Vizitator suzuki_fan Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 (editat) Există posibilitatea ca din cauza asta să fii voblat. Am căutat în manual dar nu am găsit, undeva scrie că dacă le dai la min sau max, ele ajung în modul cel mai moale. Sfatul meu este să le dai max spre stânga (S), după care la ambele să dai câte 3 click-uri către dreapta (H). În felul asta vei ajunge în modul standard, recomandat în manual. Baftă! P.S. Standard-ul (3 click spre dreapta (H)) este recomandat pendru single sau dual riding. Editat Mai 18, 2014 de suzuki_fan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Hm, din diagrama aia eu inteleg altceva: Daca Softer e a patra pozitie spre stanga (scrie pe primul rand), Standard e a treia, adica un singur click invartit catre Hard, si mai departe inca un click spre dreapta e Stiff (tare, hard). Gresesc? Editat Mai 19, 2014 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 1 click : 360 de grade ? Am incercat sa ridic putin mainile de pe ghidon azi, si nu mai vobla, dar aveam viteza destul de mare. O sa mai incerc maine la viteza mai mica, azi eram mai pe graba si nu prea imi era capul la teste .Inca o chestie : se simt si la voi vibratii pe scarite ? Nu exagerate, dar sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Pai nu merge 360 grade.Daca dai maxim spre stanga, undeva se blocheaza. Apoi dai spre dreapta - cam la fiecare 30 grade face click. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Drept e ca a facut cateva click-uri, dar nu stiam exact ce inseamna ... deh, cat traieste omul invata ! Mersi mai baieti de sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Astăzi am avut puțin timp și am dezamorțit F-ul 260 km. Pozele sunt făcute în SV (Pojorâta - Rarău). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Frumoasa plimbarea, multumim de poze! La Ploiesti ajung ceva katanisti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Am mai facut azi 120 de km impreuna cu sotia de data asta, drum scurt dar cu multe curbe, sunt tare multumit de mobra cum s-a comportat. La un moment dat am intra cam pana la jumatate pe rezerva, am citit ca ar avea 5l, deci in jur de 75 de km ar trebui sa ajunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 (editat) Eu de curiozitate am lăsat să văd cât merge pe rezervă (mutat în momentul care s-a oprit motorul) și am reușit 84 km. În ultimi 10 km am umblat cu petul în rucsac . Editat Mai 26, 2014 de suzuki_fan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea ioan alexandru Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Salutari baieti!Se vorbea pe pagina anterioara de reglajul suspensiilor fata.Imi poate spune cineva cam cate click-uri ar fi de toate?Ca mi se pare ca la mine ar fi cam 3 de la S la H.Mi se pare ca ar opune o rezistenta cam mare daca mai incerc un click mai mult stanga sau dreapta.Poate doar mi se pare.Dar vreau sa va intreb sa fiu sig sa nu stric ceva.Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 3 click-uri - adica 4 pozitii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea ioan alexandru Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Ok.Am inteles!Mersi de sfaturi Florin_Nx!Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Am o mica problema cu benzina. Cum sa ii zic, dopul de la rezervor nu se inchide ermetic bine, ramane inaltat vreo 1-2 mm si cand o las intr-un loc inchis se simte miros de benzina (nu puternic, dar se simte). A mai avut cineva o problema asemenatoare , si cum s-ar putea remedia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Nici la mine nu se inchide ermetic. Nu mi-am pus niciodata in cap sa-mi rezolv problema, asta si pentru ca ar trebui sa schimb ori busonul ori ceva garnituri si nu cred sa fie foarte ieftin Totusi ... 1-2 mm? Asa de mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) La fel si la mine.Nu se inchide perfect si se simte miros de benzina, mai ales cand e foarte cald si/sau las motocicleta la soare.O fi ceva specific GSXF.... Nu mi-am batut capul cautand o rezolvare, da` daca stie cineva..... Editat Mai 30, 2014 de Florin_Nx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Busonul de benzina are o supapa care permite aerului sa intre/iasa din rezervor, ca sa nu se creeze vacuum pe masura ce se consuma benzina. De acolo miroase a benzina, mai ales dupa ce sta in soare. Dar mi se pare mult pentru buson sa ramana nealiniat cu buza aceea cu 2 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 (editat) Cred ca am exagerat, cu 2 mm, pare mai mult 1mm, 1mm si ceva ...ideea e ca nu este aliniat cu restul rezervorului ci putin deasupra, si nu cred ca e asa in mod intentionat. M-am uitat la garnitura, e veche dar nu e rupta si nici nu mi se pare defecta, probabil e consumata de atata timp? Am primit raspuns si in privat si de la aikidoro oricum, daca rezolv ceva va anunt . Ah, ca tot e forum si dezbatem , dezbatem va mai pun 2 intrebari : filtrul de aer, normal sau sportiv? Cel sportiv influenteaza semnificativ consumul sau deloc? Si a doua intrebare, la mine cand e rece motorul, schimb vitezele usor si fara zgomot, dar cum o turez pe la 6-7.000 prima si a doua intra cu zgomot (tronc) in viteza. Opinii? Editat Mai 31, 