Sari la conținut

Moto Pe Injectie


micro
 Share

Postări Recomandate

nu stiu ce motor ai , in fine dc este inecat da la automat sau impinge motoru bagat in viteza cu acceleratzia la maxim sa se ventileze prin inauntru , verifica si tu sa vezi dc da scanteie scoate-o afara pune-i fisa-n fund si da la automat vezi ce "zice " , o curetzi cu smirghel dc da scanteie o montezi la loc tre sa porneasca ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de bujie, urmeaza recomandarea lui just_him cu smirghelul; functioneaza. In plus, ai putea sa mai "ajustezi" distanta electrodului, sa fie cam 1mm; daca e lipit sau prea departat nu da scanteie sau da scanteie foarte slaba. Si din cate stiu eu, si bujiile au o durata de viata, nu sunt "nemuritoare".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms dar sacooterul e pe injectie si nu porneste impins,ca de altfel nici o masina pe injectie nu porneste,maine il scot afara si ii fac si bujia si o sa mai pun niste benzina in rezervor si un aditiv care il curata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de altfel nici o masina pe injectie nu porneste

 

Ai incercat tu si n-a pornit? De unde stie motorul ala ca il invarte cutia de viteze si nu electromotorul?

Scuterul tau nu porneste impins pentru ca ai ambreiaj centrifugal. Da-i curent sanatos daca vrei sa-l pornesti, nu te baza pe faptul ca electromotorul invarte cu ce-ti da bateria. Bujia afumata o cureti cu o carpa. Daca pui smirghel/perie de sarma pe ea o decalibrezi fara rost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia afumata o cureti cu o carpa. Daca pui smirghel/perie de sarma pe ea o decalibrezi fara rost.

 

Calamina nu prea se duce cu carpa si un smirghel fin nu cred ca dauneaza. La peria de sarma sunt de acord cu tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Legat de bujie, urmeaza recomandarea lui just_him cu smirghelul; functioneaza. In plus, ai putea sa mai "ajustezi" distanta electrodului, sa fie cam 1mm; daca e lipit sau prea departat nu da scanteie sau da scanteie foarte slaba. Si din cate stiu eu, si bujiile au o durata de viata, nu sunt "nemuritoare".

 

 

asculta aici si fa-i distanta 0.7 mm :peace: poti chiar si 0.6... curat-o cu smirghel fin de tot dar numai inauntru, adica unde face ea scanteia ca daca o cureti afara n-are nici un rost :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu folosi smirghel sau peria de sarma pe bujie....incerca alte metode mai "finute"

de unde si pana unde masinile si motoarle pe injectie nu pornesc impinse?...doar daca nu au curent deloc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un moto pe injectie se poate ineca?

Da.

 

Bujia neagra inseamna amestec prea bogat. Ma rog, asta daca ai verificat-o dupa ce ai facut un drum oarecare si ai adus motorul la temperatura de lucru. Daca ai verificat bujia dupa cateva incercari nereusite de a porni, nu este relevant.

 

Daca s-a inecat, ori il lasi cu bujia scoasa sa se zvante, ori inchizi socul (daca ai), deschizi acceleratia la max si dai la automat.

 

Si decat sa brutalizezi bujia cu tot soiul de instrumente de tortura, mai bine o lasi sa se odihneasca in pace si cumperi una noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PAi din cate am inteles motorul pe injectie poate sa se inece.

SI maine tre' sa fac asa:

-sa scot bujia sa se zvinte

-acelarez la maxim cu bujai scoasa si in timp ce fac asta apas pe butonul START

-dupa care trebuie sa mearga.

Sau

Imping scooterul in timp ce apas pe butonu Start si ar trebui sa porneasca.

DAca am gresit ceva va rog sa ma corectati rapid sanu fac vre-o greseala

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu s-a innecat de la frig, a facut condens ca avea putin gaz in rezervor si dupa juma' de ora de automat (legata bateria la aia de la masina, evident) a luat-o. Fa-i plinul, mai ales pe vremea asta, si o sa ai o surpriza placuta. La mine a mers, dupa aia n-a mai avut nici pe draqu, pleaca si la -7 grade fara jena. Si e pe injectie. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Timp friguros = bujie putin mai calda (cifra termica mai mica).

2. Orice motor porneste impins, nu conteaza ca e de la demaror sau de la roti/cutie. Curent sa aiba pentru aprindere. Scuterele nu pornesc impinse din cauza variatorului, eventual la pedala.

3. Bujia nu se curata cu nimic abraziv, ca se duce stratul de la suprafata, care e special conductor. Iei un ac lung si solid si cureti calamina, mai ales in interior, ca pe acolo se aduna mai multa.

4. Poate injectorul nu mai pulverizeaza corect ? Poate pompa de benzina nu mai da presiunea corecta ?

5. Motoarele pe injectie nu au soc, ala e relanti accelerat. Totul e electronic, iar la pornire NU atingi acceleratia, lasi injectia sa-si faca treaba...

Eu as miza pe bujie ca e prea rece, am patit si eu imediat cum a venit frigul, aveam de 8 si nu mai pornea, am pus de 7 si o ia la sfert. De-aia se si ancraseaza, ca nu apuca sa intre in temperatura de autocuratare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujia se curata cel mai bine pe aragaz, o pui cu parta filetata pe flacara si dupa aproximativ 10 min surprizaaaa.

Motoarele se ineaca daca nu le lasati sa ajunga la temperatura de functionare + inca cateva minute, timp necesar ca bujia sa ajunga la temperatura de autocuratire. Catev a porniri succesive scurte si gata, ai ancrasat bujia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta atat auto si moto iti spun ca decat s-o pui pe aragaz & stuff mai bine pui una noua dupa ce dai de cateva ori la automat fara si va porni. Am patit de n ori sa ard + curat si doar sa stranute de cateva ori si cu bujii noi s-o ia perfect (chiar la 6 cil unde daca o luau 2-3 i-ar fi tras si pe ceilalti tot n-a dat rezultate arsul). Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta atat auto si moto iti spun ca decat s-o pui pe aragaz & stuff mai bine pui una noua dupa ce dai de cateva ori la automat fara si va porni. Am patit de n ori sa ard + curat si doar sa stranute de cateva ori si cu bujii noi s-o ia perfect (chiar la 6 cil unde daca o luau 2-3 i-ar fi tras si pe ceilalti tot n-a dat rezultate arsul). Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutere.Azi am facut scooterul,cauza era bujia,avea un electrod in mijloc si 2 in laterali,care erau acoperiti cu calamina si bijia era plina de benzina si dadeau scanteie doar pe o parte,si am ars-o si am curatat electrozi cu smilger si a pornit din prima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...