOT=detail_xsord Avantajul placii este prinderea pe suport quick-lock ,adica 3 suruburi care se scot imediat . http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=13353046444071&ls=en&nc=1335304663-4323&rubnum=products.1252674507.1256051975.0102000&artnum=GPT.00.152.405&id=4&gesamt_zeilen=Tshowrub--products.1252674507.1256051975.0102000&typid=61551668 Eu nu am placa ,am prins placa care a venit cu topcase-ul si a ramas fixa acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Salut! Al meu e din 2010 dar presupun ca e tot K9, Sa fiu sincer, afara de culori nu cred ca au schimbat multe... Voiam sa te intreb: 1. daca pentru suportul de la topcase a mai trebuit sa dai vreo gaura sau sa faci vreo modificare. Daca nu, imi dai te rog codul de comanda de la suportul de topcase si daca au fost si alte accesorii comandate odata cu el. 2. Parbrizul l-ai schimbat cu totul sau i-ai pus numai extensia? E vreo diferenta notabila fata de parbrizul original? Merita investitia? Intreb pt ca la inaltimea mea daca nu stau culcat pe motor imi cam suiera vantul cu parbrizul original... Multumesc anticipat Salutare 1. La intrebarea asta , a fost mai rapid Claman cu raspunsul ) 2. In afara faptului ca schimba ceva la estetica motocicletei , nu ma ajuta asa cum speram . Imi da voie sa merg cu viziera ridicata pana pe la 70km daca nu bate vantul prea tare Eu am 1.89 inaltime . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 2. In afara faptului ca schimba ceva la estetica motocicletei , nu ma ajuta asa cum speram . Imi da voie sa merg cu viziera ridicata pana pe la 70km daca nu bate vantul prea tare Eu am 1.89 inaltime . Zi-mi te rog cum e pe la 130 km/h. Iti directioneaza vantul altfel?...sau tot iti vajaie casca? Pe mine ma intereseaza strict confortul pe care il ofera la viteza, ca sa stiu daca merita investitia sau nu. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Zi-mi te rog cum e pe la 130 km/h. Iti directioneaza vantul altfel?...sau tot iti vajaie casca? Pe mine ma intereseaza strict confortul pe care il ofera la viteza, ca sa stiu daca merita investitia sau nu. Multam! Poate pentru cineva de pana in 1.80 este ok, pentru mine nu . Dar nu imi pare rau de banii dati pe el . Prin oras , la viteze mici e ok cu viziera ridicata . Pana una alta, este o motocicleta la care confortul nu este un plus . De curiozitate ce casca ai ? Eu am un Schuberth S1Pro , printre cele mai silentioase , si nu e ca in sala Ateneului , asa cum cred unii ca ar fi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergon Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Multumesc Claman si AllenC pentru raspunsurile prompte. Cu topcase-ul si prinderea m-am lamurit - merci. In legatura cu parbrizul am intrebat pentru ca am gasit pe diverse site-uri si deflector de vant si parbriz touring care e cu 10 cm mai inalt decat cel original. O parere de la cineva care a experimentat asa ceva m-ar ajuta sa ma decid. Referitor la casca: a mea e un Nolan 84 - alta nu am avut asa ca mi-e greu sa fac comparatii. Inainte am avut un chopper si pe el nu auzeam decat motorul - oricum cu el nu puteam sa merg mai mult de 140. De cand cu gixxeful daca trec de 70-80 la ora si motorul nu e turat nu aud decat vantul asa ca in ultima vreme am inceput sa merg cu dopuri de urechi. Vajaielile nu dispar daca nu ma culc pe motor si la drum lung nu e chiar cea mai confortabila pozitie. Nu contest chestiunea castilor de calitate dar cred ca are mai mult de a face cu modul in care parbrizul afecteaza circulatia curentilor de aer. Are cineva montat parbriz touring? Eventual cu deflector? Astept opinii Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Poate pentru cineva de pana in 1.80 este ok, pentru mine nu . Dar nu imi pare rau de banii dati pe el . Prin oras , la viteze mici e ok cu viziera ridicata . Pana una alta, este o motocicleta la care confortul nu este un plus . De curiozitate ce casca ai ? Eu am un Schuberth S1Pro , printre cele mai silentioase , si nu e ca in sala Ateneului , asa cum cred unii ca ar fi . Am Schuberth C3, nu te gandi ca am mari vijelii in casca. Insa la 1.87 cat am ca inaltime, simt ca parbrizul stock imi trimite cel mai mare curent de aer fix in gat. Intrebarea ar fi....aripioara pe care o ai tu sau un parbriz touring?....ca banii sunt fix aceeasi. Ma