Sari la conținut

Mi-am Luat Nipru Fratilor


kreptor
 Share

Postări Recomandate

salutare fratilor.anul asta MOS CRACIUN adica eu, mia adus ditama dihania de nipru. dupa 3 ani de batut asfaltul an lung si an lat pe un ij care a mers ceas ,,traiasca TUNARU AL NOSTRU,, iata ca a venit vremea sa trec la ceva mai mare. mi-am luat de la un bun tovaras de-al meu un ditama dihania si spun asta ca omu ia pus o furca de iamaha enduro si la lungit cu cativa cm buni.acum va antreb pe voi cei care aveti nipre sa a-mi spuneti si mie la ce probleme sa ma astept,,doamne fere,, dar ivanu e ivan. cu speranta ca ma veti initia si pe mine an lumea boxeristilor nu ramane decat sa va multumesc anticipat. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ai venit ! :peace:

despre eventuale probleme, poti sa te astepti la ORICE...

sa-l calaresti sanatos

 

PS

pune niste poze, sa vedem si noi dihania

cum le fec le si pun.deabea asealra pe la 10 am ajuns cu el acasa.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

nashpa..... m-ai bine iti faceai leasing , sau orice altceva , decat sa-ti iei nipru... eu mai am putin si o iau razna... mereu tre' sa fie ceva , care nu MERGE.... sau eu sunt de vina/???? cine dreaqu mai stie...

oricum , sa-l conduci muuult si bine:) dak ai bani de benzina , ca asta papa , nu se incurca:)

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nashpa..... m-ai bine iti faceai leasing , sau orice altceva , decat sa-ti iei nipru... eu mai am putin si o iau razna... mereu tre' sa fie ceva , care nu MERGE.... sau eu sunt de vina/???? cine dreaqu mai stie...

oricum , sa-l conduci muuult si bine:) dak ai bani de benzina , ca asta papa , nu se incurca:)

bafta!

e greu cu lizingul frate ca banutii sant scurti oricum multumesc ptr sfat

 

 

SA-L STAPANESTI SANATOS SI LA CATI DE MULTI KM FARA BELELE :peace: NIPRU E MOTOCICLETA SURPRIZA,DECI PUNE MANA PE O CARTE DE MECANICA SI INVATA SAU MAI BINE GASESTE-TI PRIETENI CARE STIU SA REPARE"DIHANIA" BAFTA :ok:

multam ptr ancurajare frate. nu stiu de ce dar totdeauna miam dorit o asfel de motocicleta . las ca anblanzim noi dihania.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-l stapanesti sanatos shi fara incidente neplacute.

Nepranu' e un motor care trebuie respectat shi exploatat ca atare. Dupa cum spunea cineva mai demult pe forum odata ce ai invatzat sa il conduci asha cum vrea el shi nu cum itzi place tie atunci totu' e OK :peace:

Altfel, daca ai grija de el shi el are grija de tine.

 

bafta shi asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-l stapanesti sanatos shi fara incidente neplacute.

Nepranu' e un motor care trebuie respectat shi exploatat ca atare. Dupa cum spunea cineva mai demult pe forum odata ce ai invatzat sa il conduci asha cum vrea el shi nu cum itzi place tie atunci totu' e OK :peace:

Altfel, daca ai grija de el shi el are grija de tine.

 

bafta shi asfalt uscat

super sigla ai frate. as vrea si eu una la fel.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super sigla ai frate. as vrea si eu una la fel.

sa shtii ca nu e originala ideea....parca am mai vazut undeva asha ceva, dar asta este desenata de mine in totalitate. Daca itzi place tzi-o fac cadou cu placere :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Welcome! Lasa pe gurile rele sa vorbeasca... Niprul este o motocicleta foarte buna, una dintre cea mai bune comuniste (langa Ural, Planeta5 si ETZ). Daca faci reglajele asa cum trebuie facute, si nu-l folosesti ca o viteza sau cross, tine FOARTE mult, fara reparatii majore (si minore – parerea si experienta mea). :peace: :ok: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Welcome! Lasa pe gurile rele sa vorbeasca... Niprul este o motocicleta foarte buna, una dintre cea mai bune comuniste (langa Ural, Planeta5 si ETZ). Daca faci reglajele asa cum trebuie facute, si nu-l folosesti ca o viteza sau cross, tine FOARTE mult, fara reparatii majore (si minore – parerea si experienta mea). :peace: :ok: :D

