easybiker Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 Uralul a ajuns si la Dakar...!!!Oricum era de asteptat ca o astfel de de masinarie minunata sa iasa odata si odata la suprafata intr-o competitie asa de importanta.Am aflat de asta urmarind un rezumat al Dakarului din acea zi.Un temerar francez strunind un monstru cu atas printre dunele Tunisiei...JEAN-CLAUDE MORSILLO.Minunat!Din pacate se pare ca francezul a abandonat deoarece a rasturnat motocicleta care nu a mai putut fi reparata,fiind lovita foarte puternic.Oricum,un inceput frumos care ne da sperante pentru ani care vin,sa vedem la lucru, in competitia Dakarului motocicleta,care a insemnat pentru multi dintre noi primul pas in ale motociclismului. Cu respect. http://www.dakar.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 am vazut si io uralul si eram uimit... din pacate dunele au fost prea mult pt nepotul BMWului R71. temerarul a spus ca se va intoarce la dakar (dak va mai vrea/putea) cu un citroen 2cv ...probabil cu 2CV 4x4 Sahara http://www.difflock.com/diffmag/issue19/2c...ara/index.shtml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 Citroen 2CV a castigat multe raliuri... Sa nu-l subestimati ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 anul trecut Ural a avut echipa inscrisa in raliul Maroc-ului, unde a mers binisor pana a dat de dunele de nisip unde s-a ingropat pana la sa din cauza ca nu au avut voie sa foloseasca un model cu tractiune pe atas. Altminteri motocicleta s-a comportat foarte bine in conditii extreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 Citroen 2CV a castigat multe raliuri... Sa nu-l subestimati ... A devenit legendara fiabilitatea si usurinta in reparatii la 2CV. Era considerata indestructibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 A devenit legendara fiabilitatea si usurinta in reparatii la 2CV. Era considerata indestructibila. ...intr-adevar,este (a fost) o masina foarte usor de reparat,destul de fiabila,dar nu se poate compara,nici la rezistenta,nici la performante cu VW "Broasca".Ca un argument al spuselor mele,kubelwagen-ul,renumita masina germana de teren din perioada lu'al 2 razboi este construita cu acelasi tip de motor si cu o platforma asemanatoare...si ca sa ne intoarcem la topic,remarcabila prezenta Uralului printre dunele de nisip ale Africii!...as dori sa va intreb daca cineva are vreo informatie despre copmetiti sportive cu motociclete sovietice,Ural,Nipru si alte d'astea grele,nu ma refer la intreceri de pista sau "trambulina"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biker_1977 Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 A devenit legendara fiabilitatea si usurinta in reparatii la 2CV. Era considerata indestructibila. Io am avut ocazia sa ma plimb cu o masinuta de asta...e mijto, numai ca motorul e in 2T, de 500 cc, parca...o mai are omul, si stiu ca vroia sa o vanda. Intradevar, super masinuta pentru promenada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 Io am avut ocazia sa ma plimb cu o masinuta de asta...e mijto, numai ca motorul e in 2T, de 500 cc, parca...o mai are omul, si stiu ca vroia sa o vanda. Intradevar, super masinuta pentru promenada nu e in 2T este boxer cu 2 cilindri in 4 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 Cele mai vandute masini din lume si de asemenea si cele mai fiabile au fost (fara sa ne uitam la topul celor de la Discovery care oricum este subiectiv) VW Broscuta, Citroen 2CV si Renault 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kombat Postat Ianuarie 7, 2006 Share Postat Ianuarie 7, 2006 ON TOPIC DACA II LASAU CU TRACTIUNEA PE ATASI LE LUAU FATA LA TOTI ASA SA INTIMPLAT SI CU AVIOANELE SI ORICE ALT CEVA CARE NU SCRIA MADE USA JAPAN VEST...