Mario MT 03 Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 nu cred ca este recomandat sa actionezi acceleratia la prima pornire, se ineaca si omori bateria degeaba la mine cu soclul la 1 sfert urca pe la 3000rpm si in max 10 sec trebuie sa reduc pentru ca trece de 4000-4500rpm Daca nu o tin putin accelerata moare motorul. Se ridica pe la 3-4.000 de turatii apoi ii dau socul in jos si o stabilizez pe la 2.000 - 2.500 de turatii si o las sa merga asa vreo 30-40 de sec, ii iau socul in timp ce o accelerez usor si ramane stabila la 1.000 - 1.200 de turatii. Cam asa o folosea si fostul propietar si pana acum e OK . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 Asa faceam si eu la inceput, trageam de gaz la pornire. Cat a fost cald a mers treaba, insa apoi ma chinuiam sa o pornesc....ba chiar am dat jos si bujiile de cateva ori. Metoda descrisa de mine am aflat-o si eu de la un motociclist cu multa experienta - dupa ce am inceput sa o pun in practica, am realizat ca e infailibila - asa ca de vreo 2 ani pornesc doar asa. Daca motocicleta nu a stat mai mult de o saptamana, fac asa: 1.Actionez demarorul - fara sa trag de gaz, fara soc. Porneste pentru cateva secunde, sau da semne ca porneste. 2.Trag socul la 1/2 si actionez demaror. Porneste.....(sau porneste pentru cateva zeci de secunde, daca e prea frig) 3.Trag socul maxim si......porneste La fel, fara sa trag de gaz. Explicatia e simpla. Daca tragi de gaz la pornire, ii dai mai multa benzina, dar si mai mult aer - amestec prea sarac pentru pornire si risti sa se inece, sa uzi bujiile, mai ales daca este frig. Daca mergi pe variantele de mai sus, motorul primeste doar benzina suplimentara care sa ajute pornirea, nu si aer. Tocmai am dus ieri motocicleta la iernat. Am pornit-o dupa mai bine de o luna de stat.Bateria era complet descarcata, am luat curent de la masina - si a pornit imediat cu procedura descrisa de mine. Pentru colegul care a intrebat cu o pagina inainte - cum se regleaza culbutorii : Se regleaza ca la Dacie - surub de reglaj si contrapiulita. I-am reglat eu in aceasta vara. Cu pistonul 1 la pms reglezi admisia la pistonul 1 si 2 si evacuarea la 1 si 3. Apoi cu pistonul 4 la pms, reglezi admisie la 4 si 3 si evacuare la 4 si 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Storm 1180 ron si crash paduri puig 750 ron/set. Mai vreau un parbriz touring si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Asa faceam si eu la inceput, trageam de gaz la pornire. Cat a fost cald a mers treaba, insa apoi ma chinuiam sa o pornesc....ba chiar am dat jos si bujiile de cateva ori. Metoda descrisa de mine am aflat-o si eu de la un motociclist cu multa experienta - dupa ce am inceput sa o pun in practica, am realizat ca e infailibila - asa ca de vreo 2 ani pornesc doar asa. Daca motocicleta nu a stat mai mult de o saptamana, fac asa: 1.Actionez demarorul - fara sa trag de gaz, fara soc. Porneste pentru cateva secunde, sau da semne ca porneste. 2.Trag socul la 1/2 si actionez demaror. Porneste.....(sau porneste pentru cateva zeci de secunde, daca e prea frig) 3.Trag socul maxim si......porneste La fel, fara sa trag de gaz. Explicatia e simpla. Daca tragi de gaz la pornire, ii dai mai multa benzina, dar si mai mult aer - amestec prea sarac pentru pornire si risti sa se inece, sa uzi bujiile, mai ales daca este frig. Daca mergi pe variantele de mai sus, motorul primeste doar benzina suplimentara care sa ajute pornirea, nu si aer. Tocmai am dus ieri motocicleta la iernat. Am pornit-o dupa mai bine de o luna de stat.Bateria era complet descarcata, am luat curent de la masina - si a pornit imediat cu procedura descrisa de mine. Pentru colegul care a intrebat cu o pagina inainte - cum se regleaza culbutorii : Se regleaza ca la Dacie - surub de reglaj si contrapiulita. I-am reglat eu in aceasta vara. Cu pistonul 1 la pms reglezi admisia la pistonul 1 si 2 si evacuarea la 1 si 3. Apoi cu pistonul 4 la pms, reglezi admisie la 4 si 3 si evacuare la 4 si 2. Mersi colegu', la iarna ma apuc de ea La mine porneste foarte usor la rece, in schimb am o problema la cald: - dupa 30min sau o ora si cand vreau sa o