alexandertm Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Eu am incheiat sezonul cu o tavaleala. Am scapat destul de bine si eu si moto. Am decis totusi sa dezmembrez motoreta, nu doar din cauza pagubelor, dar parca nu prea ne-am inteles bine inca de la inceput. Mi-a placut enorm cum se conduce, cum sta pe sosea, etc. dar parca niciodata nu am facut echipa buna. Este vorba despre un GSX 750 F din 1990. Motorul merge bine, nu bate, nu consuma ulei. Am apucat sa fac doar 670km cu ea de cand o am pt ca mai am o motocicleta. Are bujii practic noi, ulei Motul, filtru ulei. deci motorul este la cheie. Saua a fost si ea refacuta in vara asta. Sunt o gramada de piese bune pe ea... Nu mai am stopul, o parte din carene sunt sparte... Tobele sunt originale dar au cateva gzarieturi, etc... Mai bine ma intrebati daca aveti nevoie de ceva, iar eu va spun daca am si in ce stare se afla. Preturile.... zic eu ca ne intelegem. salut ma intereseaza manerul pasager daca il mai ai ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Nu ramane fara benzina in carburatoare de pe o zi pe alta. Sa inteleg ca demarorul invartea insa motorul nu pornea? Socul era tras? Care e starea bujiilor? P.S. Cum naiba ai impins-o singur? Calare pe ea, sau pe langa? Da, se invartea demarorul dar nu dadea semne ca se alimenteaza deloc. Socul era tras, bujiile le-am curatat acum 5.000 de km si erau in stare buna. Din ce mi-am dat eu seama nu se alimenteaza, nu ajunge benzina in carburatoare pentru ca dupa ce o imping cativa metri si incerc din nou la cheie pleaca ... sau cel putin asta e teoria mea. Am mai pornit-o intre timp de cateva ori si pleaca din prima fara probleme ... daca o sa mai faca asa o sa ii schimb bujiile . Am gabarit destul de mare, 1,88 cm si 92 de kg, reusesc sa o imping cand e in viteza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD750 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 (editat) salut ma intereseaza manerul pasager daca il mai ai ms daca te referi la manerul care se afla deasupra stopului, raspunsul este da. este putin zgariat, dar este intreg. am uitat mai sus sa trec nr tel: 0723949736 ...mi-am amintit ca mai am si un set de placute frana pt fata BREMBO SINTER pt GSX750F 1990 (cred ca sunt aceleasi din '89 pana in '94 sau '95), pe care nu am apucat sa le mai montez. Pachetele sunt sigilate. Le vand doar impreuna (doua pachete a cate 2 placute). Pret 250 lei ambele pachete. Editat Octombrie 26, 2014 de MAD750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Mario, am senzatia ca patesti cum pateam eu. Cand se mai raceste vremea, incearca sa pornesti intai fara soc, daca da semne ca vrea sa porneasca, tragi socul cate putin pana porneste. Daca o lasi mai mult oprita incerca ordinea asta: 1. Pui robinetul pe pri -il lasi 1-2min 2. pui contact si actionezi demarorul pentru cateva secunde - ar trebui sa dea semne de pornire. 3. tragi socul la jumatate - actionezi demarorul - porneste si ramane pornita, sau scade turatia si se opreste 4. tragi socul maxim - actionezi demarorul - si a pornit. 5. muti robinetul pe ON. Toate astea, FARA sa tragi de gaz. Eu pateam ca tine, pentru ca ...ori trageam de gaz si se udau bujiile, ori porneam cu socul tras maxim si...se udau bujiile, ori o lasam sa stea mai mult si nu puneam pe pri ca sa se umple carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Baieti as propune ca la anul cand incepe sezonul sa ne adunam si sa-i facem o vizita lui Mario MT in Italia . Ce rost are sa ne mai batem capul sa mai gasim trasee mergem direct la el ca e cel mai departe de noi » Post actualizat in 31 Oct 2014 19:45Foarte misto motorul! Al meu e 2010, dar fara abs. I-am pus toba Storm si crash pad-uri Puig. Ma mai gandesc la un parbriz touring, dar cam atat. Bafta la vanzare! Cat te-a costat toba Storm si crash pad-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 (editat) Mario, am senzatia ca patesti cum pateam eu. Cand se mai raceste vremea, incearca sa pornesti intai fara soc, daca da semne ca vrea sa porneasca, tragi socul cate putin pana porneste. Daca o lasi mai mult oprita incerca ordinea asta: 1. Pui robinetul pe pri -il lasi 1-2min 2. pui contact si actionezi demarorul pentru cateva secunde - ar trebui sa dea semne de pornire. 