Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Si eu sunt pe la 1,88 cm, dar sincer nu am asa probleme cu picioarele. Pozitia in sea e destul de comoda, si pana pe la 100-110 km/h nu simt aerul in casca. Pe curbe eu ma gasesc destul de bine cu motocicleta, cum am mai zis, am si atins cu geanta stanga soseaua intr-un viraj mai extrem. Gume Michelin Pilot Road 4, excelente pentru turing.

 

Ma tot batea/bate gandul sa trec pe un ZX 9, imi place estetic si motorul, plus am citit cateva review uri scrise de tipi inalti care stateau bine in sea. Dar pe de alta parte stiu ca o sa pierd o motocicleta cu un consum decent, buna de touring si cu set de 3 genti ... de aia sunt inca indecis.

 

post-57306-0-22716600-1440443785_thumb.jpg

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ZX-ul din ce-am citit mi se pare prea brutal. Personal, daca ar fi sa aleg (in locul tau), m-as uita si la GSXF-ul mare, de 1250. La consum pierzi maxim 1 litru (la drum). Eu am acum 5.5 consum la drum intins, cu bagaje (3 case-uri mari) si sotie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tot batea/bate gandul sa trec pe un ZX 9, imi place estetic si motorul, plus am citit cateva review uri scrise de tipi inalti care stateau bine in sea. Dar pe de alta parte stiu ca o sa pierd o motocicleta cu un consum decent, buna de touring si cu set de 3 genti ... de aia sunt inca indecis.

dezavantajul e pentru pasagera un pic si incheieturile tale daca mergi cu pasagera mult si pe curbe. E mult mai user-friendly gsxf-ul pt. 2 persoane. consumul la mers decent 4.5 - 5.5, nu am depasit valorile astea, cu tot cu pasagera si bagaje. In rest sunt solutii si pt. bagaje.

 

ZX-ul din ce-am citit mi se pare prea brutal.

deloc. dar e drept ca eu aveam si un kit dyno jet sau ceva. GSXF-ul de 1250 e o solutie si mai ok, insa la ce bani sunt zx9r-urile pe la noi, la capitolul asta nu le bate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat si eu asta. Suzuki are o alta politica. Face motoare ieftinute, bunute, dar nu ies in evidenta cu ceva anume ... Suzuki e singura care nu are un tourer in adevaratul sens al cuvantului, ci a luat banditul mare si l-a convertit. Pana si Busa nu mai e ce-a fost, iar M1800-le e deja depasit. Dar vinde, si vinde binisor. Nu stiu cum e S1000-le asta nou, pare interesant .. dar foarte mic (fizic, ca marime).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfff .. ghinion azi dimineata. Mi-a ramas pe rezerva butonul de la rezervor (cand am facut ultimul plin am uitat sa il mut pe ON din nou), am lasat-o la soare azi cat timp am fost la munca si au curs cateva picaturi pe langa (sigur nu e etansat bine pe pozitia R). Din cauza soarelui, cred, mi s-a dat jos vopseaua de pe carena pe o portiune de 1 cm x 10 cm. O sa ii pun un abtibild ceva acolo ... sa vopsesc carenele nici gand, costa prea mult aici. :/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roata iese usor pe spate? Ma refer daca este loc suficient cand o salti pe cricul central

 

Uhm .. da? Nu o ridic greu pe cricul central, dar ma ajuta si fizicul cei drept.

 

Referitor la problema mea, am citit pe net ca s-ar putea sa fie dusa garnitura, daca mai picura va trebui sa dau jos rezervorul si sa ii schimb garnitura sau poate chiar tot robinetul. Dar am ramas cu o dunga neagra urata care e si mai lunga azi :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu trebuie adaos sub cricul central pentru mai mult spatiu?

 

Mario daca te lasi cu toata greutatea pe cric se ridica singura

» Post actualizat in 02 Sep 2015 16:47

RK X-Ring este firma ok? Intrebarea este oarecum retorica, e deja comandat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

RK X-Ring este firma ok? Intrebarea este oarecum retorica, e deja comandat

Da e bun.

Daca are parte de ingrijire o sa te tina peste 20000 km

» Post actualizat in 03 Sep 2015 06:54

Salutare!o intrebare:gasesc in comert(pe net) kit de reparat robinetul la benzina pentru suzuki gsx 600 f din 99?si daca a gasit cineva imi poate spune unde?si daca e greu de reparat acasa robinetul?multumesc!

Poti sa te apuci si acasa de el.