repornesc nu porneste daca ii trag soclul -imediat ce am oprit-o si o repornesc cateodata porneste dupa ce dau mai lung la automat, sau tb sa trag soclul la maxim ca sa porneasca, asta este cam enervant oricum moto a stat ceva pana sa o cumpar eu, acum ii bag niste solutie de curatat carburatoarele la fiecare plin, a inceput sa-si faca efectul, pacat ca a venit iarna ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Pai, daca tot vine iarna, fa-i o curatare ca la carte. Desfa carburatoarele si curata-le, sufla jigloarele; curata rezervorul, inlocuieste bujiile cu NGK-uri noi, verifica filtrul de aer. In primavara fa-i si o sincronizare de vacuum la carburatoare. Solutia care o pui tu in rezervor e fix pix.Dai bani degeaba pe ea. Cand motocicleta e calda, tre` sa porneasca FARA soc. A mea merge "ceas". In primul an, pana m-am obisnuit cu ea si pana am invatat subtilitatile am mai avut situatii de....nepornire. Intre timp am pus-o la punct, in fiecare an investesc ceva timp si finante ca tehnic sa fie cat mai buna. Anul asta a primit cuzineti furca noi, ulei furca, kit lant, curatare carburatoare, reglaj culbutori. In primavara va primi anvelope noi - astea vechi nu sunt foarte uzate, dar au deja 3 ani. Nu m-a lasat in drum.....si am facut si 400km pe ploaie torentiala(la intoarcere de la MAN anu` asta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 la mine a functionat, motorul era doar statut, a facut 800 km in 2 ani, la anul ii pun ngk iridium reci, filtru aer nou si ulei 10w60 la carburatoare nu ma bag pentru ca am consum pana in 5% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 consumul nu e un etalon si nici nu garanteaza ca motorul merge BINE. Bujiile in schimb sunt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 De la ultima iesire pe anul asta, cu lant nou . Sambata asta pe traseul Craiova-Orsova si retur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 vezi ceva cu farurile alea? (de curiozitate, ca am mai vazut masca SF pusa pe GSXF si avea becuri mici de 35W, ca atat incapea, si lumina IOC) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 In masca sunt doar pozitii cu leduri. Pt lumina sunt doua proiectoare cu becuri de 55w in lateral sub cele doua semicarene deasupra radiatorului. Lumina suficient cat sa merg pe distante scurte pt ca trebuie sa ridic lumina un pic mai sus si nu-mi permit carenele. Acum vad un pic mai slab decat cu farul original. Dupa reglaj si rezolvat sa se aprinda amandoua deodata cred ca o sa fie mai bine decat original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Pentru ca imediat ce am cumparat toba (noua), am aflat ca era cineva care vindea un mivv, intreb si eu pe aici: vinde cineva un parbriz touring de 650F? Ma mai intereseaza si un set de genti laterale, de preferat textile. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Decembrie 31, 2014 Share Postat Decembrie 31, 2014 La multi ani si la multi kilometri frumosti, Katanisti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Ianuarie 1, 2015 Share Postat Ianuarie 1, 2015 La multi ani si la multi kilometri frumosti, Katanisti! La multi ani ! Eu deja am facut vreo 20 de km numai azi, o folosesc la munca + am dat o raita prin oras sa vad focurile de artificii. Am observat azi cand am bagat-o in garaj ca nu mai imi merge faza scurta, probabil s-a ars becul. Faza lunga merge, deci este exclusa bateria. Maine ma pun pe treaba, trebuie sa ii schiimb uleiul, becul, sa ung lantul si sa o spal. Zi lunga maine ! La multi ani inca o data si la cat mai multi kilometrii in 2015 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Ianuarie 3, 2015 Share Postat Ianuarie 3, 2015 Mare curaj mario :-). Eu le admir in curte zilni. Si astept caldura care sper sa vina devreme anul asta » Post actualizat in 03 Jan 2015 11:40 LA MULTI ANI TUTUROR. Poate ne vedem si prin tara anul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Ianuarie 3, 2015 Share Postat Ianuarie 3, 2015 (editat) Mare curaj mario :-). Eu le admir in curte zilni. Si astept caldura care sper sa vina devreme anul asta » Post actualizat in 03 Jan 2015 11:40 LA MULTI ANI TUTUROR. Poate ne vedem