Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Orice divais din care curge benzina trebuie schimbat. Benzina aia curge pe un motor incins, ca sa nu zicem si de altele. Nu recomand sa mergi cu ea asa, clar. Mai bine da rezervorul jos si verifica robinetul. Eu am mai avut pbl cu furtunasele, care plesnisera fix langa colierul cu care sunt prinse de duzele robinetului (sau cum s-or chema shtutzurile, tzevustile alea). Not funny at all...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Katana m-a dus si m-a intors din Grecia, cu pasagera si FULL de bagaje. La intoarcere, de la Sarti (Halkidiki peninsula Sithonia) pana la Giurgiu, cam 800 km in 12 ore si 30 min. Ne-a prins o ploaie in Bg de nu se mai vedea om cu persoana, insa noi ne-am adapostit smechereste sub o sapca de beton pana a trecut urgia.

Una peste alta, strasnica mobra Katana asta! Un tourer de buget redus, jos palaria!

post-3355-0-37296500-1373922295_thumb.jpg

post-3355-0-55924700-1373922413_thumb.jpg

post-3355-0-52338700-1373922473_thumb.jpg

post-3355-0-23215000-1373922535_thumb.jpg

post-3355-0-84511800-1373922609_thumb.jpg

post-3355-0-22839600-1373922700_thumb.jpg

post-3355-0-02148400-1373922780_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne vedem negresit, Macke! Trebuie sa schimb datele de la profil cand am timp. Si sa vin la Bacau la un film si la o bere cu prietenii :)

 

BTW, la o intrunire de katanisti nu s-a gandit nimeni? Banuiesc ca suntem cativa, fiind o mobra atat de comuna. Ceva pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ala cu F-ul

BTW, la o intrunire de katanisti nu s-a gandit nimeni? Banuiesc ca suntem cativa, fiind o mobra atat de comuna. Ceva pareri?

Acest lucru îl spuneam și eu cu câteva postari în urmă. Vă invit pe toți la o călătorie în Bucovina! Pe data de 9-11 august este întrunirea Buckowina MC, pe 15 august hramul mănăstirii Putna... Piesajul și locurile sunt de neuitat, de mâncare și băutură nu mai zic nimic. V-am convins?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Imi vand mobra, un gsxf 750 din 92. In vacutza s-a investit multa munca si bani. Chitul de lant are mai putin de 3000km, a fost vopsita acum 2 ani, dar nu am reparat o carena bine atunci si a fisurat(problema rezolvata acum,

dar nerevopsita). Motoreta functioneaza bine, arata binisor. Uleiul schimbat la an si max 1500km. Pretul destul de mic

de doar 600eur(fara suporti si cutii). Merita toti banii astia, zic eu. Vand pt ca mai am una din acelasi an cumparata initial pt piese de

schimb pt cea de vanzare si ajunsa acum proiect soft streetfighter sau cafe racer, nu stiu inca.

Daca e cineva interesat nr meu 0761126498-Marius



post-40134-0-03728600-1375703912_thumb.jpgpost-40134-0-03728600-1375703912_thumb.jpgpost-40134-0-13535700-1375704051_thumb.jpgpost-40134-0-34288500-1375704140_thumb.jpgpost-40134-0-81118200-1375704284_thumb.jpg din timpul curatarii etrierilor, binenteles s-a schimbat si lichidul de franapost-40134-0-42673200-1375704575_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptr katananisti: vand disc spate dantelat, folosit 4000km, pret 100 lei si fata completa Gsxf 600 90-97: furca (arcuri progresive WP), servisata anul trecut, etrieri cu placute de frana Cl A3+ (80%), discuri frana, furtune metalice Lucas, janta fata cu rulmenti schimbati, juguri-230 euro! incerc sa montez o furca USD de zx7r, :bike-037: asta e motivul pentru care se vinde!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, o rugaminte la voi: cei care aveti motoare pana prin 95, dati-mi si mie o masuratoare la incarcare, ca sunt curios! Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

katanele incarca mai 'multicel' 14,7-14,8! din cauza unui cablu 'imbatranit' se intampla asta.....am pus o schema cu cateva pagini in urma prin care poti scurta traseul acelui cablu cu ajutorul unui releu! nu stiu insa daca este la fel si la 1100!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare mesteri mari,

 

stie careva care ar putea fi problema la instalatia de iluminare(faza scurta si lunga), care se pare ca nu mai merge...

doar din cand in cand, cand iau o groapa mai sanatoasa isi revine. Ca si cand ar fi un contact imperfect undeva...daca dau flash (faza lunga), merge...

