Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

E o rotita in partea stanga, poti sa o reglezi cu mana usor.

Relantiul e undeva pe la 1200 rpm, in niciun caz sub 1000rpm

Goagle dupa Haynes manual GSX600F, il gasesti si ai acolo toate setarile plus multe alte indicatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In poza postata de tine. N-are treaba cu casca. Casca e pe crestetul capului, ca la scuteristi.

 

Revenind la treburi serioase acum, ma intereseaza sa modific saua. Forma actuala cauzeaza disconfort la drumuri lungi, in plus predispune la alunecarea corpului spre rezervor.

Se mai confrunta cineva cu astfel de probleme?

 

M-ar interesa s-o transform intr-una asemanatoare cu cea din poza:

 

https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=389861471051840&set=o.18902829422&type=1&theater

 

Aveti idee cum as putea rezolva cazul?

 

Pacientul a intrat in operatie. O operatie grea. Va primi implanturi cu silicon si un lifting binemeritat. Sa ne rugam pentru reusita operatiei.

post-23885-0-93875800-1339531449_thumb.jpg

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In poza postata de tine. N-are treaba cu casca. Casca e pe crestetul capului, ca la scuteristi.

 

Revenind la treburi serioase acum, ma intereseaza sa modific saua. Forma actuala cauzeaza disconfort la drumuri lungi, in plus predispune la alunecarea corpului spre rezervor.

Se mai confrunta cineva cu astfel de probleme?

 

M-ar interesa s-o transform intr-una asemanatoare cu cea din poza:

 

https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=389861471051840&set=o.18902829422&type=1&theater

 

Aveti idee cum as putea rezolva cazul?

 

Pacientul a intrat in operatie. O operatie grea. Va primi implanturi cu silicon si un lifting binemeritat. Sa ne rugam pentru reusita operatiei.

 

Ne rugam ,ne rugam ....baga-i botox la greu :)) , adevarul e ca si eu simt amorteala dupa ceva ore de stat in sa. E intradevar destul de ingusta si incomoda,plus ca pasagerul vine peste tine.

Eu am probat odata la arc ,o Âşa de la un băiat cu un bandit S , se potrivea perfect plus ca era mai comodă. Când voi găsi una la dezmembrări eventual o să-mi cumpăr.

 

AÂşteptăm poze Kassu-le cu modificarea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne rugam ,ne rugam ....baga-i botox la greu :)) , adevarul e ca si eu simt amorteala dupa ceva ore de stat in sa. E intradevar destul de ingusta si incomoda,plus ca pasagerul vine peste tine.

Eu am probat odata la arc ,o Âşa de la un băiat cu un bandit S , se potrivea perfect plus ca era mai comodă. Când voi găsi una la dezmembrări eventual o să-mi cumpăr.

 

AÂşteptăm poze Kassu-le cu modificarea!

 

Probabil pe vineri o sa fie gata. Depinde de Darian.

Va tin la curent.

:friends:

 

Apropos, daca are nevoie cineva de invelitoarea originala a seii, o pot oferi. Se prezinta intr-o forma f. buna.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil pe vineri o sa fie gata. Depinde de Darian.

Va tin la curent.

:friends:

 

Apropos, daca are nevoie cineva de invelitoarea originala a seii, o pot oferi. Se prezinta intr-o forma f. buna.

 

Tare sunt curios sa vad cum iese .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare :) Ma poate ajuta si pe mine lumea cu cateva raspunsuri?

Doresc sa aflu care sunt punctele slabe si cele forte ale acestui model?

Cat de fiabile sunt? Cam ce consumuri se pot inregistra (in conditii de plimbat, nu zbor)? Modelul GSXF600 din `94 are anumite "boli" specifice anului/modelului?

 

Va multumesc si scuze pentru atatea intrebari insa doresc parerile celor care sunt posesori si stiu cu ce se mananca.

 

Asfalt uscat! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut. Am si eu o problema cu un GSX din `96...daca iei mana de pe ghidon incepe sa trepideze ca si cum ar intra in voblaj. Cine s-a mai uitat la ea a zis ca e o problema de model si nu am ce sa-i fac. A mai intampinat cineva problema asta? Sau ceva sugestii ar fi exceptionale. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum a zis colegul verifica rulmenti jug rulmenti roata daca sunt buni pune vaselina sa naiba joc si deasemenea ulei amortizoare si in ultimulrand daca toate sunt bune echilibrat roata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucurile sunt noi, ar fi nasol sa fie ala motivul...cat despre rulmenti, nu pare sa am ceva joc...dar o sa verific sa vad ce rezultat am. Multumesc de sugestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar daca sunt noi sar putea sa trebuiasca echilibrate

 

si la rulmentii de la jug vezi ca nu iti dai seama de joc numai daca o ridici de fata si acolo se testeaza strangerea dupa forta cu care misti ghidonu tre sa fie parca juma de kg la capat semighidon cel putin asa scrie in manual

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare GSF-isti. Am si eu o balena din asta din `98 si am mesterit nitel la ea. Acum e in stare foarte buna si merge excelent.