si prin tara anul asta... Ah nu e vorba de curaj ...aici sunt cam 0 pana la -4 grade noaptea, iar ziua urca pana la 7-8 grade, azi a fost chiar mai cald. Am echipament bun si nu prind frig, mai ales ca trebuie sa fac numai 14 km dus- intors pana la munca. Singura si cea mai mare problema raman mainile ... la drum lung prind frig si trebuie sa ma opresc des, desi am manusi de iarna + manusi termice subtiri dedesubt. Marti fac prima iesire pe anul asta, Motobefana la Milano, o sa revin cu poze . Si in alta ordine de idei, azi i-am schimbat uleiul, un bec ars la faza scurta, i-am curatat lantul si mai trebuie sa ii fac o curatenie generala maine. Nu i-am schimbat si filtrul, stiu ca unii il schimba odata la 2 x schimburi de ulei. Voi cum procedati ? (nu pot sa adaug poze, cand dau click pe atach ma trimite pe un topic cu "La multi ani" ... WTF ? .... 1 Aprilie deja ???) P.S. Pentru temerari : Editat Ianuarie 3, 2015 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 Am schimbat mereu uleiul si filtrul de ulei impreuna, nu vad de ce sa fac altfel. Eu dupa dus, iau chiloti curati pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Uitasem sa va spun, de cand a inceput iarna cand o pornesc imi face un pic de fum alb cat timp e rece, apoi cand se stabilizeaza la minim nu mai face deloc. Azi am pornit-o greu, cred ca era inecata dar nu stiu de ce, tot timpul o pornesc la fel. Acum si la minim imi face putin fum alb, inca nu am iesit cu ea pe strada sa vad daca mai face dupa ce fac cativa kilometri. Voi cati litri de ulei ii bagati la un schimb ? Eu i-am bagat 3l, si apoi am adaugat 200 ml. M-am uitat la nivel si e la limita maxima, s-ar putea sa fie putin prea mult ? Daca mai imi face o sa incerc sa scot putin ulei afara, apoi sa vad daca mai face probleme. Salutari la toti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 salut. scuze de anunt.poate e cineva interesat. Vand bujii NGK noi,4bucati ,35 lei/buc JR9C thread diameter Ø 12mm. Cred ca astea sunt modelele pt care se potrivesc Suzuki GSX 750 F KGR78A19894100 PS, 74 kw Suzuki GSX 750 F LGR78A19904100 PS, 74 kw Suzuki GSX 750 F MGR78A19914100 PS, 74 kw Suzuki GSX 750 F NGR78A19924100 PS, 74 kw Suzuki GSX 750 F PGR78A19934100 PS, 74 kw Suzuki GSX 750 F RGR78A1994498 PS, 72 kw Suzuki GSX 750 F SGR78A1995498 PS, 72 kw Suzuki GSX 750 F TGR78A1996498 PS, 72 kw Suzuki GSX 750 F VGR78A1997498 PS, 72 kw Suzuki GSX-R 750 JGR77B19884100/112 PS, 74/82 kw Suzuki GSX-R 750 KGR77B19894100/112 PS, 74/82 kw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 (editat) Update : I-am scos vreo 300 de ml de ulei si nu mai scoate fum , acum nivelul e putin peste L . Cred ca era putin in panta motocicleta cand am bagat uleiul, pentru ca azi am pus-o in pozitie inversa si imi arata nivel mult mai jos. Oricum, m-am chinuit putin dar a pornit pana la urma. Fac o paranteza aici : mi-a zis un prieten la telefon ca se ineaca si din cauza ca de depoziteaza in carburator benzina si mizerii (vorba lui) iar cand dai sa o pornesti se ineaca. Solutia (lui) : motocicleta pornita cat de des posibil, cam la 2-3 zile macar cate 5-10 min, daca nu se face uz zilnic ... pareri ? Oricum in primavara ii schimb bujiile si o sa ii curat carburatoarele, trebuie sa schimb si gumele. Am mers cu ea vreo 20 de km azi, i-am bagat benzina de 100, am tras de gaz pana pe la 8.000 de turatii si merge bine. Citisem undeva ca au motoare indestructibile , asta daca sunt intretinute bine. Editat Ianuarie 5, 2015 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 din ce am vazut in cartea tehnica arata foarte bine, injectie de ulei, atata timp cat pui ulei in ea nu se strica nu cred ca este o solutie sa o pornesti zilnic, depinde de cum a fost intretinuta si de cati km are la activ a mea are 24500km acum si nu scoate fum niciodata, am lasat-o la depozitat cu bateria pe ea si aditiv pentru carburatoare in rezervor » Post actualizat in 06 Jan 2015 09:16trebuie sa tragi soclul si porneste de fiecare data, bineinteles ca doar la rece, la cald nu mai este nevoie, si eu astept sezonul, ma pregatesc de bujii iridium si ulei 10w60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 