Sari la conținut

Ural La Dakar!


easybiker
 Share

Postări Recomandate

Uralul a ajuns si la Dakar...!!!Oricum era de asteptat ca o astfel de de masinarie minunata sa iasa odata si odata la suprafata intr-o competitie asa de importanta.Am aflat de asta urmarind un rezumat al Dakarului din acea zi.Un temerar francez strunind un monstru cu atas printre dunele Tunisiei...JEAN-CLAUDE MORSILLO.Minunat!Din pacate se pare ca francezul a abandonat deoarece a rasturnat motocicleta care nu a mai putut fi reparata,fiind lovita foarte puternic.Oricum,un inceput frumos care ne da sperante pentru ani care vin,sa vedem la lucru, in competitia Dakarului motocicleta,care a insemnat pentru multi dintre noi primul pas in ale motociclismului.

Cu respect.

 

 

http://www.dakar.com/

post-7907-1136353941_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut si io uralul si eram uimit... din pacate dunele au fost prea mult pt nepotul BMWului R71. temerarul a spus ca se va intoarce la dakar (dak va mai vrea/putea) cu un citroen 2cv :peace:

 

post-5125-1136365133_thumb.jpgpost-5125-1136365142_thumb.jpg

 

...probabil cu 2CV 4x4 Sahara http://www.difflock.com/diffmag/issue19/2c...ara/index.shtml

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul trecut Ural a avut echipa inscrisa in raliul Maroc-ului, unde a mers binisor pana a dat de dunele de nisip unde s-a ingropat pana la sa din cauza ca nu au avut voie sa foloseasca un model cu tractiune pe atas. Altminteri motocicleta s-a comportat foarte bine in conditii extreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A devenit legendara fiabilitatea si usurinta in reparatii la 2CV. Era considerata indestructibila.

...intr-adevar,este (a fost) o masina foarte usor de reparat,destul de fiabila,dar nu se poate compara,nici la rezistenta,nici la performante cu VW "Broasca".Ca un argument al spuselor mele,kubelwagen-ul,renumita masina germana de teren din perioada lu'al 2 razboi este construita cu acelasi tip de motor si cu o platforma asemanatoare...si ca sa ne intoarcem la topic,remarcabila prezenta Uralului printre dunele de nisip ale Africii!...as dori sa va intreb daca cineva are vreo informatie despre copmetiti sportive cu motociclete sovietice,Ural,Nipru si alte d'astea grele,nu ma refer la intreceri de pista sau "trambulina"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A devenit legendara fiabilitatea si usurinta in reparatii la 2CV. Era considerata indestructibila.

Io am avut ocazia sa ma plimb cu o masinuta de asta...e mijto, numai ca motorul e in 2T, de 500 cc, parca...o mai are omul, si stiu ca vroia sa o vanda. Intradevar, super masinuta pentru promenada :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am avut ocazia sa ma plimb cu o masinuta de asta...e mijto, numai ca motorul e in 2T, de 500 cc, parca...o mai are omul, si stiu ca vroia sa o vanda. Intradevar, super masinuta pentru promenada :peace:

nu e in 2T este boxer cu 2 cilindri in 4 timpi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ON TOPIC DACA II LASAU CU TRACTIUNEA PE ATASI LE LUAU FATA LA TOTI ASA SA INTIMPLAT SI CU AVIOANELE SI ORICE ALT CEVA CARE NU SCRIA MADE USA JAPAN VEST......

 

corect, nimeni nu vrea concuentza, sau umilire, cand pompeaza sute de mii de euro in publicitate, bashca sa mai cashtige rushii raliul?! c'est impardonable !!

va datzi seama ca ramanea kateem-ul pe locul 2...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu amestecam mere cu pere. :peace:

Una este sa vorbesti de Citroen 2CV si sa zici de el ca este o masina care a traversat juma de secol si a facut istorie si aici as fi de acord, dar ca sa pui coada de paun la cioara si sa o mai trimiti la Dakar sperand ca va bate panterele secolului 21 cu motoare performante, astea-s basme.

Fiti realisti....un motor furat cu nerusinare si ne perfectionat timp de 50 de ani, nu are sanse in fata viperelor proiectate si asistate de calculator...hai sa nu ne amagim. Vremurile cand un necunoscut mesterea la el in garaj un motor cu suflet si apoi castiga tot ce era de castigat au apus de mult. Este timpul motorului facut cu bani multi, foarte multi, in laboratoare costisitoare si super dotate in spatele caruia nu se ascunde numai multa munca ci si mari concerne care vin cu bani si strategii de marketing care-l sustin. Cu alte cuvinte unii se duc cu viteza, in fata, altii trag sa moara si nimeni in lumea asta nu va putea face din rahat bici. :ok:

 

Sa aveti bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut a mai fost un Ural stock in competitie. Si ce a facut... :ok:

s-a afundat in prima duna pana la sea.

Uralul de 750 nu va termina niciodata Dakarul fiindca e greu si se afunda si nici nu are o cutie de viteze proiectata pentru asa ceva. BMW R-75 de teren era o masinarie cu un motor grozav si o cutie impresionanta cu 4+1 viteze si o maneta care care comuta rapoartele pt drum normal/drum greu, deci 10 viteze. Iesea din orice infundatura, pe cand grozavia asta ruseasca se ingroapa.

Uralul nici cauciucuri nu are pt asa ceva, BMW R-75 avea cauciucuri balon. Deci iata cum 28 cp ai masinii nemtesti se dovedesc mult mai folositori decat cei 40 ai "modernului" Ural.

Si probabil ca BMW-ul consuma mai putin

:peace: .

 

:D

post-4291-1136748074_thumb.jpg

post-4291-1136748373_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca ai dreptate...Dar nu uita de faptul ca Uralul inscris la Dakar nu a avut voie sa foloseasca tractiunea pe atas, de care BMW R 75 dispunea la vremea cand hoinarea noroaiele Rusiei si desertul Libiei.O mare diferenta.Parerea mea...

post-7907-1136750764_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dneprul are diferential la roata atasului,merge permanent cu roata de atas cuplata. Uralul Gear-Up/Patrol nu are un sistem asa complicat dar nu il poti manevra cand e roata cuplata. Oricum nici astea nu te ajuta prea mult daca nu ai niste rapoarte adecvate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dneprul are diferential la roata atasului,merge permanent cu roata de atas cuplata. Uralul Gear-Up/Patrol nu are un sistem asa complicat dar nu il poti manevra cand e roata cuplata. Oricum nici astea nu te ajuta prea mult daca nu ai niste rapoarte adecvate.

exact din cauza ca n-are diferential este superior fata de MT 16. Diferentialul este foarte util pe drum cu aderenta, dar pe nisip, noroi sau zapada o roata e blocata si cealalta merge in gol... La Ural daca ai aderenta mergi cu tractiune numai pe motor, daca pierzi aderenta cuplezi si atasul. Rapoartele din cutie sunt bine calculate, si nici motorul nu a facut probleme... anul acesta au abandonat din cauza unui accident care a strambat sasiul atasului. Problema pe dunele de nisip este ca au rotile prea inguste si se ingroapa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...