Caron Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 E o rotita in partea stanga, poti sa o reglezi cu mana usor. Relantiul e undeva pe la 1200 rpm, in niciun caz sub 1000rpm Goagle dupa Haynes manual GSX600F, il gasesti si ai acolo toate setarile plus multe alte indicatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cante_boy Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 caut de ceva vreme niste crash pad-uri pt un gsxf600 din '99, ma poate ajuta cineva ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) In poza postata de tine. N-are treaba cu casca. Casca e pe crestetul capului, ca la scuteristi. Revenind la treburi serioase acum, ma intereseaza sa modific saua. Forma actuala cauzeaza disconfort la drumuri lungi, in plus predispune la alunecarea corpului spre rezervor. Se mai confrunta cineva cu astfel de probleme? M-ar interesa s-o transform intr-una asemanatoare cu cea din poza: https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=389861471051840&set=o.18902829422&type=1&theater Aveti idee cum as putea rezolva cazul? Pacientul a intrat in operatie. O operatie grea. Va primi implanturi cu silicon si un lifting binemeritat. Sa ne rugam pentru reusita operatiei. Editat Iunie 12, 2012 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 In poza postata de tine. N-are treaba cu casca. Casca e pe crestetul capului, ca la scuteristi. Revenind la treburi serioase acum, ma intereseaza sa modific saua. Forma actuala cauzeaza disconfort la drumuri lungi, in plus predispune la alunecarea corpului spre rezervor. Se mai confrunta cineva cu astfel de probleme? M-ar interesa s-o transform intr-una asemanatoare cu cea din poza: https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=389861471051840&set=o.18902829422&type=1&theater Aveti idee cum as putea rezolva cazul? Pacientul a intrat in operatie. O operatie grea. Va primi implanturi cu silicon si un lifting binemeritat. Sa ne rugam pentru reusita operatiei. Ne rugam ,ne rugam ....baga-i botox la greu ) , adevarul e ca si eu simt amorteala dupa ceva ore de stat in sa. E intradevar destul de ingusta si incomoda,plus ca pasagerul vine peste tine. Eu am probat odata la arc ,o Âşa de la un băiat cu un bandit S , se potrivea perfect plus ca era mai comodă. Când voi găsi una la dezmembrări eventual o să-mi cumpăr. AÂşteptăm poze Kassu-le cu modificarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 (editat) Ne rugam ,ne rugam ....baga-i botox la greu ) , adevarul e ca si eu simt amorteala dupa ceva ore de stat in sa. E intradevar destul de ingusta si incomoda,plus ca pasagerul vine peste tine. Eu am probat odata la arc ,o Âşa de la un băiat cu un bandit S , se potrivea perfect plus ca era mai comodă. Când voi găsi una la dezmembrări eventual o să-mi cumpăr. AÂşteptăm poze Kassu-le cu modificarea! Probabil pe vineri o sa fie gata. Depinde de Darian. Va tin la curent. Apropos, daca are nevoie cineva de invelitoarea originala a seii, o pot oferi. Se prezinta intr-o forma f. buna. Editat Iunie 13, 2012 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Probabil pe vineri o sa fie gata. Depinde de Darian. Va tin la curent. Apropos, daca are nevoie cineva de invelitoarea originala a seii, o pot oferi. Se prezinta intr-o forma f. buna. Tare sunt curios sa vad cum iese . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Cum ar putea sa iasa? Tare, ca si stopu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Cum ar putea sa iasa? Tare, ca si stopu'! Stopu' tot la Darian l-ai facut ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robbie Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Salutare Ma poate ajuta si pe mine lumea cu cateva raspunsuri? Doresc sa aflu care sunt punctele slabe si cele forte ale acestui model? Cat de fiabile sunt? Cam ce consumuri se pot inregistra (in conditii de plimbat, nu zbor)? Modelul GSXF600 din `94 are anumite "boli" specifice anului/modelului? Va multumesc si scuze pentru atatea intrebari insa doresc parerile celor care sunt posesori si stiu cu ce se mananca. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 eu o am de 2 ani si sincer pentru mine are numai puncte forte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 (editat) Cateva poze cu saua remodelata si retapitata de Darian gasiti aici. Editat Iunie 23, 2012 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValyZ Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Salut. Am si eu o problema cu un GSX din `96...daca iei mana de pe ghidon incepe sa trepideze ca si cum ar intra in voblaj. Cine s-a mai uitat la ea a zis ca e o problema de model si nu am ce sa-i fac. A mai intampinat cineva problema asta? Sau ceva sugestii ar fi exceptionale. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 verifica cauciucurile, rulmentii de la jug, uleiul in amortizoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romica Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 dupa cum a zis colegul verifica rulmenti jug rulmenti roata daca sunt buni pune vaselina sa naiba joc si deasemenea ulei amortizoare si in ultimulrand daca toate sunt bune echilibrat roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValyZ Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Cauciucurile sunt noi, ar fi nasol sa fie ala motivul...cat despre rulmenti, nu pare sa am ceva joc...dar o sa verific sa vad ce rezultat am. Multumesc de sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romica Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 chiar daca sunt noi sar putea sa trebuiasca echilibrate si la rulmentii de la jug vezi ca nu iti dai seama de joc numai daca o ridici de fata si acolo se testeaza strangerea dupa forta cu care misti ghidonu tre sa fie parca juma de kg la capat semighidon cel putin asa scrie in manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValyZ Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Multumesc de informatii. Saptamana viitoare ma apuc sa vad ce rezolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_LIN Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Vand Suzuki GSX 750 F din 1996 Pret 900 euro 0766897676 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Salutare GSF-isti. Am si eu o balena din asta din `98 si am mesterit nitel la ea. Acum e in stare foarte buna si merge excelent. Intreba un coleg mai sus daca e normal sa-i trepideze ghidonul. NU e normal - asa cum ti-au spus si ceilalti ai ceva probleme. Ori rotile neechilibrate, ori pe la furca ceva. O problema pe care am avut-o eu, a fost ca nu imi indica corect viteza. Vitezometrul este electronic. Daca mai pateste cineva treaba asta - cauza este rotorul vitezometrului, o mica fulie cu 4 dinti pe ea - fixata pe axul pinionului motor. Din nu stiu ce cauze se rupe unul din acei 4 dinti......se rezolva relativ usor cu o masina de gaurit, un tarod si un surub de 5mm +o pila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balaur_u Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Salutare! De curand am inceput sa merg mai mult cu motoru'...si problem. Doare rau partea posterioara care face contact cu saua. acum unii pot spune ca nu am folosit corect sapunul...dar in alta ordine de idei, la voi e ok? ma refer la un drum de cel putin 60 km...(ploiesti - bucuresti) Sau poate am eu o problema cu saua, e destul de veche...12 ani...eu stiu...a mai reconditionat cineva asa ceva? ca probabil una noua...nu exista Numai bine, L Salut. Am si eu o problema cu un GSX din `96...daca iei mana de pe ghidon incepe sa trepideze ca si cum ar intra in voblaj. Cine s-a mai uitat la ea a zis ca e o problema de model si nu am ce sa-i fac. A mai intampinat cineva problema asta? Sau ceva sugestii ar fi exceptionale. Multumesc. salut, un sfat ar fi sa verifici furca (ambele brate sa fie drepte , sa nu faca burta daca le rulezi pe o suprafata plana). daca nu ai luat-o de noua s-ar putea sa fi intrat cu roata din fata in ceva ... si atunci ete trepidatie. eu cand am schimbat uleiul din furca bratele erau usor strambe... baeti unde gasesc cel mai bun pret la garnitura de chiuloasa pt suza mea din 94 incearca la autonet, eu am luat-o printr-un service... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 Salut. Eu n-am probleme cu statul in sa. Bine, drumul cel mai lung a fost de vreo 120km deodata, insa e comfortabila. Poate are nevoie a ta de o reconditionare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValyZ Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 (editat) Faza e ca, am dus motoru` la un tip...si mi-a zis ca e problema de model. Daca vreau imi schimba tot, dar o sa am aceeasi problema. Trepidatia respectiva apara doar daca iau mainile de pe ghidon...la viteza nu se simte nimic si nici nu trage stanga sau dreapta... am testat treaba asta la 220km/h. Inca o intrebare...are cineva melc de kilometraj...cel de jos, de la roata? Editat Iulie 16, 2012 de ValyZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 A mea nu face trepidatii chiar daca iau manile de pe ghidon (desi nu fac asta ). Pot foarte multe cauze, inclusiv un aliniament imperfect al carenajului. Niste rulmenti uzati, roata neechilibrata corect, presiune inegala in amortizoarele fata - sau un cadru putin stramb. Verifica asta: iei maxim de ghidon dreapta si masori distanta intre bara si rezervor. Faci acelasi lucru pe partea stanga. Distantele ar trebui sa fie egale. Daca nu, probabil ai o problema la cadru. Du roata fata la echilibrat(de fapt ambele trebuie echilibrate). Verifica rulmentii fata(daca tot dai roata jos) vezi sa nu caraie sau sa mearga cu intreruperi. Verifica discurile de frana sa nu fie strambe(aia se face cu comparatorul, nu ochiometric). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValyZ Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 (editat) Am sa verific...multumesc de indicatii. Nici eu nu iau mana de pe ghidon...dar mai auzi una alta si mi-am dat seama ca am o problema. Editat Iulie 17, 2012 de ValyZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktln Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Salutare, De cateva luni mi-am luat si eu un gsxf pe care n-am apucat sa-l conduc pana sapt asta cand mi-am ridicat carnetul. Problema pe care mi-o face este ca se "balbaie" pana in 6000 de ture dupa care merge perfect. E normal sau e vreo problema la carburatie? (bujiile sunt noi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.