 

as putea sa ma uit la un cablu/ mufa care intra in far?

 

Numai bine,

 

Laurentiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca merge sa dai flash (faza lunga) oricand, inseamna ca nu e din far. Incearca sa te uiti la comenzile de lumini de pe ghidon (butonul ON/OFF daca exista, switch-ul faza lunga - faza scurta, si cablajele care intra in aceste comenzi. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare mesteri mari,

 

stie careva care ar putea fi problema la instalatia de iluminare(faza scurta si lunga), care se pare ca nu mai merge...

doar din cand in cand, cand iau o groapa mai sanatoasa isi revine. Ca si cand ar fi un contact imperfect undeva...daca dau flash (faza lunga), merge...

 

as putea sa ma uit la un cablu/ mufa care intra in far?

 

Numai bine,

 

Laurentiu

cam tarziu dar mai bine decat deloc :) vezi ca este un contact imperfect..becul are 3 picioruse si intra intr-o dulie de plastic..verifica acolo..am avut aceeasi problema si unul dintr picioruse nu facea contact bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare mesteri mari,

 

stie careva care ar putea fi problema la instalatia de iluminare(faza scurta si lunga), care se pare ca nu mai merge...

doar din cand in cand, cand iau o groapa mai sanatoasa isi revine. Ca si cand ar fi un contact imperfect undeva...daca dau flash (faza lunga), merge...

 

as putea sa ma uit la un cablu/ mufa care intra in far?

 

Numai bine,

 

Laurentiu

Desi probabil ai rezolvat pana acum,exact acelasi lucru l-am patit si eu,la mine erau oxidati papucii din mufa de face legatura intre manunchiul de fire ce pleaca din far si manunchiul de fire ce pleaca de la comanda,asta dupa ce am muncit ca boul toata ziua desfacand comanda si farul...Daca imi aduc bine aminte este mufa neagra,NU galbena.

Editat de voicila_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare.Am la dezmembrat un Suzuki GSXF 600 din 1999.Toate piesele disponibile inclusiv din motor.


Daca sunt cereri,pentru orice info va stau la dispozitie la tel: 0756 235 216 sau pe mail: adyfikus@yahoo.com



Bafta si asfalt uscat!


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pe la plimbari nu ati mai fost? Ca la Rasnov la intrunire am fost singurul gsxf:-) .

Puneti si voi niste poze, eu unul o sa incerc, dar deocamdata sunt nedescarcate de pe tel mobil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vreau sa-mi vand suzuka, gsxf 750 din 92. Stare foarte buna de functionare, dar un pret derizoriu-550 eur, mai ieftin e aproape cadou. Vand pt ca acum am un copil si nu prea mai pot pleca la drumuri lungi calare asa ca-mi indeplinesc alt vis(un supersport twin 1000ccm)

 

 

Vreau sa-mi vand suzuka, gsxf 750 din 92. Stare foarte buna de functionare, dar un pret derizoriu-550 eur, mai ieftin e aproape cadou. Vand pt ca acum am un copil si nu prea mai pot pleca la drumuri lungi calare asa ca-mi indeplinesc alt vis(un supersport twin 1000ccm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ala cu F-ul

Daca sezonul s-a terminat, mi-am tras mobra pe dreapta si m-am apucat de mestereli. Prima idee care mi-a venit in cap a fost sa imi fac modelul meu din 2000 ca modelul din 2006. Zis si facut, acum o saptamana am trimis carenele si rezervorul cu cricul lateral la vopsit in Bacau la PLMtuning si am inceput treaba. Am curatat-o cap coada de mizerie si grasime ( pe unde era), i-am schimbat parprizul cu unu stock, mansoanele si scaritele cu unele stoc, capetele de ghidon la fel, i-am schimbat conductele de la rezervor, semnalizarile, aparatoarea lant, senzorul neutral, bujiile si pinionul fata de la lant (numai el fiind uzat), am vopsit capacele la motor. Acum astept sa imi vina carenele si sa le montez, iar mai apoi in primavara voi trimite restul la vopsit (bascula, jugul, oglinzile, cricul central). Mai ramane in primavara schimbul placutelor (fata-spate), schimbul lichidului si aerisirea, cauciucurile si mobra-i pregatita de sezon. Revin cu poze in momentul in care termin lucrarea. Iarna usoara!

Editat de liviugsx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...