Pe net gasesti,dar costa destul de mult.

In interior cand il vei desface,mai intinzi un pic arcul si comanzi niste o-ringuri rezistente la benzina(sunt cateva firme care fac pe comanda asa ceva)

Editat de G B V
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspunsuri.G B V stii ceva cote si daca e doar un o-ring sau mai multe?ca daca tot desfac prefer sa cumpar intai.mersi!

Dimensiunile nu le stiu...

Pai e unul mare care tine partea din fata si inca vreo 2 pe interior.

L-am desfacut acum 6 ani,deci...

Ideea e sa il desfaci intai ca sa vezi ce e afectat in interior.

Cand o s-o bagi la hibernare ai timp toata iarna ca sa rezolvi problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am gasit acasa toate piesele sper sa rezolv macar partial in weekend....

Pinioanele st tot japoneze JT 16/45

Sper sa rezolv cu presa asta de nituit

Il trec pe shell advance 15w50 ca tot am aproape 4500km

Presa e luata din china?

Daca da,sunt curios cum se va descurca,pentru ca as vrea sa cumpar si eu una

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presa e luata din china?

Daca da,sunt curios cum se va descurca,pentru ca as vrea sa cumpar si eu una

Chinezarie ieftina. Se indoaie tijele, am taiat un torx ca sa scot cu greu un nit...

pe urma la nituit iara greu, piesele nu se pupa, trebuiesc slefuite polizate...

Pe urma nu mai se invarte pinionul de 16, trebuie demontat capacul la ambreiaj si polizat sau decupat la un surub.... poate maine reusesc sa termin treaba

» Post actualizat in 12 Sep 2015 11:50

Azi am iesit cu suzi, incredibil se comporta cu rapoartele astea lungi, motorul trage excelent cu ele si se aude mult mai bine, carburatoarele grohaie un pic dar per total zici ca te sui pe un tourer de 1000

 

La 4000rpm ai deja suta, treapta 1 acum este cam treapta 2 inainte, excelent, inainte facea prea mult zgomot ptr viteza dezvoltata

 

Am schimbat si uleiul, am pus shell 15w50 advance, dar totusi te unge pe suflet cand accelerezi

» Post actualizat in 16 Sep 2015 05:42

Cu 15w50 scoate fum la pornire din cauza vascozitatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Salutare GIXEF-isti!

Ma numar desigur printre cei care isi doresc modelul asta de motor pentru inceput. Ma tot invart de cateva luni printre anunturile de pe mai toate site-urile insa ceva ma face sa ma intorc mereu la gsx 650f.

Printre viitorii mei "colegi" de drum pe care ii cunosc deja nu are nimeni modelul asta asadar poate reuseste cineva sa ma lamureasca si pe mine: De ce este atat de greu GSX 650F? Mi s-a spus ca la plin ar avea cam 265 - 270kg. Am prieteni cu motoare de 800 (vfr), 1000 (FZ1 GT), toate carenate care au cu 40, 50kg mai putin (tot la plin).

Ce anume are in plus? Ar trebui sa ma feresc de greutatea asta ca incepator?

E motorul prea mic raportat la greutate?

 

Sunt la ABC-ul mersului pe motor, mai exact la litera A, deci foarte la inceput.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare GIXEF-isti!

Ma numar desigur printre cei care isi doresc modelul asta de motor pentru inceput. Ma tot invart de cateva luni printre anunturile de pe mai toate site-urile insa ceva ma face sa ma intorc mereu la gsx 650f.

Printre viitorii mei "colegi" de drum pe care ii cunosc deja nu are nimeni modelul asta asadar poate reuseste cineva sa ma lamureasca si pe mine: De ce este atat de greu GSX 650F? Mi s-a spus ca la plin ar avea cam 265 - 270kg. Am prieteni cu motoare de 800 (vfr), 1000 (FZ1 GT), toate carenate care au cu 40, 50kg mai putin (tot la plin).

Ce anume are in plus? Ar trebui sa ma feresc de greutatea asta ca incepator?

E motorul prea mic raportat la greutate?

 

Sunt la ABC-ul mersului pe motor, mai exact la litera A, deci foarte la inceput.

 

Multumesc.

 

Este grea dar nu chiar de 270 kg , are 216 gol si ajunge in cam in 230-240 la plin . Diferente fata de celelalte modele ..pai greutatea e din cadru in primul rand , otel la suzuki fata de aluminiu la vfr si fz1

Greutatea e un minus pt modelul asta ,ar fi singurul minus important (mai e saua care pt touring e crima) insa odata plecat de pe loc e destul de manevrabila .