3. tragi socul la jumatate - actionezi demarorul - porneste si ramane pornita, sau scade turatia si se opreste 4. tragi socul maxim - actionezi demarorul - si a pornit. 5. muti robinetul pe ON. Toate astea, FARA sa tragi de gaz. Eu pateam ca tine, pentru ca ...ori trageam de gaz si se udau bujiile, ori porneam cu socul tras maxim si...se udau bujiile, ori o lasam sa stea mai mult si nu puneam pe pri ca sa se umple carburatoarele. Mi-a facut asa de 2 ori in 7 luni ... e prima mea motocicleta pe carburator, dar pana acum ne-am inteles bine. Eu cand o pornesc trag putin de acceleratie, trag socul aproape de max si pleaca de cele mai multe ori din prima, mai ales cand e cald. Daca mai imi face faza aia o data o sa incerc si metoda ta . Baieti as propune ca la anul cand incepe sezonul sa ne adunam si sa-i facem o vizita lui Mario MT in Italia . Ce rost are sa ne mai batem capul sa mai gasim trasee mergem direct la el ca e cel mai departe de noi » Post actualizat in 31 Oct 2014 19:45 Cat te-a costat toba Storm si crash pad-urile? Sunteti bineveniti, au mai trecut pe la mine motociclisti (blogeri) cunoscuti pe internet si ne-am inteles foarte bine. Si pe aici avem ce vizita pe 2 roti Editat Octombrie 31, 2014 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 nu cred ca este recomandat sa actionezi acceleratia la prima pornire, se ineaca si omori bateria degeaba la mine cu soclul la 1 sfert urca pe la 3000rpm si in max 10 sec trebuie sa reduc pentru ca trece de 4000-4500rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 nu cred ca este recomandat sa actionezi acceleratia la prima pornire, se ineaca si omori bateria degeaba la mine cu soclul la 1 sfert urca pe la 3000rpm si in max 10 sec trebuie sa reduc pentru ca trece de 4000-4500rpm Daca nu o tin putin accelerata moare motorul. Se ridica pe la 3-4.000 de turatii apoi ii dau socul in jos si o stabilizez pe la 2.000 - 2.500 de turatii si o las sa merga asa vreo 30-40 de sec, ii iau socul in timp ce o accelerez usor si ramane stabila la 1.000 - 1.200 de turatii. Cam asa o folosea si fostul propietar si pana acum e OK . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 Asa faceam si eu la inceput, trageam de gaz la pornire. Cat a fost cald a mers treaba, insa apoi ma chinuiam sa o pornesc....ba chiar am dat jos si bujiile de cateva ori. Metoda descrisa de mine am aflat-o si eu de la un motociclist cu multa experienta - dupa ce am inceput sa o pun in practica, am realizat ca e infailibila - asa ca de vreo 2 ani pornesc doar asa. Daca motocicleta nu a stat mai mult de o saptamana, fac asa: 1.Actionez demarorul - fara sa trag de gaz, fara soc. Porneste pentru cateva secunde, sau da semne ca porneste. 2.Trag socul la 1/2 si actionez demaror. Porneste.....(sau porneste pentru cateva zeci de secunde, daca e prea frig) 3.Trag socul maxim si......porneste La fel, fara sa trag de gaz. Explicatia e simpla. Daca tragi de gaz la pornire, ii dai mai multa benzina, dar si mai mult aer - amestec prea sarac pentru pornire si risti sa se inece, sa uzi bujiile, mai ales daca este frig. Daca mergi pe variantele de mai sus, motorul primeste doar benzina suplimentara care sa ajute pornirea, nu si aer. Tocmai am dus ieri motocicleta la iernat. Am pornit-o dupa mai bine de o luna de stat.Bateria era complet descarcata, am luat curent de la masina - si a pornit imediat cu procedura descrisa de mine. Pentru colegul care a intrebat cu o pagina inainte - cum se regleaza culbutorii : Se regleaza ca la Dacie - surub de reglaj si contrapiulita. I-am reglat eu in aceasta vara. Cu pistonul 1 la pms reglezi admisia la pistonul 1 si 2 si evacuarea la 1 si 3. Apoi cu pistonul 4 la pms, reglezi admisie la 4 si 3 si evacuare la 4 si 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Storm 1180 ron si crash paduri puig 750 ron/set. Mai vreau un parbriz touring si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Asa faceam si eu la inceput, trageam de gaz la pornire. Cat a fost cald a mers treaba, insa apoi ma chinuiam sa o pornesc....ba chiar am dat jos si bujiile de cateva ori. Metoda descrisa de mine am aflat-o si eu de la un motociclist cu multa experienta - dupa ce am inceput sa o pun in practica, am realizat ca e infailibila - asa ca de vreo 2 ani pornesc doar asa. Daca motocicleta nu a stat mai mult de o saptamana, fac asa: 1.Actionez demarorul - fara sa trag de gaz, fara soc. Porneste pentru cateva secunde, sau da semne ca porneste. 