Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Incearca sa ocolesti motul....are tendinta sa cam dispara vara cand se incinge bine motorul! Mai bine un Bel Ray EXP/EXS Castrol PowerOne, Motorex Topspeed! Pentru consumabile apeleaza cu incredere la Mexycanu' de pe forum, sau pe site-ul lui ambulantamoto, are preturi f bune!

mersi de sfaturi s@rpe.am sa ascult toate parerile si am sa vad ce aleg.si mersi si de pontul referitor la consumabile.salut

 

Incearca sa ocolesti motul....are tendinta sa cam dispara vara cand se incinge bine motorul! Mai bine un Bel Ray EXP/EXS Castrol PowerOne, Motorex Topspeed! Pentru consumabile apeleaza cu incredere la Mexycanu' de pe forum, sau pe site-ul lui ambulantamoto, are preturi f bune!

salut s@rpe!uleiul asta e ok?ca varianta preferata in locul uleiului Motul?http://www.motodiscount.ro/produse/motocicleta/suzuki/600/gsx-600-f/1999/#good_detail=ulei-de-motor-exp-synthetic-ester-blend-4t-engine-oil-10w-40-39676.merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din link-ul tau nu reiese exact despre ce ulei e vorba! Eu acum in motor am Bel Ray EXP 10W40 cel la 186 ron! Nu da banii pe EXS pentru ca este de ajuns si EXP-ul schimbat la timp! Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Prea liniste aici!? Duminica ar metge o plimbare scurta. Eu nu pot pt ca am demontat furca deparece cursese un telescop si am constatat ca trebuie schimbat si un rulment la jug. Si cum nu se pot cumpara decat amandoi, mai intarzii pt ca nu prevazusem asta in buget:)). Am cumparat si colortune-le si incerc si varianta de sincronizare cu furtunelul (perfuzorul cum ii zic eu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am avut probleme cu racirea si chiar am mers prin oras. E un sistem destul de bun avand si radoatorul de ulei. Ma gandeam totusi din curiozitate sa montez un ceas care sa indice tempetatura uleiului.

 

E un sistem cu ceva pompa dubla de ulei, una cu presiune mare pt ungere si una cu prrsiune mica pentru racire. Poate nu face fata pe pista, dar in utilizare normala eu zic ca e ok.

Mai grea este dar te obisnuiesti usor. A mea foarte comoda chiar la drumuri lungi. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa ma apuc si eu de o revizie la balena.

Cu ocazia asta vreau sa schimb si uleiul din furca. Chestia e ca semeringurile sunt bune si n-as umbla si la ele. Poate sa-mi explice cineva ca la prosti, cum sa fac operatiunea asta?Eventual cantitati...

Am inteles ca amortizoarele au in partea de jos niste suruburi de golire, iar deasupra ar trebui sa aiba capac....Am cautat pe net insa youtube imi da doar clipuri incomplete....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am vazut pe strada acest model dar nu am observat nici un forum deschis (doar pentru GSX 600F).

Ma gandeam sa stam de vorba despre acest motor.

 


Eu am vandut RF-ul meu 600 si am trecut la acest model.

Abia l-am achizitionat astept cu nerabdare sa inceapa sezonul deocamdata sunt in priza cu inmatriculatul (RAR, politie, primarie, etc).

Ceea ce m-a surprins, in mod placut, raport pret/an de fabricatie/uzura/design/specificatii tehnice. Cred ca asta m-a determinat sa il si cumpar.

 

Am citit un forum din alta tara si am descoperit de ce sunt ieftine in raport cu restul motoarelor din aceeasi clasa: ''design lipsit de personalitate'' - in principal. Partea cu design-ul oricum este subiectiva (ca si culoarea) mie mi se pare ca arata super pentru un sport touring.

Editat de Black Rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Ajutor la o problema (probabil nu e mare shmecherie dar nu am mai patit pana acum):

 

- abia am cumparat un GSXF 2001, pornea foarte frumos si bine mersi

- intr-o zi la fel ca altele anterioare am apasat buton starter si nimic...in sensul ca nimic, mort.

- mentionez ca: baterie am, era scoasa din viteza, ambreiajul apasat, cricul ridicat, etc pornire ca orice pornire.

- am verificat sigurantele si sunt toate ok

 

Aveti idee ce poate fi? Nu stiu ce imi scapa, am mai avut un motor inainte vreo 4 ani si nu am patit niciodata asa ceva, nu sunt incepator dar nici cunoscator in ale mecanicii si electronicii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Ajutor la o problema (probabil nu e mare shmecherie dar nu am mai patit pana acum):

 

- abia am cumparat un GSXF 2001, pornea foarte frumos si bine mersi

- intr-o zi la fel ca altele anterioare am apasat buton starter si nimic...in sensul ca nimic, mort.

- mentionez ca: baterie am, era scoasa din viteza, ambreiajul apasat, cricul ridicat, etc pornire ca orice pornire.

- am verificat sigurantele si sunt toate ok

 

Aveti idee ce poate fi? Nu stiu ce imi scapa, am mai avut un motor inainte vreo 4 ani si nu am patit niciodata asa ceva, nu sunt incepator dar nici cunoscator in ale mecanicii si electronicii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salu nu cred CA AI pus problema bine ,corect erea asa .Stau in orasul x si vreau sa fac ....... daca MA poate consilia cineva onorariu constant in 1/2 navete de bere :-) EU unul ASA puneam problema

 

Daca ma poti consilia tu, onorariu constant in carti de limba romana.