 

 

Asa e, pot sa iti spun ca am mers cu al meu asta vara din august pana la jumatatea lui octombrie aproximativ 10.000 km fara probleme(decat o platina schimbata din cauza unui defect de fabricatie si jocul supapelor reglat o singura data). Ai grija de el si fa-i reglajele cum trebuie, catinel, nu te grabi sa iesi cu el daca ti se pare ca nu merge bine. partea cu "merge si asa" nu e bine sa se aplice la Nipru. Eu asa am facut intotdeauna, am avut grija sa ii schimb uleiul (de calitate) la timp, reglajele la supape si aprindere facute si refacute in aceeasi zi pana ieseau ca la carte, fara exceptie.

 

E un motor bun, la care nu am sa renunt. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e, pot sa iti spun ca am mers cu al meu asta vara din august pana la jumatatea lui octombrie aproximativ 10.000 km fara probleme(decat o platina schimbata din cauza unui defect de fabricatie si jocul supapelor reglat o singura data). Ai grija de el si fa-i reglajele cum trebuie, catinel, nu te grabi sa iesi cu el daca ti se pare ca nu merge bine. partea cu "merge si asa" nu e bine sa se aplice la Nipru. Eu asa am facut intotdeauna, am avut grija sa ii schimb uleiul (de calitate) la timp, reglajele la supape si aprindere facute si refacute in aceeasi zi pana ieseau ca la carte, fara exceptie.

 

E un motor bun, la care nu am sa renunt. :peace:

 

Da...ar fi bine daca ai spune-o si pe la unii baieti care nu-s de aceeasi parere.Eu n-am facut decat vreo 2-3000 in 2005 dar piese schimbate n-am avut decat un cablu de ambreiaj care s-a predat chiar in fata casei,releul de incarcare si arculetele de la centrifugal.In rest doar precautii(cruce cardanica,avea joc si nu aveam de gand sa-mi faca probleme aiurea,cand mi-e lumea mai draga),consumabile(bujii,uleiuri,becuri,camere) si estetice(rezervor,tobe,ghidon,far,proiectoare).

In rest pot afirma si eu cu mana pe inima:"E UN MOTOR BUN LA CARE NU AM SA RENUNT!" :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...ar fi bine daca ai spune-o si pe la unii baieti care nu-s de aceeasi parere

 

 

N-am spus-o ca sa ma laud :ok: In plus, stiu ca i-am facut adunand distantele parcurse si facand contorizarea tuturor bonurilor de benzina. Doua metode care mi-au dat aproape acelasi rezultat, diferenta fiind ca am pus consumul o idee mai mare decat era de fapt. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da e un motor bun, da ii cam mare si nu prea agil ;) pe langa etz :)

 

infine, iti urez cati mai multi km si fara probleme

 

:peace:

 

Eu zic ca nu are rost comparatia.Nu vreau sa jicnesc posesorii de mz asa ca ma abtin de la comentarii.

 

N-am spus-o ca sa ma laud :) In plus, stiu ca i-am facut adunand distantele parcurse si facand contorizarea tuturor bonurilor de benzina. Doua metode care mi-au dat aproape acelasi rezultat, diferenta fiind ca am pus consumul o idee mai mare decat era de fapt. :ok:

 

N-am zis ca ai vrut sa te lauzi.Chiar ma bucura sa vad pareri de genul asta despre nipru.Si eu sunt multumit de el chit ca am avut oaresce probleme.(oricum minore). :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate frate nu ai dreptate. experienta a dovedit ca MZ-ul tine o viteza mai mare de drum si e cu adevarat f sprinten.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate frate nu ai dreptate. experienta a dovedit ca MZ-ul tine o viteza mai mare de drum si e cu adevarat f sprinten.

