mihai_prd Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) Am să încerc aici să fac o scurtă istorie a modelelor bavareze, istorie exprimată în imagini. Modalitatea de expunere se va baza pe anii de fabricație Âşi nu pe capacitatea cilindrică, număr de identificare, etc. Precizez că, datorită fotografiilor de o rezoluție bună, multe dintre foto sunt preluate de pe bmbike.uk , un site al unui pasionat de marca germană. BMW R32 1923-1926 BMW R37 1925-1926 BMW R39 1925-1927 BMW R42 1926-1928 BMW R47 1927-1928 BMW R52 1928-1929 BMW R57 1928-1930 BMW R62 1928-1929 BMW R63 1928-1929 BMW R11 1929-1934 BMW R16 1929-1934 BMW R2 1931-1936 BMW R4 1932-1937 BMW R7 1935 (prototip, niciodată intrat în producția de serie) BMW R12 1935-1942 BMW R17 1935-1937 BMW R3 1936 BMW R5 1936-1937 BMW R6 1937 BMW R20 1937-1938 Editat Martie 11, 2009 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 11, 2009 Autor Share Postat Martie 11, 2009 BMW R35 1937-1940 BMW R23 1938-1940 BMW R51 1938-1940 BMW R61 (sper cat de curand sa-l expunem si pe al lui Aleko aici). 1938-1941 BMW R66 1938-1941 BMW R71 1938-1941 BMW R75 1941-1944 Aici tragem linie, deci ------------------------------------ Âşi începem să vorbim de modele post-war. BMWR10 1948 (prototip, niciodată intrat în producția de serie) BMW R24 1948-1950 BMW R25 (cu variațiile R25/2 si R25/3). 1950-1956 BMW R51/2 1950-1952 BMW R51/3 1951-1954 BMW R67 1951 BMW R67/2 1952-1954 BMW R67/3 1955-1956 BMW R68 1952-1954 BMW R50 1955-1960 BMW R69 1955-1960 BMW R69S 1960-1969 BMW R69US 1967-1969 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 11, 2009 Autor Share Postat Martie 11, 2009 BMW R26 1956-1960 BMW R27 1960-1966 BMW R60 1956-1960 BMW R60/2 1960-1969 BMW R60/5 1969-1963 BMW R60/6 1973-1976 BMW R60/7 1976-1982 BMW R60US 1967-1969 BMW R50/2 1960-1969 BMW R50/5 1969-1973 BMW R50S 1960-1962 BMW R50US 1967-1969 BMW R28 Militar 1964 BMW R75/5 1969-1973 BMW R75/6 1973-1976 BMW R75/7 1976-1979 BMW R45 1978-1985 BMW R65 1978-1985 ÂŞi...cam atât. Ar mai fi gama de R80 Âşi ce urmează, dar cred ca deja ne sunt cunoscute de pe stradă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardanu' Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Superbe. Un exemplar R 75 cu genti ca in poza de mai sus e in Timisoara in circulatie. E in stare perfecta. Cand il vad mi se scurg ochii. Imi plac mult motoarele boxer la 180 grade. Sunt ceva deosebit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Un R80 gs,surprins in Franta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 (editat) genial!!! sixdays gs: Editat Martie 14, 2009 de TheIceman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 14, 2009 Autor Share Postat Martie 14, 2009 Superbe. Un exemplar R 75 cu genti ca in poza de mai sus e in Timisoara in circulatie. E in stare perfecta. Cand il vad mi se scurg ochii. Imi plac mult motoarele boxer la 180 grade. Sunt ceva deosebit. Poate un R75/?, nu cred ca mai exista vreun R75 in stare de functionare la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 (editat) Foarte interesant topicul. Mihai, BMW dupa ce s-a luat cand a denumit modelele? Ca nu sunt chiar in ordine cronologica. Adica R2 e dupa un R37 de exemplu. Editat Martie 15, 2009 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Poate un R75/?, nu cred ca mai exista vreun R75 in stare de functionare la noi. Poate se refera la unul din cele care au fost in garda lu' Ceaushescu.Parca R 75 cu modificarile de politzie...Sau, corecteaza-ma daca greshesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 15, 2009 Autor Share Postat Martie 15, 2009 Foarte interesant topicul. Mihai, BMW dupa ce s-a luat cand a denumit modelele? Ca nu sunt chiar in ordine cronologica. Adica R2 e dupa un R37 de exemplu. De design. R32 a fost al 32 proiect sau al 33 proiect pe plansa, cadru din teava, etc. R 2 a fost al doilea proiect pe plansa cu cadrul de teava ambutisata. Nu ma intreba de unde au aparut restul denumirilor, ca tre sa facem niscaiva voodoo, sa-l intrebam pe domn inginer Max. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 don' Mihai Prd, ai cumva date despre motocicletele militiei printre care BMW-urile, M-urile etc.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Am observat ca, de prin anii 30 incoace, de regula, cele care incep cu 2 sau 3 sunt monocilindre, cele cu 5,6,7 sunt boxer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardanu' Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Poate un R75/?, nu cred ca mai exista vreun R75 in stare de functionare la noi. Din pozele pe care le-am vazut in posturile tale si din memorie vizuala eu zic ca era model R60/7 sau R75/7. Nu pot sa uit gentile laterale. Cand il mai vad il opresc, sa discut cu el. In primavara asta inca nu l-am vazut. Dar cred ca stiu unde sta, la o casa din apropiere. Parca am vazut motorul intr-o curte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardanu' Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 don' Mihai Prd, ai cumva date despre motocicletele militiei printre care BMW-urile, M-urile etc.? Uite un link, care te poate ajuta un pic: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=30958. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozorotchi41 Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 interesant topic ,oare cate din asemenea jucarii mai sunt prin Romania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 17, 2009 Autor Share Postat Martie 17, 2009 Multe, multe...sub 50. (daca ne referim la cele pre-war). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Am găsit pe mult hulitul facebook o foarte frumoasă fotografie a celebrului fotograf Willy Pragher. BMW R17, anul 1939, București. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 17, 2012 Autor Share Postat Septembrie 17, 2012 E veche bre, a mai fost postata de mine sau Aran pe aici si/sau pro-bike. Da hai, ia uite ce minunatie de foto ne-a postat taticul de fetite. 39, , mm, bun an pt Zundappuri. Ia sa-i trag un topic si de Zundappuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Bine că am io memoria scurtă! În loc să zici merci că ți-am ridicat frumusețe de topic! Sau așa ești tu, „subtil”? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 17, 2012 Autor Share Postat Septembrie 17, 2012 Da-le-n colo, nu vezi ca nu intereseaza pe nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Da-le-n colo, nu vezi ca nu intereseaza pe nimeni. Asta-i parea ta, daca stam in umbra, nu inseamna ca nu ne intereseaza (vorbesc in numele astora interesati si tacuti)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 subscriu ca nu pot decat sa ma uit si,,,,,,cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 17, 2012 Autor Share Postat Septembrie 17, 2012 Pai e bine atunci, imi propun ca de acum si eu sa stau in umbra si sa ma uit, the show must go on. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Da-le-n colo, nu vezi ca nu intereseaza pe nimeni. Chris a zis: ha, inca de atunci aveau faruri de (cuvant urat) (referitor la lampa de pe ghidon). Nu stiu ce vrea sa spuna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Pai e bine atunci, imi propun ca de acum si eu sa stau in umbra si sa ma uit, the show must go on. E alegerea ta, nimeni nu te poate obliga sa faci ceva ce nu-ti place...asa ca lasa-l pe Freddie Mercury sa ne incinte cu operele lui si tu fa ce-ti place! Cred totusi ca lucrul ce-l faci aici iti place, cum face Aran, dar fara sa invoce spirite sacre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.