2.Trag socul la 1/2 si actionez demaror. Porneste.....(sau porneste pentru cateva zeci de secunde, daca e prea frig) 3.Trag socul maxim si......porneste La fel, fara sa trag de gaz. Explicatia e simpla. Daca tragi de gaz la pornire, ii dai mai multa benzina, dar si mai mult aer - amestec prea sarac pentru pornire si risti sa se inece, sa uzi bujiile, mai ales daca este frig. Daca mergi pe variantele de mai sus, motorul primeste doar benzina suplimentara care sa ajute pornirea, nu si aer. Tocmai am dus ieri motocicleta la iernat. Am pornit-o dupa mai bine de o luna de stat.Bateria era complet descarcata, am luat curent de la masina - si a pornit imediat cu procedura descrisa de mine. Pentru colegul care a intrebat cu o pagina inainte - cum se regleaza culbutorii : Se regleaza ca la Dacie - surub de reglaj si contrapiulita. I-am reglat eu in aceasta vara. Cu pistonul 1 la pms reglezi admisia la pistonul 1 si 2 si evacuarea la 1 si 3. Apoi cu pistonul 4 la pms, reglezi admisie la 4 si 3 si evacuare la 4 si 2. Mersi colegu', la iarna ma apuc de ea La mine porneste foarte usor la rece, in schimb am o problema la cald: - dupa 30min sau o ora si cand vreau sa o repornesc nu porneste daca ii trag soclul -imediat ce am oprit-o si o repornesc cateodata porneste dupa ce dau mai lung la automat, sau tb sa trag soclul la maxim ca sa porneasca, asta este cam enervant oricum moto a stat ceva pana sa o cumpar eu, acum ii bag niste solutie de curatat carburatoarele la fiecare plin, a inceput sa-si faca efectul, pacat ca a venit iarna ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Pai, daca tot vine iarna, fa-i o curatare ca la carte. Desfa carburatoarele si curata-le, sufla jigloarele; curata rezervorul, inlocuieste bujiile cu NGK-uri noi, verifica filtrul de aer. In primavara fa-i si o sincronizare de vacuum la carburatoare. Solutia care o pui tu in rezervor e fix pix.Dai bani degeaba pe ea. Cand motocicleta e calda, tre` sa porneasca FARA soc. A mea merge "ceas". In primul an, pana m-am obisnuit cu ea si pana am invatat subtilitatile am mai avut situatii de....nepornire. Intre timp am pus-o la punct, in fiecare an investesc ceva timp si finante ca tehnic sa fie cat mai buna. Anul asta a primit cuzineti furca noi, ulei furca, kit lant, curatare carburatoare, reglaj culbutori. In primavara va primi anvelope noi - astea vechi nu sunt foarte uzate, dar au deja 3 ani. Nu m-a lasat in drum.....si am facut si 400km pe ploaie torentiala(la intoarcere de la MAN anu` asta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 la mine a functionat, motorul era doar statut, a facut 800 km in 2 ani, la anul ii pun ngk iridium reci, filtru aer nou si ulei 10w60 la carburatoare nu ma bag pentru ca am consum pana in 5% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 consumul nu e un etalon si nici nu garanteaza ca motorul merge BINE. Bujiile in schimb sunt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 De la ultima iesire pe anul asta, cu lant nou . Sambata asta pe traseul Craiova-Orsova si retur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 vezi ceva cu farurile alea? (de curiozitate, ca am mai vazut masca SF pusa pe GSXF si avea becuri mici de 35W, ca atat incapea, si lumina IOC) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 In masca sunt doar pozitii cu leduri. Pt lumina sunt doua proiectoare cu becuri de 55w in lateral sub cele doua semicarene deasupra radiatorului. Lumina suficient cat sa merg pe distante scurte pt ca trebuie sa ridic lumina un pic mai sus si nu-mi permit carenele. Acum vad un pic mai slab decat cu farul original. Dupa reglaj si rezolvat sa se aprinda amandoua deodata cred ca o sa fie mai bine decat original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Pentru ca imediat ce am cumparat toba (noua), am aflat ca era cineva care vindea un mivv, intreb si eu pe aici: vinde cineva un parbriz touring de 650F? Ma mai intereseaza si un set de genti laterale, de preferat textile. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Decembrie 31, 2014 Share Postat Decembrie 31, 2014 La multi ani si la multi kilometri frumosti, Katanisti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Ianuarie 1, 2015 Share Postat Ianuarie 1, 2015 La multi ani si la multi kilometri frumosti, Katanisti! La multi ani ! Eu deja am facut vreo 20 de km numai azi, o folosesc la munca + am dat o raita prin oras sa vad focurile de artificii. Am observat azi cand am bagat-o in garaj ca nu mai imi merge faza scurta, probabil s-a ars becul. Faza lunga merge, deci este exclusa bateria. Maine ma pun pe treaba, trebuie sa ii schiimb uleiul, becul, sa ung lantul si sa o spal. Zi lunga maine ! La multi ani inca o data si la cat mai multi kilometrii in 2015 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Ianuarie 3, 2015 Share Postat Ianuarie 3, 2015 Mare curaj mario :-). Eu le admir in curte zilni. Si astept caldura care sper sa vina devreme anul asta » Post actualizat in 03 Jan 2015 11:40 LA MULTI ANI TUTUROR. Poate ne vedem si prin tara anul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Ianuarie 3, 2015 Share Postat Ianuarie 3, 2015 (editat) Mare curaj mario :-). Eu le admir in curte zilni. Si astept caldura care sper sa vina devreme anul asta » Post actualizat in 03 Jan 2015 11:40 LA MULTI ANI TUTUROR. Poate ne vedem si prin tara anul asta... Ah nu e vorba de curaj ...aici sunt cam 0 pana la -4 grade noaptea, iar ziua urca pana la 7-8 grade, azi a fost chiar mai cald. Am echipament bun si nu prind frig, mai ales ca trebuie sa fac numai 14 km dus- intors pana la munca. Singura si cea mai mare problema raman mainile ... la drum lung prind frig si trebuie sa ma opresc des, desi am manusi de iarna + manusi termice subtiri dedesubt. Marti fac prima iesire pe anul asta, Motobefana la Milano, o sa revin cu poze . Si in alta ordine de idei, azi i-am schimbat uleiul, un bec ars la faza scurta, i-am curatat lantul si mai trebuie sa ii fac o curatenie generala maine. Nu i-am schimbat si filtrul, stiu ca unii il schimba odata la 2 x schimburi de ulei. Voi cum procedati ? (nu pot sa adaug poze, cand dau click pe atach ma trimite pe un topic cu "La multi ani" ... WTF ? .... 1 Aprilie deja ???) P.S. Pentru temerari : Editat Ianuarie 3, 2015 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 Am schimbat mereu uleiul si filtrul de ulei impreuna, nu vad de ce sa fac altfel. Eu dupa dus, iau chiloti curati pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Uitasem sa va spun, de cand a inceput iarna cand o pornesc imi face un pic de fum alb cat timp e rece, apoi cand se stabilizeaza la minim nu mai face deloc. Azi am pornit-o greu, cred ca era inecata dar nu stiu de ce, tot timpul o pornesc la fel. Acum si la minim imi face putin fum alb, inca nu am iesit cu ea pe strada sa vad daca mai face dupa ce fac cativa kilometri. Voi cati litri de ulei ii bagati la un schimb ? Eu i-am bagat 3l, si apoi am adaugat 200 ml. M-am uitat la nivel si e la limita maxima, s-ar putea sa fie putin prea mult ? Daca mai imi face o sa incerc sa scot putin ulei afara, apoi sa vad daca mai face probleme. Salutari la toti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 salut. scuze de anunt.poate e cineva interesat. Vand bujii NGK noi,4bucati ,35 lei/buc JR9C thread diameter Ø 12mm. Cred ca astea sunt modelele pt care se potrivesc Suzuki GSX 750 F KGR78A19894100 PS, 74 kw Suzuki GSX 750 F LGR78A19904100 PS, 74 kw Suzuki GSX 750 F MGR78A19914100 PS, 74 kw Suzuki GSX 750 F NGR78A19924100 PS, 74 kw Suzuki GSX 750 F PGR78A19934100 PS, 74 kw Suzuki GSX 750 F RGR78A1994498 PS, 72 kw Suzuki GSX 750 F SGR78A1995498 PS, 72 kw Suzuki GSX 750 F TGR78A1996498 PS, 72 kw Suzuki GSX 750 F VGR78A1997498 PS, 72 kw Suzuki GSX-R 750 JGR77B19884100/112 PS, 74/82 kw Suzuki GSX-R 750 KGR77B19894100/112 PS, 74/82 kw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.