gandesc ca la parbrizul touring poti sa iei unul nitel mai inchis la culoare, ceea ce ar da un plus la design-ul mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Am Schuberth C3, nu te gandi ca am mari vijelii in casca. Insa la 1.87 cat am ca inaltime, simt ca parbrizul stock imi trimite cel mai mare curent de aer fix in gat. Intrebarea ar fi....aripioara pe care o ai tu sau un parbriz touring?....ca banii sunt fix aceeasi. Ma gandesc ca la parbrizul touring poti sa iei unul nitel mai inchis la culoare, ceea ce ar da un plus la design-ul mobrei. Ai perfecta dreptate,eu la 1.80 il luam in piept si gat. Am schimbat cu puig racing si acum imi arunca curentul dreptul vizierei.E mult mai bine insa pana la anumite viteze,120-130 apoi devine mai deranjant. Cand ne-om vedea cu totii iti dau sa mergi sa vezi cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Ai perfecta dreptate,eu la 1.80 il luam in piept si gat. Am schimbat cu puig racing si acum imi arunca curentul dreptul vizierei.E mult mai bine insa pana la anumite viteze,120-130 apoi devine mai deranjant. Cand ne-om vedea cu totii iti dau sa mergi sa vezi cum e. Va bagati vreunu la o plimbare pe Siriu Sambata asta?...detalii pe feisbuc...link in semnatura mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Va bagati vreunu la o plimbare pe Siriu Sambata asta?...detalii pe feisbuc...link in semnatura mea. suna incitant dar am hotarat deja sa merg spre vama cu intoarcere duminica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 suna incitant dar am hotarat deja sa merg spre vama cu intoarcere duminica Tu...si toti cioparistii din lume.... Have fun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Mai am putin pana plec in Polonia si am fost curios sa aflu ce distanta pot parcurge pe rezerva, adica dupa ce invart robinetul rezervorului pe pozitia RES. Am rulat cat de cat constant intre 110 si 120km/h si cat am mers ??? ....... fix 111.8km ... bineanteles ca aveam 5 litri de banzina legati de coada mobrei ! E bine sa stii ca ,,pe rezerva" poti merge in jur de 100km pana la urmatoarea alimetare ! Nici cu LC8-ul nu mergeam atat pe rezerva ! I love this bike ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Mai am putin pana plec in Polonia si am fost curios sa aflu ce distanta pot parcurge pe rezerva, adica dupa ce invart robinetul rezervorului pe pozitia RES. Am rulat cat de cat constant intre 110 si 120km/h si cat am mers ??? ....... fix 111.8km ... bineanteles ca aveam 5 litri de banzina legati de coada mobrei ! E bine sa stii ca ,,pe rezerva" poti merge in jur de 100km pana la urmatoarea alimetare ! Nici cu LC8-ul nu mergeam atat pe rezerva ! I love this bike ! Suna bine Cred ca suntem cam de aceeasi inaltime 1.70 m), ai avut ceva probleme la manevrele "de pe loc"? Spor si drum bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 (editat) Cred ca suntem cam de aceeasi inaltime 1.70 m), ai avut ceva probleme la manevrele "de pe loc"? Spor si drum bun! ...multumesc ! Intr-adevar, am fix 1,70m ! Cat despre manevrarile ,,de pe loc" nu am nici cea mai mica problema, pentru ca ,,mi-am facut ucenicia" cu Africa Twin, Transalp, KTM990Adv.S, ..... asa ca pe Katana este lux ! ... ating cu ambele picioare jos ! Editat Aprilie 27, 2012 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 (editat) Salutare. Vreau sa cred ca nu este o problema si ca trebuie doar ceva ajustat. Ambreiajul meu prinde foarte sus si foarte scurt. Ce trebuie sa fac sa isi revina? Editat Aprilie 27, 2012 de iiccee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Salutare. Vreau sa cred ca nu este o problema si ca trebuie doar ceva ajustat. Ambreiajul meu prinde foarte sus si foarte scurt. Ce trebuie sa fac sa isi revina? Ai umblat de curand la cablu de ambreiaj sau la ambreiaj ? La ce inteleg eu ca 'ti se intampla as acuza o usoara tensionarea cablului (asta daca am inteles bine ce inseamna ,,prinde foarte sus" !). Incearca initial sa reglezi din piulita de la maneta de ambreiaj, iar daca nu se intampla nimic, sa reglezi lungimea cablului de la capatul ,,din motor" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Nu am umblat la el niciodata. Nu imi aduc aminte de anul trecut cum era, dar am sa fac ajustarea cablului si sa vedem dupa ce se intampla. Cablul are un joc destul de mare la maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Nu am umblat la el niciodata. Nu imi aduc aminte de anul trecut cum era, dar am sa fac ajustarea cablului si sa vedem dupa ce se intampla. Cablul are un joc destul de mare la maneta. Regleaza initial de la piulita de la maneta de ambreiaj ! Nu ar trebui sa ai mai mult de 10-15mm, joc la varful manetei de ambreiaj. Altfel daca trebuie sa modifici mai mult, poti sa mai reglezi si ,,de jos". Citeste in fotografiile ce 'ti le-am atasat ! Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Mersiez man! Dau o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Intr-adevar, am fix 1,70m ! Cat despre manevrarile ,,de pe loc" nu am nici cea mai mica problema, pentru ca ,,mi-am facut ucenicia" cu Africa Twin, Transalp, KTM990Adv.S, ..... asa ca pe Katana este lux ! ... ating cu ambele picioare jos ! Merci @petrica! Cam peste tot se vaita posesorii de greutatea mare asezata sus in "gatul" motocicletei, de aceea am intrebat. Drumuri bune si ferite de necazuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 (editat) Va rog frumos sa-mi spuneti si mie ce ulei de motor folositi la motocicletele voastre si care ar fi cel mai recomandat pe canicula asta care o sa tot fie pe la noi ! Anul trecut am mers cu un ulei ,,modest" - MOL Dinamyc 10W - 50, iar acum in primavara am bagat MOTUL 5100 10W-40 ... asa cum este recomandat in manual. Din primavara pana acum a fost ok cu MOTUL-ul, insa zilele astea la peste 30 grade Celsius se auzeau ceva sunete in motor cand statea la relanti - un fel de ,,tac-tac-tac" care nu se aude cand plec la plimbare, abia cand ma intorc incepe sa se auda. Cu MOL Dinamyc 10W-50, nu se auzeau sunetele astea ! As suspecta ceva pe la distributie, insa nu stiu ce sa zic, pentru ca GSXF-ul asta, oricum se aude de zici ca este ,,motor diesel". Ma gandesc sa nu trebuiasca sa umblu pe la intinzatorul lantului de distributie, dar la ~ 30000km ai mobrei nu cred ca ar trebui sa ma gandesc la asta. Imi fac oarecum griji pentru ca nu vreu sa am surprize peste doua saptamani cand plec in Polonia ... As incerca un 15W-50 sau chiar un 20W-50, avand in vedere ca este totusi un motor racit cu aer+ulei, iar toata vara asta cam asa o sa fie de cald. Voi ce ziceti ? Editat Mai 1, 2012 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Va rog frumos sa-mi spuneti si mie ce ulei de motor folositi la motocicletele voastre si care ar fi cel mai recomandat pe canicula asta care o sa tot fie pe la noi ! Anul trecut am mers cu un ulei ,,modest" - MOL Dinamyc 10W - 50, iar acum in primavara am bagat MOTUL 5100 10W-40 ... asa cum este recomandat in manual. Din primavara pana acum a fost ok cu MOTUL-ul, insa zilele astea la peste 30 grade Celsius se auzeau ceva sunete in motor cand statea la relanti - un fel de ,,tac-tac-tac" care nu se aude cand plec la plimbare, abia cand ma intorc incepe sa se auda. Cu MOL Dinamyc 10W-50, nu se auzeau sunetele astea ! As suspecta ceva pe la distributie, insa nu stiu ce sa zic, pentru ca GSXF-ul asta, oricum se aude de zici ca este ,,motor diesel". Ma gandesc sa nu trebuiasca sa umblu pe la intinzatorul lantului de distributie, dar la ~ 30000km ai mobrei nu cred ca ar trebui sa ma gandesc la asta. Imi fac oarecum griji pentru ca nu vreu sa am surprize peste doua saptamani cand plec in Polonia ... As incerca un 15W-50 sau chiar un 20W-50, avand in vedere ca este totusi un motor racit cu aer+ulei, iar toata vara asta cam asa o sa fie de cald. Voi ce ziceti ? Cam aceleasi probleme le-am avut si eu cu unele uleiuri de pe piata (nu dau numele ca nu are rost). Problemele au disparut cand am inceput sa folosesc Bel-Ray....nu vreau sa fie vreo reclama, pur si simplu asta a functionat la mine. Mentionez ca am folosit numai 10W40 si ca la capitolul "probleme rezolvate" a intrat si disparitia zgomotului la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 (editat) ... mda, m-am documentat si cred ca bat campii cu 15W-50 sau 20W-50 ! O sa incerc tot un 10W-50, dar de data asta de la Castrol ! Cam aceleasi probleme le-am avut si eu cu unele uleiuri de pe piata (nu dau numele ca nu are rost). ... si de ce sa nu dai nume ?! E' un pacat ?! ... zi-le dom'le in gura mare sa stim si noi cu cine votam ! Editat Mai 2, 2012 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.