 

Aleko ma provoaca!Tot nu spun nika.

PS.Deci sa fac rost de un MZ si-mi dai la schimb elefantul verde?

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca Nipru nu se compara cu MZ-ul, mai ales la deal....unde cu nipru urci cu treapta a 4-a ca si cum ai merge pe plat indiferent daca ai pasger, bagaj...etc...iar Mz-ul da imediat in primite si urci cu a 3-a cu 40 la ora. Nu mai zicem ca Nipru are si atas...pe care nu prea il simte....pe cand MZ cu atas mai rar si face ca toate urataniile cand tre' sa-l care dupa el. Nu mai comparati fratilor 250 cc cu 650 cc sau 750cc.

Iar consumul e rezonabil nu e chiar asa de exagerat. Mie de la Piatra-Neamt la Brasov mi-a consumat in medie 5.5% cu pasager si bagaj serios, si recunosc ca motoru meu de pe Nipru e varza....pe langa benzina mi-a mai ars si 1l ulei (pana-n primavara sper sa-l fac)...iar daca un nipru in starea asta ofera o asemenea putere....unul "alb in tobe" e criminal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i vorba numai de capacitate,putere...e vorba de zgomot,de vibratii,de greutate,de aspect(ma rog aici e chestie de gusturi!) si de ce nu si de poluare si comoditate cand e vorba sa alimentezi(stiu de la trab: e un intreg ritual la peco!la care stau toti si se uita mirati :ok: ).Sincer la mz in afara de fiabilitate nu vad nimic.Si la asta sunt nitel cam sceptic avand in vedere ca piesele in ziua de azi nu se mai fac ca altadata.Am vazut la skoda o pompa de apa "made in jermania" la care s-a rupt axu dupa nici o luna si nici nu avea purjorul acela de gresare unde se pune vaselina.Pompa ceha a tinut 20 de ani!Asa ca la afirmatia "mi-am luat nipru fratilor" raspunsul meu este: BINE AI FACUT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mz - 2t

nipru - 4t

get my drift?

 

Nipru - 650 cmc

MZ - 125 cmc

 

Nipru - 250 kile

MZ - 110 kile

 

Nipru - 36 cp, 44 Nm (am vazut si versiuni cu 52 Nm)

MZ - nu stiu exact, dar mai putin

 

 

si una din cele mai tari:

Nipru - 4 viteze + marche arriere

etc... :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nipru - 650 cmc

MZ - 125 cmc

:ok:

MZ - 125, 175, 250 sau 300... in functzie de model :)

 

sustzin ideea stress-ului: 2 T vs 4 T, monocilindrul de turatzie vs boxerul cu cuplu la turatzii joase

 

s-o simtzi mai bine, se poate sa se auda si sa vibreze mai frumos... dar la o motocicleta io ash miza pe simplitate. :welcome: putetzi spune ca sunt varza dar asta e parerea mea :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Respectam parerea ta, din cate vezi si eu posed tot un 2T. Faza e ca la aceeasi capacitate cilindrica, 2T este mai performant ca 4T si atinge turatii mult mai mari......dar dezavantajul mare e fiabilitatea, care e mult mai scazuta ca la 4T si faptul ca motocicletele in 2T is cele mai lungi de pe planeta 2100mm motocicleta+2100m fum. :ok: :welcome:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ai dreptate cind spui ca motoarele in 2T ating turatii mult mai mari decit cele in 4T. Gindeste-te numai la 'vitezane', care sunt motoare in 4T si ajung la peste 10.000 rpm... Ce motor in doi timp atinge turatia asta? :ok:

Daca e sa vorbim de performantele unui motor 2T vs 4T, atunci trebuie spus ca puterea unui motor in 2T e mai mare decit a unuia in 4T, la aceeasi capacitate cilindrica.

Editat de TomCat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

uita-te la aprilia rs... 50, 125, 250, au zona rosie mult peste 10.000 de ture si sunt tot 2t :ok:

 

suzuki rg si rgv.... cagiva mito...o yamaha rd putin modificata trece de 11.000 mai sunt si mai sunt destule!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...