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Ianuarie 7, 2006 Share Postat Ianuarie 7, 2006 ON TOPIC DACA II LASAU CU TRACTIUNEA PE ATASI LE LUAU FATA LA TOTI ASA SA INTIMPLAT SI CU AVIOANELE SI ORICE ALT CEVA CARE NU SCRIA MADE USA JAPAN VEST...... corect, nimeni nu vrea concuentza, sau umilire, cand pompeaza sute de mii de euro in publicitate, bashca sa mai cashtige rushii raliul?! c'est impardonable !! va datzi seama ca ramanea kateem-ul pe locul 2... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinero Postat Ianuarie 8, 2006 Share Postat Ianuarie 8, 2006 Hai sa nu amestecam mere cu pere. Una este sa vorbesti de Citroen 2CV si sa zici de el ca este o masina care a traversat juma de secol si a facut istorie si aici as fi de acord, dar ca sa pui coada de paun la cioara si sa o mai trimiti la Dakar sperand ca va bate panterele secolului 21 cu motoare performante, astea-s basme. Fiti realisti....un motor furat cu nerusinare si ne perfectionat timp de 50 de ani, nu are sanse in fata viperelor proiectate si asistate de calculator...hai sa nu ne amagim. Vremurile cand un necunoscut mesterea la el in garaj un motor cu suflet si apoi castiga tot ce era de castigat au apus de mult. Este timpul motorului facut cu bani multi, foarte multi, in laboratoare costisitoare si super dotate in spatele caruia nu se ascunde numai multa munca ci si mari concerne care vin cu bani si strategii de marketing care-l sustin. Cu alte cuvinte unii se duc cu viteza, in fata, altii trag sa moara si nimeni in lumea asta nu va putea face din rahat bici. Sa aveti bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Ianuarie 8, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2006 Hmm...??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 8, 2006 Share Postat Ianuarie 8, 2006 Anul trecut a mai fost un Ural stock in competitie. Si ce a facut... s-a afundat in prima duna pana la sea. Uralul de 750 nu va termina niciodata Dakarul fiindca e greu si se afunda si nici nu are o cutie de viteze proiectata pentru asa ceva. BMW R-75 de teren era o masinarie cu un motor grozav si o cutie impresionanta cu 4+1 viteze si o maneta care care comuta rapoartele pt drum normal/drum greu, deci 10 viteze. Iesea din orice infundatura, pe cand grozavia asta ruseasca se ingroapa. Uralul nici cauciucuri nu are pt asa ceva, BMW R-75 avea cauciucuri balon. Deci iata cum 28 cp ai masinii nemtesti se dovedesc mult mai folositori decat cei 40 ai "modernului" Ural. Si probabil ca BMW-ul consuma mai putin . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Ianuarie 8, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2006 Poate ca ai dreptate...Dar nu uita de faptul ca Uralul inscris la Dakar nu a avut voie sa foloseasca tractiunea pe atas, de care BMW R 75 dispunea la vremea cand hoinarea noroaiele Rusiei si desertul Libiei.O mare diferenta.Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 9, 2006 Share Postat Ianuarie 9, 2006 Dneprul are diferential la roata atasului,merge permanent cu roata de atas cuplata. Uralul Gear-Up/Patrol nu are un sistem asa complicat dar nu il poti manevra cand e roata cuplata. Oricum nici astea nu te ajuta prea mult daca nu ai niste rapoarte adecvate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Ianuarie 9, 2006 Share Postat Ianuarie 9, 2006 Dneprul are diferential la roata atasului,merge permanent cu roata de atas cuplata. Uralul Gear-Up/Patrol nu are un sistem asa complicat dar nu il poti manevra cand e roata cuplata. Oricum nici astea nu te ajuta prea mult daca nu ai niste rapoarte adecvate. exact din cauza ca n-are diferential este superior fata de MT 16. Diferentialul este foarte util pe drum cu aderenta, dar pe nisip, noroi sau zapada o roata e blocata si cealalta merge in gol... La Ural daca ai aderenta mergi cu tractiune numai pe motor, daca pierzi aderenta cuplezi si atasul. Rapoartele din cutie sunt bine calculate, si nici motorul nu a facut probleme... anul acesta au abandonat din cauza unui accident care a strambat sasiul atasului. Problema pe dunele de nisip este ca au rotile prea inguste si se ingroapa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.