Kali Postat Iulie 12, 2013 Autor Share Postat Iulie 12, 2013 (editat) http://katriders.com/wiki/index.php5?title=Petcock Editat Iulie 12, 2013 de Kali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu123 Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Mersi, m-am uitat azi si tot curve foarte usor. Este lasat pe on. Ce ii pot face sa nu mai picure pe acolo? Pot mege cu ea asa pana o fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat Iulie 13, 2013 Autor Share Postat Iulie 13, 2013 Orice divais din care curge benzina trebuie schimbat. Benzina aia curge pe un motor incins, ca sa nu zicem si de altele. Nu recomand sa mergi cu ea asa, clar. Mai bine da rezervorul jos si verifica robinetul. Eu am mai avut pbl cu furtunasele, care plesnisera fix langa colierul cu care sunt prinse de duzele robinetului (sau cum s-or chema shtutzurile, tzevustile alea). Not funny at all... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu123 Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Am inteles .. O sa dau carena jos sa vad ce gasesc acolo, vreo garnitura , vreun furtunas... Am inteles ca garnitura aia se mai mananca... Nu curge mult.. Peste noapte iti dai seama ca a curs un pic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Katana m-a dus si m-a intors din Grecia, cu pasagera si FULL de bagaje. La intoarcere, de la Sarti (Halkidiki peninsula Sithonia) pana la Giurgiu, cam 800 km in 12 ore si 30 min. Ne-a prins o ploaie in Bg de nu se mai vedea om cu persoana, insa noi ne-am adapostit smechereste sub o sapca de beton pana a trecut urgia. Una peste alta, strasnica mobra Katana asta! Un tourer de buget redus, jos palaria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Maestre.. poate apucam sa ne vedem daca tot esti atat de aproape ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Ne vedem negresit, Macke! Trebuie sa schimb datele de la profil cand am timp. Si sa vin la Bacau la un film si la o bere cu prietenii BTW, la o intrunire de katanisti nu s-a gandit nimeni? Banuiesc ca suntem cativa, fiind o mobra atat de comuna. Ceva pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ala cu F-ul Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 BTW, la o intrunire de katanisti nu s-a gandit nimeni? Banuiesc ca suntem cativa, fiind o mobra atat de comuna. Ceva pareri? Acest lucru îl spuneam și eu cu câteva postari în urmă. Vă invit pe toți la o călătorie în Bucovina! Pe data de 9-11 august este întrunirea Buckowina MC, pe 15 august hramul mănăstirii Putna... Piesajul și locurile sunt de neuitat, de mâncare și băutură nu mai zic nimic. V-am convins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Imi vand mobra, un gsxf 750 din 92. In vacutza s-a investit multa munca si bani. Chitul de lant are mai putin de 3000km, a fost vopsita acum 2 ani, dar nu am reparat o carena bine atunci si a fisurat(problema rezolvata acum, dar nerevopsita). Motoreta functioneaza bine, arata binisor. Uleiul schimbat la an si max 1500km. Pretul destul de mic de doar 600eur(fara suporti si cutii). Merita toti banii astia, zic eu. Vand pt ca mai am una din acelasi an cumparata initial pt piese de schimb pt cea de vanzare si ajunsa acum proiect soft streetfighter sau cafe racer, nu stiu inca. Daca e cineva interesat nr meu 0761126498-Marius din timpul curatarii etrierilor, binenteles s-a schimbat si lichidul de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Ptr katananisti: vand disc spate dantelat, folosit 4000km, pret 100 lei si fata completa Gsxf 600 90-97: furca (arcuri progresive WP), servisata anul trecut, etrieri cu placute de frana Cl A3+ (80%), discuri frana, furtune metalice Lucas, janta fata cu rulmenti schimbati, juguri-230 euro! incerc sa montez o furca USD de zx7r, asta e motivul pentru care se vinde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Domnilor, o rugaminte la voi: cei care aveti motoare pana prin 95, dati-mi si mie o masuratoare la incarcare, ca sunt curios! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 (editat) katanele incarca mai 'multicel' 14,7-14,8! din cauza unui cablu 'imbatranit' se intampla asta.....am pus o schema cu cateva pagini in urma prin care poti scurta traseul acelui cablu cu ajutorul unui releu! nu stiu insa daca este la fel si la 1100! Editat August 7, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 gasit. http://katriders.com/vb/showthread.php?t=120871&page=4 am sa sap si eu .. acum incep sa invat si electronica ca de restul m-am ocupat revin cand am detalii .. PS: merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balaur_u Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 salutare mesteri mari, stie careva care ar putea fi problema la instalatia de iluminare(faza scurta si lunga), care se pare ca nu mai merge... doar din cand in cand, cand iau o groapa mai sanatoasa isi revine. Ca si cand ar fi un contact imperfect undeva...daca dau flash (faza lunga), merge... as putea sa ma uit la un cablu/ mufa care intra in far? Numai bine, Laurentiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Daca merge sa dai flash (faza lunga) oricand, inseamna ca nu e din far. Incearca sa te uiti la comenzile de lumini de pe ghidon (butonul ON/OFF daca exista, switch-ul faza lunga - faza scurta, si cablajele care intra in aceste comenzi. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 salutare mesteri mari, stie careva care ar putea fi problema la instalatia de iluminare(faza scurta si lunga), care se pare ca nu mai merge... doar din cand in cand, cand iau o groapa mai sanatoasa isi revine. Ca si cand ar fi un contact imperfect undeva...daca dau flash (faza lunga), merge... as putea sa ma uit la un cablu/ mufa care intra in far? Numai bine, Laurentiu cam tarziu dar mai bine decat deloc vezi ca este un contact imperfect..becul are 3 picioruse si intra intr-o dulie de plastic..verifica acolo..am avut aceeasi problema si unul dintr picioruse nu facea contact bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voicila_radu Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 (editat) salutare mesteri mari, stie careva care ar putea fi problema la instalatia de iluminare(faza scurta si lunga), care se pare ca nu mai merge... doar din cand in cand, cand iau o groapa mai sanatoasa isi revine. Ca si cand ar fi un contact imperfect undeva...daca dau flash (faza lunga), merge... as putea sa ma uit la un cablu/ mufa care intra in far? Numai bine, Laurentiu Desi probabil ai rezolvat pana acum,exact acelasi lucru l-am patit si eu,la mine erau oxidati papucii din mufa de face legatura intre manunchiul de fire ce pleaca din far si manunchiul de fire ce pleaca de la comanda,asta dupa ce am muncit ca boul toata ziua desfacand comanda si farul...Daca imi aduc bine aminte este mufa neagra,NU galbena. Editat August 18, 2013 de voicila_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Pe la plimbari nu ati mai fost? Ca la Rasnov la intrunire am fost singurul gsxf:-) . Puneti si voi niste poze, eu unul o sa incerc, dar deocamdata sunt nedescarcate de pe tel mobil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13Tdi Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Salut, Imi puteti spune ce cauciuc s-ar potrivi pe spate la un Gsxf 750 ,in loc de cel recomandat de 150 / 70 R17 ZR? Merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ala cu F-ul Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Un GSXF, cativa prieteni dragi, vreme impecabila, reteta unei duminici de tinut minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 stickere suzuki reflectorizante 50lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Fata completa de gsxf /index.php?/topic/704022-vand-fata-completa-suzuki-gsx-f-600/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ala cu F-ul Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Nebunie curata, trecu' si sezonul asta! Hai mai repede cu primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Vreau sa-mi vand suzuka, gsxf 750 din 92. Stare foarte buna de functionare, dar un pret derizoriu-550 eur, mai ieftin e aproape cadou. Vand pt ca acum am un copil si nu prea mai pot pleca la drumuri lungi calare asa ca-mi indeplinesc alt vis(un supersport twin 1000ccm) Vreau sa-mi vand suzuka, gsxf 750 din 92. Stare foarte buna de functionare, dar un pret derizoriu-550 eur, mai ieftin e aproape cadou. Vand pt ca acum am un copil si nu prea mai pot pleca la drumuri lungi calare asa ca-mi indeplinesc alt vis(un supersport twin 1000ccm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ala cu F-ul Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Daca sezonul s-a terminat, mi-am tras mobra pe dreapta si m-am apucat de mestereli. Prima idee care mi-a venit in cap a fost sa imi fac modelul meu din 2000 ca modelul din 2006. Zis si facut, acum o saptamana am trimis carenele si rezervorul cu cricul lateral la vopsit in Bacau la PLMtuning si am inceput treaba. Am curatat-o cap coada de mizerie si grasime ( pe unde era), i-am schimbat parprizul cu unu stock, mansoanele si scaritele cu unele stoc, capetele de ghidon la fel, i-am schimbat conductele de la rezervor, semnalizarile, aparatoarea lant, senzorul neutral, bujiile si pinionul fata de la lant (numai el fiind uzat), am vopsit capacele la motor. Acum astept sa imi vina carenele si sa le montez, iar mai apoi in primavara voi trimite restul la vopsit (bascula, jugul, oglinzile, cricul central). Mai ramane in primavara schimbul placutelor (fata-spate), schimbul lichidului si aerisirea, cauciucurile si mobra-i pregatita de sezon. Revin cu poze in momentul in care termin lucrarea. Iarna usoara! Editat Noiembrie 4, 2013 de liviugsx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.