din ce am vazut in cartea tehnica arata foarte bine, injectie de ulei, atata timp cat pui ulei in ea nu se strica nu cred ca este o solutie sa o pornesti zilnic, depinde de cum a fost intretinuta si de cati km are la activ a mea are 24500km acum si nu scoate fum niciodata, am lasat-o la depozitat cu bateria pe ea si aditiv pentru carburatoare in rezervor » Post actualizat in 06 Jan 2015 09:16 trebuie sa tragi soclul si porneste de fiecare data, bineinteles ca doar la rece, la cald nu mai este nevoie, si eu astept sezonul, ma pregatesc de bujii iridium si ulei 10w60 A mea are peste 53.000 de km, luata la 46.000 km acum aproape un an - e din 1999. Oricum o folosesc si iarna, mai putin cand ninge, pentru ca aici strazile sunt curate si temperaturile destul de ok. O pornesc cu socul tras la rece tot timpul, in ultima vreme am inceput sa folosesc metoda descrisa mai sus de un coleg , adica : - ii dau o cheie fara soc tras, daca da semne ca vrea sa plece o las sa moara - trag socul pe la 50%, inca o cheie si accelerez usor. - daca pleaca accelerez putin si o las cu socul tras cam 1 min, daca vrea sa urce peste 2.500 - 3. 000 de turatii ii mai iau din aer - dupa un minut accelerez usor din nou si ii iau socul Am avut probleme mai mari de 3 ori anul trecut si ieri, cand nu a vrut sa plece chiar deloc (dupa ce a ramas cateva zile nepornita ...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Update : I-am scos vreo 300 de ml de ulei si nu mai scoate fum , acum nivelul e putin peste L . Cred ca era putin in panta motocicleta cand am bagat uleiul, pentru ca azi am pus-o in pozitie inversa si imi arata nivel mult mai jos. Oricum, m-am chinuit putin dar a pornit pana la urma. Fac o paranteza aici : mi-a zis un prieten la telefon ca se ineaca si din cauza ca de depoziteaza in carburator benzina si mizerii (vorba lui) iar cand dai sa o pornesti se ineaca. Solutia (lui) : motocicleta pornita cat de des posibil, cam la 2-3 zile macar cate 5-10 min, daca nu se face uz zilnic ... pareri ? Oricum in primavara ii schimb bujiile si o sa ii curat carburatoarele, trebuie sa schimb si gumele. Am mers cu ea vreo 20 de km azi, i-am bagat benzina de 100, am tras de gaz pana pe la 8.000 de turatii si merge bine. Citisem undeva ca au motoare indestructibile , asta daca sunt intretinute bine. 10923766_864228216932786_4599721791080221763_n.jpg 10906293_862744447081163_969751309785087177_n.jpg Cu robinetul de benzina cum stai? Inchide etans? Eu am patit o data o faza nasoala....Am lasat-o peste iarna si in primavara cand am pornit-o imi intrase benzina in ulei si evident ca nivelul era ridicat. Legat de fiabilitate,da sunt foarte tari.A mea avea 86000 cand am vandut-o,dar sigur nu erau reali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 atunci tb sa verifici carburatoarele cred, uite nici eu nu am pornit-o de 3 sapt, ma duc sa verific ultima data dupa tot aprox 3 sapt, am uitat sa trag soclul, a pornit cateva sec, pe urma cu soclu cateva sec, a 3-a oara nu s-a mai oprit, banuiesc ca normal era sa umplu carburatoarele prima data..... » Post actualizat in 06 Jan 2015 17:32prima!! umplut carburatoare cateva sec, soclu jumatate si cheie, a scazut dupa cateva sec la 1000rpm, pe urma a urcat la 4000rpm, tb sa reduc de fiecare data soclul in 2 trepte dupa cateva sec se tureaza foarte tare la 4000-5000rpm si tb sa reduc iar la 2000rpm am lasat-o sa mearga 2-3 min, abia astept sa se faca 10grd afara ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Nu am idee cum sa verific daca robinetul de benzina e inchis etans, dar nu am vazut sa picure benzina sau sa fie umed imprejur. Cand o las in garaj peste noapte se simte un miros lejer de benzina in aer, dar mi s-a zis ca e normal la motoarele pe carburator. Cel de pe rezervor ramane ridicat putin de tot, cca 1 mm, si vara se simte mai tare mirosul, dar nu exagerat. O fii din cauza aia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 la mine nu miroase a benzina, niciodata nu a mirosit, tb sa verifici nivelul in carb, si robinetul daca inchide corect pe ce pozitie tii robinetul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.