Franele sunt cam slabe dar isi fac treaba

Motorul e suficient de puternic cu un raspuns docil ceea ce il face foarte ok pt un incepator , pentru mers cu pasager devine un pic mai subdimensionat dar trage si asa

Motocicleta simpla si fiabila ( gen Suzuki) 92 mii km fara probleme majore

Nu e la nivelul unui VFR sau a unui FZ1

 

Pt alte detalii iti stau la dispozitie

 

LE . ca idee , dupa un we cu un fjr1300 (280kg) cand m-am urcat inapoi parca eram pe un supermoto :)

Editat de claman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc claman.

 

de fapt motorul care mi-a atras atentia e aici: /index.php?/topic/719222-vand-suzuki-gsx650fa-k9/

 

Poate o parte din bucuresteni stiu deja motocicleta si sper sa fie exact asa ca in descriere. Greutatea de 265kg am aflat-o direct de la proprietar iar weekendul ce urmeaza mi-am planificat un drum in Bucuresti sa o si vad.

Lista mea de intrebari e desigur foarte lunga insa deocamdata mi se recomanda sa-mi iau ceva ce imi place (probabil voi realiza mai tarziu ce anume imi si trebuie :) acum ma bazez pe cunostintele mele limitate in ceea ce priveste partea tehnica a motocicletelor si aspect. Desigur, mi se spune ca o carenata ma fereste de vant, probabil de aceea motociclistii pe care ii cunosc si-au schimat naked-urile cu modele asemanatoare. Mi s-a explicat de multe ori ca vantul e o problema la cursele mai lungi (in afara localitatii) si ma gandesc ca ar fi bine sa ma obisnuiesc cu o carenata de pe acum (poate gresesc totusi!?) Mi se spune si ca modelul asta nu e foarte cautat, ca se vinde greu in cazul ma hotarasc sa o schimb, ca ba e prea grea ba ca are putini cai, ca e spatele de 160 si era bine de minim 180, c-o sa plang daca o scap si stric carenajul, ca e prea scumpa pt o motocicleta de inceput etc

 

Sincer, nu pot sa-mi dau seama cat de importante sau nu sunt aspectele de mai sus, daca-mi va parea rau sau nu. Tot ce stiu e ca am facut jaloane si 8-uri la scoala (si mi-a placut) iar la examen am avut bafta sa fiu ghidat de politist pe niste strazi pe care le cunosc de cand eram copil ... si clar a fost un avantaj!

 

In fine, aici se vorbeste de bine de GIXEF si banuiesc ca daca majoritatea ati inceput cu asa ceva as putea si eu.

Mai ramane sa vad motocicleta si "in carne si oase" si ma voi decide atunci daca e de mine sau nu.

 

Oricum, orice sfat e binevenit si-l accept cu placere indiferent ca e pro sau contra.

 

Raman pe faza, sa vad cine si ce mai scrie :) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu motocicleta ,il stiu si pe proprietar (am facut o tura la Veliko impreuna)

Nu-mi dau cu parerea in privinta achizitiei , mi-am dat cu parerea despre model

Carenata e ok pt distante lungi , posibil sa ajungi sa schimbi parbrizul ( depinde de inaltimea ta)

Greutatea se simte la manevrele de pe loc , impins ..mutat ...viteza mica

Spatele 160 vs 180 ,de regula super-sporturile au 180-190 pe spate si touring-urile de 1000-1200cmc , guma e corecta dpmdv , nu am simtit nevoia de guma mai lata

Cat despre datul pe jos si plansul dupa carene....asa imi spuneau si mie si chiar am dat-o pe jos de pe loc ,a doua zi..apoi a cazut ca nu i-am pus cricul bine . N-am plans , m-a durut undeva ...o sa plang daca o sa-mi cada pe picior si o sa mi-l rupa

Modelul nu e cautat la noi ,scade la revanzare ..vezi chiar modelul pe care vrei sa-l cumperi ..daca nu ma insel modelul cu abs de nou costa cam 7000 ..+ toba leo vince + cric central

 

Pana la urma totul depinde de tine si de cum simti motorul cand te urci pe el, apoi dupa un an doi o sa-ti dai seama ce vrei

 

LE : acum ma uitam la pozele de pe topicul de vanzare...are si crashpad-uri ..deci carenele o sa-ti ramana intacte , se rup levierele si atat

Editat de claman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...