Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hmm, eu stiu motoru asta :) ...ne cunoastem ?

nu stiu daca ne cunoastem , sunt din buhusi , ma numesc Alin si am avut un kawa gpz 500 s verde , iar propietarul motorului nul cunosc dar il stiu din vedere

 

eu te-as sfatui la un cbr f2 ,este mult mai aspectuos si din pct meu de vedere si mai rezistent :D http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=547151&selpic=3&zoom=1#foto

ms frumos d sfat dar faza e ca am un buget limitat de pana in 1000 d euro plus banii d acte , si nu imi permit sa ma duc asa departe iar ce e prin zona e cam scump :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca propietarul va plange dupa ea dupa ce vei pleca pe ea.

E foarte misto mobra, ia-o si sa ai parte de ea. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea e ca e destul de mult 1000E pe un GSX F din 92... am avut si e o motocicleta foarte grea, manevrabilitate scazuta cu ghidonul ala original si racire deficitara. eu am dat 1300E pe un hornet impecabil, adus acasa de la 300kg distanta si cu accesorii, deci e mult pentru pentru o "vaca", cum ii spuneam eu GSXului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e mult, daca ulterior cumpararii nu mai sunt investitii de facut, e ok. Filtre + ulei nu se pune, alea oricum le faci.

Racire deficitara.. n-as spune. Ca nu e pe lichid ca la Hornet...asta nu o face deficitara. Ba as spune ca ca exista mai mari sanse sa calezi un motor de Hornet decat de GSXF, sunt cativa pe forum care au reusit (involuntar) sa faca asta. Asa se intampla cand racirea este "dependenta" de: pompa apa, semering pompa, presetupa, termostat, antigel, radiator suplimentar lichid ... Hornetul de altfel e motor fiabil, dar necesita atentie deosebita in anumite privinte.

 

 

PS: adus de la 300 km distanta sau de la 300 kg? :D : cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca racirea pe aer era mai eficienta decat cea pe apa, producatorii ar fi mers in continuare pe aceasta idee. in traficul unui oras mediu, simti nevoia racirii pe apa. nu am facut multi km cu gsxful, dar mi s-a incins cam tare de cateva ori si mi-a fost teama. acum stau cu ochii pe ceas si inainte sa ma alarmez, porneste ventilatorul, dupa care scade temperatura. ai dreptate cand spui ca e mai simplu, dar nu mai bun!

in ceea ce priveste racirea, nu cred ca o dam la pace. nu cred ca ai cum sa ma contrazici atunci cand spun ca e grea si nu e manevrabila cu ghidonul original! plus ca, e deficitara si la capitolul franare. asta nu am spus-o doar eu... totusi, trebuie sa avem in vedere si faptul ca a fost o motocicleta gandita la jumatatea anilor '80, inaintea proiectarii multora dintre noi. iar ansamblul motorului e preluat de la modele si mai vechi, care erau fiabile... la vremea lor!

foarte importante sunt asteptarile pe care le are iniatiatorul de la un f.

in ceea ce priveste distanta, erau km! :agree:

Editat de LEPRONE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca racirea pe aer era mai eficienta decat cea pe apa, producatorii ar fi mers in continuare pe aceasta idee. in traficul unui oras mediu, simti nevoia racirii pe apa. nu am facut multi km cu gsxful, dar mi s-a incins cam tare de cateva ori si mi-a fost teama. acum stau cu ochii pe ceas si inainte sa ma alarmez, porneste ventilatorul, dupa care scade temperatura. ai dreptate cand spui ca e mai simplu, dar nu mai bun!

in ceea ce priveste racirea, nu cred ca o dam la pace. nu cred ca ai cum sa ma contrazici atunci cand spun ca e grea si nu e manevrabila cu ghidonul original! plus ca, e deficitara si la capitolul franare. asta nu am spus-o doar eu... totusi, trebuie sa avem in vedere si faptul ca a fost o motocicleta gandita la jumatatea anilor '80, inaintea proiectarii multora dintre noi. iar ansamblul motorului e preluat de la modele si mai vechi, care erau fiabile... la vremea lor!

foarte importante sunt asteptarile pe care le are iniatiatorul de la un f.

in ceea ce priveste distanta, erau km! :agree:

 

 

daca raspunsul este la postarea mea, cred ca ma confunzi :)

1. eu nu am spus ca racirea pe aer e mai eficienta ca cea pe lichid!!

2. NU am spus nicaieri ca este manevrabila sau mai manevrabila comparativ cu altceva;

Nu vreau s-o dam la pace, ca nu am nimic de impartit, e o discutie simpla, pe argumente/experiente. Te rog sa nu-mi pui in carca chestii pe care nu le spun ..

 

in rest... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa ocolesti motul....are tendinta sa cam dispara vara cand se incinge bine motorul! Mai bine un Bel Ray EXP/EXS Castrol PowerOne, Motorex Topspeed! Pentru consumabile apeleaza cu incredere la Mexycanu' de pe forum, sau pe site-ul lui ambulantamoto, are preturi f bune!

mersi de sfaturi s@rpe.am sa ascult toate parerile si am sa vad ce aleg.si mersi si de pontul referitor la consumabile.salut

 

Incearca sa ocolesti motul....are tendinta sa cam dispara vara cand se incinge bine motorul! Mai bine un Bel Ray EXP/EXS Castrol PowerOne, Motorex Topspeed! Pentru consumabile apeleaza cu incredere la Mexycanu' de pe forum, sau pe site-ul lui ambulantamoto, are preturi f bune!

salut s@rpe!uleiul asta e ok?ca varianta preferata in locul uleiului Motul?http://www.motodiscount.ro/produse/motocicleta/suzuki/600/gsx-600-f/1999/#good_detail=ulei-de-motor-exp-synthetic-ester-blend-4t-engine-oil-10w-40-39676.merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din link-ul tau nu reiese exact despre ce ulei e vorba! Eu acum in motor am Bel Ray EXP 10W40 cel la 186 ron! Nu da banii pe EXS pentru ca este de ajuns si EXP-ul schimbat la timp! Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Prea liniste aici!? Duminica ar metge o plimbare scurta. Eu nu pot pt ca am demontat furca deparece cursese un telescop si am constatat ca trebuie schimbat si un rulment la jug. Si cum nu se pot cumpara decat amandoi, mai intarzii pt ca nu prevazusem asta in buget:)). Am cumparat si colortune-le si incerc si varianta de sincronizare cu furtunelul (perfuzorul cum ii zic eu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am avut probleme cu racirea si chiar am mers prin oras. E un sistem destul de bun avand si radoatorul de ulei. Ma gandeam totusi din curiozitate sa montez un ceas care sa indice tempetatura uleiului.

 

E un sistem cu ceva pompa dubla de ulei, una cu presiune mare pt ungere si una cu prrsiune mica pentru racire. Poate nu face fata pe pista, dar in utilizare normala eu zic ca e ok.

Mai grea este dar te obisnuiesti usor. A mea foarte comoda chiar la drumuri lungi. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa ma apuc si eu de o revizie la balena.

Cu ocazia asta vreau sa schimb si uleiul din furca. Chestia e ca semeringurile sunt bune si n-as umbla si la ele. Poate sa-mi explice cineva ca la prosti, cum sa fac operatiunea asta?Eventual cantitati...

Am inteles ca amortizoarele au in partea de jos niste suruburi de golire, iar deasupra ar trebui sa aiba capac....Am cautat pe net insa youtube imi da doar clipuri incomplete....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...