radiusG Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 mie-mi place, si daca gasesti una in stare buna, se merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanteDevilboy Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 omul poate spune acelasi lucru despre motocicleta ta, ca e hidoasa...fiecare cu parerile si gusturile lui varu mersi d sustinere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 hmm, eu stiu motoru asta ...ne cunoastem ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanteDevilboy Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 mie-mi place, si daca gasesti una in stare buna, se merita cred ca fac cumva si luna viitoare o iau , mai ales ca e din oras cu mine si vad ca se comporta frumos propietarul cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 si din cate stiu eu, baiatu a avut grija de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiHo Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 eu te-as sfatui la un cbr f2 ,este mult mai aspectuos si din pct meu de vedere si mai rezistent http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=547151&selpic=3&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanteDevilboy Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 hmm, eu stiu motoru asta ...ne cunoastem ? nu stiu daca ne cunoastem , sunt din buhusi , ma numesc Alin si am avut un kawa gpz 500 s verde , iar propietarul motorului nul cunosc dar il stiu din vedere eu te-as sfatui la un cbr f2 ,este mult mai aspectuos si din pct meu de vedere si mai rezistent http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=547151&selpic=3&zoom=1#foto ms frumos d sfat dar faza e ca am un buget limitat de pana in 1000 d euro plus banii d acte , si nu imi permit sa ma duc asa departe iar ce e prin zona e cam scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiHo Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 atunci mai asteapta putin,mai pui ceva banuti la saltea pana la inceputul lui aprilie si iti iei un lucru bun:) nu te grabi,pentru ca moto pe piata gasesti cate vrei,bani sa avem si sa fim sanatosi bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanteDevilboy Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 atunci mai asteapta putin,mai pui ceva banuti la saltea pana la inceputul lui aprilie si iti iei un lucru bun:) nu te grabi,pentru ca moto pe piata gasesti cate vrei,bani sa avem si sa fim sanatosi bafta ms frumos d sfat , bafta si toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Cred ca propietarul va plange dupa ea dupa ce vei pleca pe ea. E foarte misto mobra, ia-o si sa ai parte de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosty_80 Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Super motocicleta nu mai sta pe ganduri io zic sa o iei .Mult succes si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanteDevilboy Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Cred ca propietarul va plange dupa ea dupa ce vei pleca pe ea. E foarte misto mobra, ia-o si sa ai parte de ea. ms frumos , mi sau aprins calcaiele dupa ea kosty asa am s fac, ms frumos si drumuri bune si benzina in rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) eu te-as sfatui la un cbr f2 ,este mult mai aspectuos si din pct meu de vedere si mai rezistent http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=547151&selpic=3&zoom=1#foto Cine da 1000 de epuroi pe ala e nebun, e F2 totusi !?!?!?!?!?!?! Editat Ianuarie 13, 2014 de Error Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEPRONE Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 parerea mea e ca e destul de mult 1000E pe un GSX F din 92... am avut si e o motocicleta foarte grea, manevrabilitate scazuta cu ghidonul ala original si racire deficitara. eu am dat 1300E pe un hornet impecabil, adus acasa de la 300kg distanta si cu accesorii, deci e mult pentru pentru o "vaca", cum ii spuneam eu GSXului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Nu e mult, daca ulterior cumpararii nu mai sunt investitii de facut, e ok. Filtre + ulei nu se pune, alea oricum le faci. Racire deficitara.. n-as spune. Ca nu e pe lichid ca la Hornet...asta nu o face deficitara. Ba as spune ca ca exista mai mari sanse sa calezi un motor de Hornet decat de GSXF, sunt cativa pe forum care au reusit (involuntar) sa faca asta. Asa se intampla cand racirea este "dependenta" de: pompa apa, semering pompa, presetupa, termostat, antigel, radiator suplimentar lichid ... Hornetul de altfel e motor fiabil, dar necesita atentie deosebita in anumite privinte. PS: adus de la 300 km distanta sau de la 300 kg? : cheers: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEPRONE Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) daca racirea pe aer era mai eficienta decat cea pe apa, producatorii ar fi mers in continuare pe aceasta idee. in traficul unui oras mediu, simti nevoia racirii pe apa. nu am facut multi km cu gsxful, dar mi s-a incins cam tare de cateva ori si mi-a fost teama. acum stau cu ochii pe ceas si inainte sa ma alarmez, porneste ventilatorul, dupa care scade temperatura. ai dreptate cand spui ca e mai simplu, dar nu mai bun! in ceea ce priveste racirea, nu cred ca o dam la pace. nu cred ca ai cum sa ma contrazici atunci cand