 

In alta ordine de idei, aici suntem toti colegi, prieteni care impartasesc aceeasi pasiune; ba, mai mult, ne satisfacem acea pasiune cu acelasi tip de "scula". Si, in general ne ajutam unul pe altul fara sa avem pretentii "fara numar". Sau, ma rog, se subintelege ca atunci cand 2 motoristi se intalnesc in jurul unui motor, nu o fac pe uscat.....

 

Salutare!

Ajutor la o problema (probabil nu e mare shmecherie dar nu am mai patit pana acum):

 

- abia am cumparat un GSXF 2001, pornea foarte frumos si bine mersi

- intr-o zi la fel ca altele anterioare am apasat buton starter si nimic...in sensul ca nimic, mort.

- mentionez ca: baterie am, era scoasa din viteza, ambreiajul apasat, cricul ridicat, etc pornire ca orice pornire.

- am verificat sigurantele si sunt toate ok

 

Aveti idee ce poate fi? Nu stiu ce imi scapa, am mai avut un motor inainte vreo 4 ani si nu am patit niciodata asa ceva, nu sunt incepator dar nici cunoscator in ale mecanicii si electronicii...

Da jos carena de pe partea stanga si gasesti acolo releul de pornire, parca are si 2 sigurante pe el. Verifica sigurantele, daca sunt bune....e posibil sa fie releul defect. Anul trecut am avut o problema asemanatoare, doar ca la mine aparea aleatoriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Ajutor la o problema (probabil nu e mare shmecherie dar nu am mai patit pana acum):

 

- abia am cumparat un GSXF 2001, pornea foarte frumos si bine mersi

- intr-o zi la fel ca altele anterioare am apasat buton starter si nimic...in sensul ca nimic, mort.

- mentionez ca: baterie am, era scoasa din viteza, ambreiajul apasat, cricul ridicat, etc pornire ca orice pornire.

- am verificat sigurantele si sunt toate ok

 

Aveti idee ce poate fi? Nu stiu ce imi scapa, am mai avut un motor inainte vreo 4 ani si nu am patit niciodata asa ceva, nu sunt incepator dar nici cunoscator in ale mecanicii si electronicii...

 

Salutare!

Ajutor la o problema (probabil nu e mare shmecherie dar nu am mai patit pana acum):

 

- abia am cumparat un GSXF 2001, pornea foarte frumos si bine mersi

- intr-o zi la fel ca altele anterioare am apasat buton starter si nimic...in sensul ca nimic, mort.

- mentionez ca: baterie am, era scoasa din viteza, ambreiajul apasat, cricul ridicat, etc pornire ca orice pornire.

- am verificat sigurantele si sunt toate ok

 

Aveti idee ce poate fi? Nu stiu ce imi scapa, am mai avut un motor inainte vreo 4 ani si nu am patit niciodata asa ceva, nu sunt incepator dar nici cunoscator in ale mecanicii si electronicii...

Salut,verifica contactele de la cric si maneta de ambreiaj,o simpla baie de wd40 ar trebuie sa le curete sau vezi ca pe partea dreapta cum stai pe ea,pe sub codita parca,trebuie sa fie o siguranta mare de 30A este generala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sti a fost o gluma scuze daca te am jicnit Florine

 

A fost O gluma

 

Si da vreau carti de limba romana :-) DAR CU MULTE POZE

 

Si apropos la cat timp se schimba uleiul in furca?

Editat de aikidoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, a mea este din 2004 pana acum decat schimb de consumabile

 

Super tare.

Se incinge rau daca mergi in aglomeratia urbana pe timp de vara? Am impresia totusi ca a ta nu mai are racire pe aer si ulei, in 2001 sau 2002 au trecut la racire pe antigel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ma poti consilia tu, onorariu constant in carti de limba romana.

 

In alta ordine de idei, aici suntem toti colegi, prieteni care impartasesc aceeasi pasiune; ba, mai mult, ne satisfacem acea pasiune cu acelasi tip de "scula". Si, in general ne ajutam unul pe altul fara sa avem pretentii "fara numar". Sau, ma rog, se subintelege ca atunci cand 2 motoristi se intalnesc in jurul unui motor, nu o fac pe uscat.....

 

Da jos carena de pe partea stanga si gasesti acolo releul de pornire, parca are si 2 sigurante pe el. Verifica sigurantele, daca sunt bune....e posibil sa fie releul defect. Anul trecut am avut o problema asemanatoare, doar ca la mine aparea aleatoriu.

Dau jos carena maine, si la mine a aparut aleatoriu in prima zi cand am luat-o a mers totul ok, a 2a zi nu a pornit din prima dupa care am pus cricul si l-am luat (am crezut ca asta era motivul) si a mers, cand am mers cu ea la RAR la omologare ... nu a mai vrut deloc.

Revin maine multumesc de sfat mi l-a mai dat cineva, chiar sunt curios daca e siguranta la releu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU tot pe aer /ulei ,cu lichid de racire este gsxf650 si da se incinge destul de tare in oras dar in 300-400m isi revine DECI SCHIMBUL DE ULEI SA I TI FIE LITERA DE LEGE (eu il fac din 5000 in 5000 km )

Editat de aikidoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU tot pe aer /ulei ,cu lichid de racire este gsxf650 si da se incinge destul de tare in oras dar in 300-400m isi revine DECI SCHIMBUL DE ULEI SA I TI FIE LITERA DE LEGE (eu il fac din 5000 in 5000 km )

 

Cat ajunge un schimb de ulei (vorbind strict de filtru si ulei)? Mi-am descarcat si manualul si am vazut ca recomandarea este 10w40 dar nu stiu care marca ar fi mai potrivita. Ma ajuti cu o recomandare si in acest sens?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...