Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sincer am postat faza cu cumpararea GSXRului la FZ-risti si la Katane ca acolo am multi cunoscuti si am avut impresia ca am pus si aici .

Dar lasa ca va fac cinste la ARC si va trece supararea .

 

Aici vroiam sa ajung :bounce:). Din pacate miercuri nu cred ca o sa ajung la arc sa-ti vad bijuteria dar te prin eu :cheers: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E tarziu, vroiam doar sa ridic 2 degete si sa spun prezent, GSX-600F 1998. Nice to meet you.

Bine ai venit in comunitatea vacutelor.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare...

am si eu o intrebare :

si-a modificat careva in cartea de identitate la katana de 600 din '90-'95 cauciucurile pe 120 fata respectiv 150 spate? :D

am fost la RAR si au zis ca nu au asa ceva in baza de date... :D( NU ma mira si un amic cu un bandit a avut multa bataie de cap.

asfalt uscat

Editat de paradoxxbogdy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa indelungi asteptari care au durat mai bine de 2 luni mi-a venit si mie toba. Deci e cu totul alta motocicleta cel putin ca sound pentru ca nu am apucat inca sa merg la drum cu ea. Dar am pornit toate alarmele din cartier ! :D . Si cu db-killer se aude tare , dar fara e mult mai bine :D.

 

Here it is !

 

 

post-39361-1238608570_thumb.jpg

Editat de BigDuke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare...

am si eu o intrebare :

si-a modificat careva in cartea de identitate la katana de 600 din '90-'95 cauciucurile pe 120 fata respectiv 150 spate? :D

am fost la RAR si au zis ca nu au asa ceva in baza de date... :D( NU ma mira si un amic cu un bandit a avut multa bataie de cap.

asfalt uscat

 

 

Si eu am vrut sa-mi schimb cauciucul pe spate si sa pun ceva mai sport 160/60/zr17 dar mi-o cam fost un pic asa sa nu am probleme apoi la RAR. Din cate am citit la specificatii tehnice peste tot masurile care sunt date 150/70( sa nu gresesc...) zr17 si pe fata o stiti si voi 120/70.. Daca stiti ceva..si eu sunt curios de asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa indelungi asteptari care au durat mai bine de 2 luni mi-a venit si mie toba. Deci e cu totul alta motocicleta cel putin ca sound pentru ca nu am apucat inca sa merg la drum cu ea. Dar am pornit toate alarmele din cartier ! :D . Si cu db-killer se aude tare , dar fara e mult mai bine :D.

 

Here it is !

 

 

post-39361-1238608570_thumb.jpg

Posteaza man si cele 3 filmulete sa se auda diferenta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si astfel am pus si xenon. Rezultatele sunt spectaculoase, din pacate am pozat dar nu se intelege decat o luminca albastra asa ca cel mai bine cine vrea poate sa vada live. Si apropo am pus in loc de becuriel de pozitii normale, led-uri high power care lumineaza alb ca xenonul. Efectul artistic cat si cel practic sunt la fel foarte impresionante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am vrut sa-mi schimb cauciucul pe spate si sa pun ceva mai sport 160/60/zr17 dar mi-o cam fost un pic asa sa nu am probleme apoi la RAR. Din cate am citit la specificatii tehnice peste tot masurile care sunt date 150/70( sa nu gresesc...) zr17 si pe fata o stiti si voi 120/70.. Daca stiti ceva..si eu sunt curios de asta...

Parca era 110/70 si 140/70.

AM PE FATA 120/70 SI PE SPATE VREAU SA PUN 180 PE GEANTA ORIGINALA(AM INTELES CA INTRA DE AICI DE PE FORUM).Cauciucurile originale le tin pt inspectie. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am vrut sa-mi schimb cauciucul pe spate si sa pun ceva mai sport 160/60/zr17 dar mi-o cam fost un pic asa sa nu am probleme apoi la RAR. Din cate am citit la specificatii tehnice peste tot masurile care sunt date 150/70( sa nu gresesc...) zr17 si pe fata o stiti si voi 120/70.. Daca stiti ceva..si eu sunt curios de asta...

Pentru RAR si pentru ITP trebuie sa ai musai dimensiunile scrise in cartea technica (si profil identic la ambele asta daca e omul de acolo mai circotas ).Dupa ce treci astea faci ce vrei pe barba ta .Multi motociclisti mult mai experimentati spun ca nu e bine sa schimbi dimensiunea anvelopei ca afectezi ciclistica ,dar parerile sunt impartite asa ca faci ce vrei .

Bafta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super treaba ai facut cu xenonul sa inteleg ca ai 6000K ,si cum e cu garantia mai e moto in garantie ?

 

PS .Scuze dar acum am venit asta referitor la mesaj si data viitoare cind ai ceva de spus spune din timp ca sa te ajutam nu asa in al 12-lea ceas .

Oricum buna treaba ai facut .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cred ca mai e in garantie ce treaba are sa nu mai fie in garantie? Oricum nu se uita nimeni la faruri sa vada ce ai facut tu pe acolo. Maine trebuie sa imi vina led-urile pt pozitia/frana spate si o sa pozez sa vedeti cum arata. Apropos dupa iesirea cu duke, trebuie sa imi pun si eu toba, doar ca eu o sa imi pun yoshimura :D (imi place mai tare cum arata fata de leo vince)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posteaza man si cele 3 filmulete sa se auda diferenta :blink:

 

Nu se aude foarte bine inregistrarea cu telefonul si e pacat. Live e spectaculos :unsure:.

 

Urmatorul pas si la mine e xenonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate un frate de-al nostru gixxefist, koss, a avut accident. Sa speram ca nu are nimic serios si se reface cat mai repede. Mobra este cam praf. Asta se rezolva dar sa speram ca el e in regula !

 

O sa revin cu detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma radiografiei medicii au zis ca e relativ ok nefiind deocamdata de interventie chirurgicala. trebuie vazut cum evolueaza situatia in perioada urmatoare. Sa ii tinem pumnii si sa speram ca nu vor aparea complicatii.

 

Detaliile despre accident ar fi urmatoarele: am coborat serpentinele de la predeal spre timis de sus si in penultima curba koss nu a reusit sa ia curba calumea si a iesit spre marginea exterioara a curbei unde bineinteles era pietris si praf. norocul lui a fost ca a cazut sau a sarit cumva de pe motocicleta pentru ca motocicleta a intrat direct intr-un zid de beton. s-a lovit in principal la bazin si alte zgarieturi cam peste tot. capul a fost ok. Cand a plecat la bucuresti cu niste prieteni cu masina nu prea putea sa se tina pe picioare. Mobra e avariata peste tot.

Editat de BigDuke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca era 110/70 si 140/70.

AM PE FATA 120/70 SI PE SPATE VREAU SA PUN 180 PE GEANTA ORIGINALA(AM INTELES CA INTRA DE AICI DE PE FORUM).Cauciucurile originale le tin pt inspectie. :blink:

pe janta originala 180 :unsure: cam mult :!!

110/70 si 140/80 e original....eu am intreabat daca si-a modificat careva in talon ...ca oricum originalele nus pe ea :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...