spun ca e grea si nu e manevrabila cu ghidonul original! plus ca, e deficitara si la capitolul franare. asta nu am spus-o doar eu... totusi, trebuie sa avem in vedere si faptul ca a fost o motocicleta gandita la jumatatea anilor '80, inaintea proiectarii multora dintre noi. iar ansamblul motorului e preluat de la modele si mai vechi, care erau fiabile... la vremea lor! foarte importante sunt asteptarile pe care le are iniatiatorul de la un f. in ceea ce priveste distanta, erau km! Editat Ianuarie 15, 2014 de LEPRONE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 daca racirea pe aer era mai eficienta decat cea pe apa, producatorii ar fi mers in continuare pe aceasta idee. in traficul unui oras mediu, simti nevoia racirii pe apa. nu am facut multi km cu gsxful, dar mi s-a incins cam tare de cateva ori si mi-a fost teama. acum stau cu ochii pe ceas si inainte sa ma alarmez, porneste ventilatorul, dupa care scade temperatura. ai dreptate cand spui ca e mai simplu, dar nu mai bun! in ceea ce priveste racirea, nu cred ca o dam la pace. nu cred ca ai cum sa ma contrazici atunci cand spun ca e grea si nu e manevrabila cu ghidonul original! plus ca, e deficitara si la capitolul franare. asta nu am spus-o doar eu... totusi, trebuie sa avem in vedere si faptul ca a fost o motocicleta gandita la jumatatea anilor '80, inaintea proiectarii multora dintre noi. iar ansamblul motorului e preluat de la modele si mai vechi, care erau fiabile... la vremea lor! foarte importante sunt asteptarile pe care le are iniatiatorul de la un f. in ceea ce priveste distanta, erau km! daca raspunsul este la postarea mea, cred ca ma confunzi 1. eu nu am spus ca racirea pe aer e mai eficienta ca cea pe lichid!! 2. NU am spus nicaieri ca este manevrabila sau mai manevrabila comparativ cu altceva; Nu vreau s-o dam la pace, ca nu am nimic de impartit, e o discutie simpla, pe argumente/experiente. Te rog sa nu-mi pui in carca chestii pe care nu le spun .. in rest... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea ioan alexandru Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Incearca sa ocolesti motul....are tendinta sa cam dispara vara cand se incinge bine motorul! Mai bine un Bel Ray EXP/EXS Castrol PowerOne, Motorex Topspeed! Pentru consumabile apeleaza cu incredere la Mexycanu' de pe forum, sau pe site-ul lui ambulantamoto, are preturi f bune! mersi de sfaturi s@rpe.am sa ascult toate parerile si am sa vad ce aleg.si mersi si de pontul referitor la consumabile.salut Incearca sa ocolesti motul....are tendinta sa cam dispara vara cand se incinge bine motorul! Mai bine un Bel Ray EXP/EXS Castrol PowerOne, Motorex Topspeed! Pentru consumabile apeleaza cu incredere la Mexycanu' de pe forum, sau pe site-ul lui ambulantamoto, are preturi f bune! salut s@rpe!uleiul asta e ok?ca varianta preferata in locul uleiului Motul?http://www.motodiscount.ro/produse/motocicleta/suzuki/600/gsx-600-f/1999/#good_detail=ulei-de-motor-exp-synthetic-ester-blend-4t-engine-oil-10w-40-39676.merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Din link-ul tau nu reiese exact despre ce ulei e vorba! Eu acum in motor am Bel Ray EXP 10W40 cel la 186 ron! Nu da banii pe EXS pentru ca este de ajuns si EXP-ul schimbat la timp! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea ioan alexandru Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 mersi de ajutor s@rpe...salut! inca o chestie s@rpe...asta e uleiul?http://moto-gear.ro/ulei-exp-syn-blend-10w-40-4l-produs-107806.html.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Da acela este, pune linistit Bel ray EXP 10w40 si schimba-l la 6000 de km! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea ioan alexandru Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 ok!mersi s@rpe!salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Prea liniste aici!? Duminica ar metge o plimbare scurta. Eu nu pot pt ca am demontat furca deparece cursese un telescop si am constatat ca trebuie schimbat si un rulment la jug. Si cum nu se pot cumpara decat amandoi, mai intarzii pt ca nu prevazusem asta in buget:)). Am cumparat si colortune-le si incerc si varianta de sincronizare cu furtunelul (perfuzorul cum ii zic eu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Eu nu am avut probleme cu racirea si chiar am mers prin oras. E un sistem destul de bun avand si radoatorul de ulei. Ma gandeam totusi din curiozitate sa montez un ceas care sa indice tempetatura uleiului. E un sistem cu ceva pompa dubla de ulei, una cu presiune mare pt ungere si una cu prrsiune mica pentru racire. Poate nu face fata pe pista, dar in utilizare normala eu zic ca e ok. Mai grea este dar te obisnuiesti usor. A mea foarte comoda chiar la drumuri lungi. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Vreau sa ma apuc si eu de o revizie la balena. Cu ocazia asta vreau sa schimb si uleiul din furca. Chestia e ca semeringurile sunt bune si n-as umbla si la ele. Poate sa-mi explice cineva ca la prosti, cum sa fac operatiunea asta?Eventual cantitati... Am inteles ca amortizoarele au in partea de jos niste suruburi de golire, iar deasupra ar trebui sa aiba capac....Am cautat pe net insa youtube imi da doar clipuri incomplete.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.