 

Intreba un coleg mai sus daca e normal sa-i trepideze ghidonul. NU e normal - asa cum ti-au spus si ceilalti ai ceva probleme. Ori rotile neechilibrate, ori pe la furca ceva.

 

O problema pe care am avut-o eu, a fost ca nu imi indica corect viteza. Vitezometrul este electronic. Daca mai pateste cineva treaba asta - cauza este rotorul vitezometrului, o mica fulie cu 4 dinti pe ea - fixata pe axul pinionului motor. Din nu stiu ce cauze se rupe unul din acei 4 dinti......se rezolva relativ usor cu o masina de gaurit, un tarod si un surub de 5mm +o pila.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

De curand am inceput sa merg mai mult cu motoru'...si problem. Doare rau partea posterioara care face contact cu saua.

 

acum unii pot spune ca nu am folosit corect sapunul...dar in alta ordine de idei, la voi e ok? ma refer la un drum de cel putin 60 km...(ploiesti - bucuresti)

 

Sau poate am eu o problema cu saua, e destul de veche...12 ani...eu stiu...a mai reconditionat cineva asa ceva? ca probabil una noua...nu exista :)

 

Numai bine,

 

L

 

Salut. Am si eu o problema cu un GSX din `96...daca iei mana de pe ghidon incepe sa trepideze ca si cum ar intra in voblaj. Cine s-a mai uitat la ea a zis ca e o problema de model si nu am ce sa-i fac. A mai intampinat cineva problema asta? Sau ceva sugestii ar fi exceptionale. Multumesc.

 

salut, un sfat ar fi sa verifici furca (ambele brate sa fie drepte , sa nu faca burta daca le rulezi pe o suprafata plana).

daca nu ai luat-o de noua s-ar putea sa fi intrat cu roata din fata in ceva ... si atunci ete trepidatie.

 

eu cand am schimbat uleiul din furca bratele erau usor strambe...

 

baeti unde gasesc cel mai bun pret la garnitura de chiuloasa pt suza mea din 94

incearca la autonet, eu am luat-o printr-un service...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza e ca, am dus motoru` la un tip...si mi-a zis ca e problema de model. Daca vreau imi schimba tot, dar o sa am aceeasi problema. Trepidatia respectiva apara doar daca iau mainile de pe ghidon...la viteza nu se simte nimic si nici nu trage stanga sau dreapta... am testat treaba asta la 220km/h.

 

Inca o intrebare...are cineva melc de kilometraj...cel de jos, de la roata?

Editat de ValyZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea nu face trepidatii chiar daca iau manile de pe ghidon (desi nu fac asta :moto: ). Pot foarte multe cauze, inclusiv un aliniament imperfect al carenajului. Niste rulmenti uzati, roata neechilibrata corect, presiune inegala in amortizoarele fata - sau un cadru putin stramb. Verifica asta: iei maxim de ghidon dreapta si masori distanta intre bara si rezervor. Faci acelasi lucru pe partea stanga. Distantele ar trebui sa fie egale. Daca nu, probabil ai o problema la cadru. Du roata fata la echilibrat(de fapt ambele trebuie echilibrate). Verifica rulmentii fata(daca tot dai roata jos) vezi sa nu caraie sau sa mearga cu intreruperi. Verifica discurile de frana sa nu fie strambe(aia se face cu comparatorul, nu ochiometric).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa verific...multumesc de indicatii. :ok: Nici eu nu iau mana de pe ghidon...dar mai auzi una alta si mi-am dat seama ca am o problema.

Editat de ValyZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De cateva luni mi-am luat si eu un gsxf pe care n-am apucat sa-l conduc pana sapt asta cand mi-am ridicat carnetul. Problema pe care mi-o face este ca se "balbaie" pana in 6000 de ture dupa care merge perfect. E normal sau e vreo problema la carburatie? (bujiile sunt noi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...