2014 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Tot cam 1 mm e si la mine ridicat busonul. Probabil la rece e uleiul mai vascos. La ture mai mari nu cumva tinzi sa te precipiti si sa actionezi levierul mai in forta? Un troncanit la cuplarea treptei 1 si la trecerea in treapta 2 cred ca e normal, vezi numai sa nu actionezi tu prea brutal schimbatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Tot cam 1 mm e si la mine ridicat busonul. Probabil la rece e uleiul mai vascos. La ture mai mari nu cumva tinzi sa te precipiti si sa actionezi levierul mai in forta? Un troncanit la cuplarea treptei 1 si la trecerea in treapta 2 cred ca e normal, vezi numai sa nu actionezi tu prea brutal schimbatorul. Deci e un mic "defect" sau e intentionat. Cand merg "normal", din prima in a doua schimbul e destul de lin. Cand ii dau in gura mai "sportiv", troncane. Deh ... am piciorul mai greu probabil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandertm Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Salut am nevoie de un manual de reparatii pt Suzuki gsx 750 f modelut fabricat pana in '96 daca il are cineva in format electronic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 (editat) Acelasi lucru se intampla si daca dai din 3 in 2, dar cu pauza ... adica tragi ambreiajul .. astepti 3-4 secunde si schimbi 2-ul. Cine are curaj sa incerce... Editat Iunie 1, 2014 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Da, in cazul asta e de vina scaderea turatiei motorului care duce la o nesincronizare a turatiei pinioanelor in cutia de viteze. Practic cuplezi un pinion care se invarte repede cu unul care e aproape fix. (scuze, nu stiu sa explic mai tehnic). De aceea la retrogradari se da un spritz din acceleratie exact inainte de a apasa schimbatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 imi vand motorul, pretul este derizoriu, dar am doua aproape identice. Motoreta este un gsxf 750 din 1992. Povestea este urmatoarea: Am cumparat moto acum 2 ani din Sibiu cu o chitanta de mana de la cineva care o cumparase la randul lui tot cu o chitanta de mana, gandindu-ma sa fac ulterior contract de vanzare-cumparare cu cel din acte. Am trimis vreo doua scrisori la adresa din acte, dar nimic. Dupa nu am mai insistat intrucat am cartea si certificatul si am mers fara probleme cu ea asa, am facut itp si asigurare fara probleme. Anul asta am schimbat uleiul si filtrul, am schimbat rulmentii jug, am schimbat uleiul si semeringurile furca si reparat in service specializat telescoapele, am schimbat pinionul spate si montat unul mai mic(nou)-consum actual in afara 4,3-4,5 la 110km/h, schimbat filtru aer( original). Motocicleta merge foarte bine,acum 2 ani am schimbat si cablu ambreiaj+ alte investitii in acest timp(ex curatat etrieri si schimbat lichid frana, etc). Singura investitie necesara sunt discurile ftana care nu sunt uzate, dar au joc. In rest asfalt mult:))). Pretul este de 2000roni fix. E asa ieftin sa vand repede ca vreau un suzuki tl in loc si nu are rost sa tin 2 ×gsxf750. As putea dezmembra si scoate ceva mai mult dar ratez achizitionarea acelui tl. Poze pe bikeshop aici: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsxf,%20gsx%20750f-din-1992-572950.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 imi vand motorul, pretul este derizoriu, dar am doua aproape identice. Motoreta este un gsxf 750 din 1992. Povestea este urmatoarea: Am cumparat moto acum 2 ani din Sibiu cu o chitanta de mana de la cineva care o cumparase la randul lui tot cu o chitanta de mana, gandindu-ma sa fac ulterior contract de vanzare-cumparare cu cel din acte. Am trimis vreo doua scrisori la adresa din acte, dar nimic. Dupa nu am mai insistat intrucat am cartea si certificatul si am mers fara probleme cu ea asa, am facut itp si asigurare fara probleme. Anul asta am schimbat uleiul si filtrul, am schimbat rulmentii jug, am schimbat uleiul si semeringurile furca si reparat in service specializat telescoapele, am schimbat pinionul spate si montat unul mai mic(nou)-consum actual in afara 4,3-4,5 la 110km/h, schimbat filtru aer( original). Motocicleta merge foarte bine,acum 2 ani am schimbat si cablu ambreiaj+ alte investitii in acest timp(ex curatat etrieri si schimbat lichid frana, etc). Singura investitie necesara sunt discurile ftana care nu sunt uzate, dar au joc. In rest asfalt mult:))). Pretul este de 2000roni fix. E asa ieftin sa vand repede ca vreau un suzuki tl in loc si nu are rost sa tin 2 ×gsxf750. As putea dezmembra si scoate ceva mai mult dar ratez achizitionarea acelui tl. Poze pe bikeshop aici: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsxf,%20gsx%20750f-din-1992-572950.html Am avut TL de 1000 si nu il recomand.In afara de motor(care era foarte fiabil) restul e o jucarie facuta prost.Mai bine te-ai orienta catre un SV de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Am incercat un sv 1000, dar nu m-a atras. Poate nici motorul nu era pe ale lui. Pe mine ma atrage exact ce ai zis motorul, ca nu ma dau pe circuit si nici pe curbe cu viteze naucitoare. Imi place cum trage, cum se simte si cum se aude L2 ala. Imi place sicum arata destul de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.